Forester SG 2.0X MY06
Subaru club Romania

Forester SG 2.0X MY06

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #100 on: July 01, 2015, 23:38:07 PM »
WOW! Felicitari... Cand sa imi programez o vizita la Timisoara?  :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #101 on: July 02, 2015, 20:07:55 PM »
Oricand Daniel, te astept cu drag! :)
Because Subaru, thats why.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #102 on: July 06, 2015, 10:42:58 AM »
felicitari arata super tare , sper ca se aude cel putin la fel de bine precum arata :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #103 on: July 06, 2015, 18:51:56 PM »
Se aude, oricine e curios si are drum prin Timisoara e invitatul meu sa vada/asculte masina :)
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #104 on: August 17, 2015, 14:00:29 PM »
Am si eu cateva nedumeriri, poate cineva are vreo idee mai buna decat mine despre cum sa procedez:

1. Sonde lambda / catalizator - nu am gasit pe cineva care sa-mi citeasca calumea problemele la sonde, dupa ce am facut distributia din cand in cand mi-a clipit "cruise", la citire prin OBD au aparut si ceva erori de sonda lambda 1 (cea dinainte de catalizator) dar dupa ceva vreme (si motor turat pe la 7k) eroare a disparut la urmatoarea pornire. Intrebarea e: cum imi dau seama daca catalizatorul e dus, si/sau sondele lambda? Momentan am doar primul catalizatorul cu sondele inainte si dupa.

2. Dupa tura la munte, cu niste serpentine, urcari, coborari masina trage mai bine, la ture mai joase si consuma mai putin. Care-i faza?

3. Dupa cateva santuri/gropi luate destul de naspa, masina a inceput sa tremure usor la franare, sus-jos nu lateral, indiferent daca e in viteza sau nu si nu e de la sosea, am verificat de mai multe ori. Nu am avut timp sa verific rotile/anvelopele. De la ce ar putea fi tremuratul asta?

4. In primavara au inceput sa lacrimeze telescoapele spate, nu le-am menajat deloc, am carat o droaie de prostii, drumuri forestiere, dat pe spinare, anywho, cele fata fiind ok, sunt intr-o dilema: ce telescoape sa iau pe spate, sa comand de la pedders kit-ul complet coilover? Merita sa schimb doar spatele cu unele OEM sau kit-ul de spate de la Pedders? :/

Because Subaru, thats why.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #105 on: August 17, 2015, 15:11:10 PM »
Catalizatorul e putin probabil sa se fi dus, iar sonda lambda se cam duce la un moment dat, cam asa incepe, cu coduri aruncate cand si cand. Un prieten cu 2.0 din 2005 (ala de 125 de cai) a observat ca incepuse sa faca in special la altitudini mai mari, adica atunci cand mergea la/pe munte.
In general o masina dupa un mers extraurban, mai ales unul in care se merge mai energic, trage dupa aceea mai bine. In cazul subaru suspectez si o "adaptare" a ECU, nu numai "desfundat" de jicloare  :D
La restul nu-mi dau cu parerea.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #106 on: August 17, 2015, 17:33:05 PM »
Sincer, eu banuiesc senzorul ala de temperatura din sonda lambda pentru erorile alea, dar nu mi-a mai facut figuri de ceva vreme. Cat despre mers energetic, pot spune ca aproape tot timpu ii dau talpa nu numai afara.

Inca o chestie, la cati km e recomandat sa fie curatata clapeta de la admisie?
Because Subaru, thats why.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #107 on: August 17, 2015, 19:04:15 PM »
1. Sondele lambda se pot masura si verifica daca sunt ok
4. kit-ul de la pedders este f ok  , am un prieten cu forester din 2003 2.0xt si are doar spatele schimbat si masina sta dreapta si lucreaza f bine suspensia
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #108 on: August 17, 2015, 21:16:16 PM »
Sondele se scot afara si se verifica sau cum?

Kit-ul la care te referi este cel normal, care inlocuieste self leveling-ul OEM?

Stiu ca celalalt are kit-ul coilover si ma gandesc daca merita diferenta sa iau kit complet de telescoape sau doar spatele, aia era nedumerirea, cat de mare e diferenta si daca merita kit-ul asta de coilover sau sa iau doar OEM replacement-ul ala de spate...
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #109 on: August 17, 2015, 21:22:21 PM »
Eu am Ezy Fit de la Pedders pe spate si nu vad de ce ai da dublu pentru cele OEM, care am inteles ca nici nu ar tine mai mult de 40-50k km la a doua schimbare

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #110 on: August 17, 2015, 22:26:50 PM »
Numai pentru self leveling-u pacii cu care am inteles ca functioneaza si ceva reglaj de la faruri (care mie imi bat in ochi la cei care vin din fata acum btw). Nedumerirea era mai mult intre kit-ul de spate de la Pedders sau kit-ul de coilovers tot de la ei - adica daca este destul de multa diferenta cat sa justifice achizitia la un kit de suspensie complet acum.

Btw, a schimbat cineva ambreiajul de la clima vreodata? Daca da, cat costa?
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #111 on: August 18, 2015, 22:26:33 PM »
Nimeni?
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #112 on: August 19, 2015, 21:34:55 PM »
?
Because Subaru, thats why.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13897
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #113 on: August 19, 2015, 22:54:01 PM »
La clima nu am auzit decat de inlocuit compresor cu totul.

Vibratii pe verticala posibil de la flansele amortizoarelor? Desi as pune pe cauciucuri mai degraba.

Diferenta intre kit-ul spate si coilovers... nu prea se pot compara. Depinde ce doresti. Daca nu crezi ca vei vrea sa modifici garda la sol sau duritatea suspensiei de cateva ori pe an, eu zic ca nu are rost coilovers.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #114 on: August 20, 2015, 00:18:25 AM »
Din ce retin, duritatea minima a celor cu coilover este precum cea a celor standard. Ar fi fost misto ca setarea medie a celor coilover sa fie precum cele standard, dar asa nu poti regla decat mai dure, ceea ce nu e deloc comfortabil in mare parte a timpului ... nu la noi in tara

MihaiFlorescu

  • *
  • 13897
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #115 on: August 20, 2015, 09:20:55 AM »
Si duritatea aia e de fapt setarea amortizorului, dar arcurile sunt mai tari si flansele sunt metalice, deci per total mult mai dure.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #116 on: August 20, 2015, 18:55:23 PM »
Merci de info.
Cat despre compresorul de clima, ar fi trist sa nu se poata schimba ambreiajul ca doar nu e mare rahat, ma mir ca nu s-a dus la nimeni de pe aici.
Asa arata:

Because Subaru, thats why.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #117 on: August 20, 2015, 20:02:27 PM »
Ai probleme cu acest ambreiaj?
Stiu un fost coleg cu o impreza stink-eye 2008 (pe care a facut-o dauna acu vreo 2 ani) caruia i se rupsese acel ambreiaj. A schimbat compresorul cu totul, comandand din state. El zicea ca ajunsese compresorul sa mearga foarte foarte greu si d-aia in cele din urma s-a rupt  ambreiajul ala.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #118 on: August 25, 2015, 15:26:23 PM »
tocmai s-a imprastiat si la mine acel ambreiaj/rulment si avand in vedere ca la Subaru cluj oferta este de 4300 lei pentru un nou compressor ma gandesc sa imi command chestia asta

http://www.ebay.com/itm/NEW-AC-COMPRESSOR-CLUTCH-ASSEMBLY-SUBARU-08-14-IMPREZA-07-14-FORESTER-/281776670049

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #119 on: August 25, 2015, 15:37:41 PM »
Ai cum sa verifici ca virgula compresorul e in mintile lui?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008