Sistem injectie apa/alcool :)
Subaru club Romania

Sistem injectie apa/alcool :)

andea79

  • *
  • 4007
Sistem injectie apa/alcool :)
« on: January 19, 2015, 22:12:53 PM »
-
« Last Edit: January 29, 2017, 12:06:06 PM by andea79 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #1 on: January 19, 2015, 22:16:40 PM »
Eu am citit foarte putin pentru a putea da sfaturi dar suficient pentru a-mi lua gandul de la asa ceva vreodata.

Daca nu numeresti procentele pe acolo e foarte usor sa distrugi tot motorul. Deci riscuri prea mari.

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #2 on: January 20, 2015, 12:47:32 PM »
riscul este si apare intradevar daca brusc si pe neasteptate sistemul nu mai functioneaza si motorul se trezeste pe boost la un AFR foarte lean de unde poate rezulta aproape instant un boom :)  .... si aici intervine discutia cu sistemele de failsafe ...

http://www.aemelectronics.com/?q=products/gauges/water-methanol-injection-gauges/water-methanol-failsafe-gauge

Si ti-l arunci in limp mode daca e ceva...

( LATER EDIT: acum am vazut ca kit-ul de care zici are deja output pt failsafe :) )

Oricum, e vorba de un sistem nascut pentru cresterea puterii, nu pentru cresterea fiabilitatii :).

Parerea mea (in cazul unui kit ca lumea, cu failsafe, instalat corect, cu tuning ok):
- putere crescuta
- risc de "poc" mult scazut
- cost initial
- costuri suplimentare
   - ~5-15 litri de amestec la fiecare rezervor de benzina
   - schimburi mai dese de ulei

Sau, gandind mai pesimist: something else that can go wrong.

... cum stii tu sa ma strici de cap... inca nu am bani de turbina and co. si tu ma faci sa ma gandesc la meth... dai o cafea pe chestia asta !!!
« Last Edit: January 20, 2015, 15:37:28 PM by Ratzalaru »
STI 2008

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #3 on: January 20, 2015, 14:02:34 PM »
si eu sunt interesat de un sistem de genu... am vazut/testat pe un audi s3 din 2008 avea injectie de metanol :D si motor mergea mult mai rece si avea ceva mai multa putere (asta avea rezervor separat pt meth)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #4 on: January 20, 2015, 15:03:30 PM »
si eu sunt interesat de un sistem de genu... am vazut/testat pe un audi s3 din 2008 avea injectie de metanol :D si motor mergea mult mai rece si avea ceva mai multa putere (asta avea rezervor separat pt meth)

Separat separat... nu se poate combina cu benzina amestecul de apa+methanol... nemiscibile.
STI 2008

celalalt

Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #5 on: January 20, 2015, 16:00:50 PM »
Va mananca....Vi s-a luat de bine?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #6 on: January 20, 2015, 20:42:25 PM »
astept sa testati  voi :D ca eu nu am buget acum ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #7 on: January 21, 2015, 01:49:28 AM »
Malakay o sa va furnizeze motor de schimb...  ::) :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #8 on: January 21, 2015, 06:35:14 AM »
da si eu am cochetat mult cu ideea asta dar sincer in ultima vreme tot incerc sa gasesc o solutie sa trec la e85/e100 mi se pare mult mai tentant
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #9 on: January 21, 2015, 08:40:51 AM »
Initial si eu am vrut sa imi montez sistemul de injectie cu apa dar am renuntat si am trecut la E85
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #10 on: January 21, 2015, 10:51:45 AM »
@Ratzalaru: da, kitul de la AEM are output-ul de fail safe care din ce vad se poate folosi ori cu "legatura" directa la ECU sa activeze automat limp mode in caz de ceva sau solutia clasica cu taiat boost-ul prin legarea la EBCS

eu am zis ca in prima faza as monta kit-ul sa "injecteze" apa curata doar pe parbriz sa pot testa cum functioneaza, sa simulez niste "probleme" si activarea failsafe-ului si sa testez ce sa se intample in acest caz: ma gandesc ca poate totusi solutia cu boost cut ar fi mai ok in ideea in care daca se intampla ceva: se taie boost-ul, si apoi soferul din mers schimba hartile / opreste kit-ul si continua drumul mai departe pe harta "normala" - ma gandesc ca folosind MerpMod sa am harta separata pentru injectie cu apa/meth care sa o activez si sa pornesc injectia doar cand vreau / nu tot timpul

la limp mode ma gandesc ca trebuie sa opresti masina sa o "pui pe normal" ... dar trebuie sa testez sa vad cum ar fi mai ok ...  

de fapt ideal ar fi ca la pornirea kit-ului de injectie sa se schimbe automat si harta si la oprirea lui/sau failsafe sa se schimbe din nou harta pe cea normala :)

Corect... limp mode sucks :).

Evident ca va merge mana in mana cu MerpMod :) . Doar ca schimbarea va trebui facuta din Si-Drive, nu din polologhia de apasari de pedale cu motorul oprit. Adica va trebui lucrat cu fueling, timing si boost hack-urile lui Merp, nu cele "default".

Si referitor la solutia "ideala"... nu e greu: daca Merp ar pune la dispozitie un switch/validare suplimentara pentru trecerea pe Sport Sharp, switch care sa fie activat printr-un pin de input nefolosit sau neinteresant de la ECU... e GATA. Acolo ai avea si start si stop (failsafe) automat.
Vorbesti cu Merp  ;D ?
Cel mai ok ar fi sa fie inca un rand de tabele pe hack-uri, care sa reprezinte "Meth-ul" si accesul pe ele sa fie declansat de Sport-Sharp + acel switch. O sa ma uit sa vad ce pin / semnal se poate folosi de pe ECU. Groaznic... salivez...
STI 2008

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #11 on: January 21, 2015, 10:54:54 AM »
da si eu am cochetat mult cu ideea asta dar sincer in ultima vreme tot incerc sa gasesc o solutie sa trec la e85/e100 mi se pare mult mai tentant

Initial si eu am vrut sa imi montez sistemul de injectie cu apa dar am renuntat si am trecut la E85

E85 suna foarte bine, dar pentru o masina de zi cu zi si concedii nu e o varianta fezabila la noi. De curiozitate: de unde il iei ? Exista pompe care vand E85 in RO ?
STI 2008

Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #12 on: January 21, 2015, 12:53:21 PM »
Subaru meu este doar pentru competitie si de aceea folosesc E85... castigul de putere a fost evident insa si consumul a sarit in aer...acum consuma undeva la 160-170% ...pe o urcare de 5 km dispar cam 8-9 litrii din rezervor  ;D
In europa centrala exista multe statii de benzina cu e85 dar masinile de serie care merg cu asa ceva sunt in general cele frantuzesti.
La noi cam toate evo-urile si sti-urile de coasta sau raliu merg pe E85
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #13 on: January 21, 2015, 14:34:34 PM »
De fapt tu ce doresti sa obtii? Ca poate exista solutii alternative mai ok.

sco

  • 736
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #14 on: January 21, 2015, 14:42:48 PM »
Se plictiseste.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #15 on: January 21, 2015, 15:44:47 PM »
e85 e foarte ok pt dailly driver pb e sa faci rost de el la noi, daca am avea infrastructura din germania sau sua eu unu as rula e85 linistit dailly driver la ce am vazut prin afara
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #16 on: January 21, 2015, 17:31:27 PM »
+1
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #17 on: March 01, 2015, 21:50:42 PM »
Stiu ca noi am povestit la cafea, daaaaaaaaaaaaaaar... trebuie sa zic: e cea mai tare modificare de la aparitia MerpMod-ului incoace :).

Felicitari, amatorule !!! Si vine si whiskey-ul  :) ....

M-am gandit la ceva apropo de harta 6 vs limp mode: banuiesc ca instalatia de apa/alcool va trimite fail SI in momentul in care s-a terminat amestecul (si nu e nimic "stricat" la instalatie), caz in care va fi de preferat intrarea pe harta 6 in loc de limp mode (din care nu iesi cu combinatie de pedale + butoane).
Dar avand in vedere ca instalatia de apa/alcool trimite spre ECU fail-ul in acelasi "loc" (a se citi pin) de unde isi ia ECU inputul extern pentru trecere pe limp-mode... nu se poate face distinctie din cod intre fail-ul no more juice la apa/alcool si un alt fail, asa ca ideal ar fi sa fie lasat ECU sa isi activeze limp-mode-ul. Better safe than sorry. Mai bine sa "stai cu ochii" pe nivelul juice-ului (si sa implementezi o solutie de monitorizare daca nu exista) decat sa ignori un limp-mode cauzat de altceva..... no bozmeck... m-am aberat prea tare ???
STI 2008

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #18 on: May 06, 2015, 11:58:40 AM »
Paranoia e buna... dar oare e destula ? :)

Mi se pare ok sa lasi si in conditiile non-meth o valoare mai mare la FBKC. Nici o valoare prea mare nu cred ca e ok, sa nu ajungi in situatia de "too litle timing", mai ales avand in vedere faptul ca atunci cand esti cu meth-ul pornit, probabil te dai la masina. maximul de FBKC care poate fi tras e limitat, dar poate esti pe o zona unde exista deja FLKC negativ. Daca se trage din amandoua partile se poate ajunge lejer la prea putin timing (nu stiu in ce masura asta poate genera sau nu probleme distructive, dar avand in vedere cat de lean ar fi amestecul cu meth-ul blocat nu cred ca merita testat :) ).

E riscant si intr-o directie, si in cealalta...
STI 2008

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Sistem injectie apa/alcool :)
« Reply #19 on: May 07, 2015, 21:04:30 PM »
nu am stat sa citesc  tot tot  dar din ce am inteles eu , vrei sa faci un fail safe la fail safe  la fail safe :D  ! dece vrei sa faci asta ? :D
ai apucat sa testezi harta cu meth ? ai sau nu knock ?

la intrebarea ta de mai sus si eu as merge tot pe varianta 3 .
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae