Istoria Subaru & STI
Subaru club Romania

Istoria Subaru & STI

KET

  • 3921
« Last Edit: July 10, 2015, 12:07:22 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STi history
« Reply #1 on: July 10, 2015, 12:06:51 PM »
Completez si eu cu un articol pus si pe pagina noastra de facebook, pentru cei care nu au cont sau nu au vazut.


Cum a ajuns Subaru sa faca masini cu tractiune integrala si cum au devenit maestrii break-urilor AWD
http://japanesenostalgiccar.com/2015/07/09/how-subaru-became-masters-of-awd/

KET

  • 3921
Răspuns: Istoria Subaru & STI
« Reply #2 on: August 04, 2015, 09:17:08 AM »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Istoria Subaru & STI
« Reply #3 on: August 04, 2015, 09:52:20 AM »
Solicit lectie de termeni: stiu de bug-eye, blob-eye, hawk-eye. Mai exista alte "eye"-uri? Celelate impreze au si ele vreo denumire?  :D
« Last Edit: August 04, 2015, 12:17:03 PM by Forester »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

moguai

  • 2814
Răspuns: Istoria Subaru & STI
« Reply #4 on: August 04, 2015, 10:17:28 AM »
2008+ parca e stink eye...  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3921
Răspuns: Istoria Subaru & STI
« Reply #5 on: August 04, 2015, 13:59:59 PM »

KET

  • 3921
Răspuns: Istoria Subaru & STI
« Reply #6 on: August 04, 2015, 14:01:00 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!






Muttley

  • 4913
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #13 on: November 15, 2017, 08:44:51 AM »
Toate discutiile de pe aici erau de genul "cu ce vor inlocui EJ255-ul oare?" Na belea!  :laugh:

Daca mi-as permite, as lua unul nou. Nu ca-mi place, ci pentru ca e ultima strigare pentru masini cu configuratie normala. Nu subaru, ci la modul general din pacate.
WRX SW 2002

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #14 on: November 15, 2017, 09:33:20 AM »
Mda.. presimt un viitor interesant pentru STi urile noastre care vor deveni obiecte de colectie, cum sunt acum masinile cu carburator.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #15 on: November 22, 2017, 19:40:45 PM »

Muttley

  • 4913
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #16 on: November 22, 2017, 19:53:31 PM »
Eu as zice c-a rezistat uimitor de mult. Pacat, dar asta e :)
WRX SW 2002

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #17 on: November 22, 2017, 21:26:30 PM »
Am mai spus-o pe undeva, probabil Subaru vrea sa-si reduca media emisiilor pe flota, iar STi-ul probabil este cel mai hulpav din ce mai vinde Subaru in Europa acum. Nu cred ca chiar ar fi fost o problema pentru japonezi sa atinga norma Euro 6 sau 7 sau care naiba mai e la moda acum.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4913
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #18 on: November 22, 2017, 23:42:38 PM »
Alti constructori au renuntat la servo hidraulic cu pompa pe accesorii inca de pe la euro 5. De nevoie! Repet, e mare lucru c-au rezistat pana acum. Sunt de parere ca fizic nu se mai poate urca in norma.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #19 on: November 22, 2017, 23:56:16 PM »
Normele respective nu mai au legatura cu stiinta, sunt instrumente politice si economice pentru a stoarce bani de la consumatorii finali.
Toata problema porneste de la o minciuna aprobata politic prin care se stabileste ca dioxidul de carbon este poluant.
De la aceasta minciuna se dezvolta un intreg rationament aparent logic.
Masinile noi, electronice, sunt adevaratele poluante dar utilizatorii nu doresc sa accepte adevarul.

Prius si Tesla nu se repara in orice atelier service si de catre orice mecanic. Au durata de viata mai scurte, piese scumpe si sunt foarte greu de reciclat.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.