Impreza 2016
Subaru club Romania

Impreza 2016

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #100 on: December 20, 2016, 12:57:36 PM »
Urmarind diverse prezentari, am mai aflat cateva particularitati tehnice despre viitoarea platforma si implicit Impreza.

Trecem in revista urmatoarele:
- grila activa ce ramane inchisa cand motorul este rece si permite incalzirea cu pana la 75% mai rapida. In felul acesta pana si lui Adinegru i se for dezaburi geamurile mai rapid; ;D
- suspensie de tipul double wishbone pe spate; daca pana cum vedeam pe VW Touareg pe fata asa ceva, acum avem pana si pe Impreza pe spate; deci se asteapta conform sporit si control (sa vedem si daca rezista in timp si cat va costa inlocuirea);
- sedanul are consum de carburant mai mic (confirmat);
- CVT-ul are 7 rapoarte pe modul manual si softul a fost imbunatatit pentru  a reactiona mai rapid si a da senzatia de progres (probabil au evidentiat si mai mult acel impins din spate cand se schimba treptele in sus, despre care vorbeam in testul cu Impreza 2016).

Repet, cele de mai sus nu vin pe surse oficiale, desi unele prezentari au fost facute de reprezentate Subaru.
« Last Edit: December 20, 2016, 13:00:02 PM by MihaiFlorescu »

burtal

  • 444
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #101 on: December 23, 2016, 02:21:21 AM »
pacat ca nu vor sa bage si motorul 1,6t de pe levorg (inca) cred ca ar fi epic pe masina asta (si poate si o manuala).... daca tot e platforma noua, dece nu si motorul nou?

XV pe noua plaforma stie cineva cand/daca o sa fie?

Sese

  • 468
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #102 on: December 23, 2016, 08:49:51 AM »
Impreza noua si XV-ul nou ajung in Europa in noiembrie 2017.

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #103 on: December 23, 2016, 12:51:59 PM »
deci peste un an. pana atunci te asteptam cu oferte/reduceri bune la modelul actual   ;D ;D ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #104 on: December 28, 2016, 12:07:06 PM »
https://youtu.be/HxxU4K_yCsY

https://youtu.be/En9fPPv8Ks8

https://youtu.be/6_3rEkudoZo

Si pentru Muttley, asta noua afiseaza presiunea in fiecare roata pe ecranul dintre ceasurile de bord. :)

Muttley

  • 4913
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #105 on: December 28, 2016, 18:23:12 PM »
Poa' s-afiseze si de cate ori a sughitat Dragnea, la cat e de urata mai conteaza?  :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #106 on: December 28, 2016, 20:55:01 PM »
Si bug-ul a fost urat dupa GC...



Muttley

  • 4913
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #109 on: January 05, 2017, 22:45:53 PM »
Or sa sudeze vulcanizatorii la jantele alea de sti de-au sa se sature.
Etrierele de wrx parca-s de Logan. Bine ca le facura rosii pe performance pack. Sau si mai bine, 1 piston pe wrx si 6 pe sti. Intelept, doar diferenta e de 700 cai intre ele.
Aia cu suspensia mai performanta si mai confortabila e totala.
Tot n-au schimbat ej-ul se pare :)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza 2016
« Reply #110 on: January 05, 2017, 22:55:49 PM »
... In loc sa te uiti la imbunatatirile evidente (cotiera cu suport pentru pahare si cresterea diagonalei ecranului de la 4,3 la 5,9 inci PLUS trecerea vitezometrului de la rosu la alb), te pierzi in detalii...

Acum serios, este de notat Recaro, DCCD-ul (cat de eficient a devenit, este alta discutie) si cele 6 pistoane la frane...



MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #111 on: January 05, 2017, 22:59:59 PM »
Este un facelift, nu model nou si este incalzirea pentru urmatoarea generatie. Daca pe noul impreza 2,0 aspirat ai jante pe 18, iti dai seama ca STI clar va avea 19 si acele noi frane.

Subaru cam pastreaza dimensiunile la discuri ani buni. Nu au mai schimbat discul la STi de ceva timp, deci este un test inainte de echiparea urmatoarei generatii. Apoi WRX-ul trebuie sa aiba loc de un pachet optional STi tuned unde se vor pune actualele frane 4pot si elemente de design. Si uite asa ajunge wrx-ul la pret de STi si STi chel la pret de editie limitata.

PS: nu conteaza nr de pistoane la franare. Aia e de luat ochii.

burtal

  • 444
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #112 on: January 16, 2017, 14:41:55 PM »


de ce doar 5 viteze la manuala ? :(
« Last Edit: January 16, 2017, 14:48:56 PM by burtal »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #113 on: January 16, 2017, 16:26:20 PM »
De ce nu? Daca este bine etajata este foarte ok.

Doar ca te uiti la americani si ei au avut mereu 5MT. In Europa au pus 6MT si posibil sa continue asa.

Muttley

  • 4913
Răspuns: Răspuns: Impreza 2016
« Reply #114 on: January 16, 2017, 18:27:26 PM »
De ce nu?

Pentru ca drum sinuos de munte si pentru ca autostrada, ca sa nu zic autobahn. 5 trepte mai vezi la masini de mici dimensiuni si mic litraj, pana-n 100 CP, dedicate exclusiv mersului in oras, sau la masini ieftine, care fac 3000rpm la 100 la ora in 5. Altfel, daca lungesti rapoartele ca sa stie si croaziera de autostrada in treapta 5, iese o prostie, una foarte mare!
5 trepte era la moda in anii '80, erau modele care aveau asta marcat in spate de element de noutate ce era.
2017 acum  ;)

Ce motor are Impreza aia in 5 trepte?
WRX SW 2002


MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #116 on: January 17, 2017, 10:36:04 AM »
Muttley, 5 trepte nu inseamna prostie. Inseamna comoditate ca nu schimbi atat de des. Vezi pe forum ca au mai fost cu swap si au zis ca nu le place 6MT de STi ca schimba de se plictisesc pana la 100.
Iar la Subaru treptele superioare la 5MT si 6MT sunt de multe ori egale, diferenta fiind la rapoartele inferioare. Da, exista si variatii in functie de model.

Iar pentru unele piete chiar nu este nevoie de 6. Important este sa existe echilibru intre motor si cutie. Am avut Focus 1.6 100 cai cu 5MT de tragea senzatie. Iar Outback-ul cuplat la motorul de 2.5 trage in a 3-a de nu intelegea unul cu A6 ce se intampla cat timp a schimbat el 2 trepte si eu nimic de la 90 pana la 160 cand am luat piciorul din gaz, sa nu se faca una cu tirul de pe contrasens.
« Last Edit: January 17, 2017, 10:37:48 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #117 on: January 25, 2017, 14:21:20 PM »

Răspuns: Impreza 2016
« Reply #118 on: February 26, 2017, 10:54:06 AM »
[ Invalid YouTube link ]

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #119 on: March 15, 2017, 15:25:22 PM »