2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1500 on: January 14, 2017, 21:57:58 PM »
Adica 3 din 4 au compresie ;)

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1501 on: January 14, 2017, 23:00:16 PM »
Eu nu inteleg ce e cu poza cu hatch-ul  ???
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1502 on: January 14, 2017, 23:02:49 PM »
Exact!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1503 on: January 14, 2017, 23:38:07 PM »
pai la ala 3 din 4 au  compresie .... masurata ...
« Last Edit: January 14, 2017, 23:40:03 PM by andea79 »

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1504 on: January 14, 2017, 23:50:36 PM »
Am fost cu un prieten la Bucuresti sa vedem si sa verificam masina din poza, poate-o cumpara. La cilindrul 3, acces zero, trebuie ridicat motorul, dar din multe motive n-a fost posibil. Asa ca acolo nu se stie. Celelalte fura ok.

Alte detalii - masina e pe net la vanzare de un an. Are km putini si e in stare nesperat de buna. Cateva probleme ar fi, da' inca nu stiu cat de mari sau reale (zgomot servo la rece si nivel scazut in vasul de langa radiator, sub minim).

Suntem pe drum, a cumparat-o.
L-am intrebat de cont pe forum, dar a zis pas. Il inteleg.

Ah, cine credea ca eu mi-as lua hatch in locul celei mai FRUMOASE versiuni de impreza facute vreodata, aka bugeye, sa treaca la colt!  >:(
___________________

Later... terminat Bucuresti - Brasov, o experienta absolut agonizanta. In Ploiesti am trecut eu la volan, insa dupa Sinaia am cedat nervos si m-am pus iar pasager. Fereasca sfintii sa conduci pentru prima oara in viata ta un STI si sa ai pe nevasta cuiva in masina, ingrozita de felul ei si de acceleratia tramvaiului. Ca sa fie mai clar, inchipuiti-va consum de 9.5 la suta, incluzand A3 cu 130 la ora...
Punctul culminant al noptii a fost la intrarea in Brasov, cand s-a auzit un discret si adormit "Cristi, da' nu ma lasi acasa, dup-aia-l duci pe Daniel?". A primit cel mai raspicat si stereo "DA!!!" din viata ei, mai ceva ca la starea civila... Cateva minute mai tarziu a coborat. Starea de spirit din masina dupa clipa asta? Cam ca 2 caini infometati cateva zile, care sa primeasca din senin o friptura suculenta... In juma' de ora consumul a explodat, au ramas cativa fulgi de anvelope intr-un giratoriu, iar zapada dintr-o parcare nu va mai fi niciodata la fel. Proprietarul e-ntr-al 14-lea cer, iar eu be like "mda..." :)

Cateva impresii personale:
- in jurul motorului se vad multe solutii ieftine, involutii de la generatiile vechi. De exemplu palnie de admisie fixata in clipsuri firave in locul suruburilor cu piulite sudate de traversa. Vas degazare din plastic.
- interiorul mi-a placut mult, dar mult de tot.
- S, S#, I... nu ma prind care-i rostul. Cablul otelit dintre pedala si clapeta e un fel de S# ma gandesc. Dar de ce le-ai vrea pe celelalte 2 eu nu inteleg si nici nu doresc sa inteleg. Totusi, fbw-ul masinii asteia e foarte precis pe S#, iese varf calcaiul rezonabil.
- CC-ul e unul dintre cele mai fine pe care le-am incercat vreodata, tranzitii foarte line.
- n-are impuls pe semnalizare nici asta ( :D ).
- feelingul schimbatorului de viteze e sublim, cel mai bun pe care l-am experimentat vreodata la vreo masina.
- am probat o chestie in mod special, etajarea cutiei. Da, e cum imi dadea in alt topic, intre 3 si 4 e o cadere inexplicabil de mare de turatie, celelalte treceri sunt ok. Dat fiind faptul ca am de ales, si fixist cum sunt, pe troaca va ajunge un 6MT de Legacy, si nimic altceva. Cand si daca o fi sa gasesc vreuna.

Am notat in jurnal ziua de astazi pentru ca pentru mine fu una marcanta.
Tragand linie, o masina superba acest hatch STI. E de mine? Clar nu :)
« Last Edit: January 15, 2017, 02:28:18 AM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1505 on: January 15, 2017, 10:07:05 AM »
poate dupa ce trece adrenalina initiala se razgandeste si ... saluta lumea si pe forum :)

kkennyy

  • 1763
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1506 on: January 17, 2017, 16:56:38 PM »
O sa salute ... :)
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1507 on: January 17, 2017, 18:07:30 PM »
Bravo! E o masina mai speciala si pretentioasa, merita. Asteptam topicul, bine ai venit!  ;)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1508 on: January 17, 2017, 18:12:12 PM »
Altu' cu motoru' la subsol, ca să citez din clasici :D

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1509 on: January 17, 2017, 18:29:22 PM »
Al 3-lea sta si aprinde lumanari in biserica de vreo 3 zile. Sa vedem...
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1510 on: January 17, 2017, 18:37:52 PM »
Cari-i, uăi?  ???

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1511 on: January 17, 2017, 19:10:16 PM »
Ala cu Leonu' care improasca antigel  :D
Hai, gata, facem circ pe topic la kkkkennnnnyyyyy, cand o fi sa-l deschida.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1512 on: January 17, 2017, 22:30:20 PM »
where is kkennyy ?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1513 on: January 18, 2017, 00:43:38 AM »
Muttley killed Kenny.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1514 on: January 18, 2017, 09:24:22 AM »
Muttley killed Kenny.
S-ar putea sa fie invers dupa ce isi intra in drepturi hatch-ul  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

kkennyy

  • 1763
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1515 on: January 18, 2017, 09:55:22 AM »
Nick-ul il am de mult, dar acum ca ma gandesc, pe un forum de masini puternice nu e chiar foarte potrivit  ;D
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1516 on: January 24, 2017, 19:44:27 PM »
Jurnal de bord.

Week-end prelungit, cu comemorari de uniri istorice si gratieri contemporane. Am preferat sa profit vizitandu-mi familia, asa ca Iasi si Piatra Neamt, putin peste 700km. Am plecat cu masina curata, m-am intors cu ea albie de porci.  Acum, 8 (uopt!!!) fise la spalatorie mai tarziu, e din nou curata.



Consumul, desi n-am mers ca magarul, 11l/100km. GPL scrie pe ea.  <--- Gluma, deci nu dezvoltati.
Totusi, e cam mare diferenta fata de minimul ala de 8.1 pe care l-am avut candva, mergand economic la sange. Ramane asa.

Parca intrerupe, asa, super-timid. Cu bobina de imprumut mergea rotund. Nu-i fac nimic.

Ceasul ala verde de pe bord nu merge de ceva timp, de cand cu frigul puternic. Si-a mai revenit cateva secunde-ntr-o seara, dupa ce s-a-ncalzit in masina. Tot drumul asta insa, mort. Am zis sa vad partea plina: daca pana acum eram ferm convins c-am sa merg pe solutia asta pentru a-mi indesa ceasuri suplimentare in cazan, tocmai pentru a nu sacrifica ceasul ala care mie mi-e foarte simpatic, acu' sunt atat de suparat pe el incat e foarte posibil sa merg pe clasic. Sa zicem c-o lamurisem oarecum, dar, asa cum m-a obisnuit masina asta, e tampita. Pe drumul de intoarcere de la spalatorie, cu caldura pe plin, s-a aprins nenorocitul. Nu stiu ce am sa fac inca, poate am sa-l intreb mai tarziu pe malakay daca nu i-a ramas vreun ceas, nu neaparat functional, ca stiu cum se repara.

Marea suparare a plimbarii insa... In Lacul Rosu, pe nenorocirea aia de asfalt, soare puternic din fata, ud pe jos, nu vedeam mare lucru. Mergeam super-incet, cand d-rica... "ce inghetat e lacul...". Politicos de fel, ma uit in dreapta, sa vad cat de inghetat e lacul. Confirm ca e inghetat lacul, revin cu privirea la drum, si reflex, ma izbesc in frana. Cam pe la vreo 15-20 la ora, iau ditai bordura ascutita in plin! De unde bordura? O alunecare de teren, care in urma cu o luna sau cand am mai trecut p-acolo era o treapta abrupta dar lina, care in urma cu 2 ani (!!!) era si mai lina, acum era surpata de-a binelea, astfel incat se formase o... bordura!!! De unde surpare? Camioane ticsite de lemne. Sute de tone pe o masina. Aia e magistrala de despadurire, d-aia nici n-o sa se repare vreodata jegul ala de drum. Pe cat sunt de atasat si mandru de zona natala, pe atat mi-e de sila de ce fac unii acolo.
Rezultatul in cazul meu - un zgomot nou in bord, in zona h-vac, sunet de plastic nefixat. Alte zgomote, specifice modelului, le am, si le stiu sursa, stiu cum sa le remediez cand oi avea timp de ele, dar aici e necunoscuta totala. Si ma seaca. Iar aproape de BV n-am mai auzit nimic, a disparut. Nu gasesc explicatia, ca nu era de la obiecte ratacite prin masina. Asta e, daca revine, scot bordul.

Gata fila de jurnal de bord.
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1517 on: January 24, 2017, 23:32:05 PM »
Constat, cu surprindere si o oarecare dezamagire, ca majoritatea conducatorilor ne rereferim, mai nou, la consumul de carburant si neglijam confortul, emotiile pozitive in timp ce suntem la volan si siguranta oferita de autovehicule.
Nu stiu daca sintagma "cat consuma la suta de kilometri" este un factor corect si pertinent de evaluare in momentul in care am ales masini cu motoare pe benzina, tractiune integrala si turbina.
Eu ma refer la consum doar pentru statistici in general dar si pentru a scoate in evidenta faptul ca modelul meu nu este unul gurmand iesit din cale afara.

Imi aduc aminte ca la sfarsitul anilor '90 nu ma interesa consumul insa am inceput sa tin cont de cifre in momentul in care reclamele la diferite modele se intreceau in consumuri din ce in ce mai mici.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1518 on: January 25, 2017, 07:54:47 AM »
Pai Heli, eu ma uit la consum ca la un indicator de stare tehnica. Paregzample, daca mi-ar consuma 6 la suta, ar insemna ca m-au vizitat miganii, si m-au lasat fara cardan si turbo. Acum, cu 11 la suta, cel mai probabil am cuiul poanto uzat...
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1519 on: February 05, 2017, 19:55:56 PM »
Am fost la intalnirea anuala Subarufanclub.

Ceasul si-a revenit, definitiv se pare. Nu stiu de ce are toane, da' ma umplu de bucurie la vederea caracterelor verzi.
Am reauzit si identificat zgomotul de jos, din zona blocului de clima, de care ma plangeam mai in urma. De fapt e de sus, si l-am mai auzit o singura data in trecut, eram impreuna cu andea prin Sovata, pe macadam. Sunt tembel, il auzeam jos si el venea de la parasolar.
Ieri si-a luat un omor de zile mari, ceva ce nici in cele mai negre cosmaruri n-as fi vazut-o indurand. Ceva cu zapada uda la dus si zapada inghetata cu santuri si gropi la intors. Cu toate astea, amintirea acestei seri va ramane pururi, si culmea, e una frumoasa in cele din urma. La prima vedere, din pozitie bipeda, damage-ul e relativ redus, o aparatoare de noroi indoita si, logic, carenajul drept, rupt. A 3-a oara, ceva de vis. Dar tre' sa ma uit mai bine dupa ce-o spal, e albie de porci la saramura. Si tind sa evit sa ma uit pe sub ea...

De la intalnire m-am intors cu piese SH care ma ajuta sa fac economii majore.



Cric. Al meu era nou si nefolosit cand am cumparat masina. Acum curg aschii din filet la cat l-am frecat lucrand la troaca, asa ca-l las in portbagaj de acum, sa-si respecte scopul, adica utilizare o data la cativa ani sau niciodata. Va mai iesi cand si daca imi trebuie doua.

Conducta de AC. Jumatate din pretul reparatiei la masina de sertizat, plus ca e mai comod asa. Conducta SH e un risc pe care mi-l asum linistit.

Piesa de rezistenta - cuplaj rigid, de pe STI, pentru directie. Cuplajul de WRX are un tampon flexibil, a.k.a. moartea pasiunii. Inca un mic detaliu cu impact (sper eu) important pentru comportamentul directiei. Il voi pune pe troaca inainte de caseta noua, sa-mi fie clara diferenta. Sau lipsa ei...
______________

Altele:
- dupa experienta de sambata am renuntat (inca o data) la a-i micsora garda la sol;
- dupa aceeasi experienta renunt la ideea cutiei 6MT de Legacy Spec B. Exista situatii, rare ce-i drept, dar e suficient ca exista, cand un autoblocant te scoate dintr-un rahat monstru. Iar cutia de Legacy, la fel ca actuala de altfel, nu are pe fata. Din acelasi motiv, renunt si la ideea pastrarii R160-ului de pe spate, care e o gluma de diferential autoblocant. Ce s-a-ntamplat de fapt - am suspendat-o pe burta cu rotile de pe dreapta in sant. Rotile de pe stanga, nani total.

Inca o data, celor care s-au chinuit sa o eliberez: multumesc!
« Last Edit: February 05, 2017, 20:40:00 PM by Muttley »
WRX SW 2002