Toyobaru project (subaru BRZ)
Subaru club Romania

Toyobaru project (subaru BRZ)

KET

  • 3921
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #300 on: April 21, 2016, 08:29:11 AM »
"This Toyota 86 (aka Subaru BRZ, Scion FR-S) was converted to AWD and is powered by a JDM EJ207 from the Subaru Impreza WRX STI.

Developed by Tommi Mäkinen for GAZOO Racing.

via webcartop.jp"

via https://www.facebook.com/EJ207/

https://www.facebook.com/EJ207/videos/765696116839288/

Răspuns:
« Reply #301 on: April 21, 2016, 08:57:49 AM »
No, acu îmi place si mie!


Răspuns:
« Reply #303 on: April 21, 2016, 15:16:42 PM »
Dacă e Subaru și nu e AWD nu îmi place.....

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #304 on: July 05, 2016, 14:29:45 PM »
Hai sa fie avem un an bun si sa vedem in 2017 cum stau lucrurile.

http://www.motor1.com/reviews/64734/first-drive-2017-subaru-brz/

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!

Muttley

  • 4922
« Last Edit: August 24, 2016, 17:05:42 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #307 on: August 24, 2016, 17:30:59 PM »
Eu stiam ca scot un "sti" dar care avea doar fundulite, nicidecum turbo pe el.  :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #308 on: August 24, 2016, 17:44:25 PM »
2.0 DIT pe BRZ niciodata. Strica total ideea de la care a pornit masina. Poate un 1.6 DIT pe viitor in mai multe variante de putere. Desi, din nou, cred ca ar avea un comportament total diferit fata de ce este BRZ acum.

Sincer, ma astept sa il mai produca niste ani pentru Asia si SUA, sa il scoata in curand din Europa si apoi sa il scoata de tot, la fel ca pe Tribeca. Este cam ultima raritate cu motor aspirat pe masina sport. Si Toyota vrea sa faca masini cu BMW, deci nu mai are cu cine sa dezvolte BRZ-ul in continuare.

puiu

  • 787
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #309 on: August 24, 2016, 18:44:38 PM »
Sau poate un bmw cu boxer pe el...?

moguai

  • 2814
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #310 on: August 24, 2016, 22:15:11 PM »
Sau poate un bmw cu boxer pe el...?
:))))))))))))))))))
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Răspuns: Toyobaru project
« Reply #311 on: August 25, 2016, 07:27:57 AM »
Sau poate un bmw cu boxer pe el...?
Cu 4 turbine  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Răspuns: Toyobaru project
« Reply #312 on: August 25, 2016, 09:20:59 AM »
Sau poate un bmw cu boxer pe el...?
Cu 4 turbine  ;D

4 turbine electrice :D

puiu

  • 787
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #313 on: August 25, 2016, 09:41:59 AM »
Cumparate de pe 4ciuning. :))

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Răspuns: Toyobaru project
« Reply #314 on: August 25, 2016, 10:10:59 AM »
...

4 turbine electrice :D

Se cheama feon...uri? Feoane?  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #315 on: October 19, 2016, 09:34:24 AM »
 :'( :-* Cel mai tare de la 22B incoace. Dati click pe galerie ca sa vedeti toate cele 70 imagini.

http://autoc-one.jp/news/2947071/
« Last Edit: October 19, 2016, 09:40:13 AM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #316 on: October 19, 2016, 10:25:44 AM »
Interesant ce au facut la motor 210cp si 212nm
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #317 on: October 19, 2016, 10:43:03 AM »
Cruciala mi se pare si etajarea treptelor.
Cand aveam aspirata (186Nm, redline 7500 rpm), mi se parea treapta 1 cam lunga, nu imi permitea plecari in forta fara sa chinui ambreiajul. Asa ca faceam niste artificii: plecam tare cu treapta 1 dar si cu reductorul pus, apoi variatii, fie "schimbam" iesind din reductor si continuam cu treapta 1, fie schimbam a doua si dup-aia scoteam reductorul.
Asa ca cei 210 cai si 212 Nm ma astept sa fie destul de sus la BRZ si nu stiu cum ii poti folosi eficient la plecari de pe loc.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #318 on: October 19, 2016, 10:59:09 AM »
Treptele mult mai scurte, tractiunea e doar pe doua roti, masa totala este mai mica semnificiativ decat la orice alt Subaru.
Este cu totul altceva decat cunoastem noi.

Baiatul asta descrie cel mai bine modificarile. Inca nu sunt multe review-uri online.

https://youtu.be/BnOan0hY06g?t=14m40s

MihaiFlorescu

  • *
  • 13900
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #319 on: December 06, 2016, 18:47:05 PM »