1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
Subaru club Romania

1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru

marr

  • 2205
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #20 on: November 11, 2013, 12:34:46 PM »
Revenim dupa aproape doi ani pe acest topic.
Pare-se ca noul motor 1.6 DIT de la Subaru va fi prezentat la Tokyo Motor Show impreuna cu noul Legacy: http://motioncars.inquirer.net/18277/tokyo-2013-all-new-subaru-legacy-to-debut-with-1-6-liter-turbo-engine

Zvonurile sunt despre un output de ... 240 CP !!!  ;D - http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=49372

Daca-i pe-asa, stiu care va fi urmatoare motorizare de pe urmatorul meu Subaru !!!

PS: Se mai voorbeste si despre un nou sisttem turbo electric ce va elimina complet turbo lagul  - http://www.autopassione.ro/subaru-dezvolta-un-sistem-turbo-electric-pentru-viitorul-wrx_9859

Se anunta un interesant an 2014 !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

florian

  • 45
  • SUBARU !
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #21 on: November 11, 2013, 21:57:04 PM »
vise ! atata timp cat pe cei de la SMT...ii doare drept in ...spate de consumatorii de subaru...poate sa si zboare urmatorul model...La cat de mult se chinuie unii...tot atat isi bat joc altii ! un brand inseamna...multe . cati cumparatori nu au simtit gustul amar...de gata,ti-am tras-o dupa ce au cumparat un subaru ? si atata timp cat producatorul...se complace cu asta...nu merita atata simpatie ! parerea mea....

florian

  • 45
  • SUBARU !
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #22 on: November 11, 2013, 22:01:40 PM »
vorbim de motor de 240 cai...cand cel de 162 ...sau cat o fi real...mi-a picat la 80000 ....si dupa alti 15000...a crapat si diferentialul central ?

florian

  • 45
  • SUBARU !
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #23 on: November 11, 2013, 22:14:53 PM »
ala de 240 ...sa tina intre doua revizii ...sa se schimbe odata cu uleiul....Sunt consternat sa constat ca pentru o garantie...trebuie sa ne milogim si sa multumim facand plecaciuni si recomandand in dreapta si in stanga ...ce buni au fost...ce cumsecade ! Cand ei ar trebui sa-si ceara scuze ca au vandut un produs...neconform ce ne poate pune viata in pericol.

marr

  • 2205
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #24 on: November 12, 2013, 08:59:48 AM »
Stai relaxat !
SMT (imprena cu Subaru Hellas) si-au trait traiul, si-au mancat malaiul !
Acum se bat doua firme evreiesti pentru dealershipul Subaru in Romania (cei care au si Autoitalia si inca unii - vezi ca este si pe-aici un topic legat de asta).

In alta ordine de idei, nu inteleg ce treaba are motorul de 1.6 twinscroll cu ... SMT !!?? Si cu serviciile oferite de respectivii ???

PS: Nu-ti stiu povestea si pataniile, dar, din pacate, ghinioane agravate de nesimitire ni se intampla tuturor.
Daca - asa cum deduc - ai avut probleme cu masina si te-ai confruntat cu "serviciile" SMT, nu pot decat sa regret sincer. Si nu pot sa nu intreb de ce n-ai apelat la Protectia Consumatorului (din experienta directa, este printre putinele institutii ce chiar isi fac treaba).

Mi se pare ceva in neregula sa crape un motor la 80k km. Mai ales ca dupa putere cred ca-i vorba despre cel de 2.0 benzina montat (si) pe Foresterul SG; motor despre care, sincer sa fiu, n-am auzit sa aiba probleme.
Eu am aproape 150k km cu tractorul si n-am avut nicio problema si nimic de schimbat la motor/transmisie (nici macar buclucasul ambrreiaj de la diesel). Si dupa cum se prezinta mai duce mult si bine.
Avem colegi cu motoare trecute bine de 200k km - la fel, fara probleme.

Ca atare, nu poti generaliza o problema punctuala si sa o extrapolezi la un motor nou ce inca nici nu a fost lasat oficial !
Lasa sa-l vedem, sa-l "pipaim" si timpul va demonstra sau nu fiabilitatea acestuia.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

camcas

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #25 on: June 28, 2014, 22:11:12 PM »
1.6 turbo este un trend stabilit, iar Subaru sigur nu are sa ocoleasca provocarea.
Paradoxal este ca Mercedes la Formula 1 rupe tot cu micile turbo, iar pe masinile comercializate pune 1.6t de la Renault. ;D
Acum la 1.6turbo cel mai bine sta Mini JCW care sare de 210hp si e capabil de  valori pana la 250hp, totusi cuplul e micut cand trebuie sa urnesti un 4x4 cu tractiune simetrica. Simetria tractiunii de Subaru aduce momente de pirdere ridicate asa ca la un motor mic sigur vor trece la un alt 4x4 gen vw...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #26 on: June 29, 2014, 00:03:52 AM »
Nu se schimba curand tipul de tractiune 4x4 la subaru. Au pus ei un 1.5 lesinat pe impreza si or sa schimbe pt 1.6?
1.6le de 170 cp va fi inlocuitorul 2.0/2.5 aspirat.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #27 on: June 29, 2014, 06:50:02 AM »
Las sa puna 1.6T.Ca mergem totinla Malakay pentru swap de 2.0.Tot eu sa va nvat?

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #28 on: June 29, 2014, 19:00:37 PM »
Pana la urma , incet-incet, tot la vorba mea ajungeti : 2,5 aspirat, automatica`.  ;D  ;D  ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

camcas

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #29 on: June 29, 2014, 22:56:45 PM »
Buna optiune 2.5 aspirat ca-i robust da si turbo se misca intr-un mare fel.
Important este sa nu puna injectie directa.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #30 on: July 17, 2014, 20:28:24 PM »
desi am vazut pe undeva ca camcas nu mai este prin zona eu trebuie sa zic ca nu inteleg de ce fara injectie directa ? cu bune (mai multe) / cu rele (mai putine)  este per ansamblu un sistem mult mai eficient decat cel "clasic" ....

camcas

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #31 on: July 18, 2014, 22:28:14 PM »
Nu pot sa stau mereu online, intru destul de rar.
Din ce rew. am citit si ce am interpretat de pare ca injectia directa are carentze de functionare in special dupa mai mjulti km parcursi. Sistemul nu est rau insa un Golf 1.6FSI nu consuma mai putin decat un Golf cu 1.6i si nici nu pare mai vioi. La motorul 2.0FSI parca e mort ce sa zic, am condus si cred ca pe bune are in jur de 120-130 caluti nu 150.
Un Golf 2.0TFSI din gama GTI nu consuma mai putin si nici nu are performante speciale in comparatie cu alta masina cu masa, forma si putere asemanatoare.
De la Subaru toti avem asteptari foarte mari si indiferent ce scot e binevenit, eu nu voi mai aparea pe lista lor de clienti cu astfel de modele.
Nu vreau sa poluam forumul cu minusui ale injectiei directe, cui ii place ii urez succes in viata si sa fie sanatos, iar dupa 100k-150k km facuti mai stam de vorba sa vedem daca teoria mea pica sau sta in picioare.

celalalt

Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #32 on: July 18, 2014, 23:08:13 PM »
Stii ca acest cuvant "masa" folosit ca d faci referire la greutate,te tradeaza.Sa mor eu daca nu e jenant.Chevy,Georgescu sau uarevar.
P.S. Am vazut o pe Elodia.Statea trista la Automarsil.Ce mai face?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 1.6 twin-scroll Mini vs. viitorul 1.6 turbo Subaru
« Reply #33 on: July 19, 2014, 11:02:00 AM »
Stii ca acest cuvant "masa" folosit ca d faci referire la greutate,te tradeaza.Sa mor eu daca nu e jenant.Chevy,Georgescu sau uarevar.
P.S. Am vazut o pe Elodia.Statea trista la Automarsil.Ce mai face?

Daca este cine este  - si cine mie personal mi-ar face placere sa fie :) , intreb daca ar fi ok sa includ si o harta pe care o am / facuta de RC pentru AZ1G202G in "analiza mea pe text" din threadul http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2133.0

Ar fi vorba despre o harta prezentata aici http://forum.4tuning.ro/679-racing-code/366599-subaru-multiple-map-chiptuning-softuri.html -> desi in realitate eu nu gasesc nicicum nici "multiple map" nici alte feature-uri prezentate acolo - si asta comparand byte cu byte respective harta cu o harta stock ....
« Last Edit: July 19, 2014, 11:41:19 AM by andea79 »