2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
Subaru club Romania

2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #20 on: February 20, 2012, 14:02:09 PM »
ok...pai atunci trebuie clar sa incerc si un 2.0xt. Si o turbina noua  este in jur de 1500 e , nu? Just in case...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #21 on: February 20, 2012, 14:25:07 PM »
Second hand 500 euro pe forum una de STi si gasesti si la 300 de WRX din cate am vazut la vanzare in trecut. Evident, pretul tine si de numarul de km facuti.

Noua gasesti buna pe la 1400 dolari americani.

mvilt

  • 109
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #22 on: February 20, 2012, 14:56:08 PM »
Turbinele se mai si reconditioneaza daca nu sunt facute praf.
Daca turbina e buna din fabrica (iar cea de la subaru sunt sigur ca este mult peste cele de masini europene) cat timp respecti niste norme de bun simt in utilizarea unei masini cu turbo-compresor precum ar fi sa ai grija la uleiuri sa nu iti intre in procesul de ardere, adica sa fie suficient de groase, sa le schimbi la timp sa nu le lasi sa ajunga chiar carbune in motor, sa nu mergi cu masina subturata, mai ales daca circuli des pe drumuri scurte unde nu se incalzeste corespunzator motorul, nu ar trebui sa ai probleme.
Ca exemplu, eu am si un megane 1.5 dci din 2004 (luat de nou) si turbina m-a lasat abia la 140.000 km in conditiile in care masina rar a iesit din bucuresti.
P.S. sa nu circuli cu masina subturata nu inseamna sa mergi cu ea in limitator pentru ca si aia face la fel de praf turbina. Regimul normal de utilizare al unei masini turbo pe benzina in oras pe drumuri scurte este 2500-3500 RPM, fara accelerari violente, adica doar condus normal pentru ca totusi nu ne-am cumparat masini de raliu si nici autobuze deci trebuie sa le folosim corespunzator.
« Last Edit: February 20, 2012, 15:01:15 PM by mvilt »

dann

  • 160
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #23 on: February 20, 2012, 15:53:30 PM »
@dacos, antifonarea intradevar nu e grozava ... e destul de zgomotoasa, dar pe mine nu ma deranjeaza

legat de motor, intradevar 2.0xt e mult peste cel de 158cp, dar am vazut comparatie cum ca 2.0x ar fi mai puturos decat 1.9tdi de la VAG !!!
eu spun ca nu e deloc asa si o spun din experienta in trafic ca si 2.0tdi e sub aspiratul de la subaru

legat de consum, in oras nu stiu exact probabil pe la 14-15%
in afara, la noi in tara 7.5-9%
pe autostrada 9-10%

nu am calculator de bord, sunt doar aproximatii :)
« Last Edit: February 20, 2012, 15:55:09 PM by dann »

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #24 on: February 20, 2012, 16:03:44 PM »
Hmm...Dann, intr-adevar, 2x este mai rapid decat orice1.9tdi, dar decat un 2.0 tdi, nu cred...Spun din experienta;intre 2008-2009 am avut passat 2.0tdi 140 cp. 0-100-9.8sec si masina avea 1560kg! foresteru parca 1470...Turbo, oriunde ar fi, se simte... Daca nu ar fi awd, da suby ar fi mult mai rapid...
Pe curbe/circuit insa iarasi subaru este the king
« Last Edit: February 21, 2012, 11:45:54 AM by dacos02 »

mvilt

  • 109
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #25 on: February 21, 2012, 01:50:44 AM »
2.0 xt este clar mai puternic decat 2.0x. Ca fiabilitate sincer habar nu am, consumurile ar trebui sa fie cam identice. Acuma intrebarea este daca chiar ai nevoie de puterea crescuta care ti-o ofera xt, pentru ca evident orice componenta in plus (in cazul acesta turbina) inseamna si un cost de service viitor adica sa folosesti uleiuri strict sintetice, sa schimbi uleiul la fiecare 10.000 km in loc de 15.000 (daca folosesti in oras preponderent sau daca te dai la ea desigur, altfel diferentele ar trebui sa fie mici intre uzarea uleiurilor), sa schimbi o turbina undeva in viitor (care nu e deloc un cost neglijabil).
Deci problema se pune simplu. Consideram consum identic si fiabilitate identica. Vrei performanta xt si costuri service ceva mai mari? sau vrei un motor mai puturos cu costuri ceva mai mici?

alexd

  • 75
  • Forester MY 2007 2.0 X MT
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #26 on: February 21, 2012, 08:36:32 AM »
So....
Vreo 3 ani de zile am avut ca masina de serviciu VW Golf 5 1.9 PD TDI 105 CP cu cutie manuala 5 si 6 trepte.
Ca sa am aceeasi dinamica sau mai buna cu Subaru (mai ales la depasirile "in scurt") trebuia sa o tin intre 5000-7000 ture. Subaru este benzina este aspirat, este 4x4, este altceva fata de un turbo motorina.
Pe de alta parte cind avem chef de joaca prin oras cuplam reductorul, motorul sarea instant la 4000 de ture si lasam pe multi cu gura cascata pe la semafor....
Si motorul(chiar si cel aspirat) se aude intr-un fel dupa 4500 de ture.

Concluzie: daca esti obisnuit cu un motor supralimentat pe motorina si ai un stil mai vioi/sportiv de condus atunci eu as merge pe varianta turbo.
Daca vrei sa mergi mai agale, te mai uiti si la consum, preferi mai mult sa bati coclauri atunci varianta aspirata.

Cred ca daca adopti un mers mai sportiv pe motorul 2.0 turbo nu o sa scoti diferenta mare de consum fata de 2.0 aspirat

Eu nu am mers cu motorul de 2 turbo, ceea ce am scris mai sus sunt doar opiniile mele.
Forester MY 2007 2.0 X MT

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #27 on: February 21, 2012, 11:45:23 AM »
Stiu ce spui, alexd, si eu faceam depasiri scurte cu passatul 2tdi...dar intr-adevar, dupa 4500 benzina se aude cumva...De obicei apas pedala de acc...ultimele 2 masini, passat si rav 4 le alergam putin...

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #28 on: February 23, 2012, 14:17:15 PM »
Maine ma dau cu cele 2 forestereee! Parca am emotii ;D

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #29 on: February 23, 2012, 14:24:38 PM »
Bafta! Sa ne spui impresiile... 8)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #30 on: February 27, 2012, 12:52:46 PM »
Salutare! Revin cu foresterul...Am fost in Bucuresti, am ajuns pe la ora 18.Am incercat mai intai aspiratul 2.0...Impresii...tinuta de drum buna, vizibilitate buna, demaraj...ok, desi se simte in largul lui dupa 4000rpm. Este enervant sa dmarezi de la 2500rpm, simte nevoia de treapta inferioara. Ce nu mi-a placut, antifonarea; cred ca din cauza usilor fara rame, nu stiu... sistemul 4x4 superb! In fine, nu m-a dat pe spate, adica demarajul bun il scoti cu consum si mai "bun"... In fine a ramas sa ma hotarasc.
Apoi, am mers cu 2.0XT. Alta traba! Pe placul meu. Omul schimbase kit ambr de 2 ori. La service, se pare ca avusese ceva scurgeri de ulei, nu am stat sa vad de unde...Masina era totusi destul de alergata.Avea si 125k km.. Amortizoarele erau normale...550 ron fiecare...
CL: Cred ca o sa ma uit si dupa un Legacy, nu ma las... 2.0i 150 cp. Este putin mai usoara, mai aerodinamic=> cons ceva mai mic si un demaraj mai bun. Va tin la curent. O zi buna!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #31 on: February 27, 2012, 14:19:09 PM »
Vezi ca e un legacy la noi pe forum si pretul e bun, zic eu. Am vazut si masina si arata bine.

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #32 on: February 27, 2012, 17:45:17 PM »
Pai Legacy e complet altceva. Este strict pentru asfalt. de multe ori nici nu o sa poti intra pe unele stradute, deoarece te limieaza garda la sol.
Mai bine ramai la Forester si astepti pana gasesti unul pe placul tau.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #33 on: February 28, 2012, 09:23:01 AM »
Stiu cum e cu garda la sol...Daca iau legacy, o sa ma rezum la drumurile accesibile...Sunt intre si intre. Este pe autovit un legacy de aici de la mine din Craiova...la 11.500e. Azi, maine il vad...

gorady

  • 203
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #34 on: February 28, 2012, 09:43:30 AM »
Esti din VL?  ???

Ce cunosti tu toate numele de autocare  ;D  ;D  ;D  ;D
Glumele mele sunt ca mersul la pescuit: s-ar putea să nu prinzi nimic.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #35 on: February 28, 2012, 09:48:29 AM »
Credeam ca este ”patronul” de la Dacos!  ;D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #36 on: February 28, 2012, 10:39:54 AM »
 ;D Nu sunt patronul...alta treaba...nici sofer
« Last Edit: February 28, 2012, 10:42:43 AM by dacos02 »

Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #37 on: February 28, 2012, 11:11:40 AM »
INTREBARE: ARE CINEVA DE PE FORUM FORESTER 2.0XT 2005, 177K KM PE AUTOVIT? ARGINTIU....

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #38 on: February 28, 2012, 12:34:59 PM »
Nu. Dar masina vad ca arata bine.
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: 2.0 xt(177cp) sau 2.0 x(158co) ?
« Reply #39 on: February 28, 2012, 12:43:53 PM »
arata foarte bine, si are multe optinui pe ea... e si an bun... daca mai lasa ceva la bani... merita masina

pot parea multi km (177.000) dar daca a avut un singur proprietar sigur e o masina ingrijita de care s-a a vut grija.
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R