2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
Subaru club Romania

2004 Forester , 2.0 125cp , Gri

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #40 on: February 11, 2015, 17:29:16 PM »
Cred ca asa arata sistemul de incalzire de pe net.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #41 on: February 11, 2015, 18:12:28 PM »
Ditamai festila  :o

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #42 on: February 11, 2015, 23:21:38 PM »
Wrangler , esti pe aproape :)
Andrei, scuze de incurcatura cu orasul, dar las ca bem o bere la vara ;)
Sistemul e ceva de genul

2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #43 on: February 12, 2015, 00:25:45 AM »
Dupa inceputul lui iulie, cu cea mai mare (bere dupa bere e) placere!
Intrebasem de link ptr ca mie mi se pare ca eficienta incalzirii in oglinzi la mine e cam scazuta, dar n'as da banii pe sticle noi doar ptr atata lucru, asa ca, daca vei face operatiunea, revino cu informatii, se poate, cat de greu e  etc :)

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #44 on: January 06, 2016, 12:28:18 PM »
Mda, sa mai facem un mic update.
Nu prea am mai mers cu masinuta ( doar 4500 km in ultimul an si un pic ) si asta din cauza ca trag de cea de servici :). Batranica are acum 169700km
Dar acu ca tot am mers mi-am adus aminte de 2 chestiuni si inca ceva nou...
Bun.
1. Victor , mai ai un motoras de macara  geam ? cel de pe dreapta fata merge ca melcul ranit si dau vina pe motoras. Ar putea fi imbacsite si acele sine, dar putin probabil. Asta e aia noua :)
2. Am vrut sa schimb si eu becul acela ars din prioector si sa-mi bag piciorul de am reusit . E un capac dar nu stiu cum sa-l deschid si prefer sa intreb aici . Nu e graba cu el, dar sta de vreo 2 ani ars si acu mi s-a pus pata.
3. Asta e mai delicata. De vre-un an si ceva nu mi se mai aprind becurile ambientale la deschidere usi spate sau portbagaj. Dar nici alarma nu se dezarmeaza daca umblu la aceste usi/portbagaj primele. Daca deschid usile din fata e ok, si iluminat si dezarmare alarma. Am fost cu ea la mecanic si a verificat swich-urile si sunt ok. Dau vina pe alarma, dar mecanicul imi spune ca nu are schita de montaj a ei. Buun, deci trebuie mers la aia cu alarmele unde s-a pus. Ajung ieri ( liber fiind) dupa ce mi-am facut programare. Alarma a fost verificata, functioneaza ok, swich-urile ok. Ce mi-a spus baiatul asta de a umblat la masina si a ramas sa va intreb pe voi. Unde gasesc sau poate stie careva unde sunt mufe de imbinare pentru cablajul usilor spate si portbagaj? De ce? A spus ca poate fi oxidata o mufa/pin ( umezeala de la trapa ) si sa nu trimita semnal corect si de aici problema, Sau mai rau, sa fie din calculatorul masinii ( dar nu imi da nicio eroare , doar ce de sonda Lambda ).
Sper ca m-am exprimat ok si primesc si un hint ceva despre ce trebuie sa fac.
Ah, alta varianta ar fi sa merg in reprezentanta...

Si inca ceva. Cum a fost mai frig afara, cand o porneam mergea 3 sec si se oprea. Apoi o reporneam , dadea sa moara era ca si cum nu se alimenta cum trebuie si cam dupa 5 -7 sec de balbaiala isi revenea. Pompa de benzina sau altceva? A mai intampinat cineva asta ?

Multumesc pentru rabdarea de a citi povestea mea :P

Cristi
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #45 on: January 06, 2016, 12:38:52 PM »
Asa face cu pornitul la rece.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #46 on: January 06, 2016, 13:28:46 PM »
Serios? A mea nu face.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #47 on: January 06, 2016, 13:31:23 PM »
Nu are voie sa faca asa la rece. Fiind iarna, invarte mai greu, mai mult, dar dupa ce a pornit nu are voie sa se opreasca sau sa mearga in 3 cilindrii. Trebuie sa verifici bujiile in primul rand.
Legacy 3.0R

Răspuns:
« Reply #48 on: January 06, 2016, 13:37:39 PM »
La treabă cu pornirea la rece s-a mai discutat pe forum....din când în când făcea și la mine așa, asta când era frig dar nu foarte frig, vorbim de până în -10 grade.
Pornea și murea ,după mergea câteodată puțin bâlbâit sau mergea normal.
Dacă sunt probleme cu bujiile sau pompa ar face tot timpul așa nu doar la pornire.


Ca sugestie, aici ne poate ajuta andea, se poate verifica ECU dacă are vreun protocol pentru pornirea la rece?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #49 on: January 06, 2016, 13:40:32 PM »
S-a tot discutat pe forum. Astea mai noi poate nu fac, dar din cele mai vechi cam toate invart mai greu sau da sa porneasca si moare. A mea a facut mereu asa iarna indiferent ca era schimbat tot ce se putea la ea, in afara de internele motorului.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #50 on: January 06, 2016, 13:59:11 PM »
Aha, chiar nu aveam idee.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #51 on: January 06, 2016, 14:16:11 PM »
Nu vreau sa starnesc pe nimeni, da' a mea porneste normal de fiecare data. WRX din 2002  :-\
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #52 on: January 06, 2016, 14:23:05 PM »
Ma,  eu am pornit-o la -6 si -9 grade , dar a trebuit sa invart cam o secunda si un pic ,  apoi s-a dus intre 1500-2000 rpm si a stat acolo constant  pe o perioada de vreo 2 minute,  n-a balbait deloc.    Nu e normal sa moara ,  e ceva ce nu tine relantiul ca lumea.

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #53 on: January 06, 2016, 14:36:06 PM »
S-a mai tot discutat dar sunt comportamente diferite ale acelorasi motoare si nu s-a ajuns la nicio concluzie. Am prins acum de sarbatori o temperatura de -17 grade in Maramures si da, a invartit mai mult decat de obicei dar a pornit la prima cheie si nu s-a oprit sau mers in mai putini cilindrii. Colegul Cristi are masina de ceva vreme si e prima data cand observa acest comportament. Daca era un "feature" nu un "bug" ar trebui sa faca de fiecare data, nu? Sau macar sa faca toate masinile dintr-o anumita perioada de fabricatie? ???
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #54 on: January 06, 2016, 15:19:23 PM »
Eu zic ca nu are legatura decat posibil cu uleiul si posibil viata bateriei.
Se pot elimina cu usurinta urmatoarele: pompa benzina, filtre benzina, aer fals, bujii, bobine inductie, filtre de orice fel, IACV, distributie, senzori de arbore sau axe. Le-am schimbat sau testat pe fiecare si nu au influentat cu nimic.

Mai mult de atat nu are decat sa fie lipsa compresie, ceea nu prea imi vine sa cred.

Oricum, poti sta linistit. La mine face asa de 5 ani.
« Last Edit: January 06, 2016, 15:21:46 PM by MihaiFlorescu »

UXE

  • 1731
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #55 on: January 06, 2016, 15:36:47 PM »
Nu stiu cum e la Subaru, dar pot sa ma exprim echivalent cunoscand cum e la Renault..  si aici ma refer  ca  aceleasi simptome pot fi de la motorasul pas-cu-pas. 

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #56 on: January 06, 2016, 20:15:09 PM »
Asa face cu pornitul la rece.
Nici eu nu vreau sa starnesc pe nimeni dar ca unul care traieste in iarna 50%. din an,  pot sa afirm ca nu asa face toate cu pornitul la rece.
Toate Subaruurile mele intotdeauna au pornit la prima cheie chiar si la  -52. Gr. C.  Am intrebat si pe alti subaristi care au masini mai vechi , turbo sau non-turbo,  inainte sau dupa  anul 2000. si toti mi-au confirmat ca  nu ''asa face toate''  . Singura diferenta e ca daca e f.  frig demarorul invarte  2-3-4. sec.  in plus .  Daca nu porneste de la prima cheie inseamna ca ori bateria e spre sfarsitul vietii,  ori  sist.  de aprindere are probleme,  ori  sant probleme  la sist.  de alimentare de la motor.
Daca toare Subaruurile  porneau doar de la a doua cheie atunci in toata America de Nord nu mai exista nici un Subaru in circulatie pe strazi.
Dupa cate stiu eu, in Canada exista  n regulament al Ministerului Transporturilor care spune ca o masina care nu functioneaza normal la -45 Gr.C.  nu este admisa pe piata.  De aceea majoritatea masinilor europene nu pot fi importate si  vandute in Canada.  (sau poate e doar o strategie de protectionism, nu stiu)
« Last Edit: January 06, 2016, 20:27:11 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #57 on: January 06, 2016, 21:42:41 PM »
Problema a fost dezbatuta si pe forumuri internationale si americane. Multi au zis ca au gasit solutii aparente care de fapt nu au mai functionat la scurt timp si toata lumea isi dadea cu parerea aiurea de unii chiar au schimbat jumatate din motor si degeaba.
Cred ca si eu am scris pe NASIOC cautand solutii.

Concluzia e simpla. Asa fac unele. Punct!
Nu conteaza pe ce continent si cat de mult sub 0 grade C sau F sunt.

Eu la vremea respectiva am luat manualul de reparatii, sectiunea de diagnosticare si acolo spune cauza cea mai comuna pana la cea mai putin probabila. Am trecut prin toate. Si in continuare... solutia pentru mine este sa o tin in parcarea subterana. Pleaca la sfert :D
« Last Edit: January 06, 2016, 21:46:46 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #58 on: January 07, 2016, 01:03:49 AM »
.........................................................
Concluzia e simpla. Asa fac unele. Punct!
........................................................
D'accord !   :-X
.............................................................
 Si in continuare... solutia pentru mine este sa o tin in parcarea subterana. Pleaca la sfert :D
.............................................................
Correct. Solutia asta am adoptat-o si eu !    :D  :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

celalalt

Răspuns: 2004 Forester , 2.0 125cp , Gri
« Reply #59 on: January 07, 2016, 07:01:39 AM »
Aveti asa ceva in saracia aia de tara? ;D