'04 Subaru Impreza WRX STI
Subaru club Romania

'04 Subaru Impreza WRX STI

KET

  • 3921
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #500 on: June 05, 2015, 13:17:14 PM »
Asteptam graficul.
Eu sunt foarte foarte curios de cuplu.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #501 on: June 06, 2015, 20:23:22 PM »
da dupa o mie de patanii si nervi si probleme si manevre, toate care nu doresc sa le mai povestesc ca nu are rost, si in conditiile in care am rezolvat toate problemele mai putin ca masina nu face boost cat am dori si anume masina mea face boost acum 1.22 bar- 1.24 in zona asta, si ultima harta pe acest boost a fost facuta, comparatie vs anul trecut adica ultima mea setarea si cea mai buna de pana acum



practic din cauza boostului am pierdut 38 nm, maxima acum fiind de 398nm adica 40kgf, in schimb am castigat 500rpm de turatie si putere, mai exact 33cp, mai mult 372cp la motor pentru un ej207 EDM cu chiuloasele small port mi se pare decent si peste asteptari mai ales ca masina merge foarte safe, la roti sunt 312 care mi se pare o valoare foarte decenta tinand cont de modificarile la transmisie, plus eu zic ca graficul arata mai bine acum si are o continuitate mai buna masina, in treptele joase gen 2 nu se simte mai rapida masina din cauza lipsei de cuplu, dar deja 3 si mai ales 4 si 5 se simte o diferenta maricica si masina impinge si are o continuitate foarte misto.

dupa toata aceasta saga am dus masina inapoi la mecanicul meu pt a rezolva ultimele pb inainte sa o pot lua definitv.

merci victor si dinut de suportul moral :)
« Last Edit: June 06, 2015, 20:26:42 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #502 on: June 06, 2015, 22:44:20 PM »
intristing :)

si mie imi place mai mult sa am un interval cat de mare de rpm cu putere/cuplu peste un anumit nivel decat un "deal" in mijloc ... dar e adevarat ca "dealul" iti poate generea impresia ca masina este mai "rapida" ...

oricum vf35 si vf36 sunt totusi foarte similare -> nu te poti astepta la mega diferente intre ele, castigi un pic in dreapta si pierzi un pic in stanga ...

 

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #503 on: June 06, 2015, 23:27:09 PM »
da oricum sunt multumit si cu toate ca, ca dimensiuni sunt destul de apropiate mi se pare o turbina foarte buna 36-le
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #504 on: June 06, 2015, 23:52:11 PM »
in graficul de mai jos aveai VF35 ? ca avea peste 520Nm ....

http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2212.msg58669#msg58669


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #505 on: June 07, 2015, 00:00:50 AM »
asa scria dar era alt model de dyno fata de acum, deci nu prea este relevanta comparatia ma gandesc eu, nu ai de unde sa stii ce zice fiecare dyno....
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3921
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #506 on: June 07, 2015, 10:42:37 AM »
Misto rezultatul. O sa rezolvi toate micile probleme si o sa iasa vis. Si pentru ca stiu ca nu ai fata carte, uite ca ti-a aparut masina pe-acolo


andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #507 on: June 07, 2015, 13:24:50 PM »
asa scria dar era alt model de dyno fata de acum, deci nu prea este relevanta comparatia ma gandesc eu, nu ai de unde sa stii ce zice fiecare dyno....

din punctul meu de vedere masuratorile relevante sunt cele facute in aceeasi zi pe acelasi dyno, un soi de before and after, si chiar in acest caz folosite valorile pentru a vedea diferentele - pentru a intelege daca se progreseaza sau nu - in rest pot aparea diferente majore ....

si la mine au fost diferente de 40hp intre masuratoare pe dyno in Budapesta si masuratoare la Exelixis cu masina in exact aceeasi configuratie la diferenta de 2 luni si diferenta la tine pe cuplu dintre cele 2 dyno-uri este de aprox. 20% ... adica nu tocmai neglijabila ....

anyway, per ansamblu trebuie sa fie mai ok acum -> intre 6200rpm si 7500rpm acum ar trebui ca masina sa fie alive comparativ cu inainte plus zona de pana la 4600rpm ...

LE: in ce sens nu mai face boost ? adica pur si simplu nu poate trece de 18psi(1.24bar) sau poate trece dar nu mai creste/scade cantitate in g/s de aer  ?
La mine de exemplu daca "o las" urca fara greatza pana la 25psi dar dpdv al air flow-ului este mai prost decat daca o tin pana in 21.5-22psi ....
« Last Edit: June 07, 2015, 13:38:54 PM by andea79 »

UXE

  • 1731
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #508 on: June 07, 2015, 16:41:57 PM »
Ce mai conteaza.. masina e superba.   :P

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #509 on: June 07, 2015, 16:45:48 PM »
efectiv nu face boost turbina, gen doar atunci cand am scos vacumul de la wastegate a sarit la 1.6 bari in zona aia, dar si asa trebuia sa faca spike pana aproape de 2, deci clar pe de o parte e ceva la wastegateul actual care nu este tocmai ok, pe langa ce o mai putea fii naibii stie, astept macar sa termin mecanica sa pot merge cu ea linistit macar un pic si dupa o sa incep sa ma arunc in ea sa vad care este pb exact. momentan sincer nu ma deranjeaza presiunea si comportamentul dar e pacat de cuplu pierdut, ca asa am facut un run cu okan atunci fara vacumul de la wastegate si atunci a scos in jur de 377 cu 435-440 zona aia deci e o dif de cuplu notabila, dar oricum si asa in zona de sus de ture se simte misto
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #510 on: June 07, 2015, 19:39:38 PM »
auzi andea apropo la exelixis tu pe ce dyno ai fost atunci cand ai masurat, iar dif aia de 40hp unde a aratat

merci de urari, da cataline mi-a aratat un prieten ce sa zic glume si glume :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #511 on: June 07, 2015, 22:07:29 PM »
pe asta nou/ultimul...superflow ...cum s-o fi chemand ...am fost in toamna lui 2012.
diferenta de care ziceam a fost intre masuratoarea facuta in Budapesta -> unde respectivii au masurat 420hp la motor la finalul operatiunilor facute de ei (august 2012), apoi la exelixis masuratoarea de dinainte de resoftare - adica cu softu din Budapesta - a aratat 380hp ca apoi dupa resoftare sa ajung din nou la 420hp :)
doar ca cu cei 420hp masurati la exelixis masina se simtea mult mai bine decat cu cei 420hp de Budapesta :)
(ca de aia m-am si dus la interval de cateva luni la resoftare - atunci inca nu eram 100% increzator ca ma descurc singur - ca nu prea imi placea cum a mers masina dupa Budapesta)

LE: "m-am gasit" si in "arhiva" exelixis http://forum.4tuning.ro/612-exelixis-motorsport/325762-noul-dyno-exelixis-superflow-800-series-chassis-dyno/page-5.html#post5214085  :)
« Last Edit: June 07, 2015, 22:20:51 PM by andea79 »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #512 on: June 07, 2015, 22:25:28 PM »
am inteles check, mda continuand discutia de no boost am inceput sa ma gandesc de la ce ar putea fii, din moment ce fara furtunul de presiune de la wastegate a facut 0.4 bar aproape mai mult clar e si wastegateul futut in toata combinatia deci ori ce ar fi imi trebuie wastegate nou, acum intrebarea este daca ar fi un caz special in care gen sa fie futut si arcul si membrana din wastegate si de acolo sa fie toata problema, pe de alta parte ma gandeam sa nu imi trebuiasca 3 port boost solenoid, sau sa aiba si bovul ceva, sau un boost leak sau ce naibii ar mai putea fii??????????
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #513 on: June 07, 2015, 22:28:22 PM »
man putem incerca cu boost controlerul de la mine sau de la hawk tau !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #514 on: June 07, 2015, 22:37:42 PM »
ma mai gandeam poate difera niste vacumuri sau ceva de pe langa turbo plumbing la spec c vs edm single scroll cum a fost si cazul vacumului fara pastila de restrictie
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #515 on: June 07, 2015, 23:11:21 PM »
pai daca fara furtun tine boost mai bine decat cu furtunul pus inseamna ca este ceva legat de furtun/ce vine pe furtun :)

nu stiu daca la vf36 poti regla "tensiunea" actuator-ului -> daca se poate ar ajuta ... sau un restrictor pill mai mic sau... un manual boost controller macar pentru un test ....


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #516 on: June 07, 2015, 23:37:39 PM »
nu neaparat ca este furtunul care se pune direct pe wastegate pt a-l controla, si cu el scos practic wastegateul ar sta mereu inchis
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #517 on: June 08, 2015, 00:25:27 AM »
pai nu sta inchis forever ... la un moment dat se deschide oricum... si daca tensiunea actuator-ului este mai slaba si restrictor pill-ul mare sau inexistent cu furtunul de care zici cuplat wastegate-ul se va deschide mai repede decat cu furtunul decuplat ... sau nu inteleg eu bine ?


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #518 on: June 08, 2015, 00:42:19 AM »
ba cred ca da, sincer sunt mega obosit si sper sa inteleg eu :)))), in principiu da, dar restrictor pill am unu modificat de Okan chiar, de aia cred ca e ceva din wastegate
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #519 on: June 08, 2015, 01:43:01 AM »
un dyno run de pe la sfarsit candva

Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!