2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
2008 STI
« on: April 26, 2012, 19:59:01 PM »
editat pe motiv de protest :) 18.03.2019
« Last Edit: March 18, 2019, 11:31:42 AM by andea79 »

George

  • 757
Răspuns: 2008 STI
« Reply #1 on: April 26, 2012, 20:20:55 PM »
bine ai venit !

la mai mare !  :D

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #2 on: April 26, 2012, 21:35:09 PM »
Welcome. Superba masina.
Poate vii la intalniri cand faci motoru

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: 2008 STI
« Reply #3 on: April 26, 2012, 22:18:44 PM »
Bine ai venit!!!felicitari pentru masinuta....
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

celalalt

Răspuns: 2008 STI
« Reply #4 on: April 26, 2012, 23:17:03 PM »
Ver iz zã engin in zã second pictsãr.?

Vilkomen....

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #5 on: April 27, 2012, 11:06:42 AM »
bine ai venit!
ce garnituri de chiulasa ai folosit ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #6 on: April 27, 2012, 11:19:21 AM »
Bun venit! Mult noroc cu viitorul motor ;)

George

  • 757
Răspuns: 2008 STI
« Reply #7 on: April 27, 2012, 11:22:24 AM »
frumos proiect ... sa ne anunti cum e consumul la 1000cc ... de fapt mi se rupe de consum , cu autonomia am o problema. cati km faci in bucuresti cu noile injectoare.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #8 on: April 27, 2012, 14:06:03 PM »
bine ai venit si multa bafta cu masina, parerea mea este ca fara un vibrochen destept nu ajungi nicaieri, se va repeta povestea la nesfarsit...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #9 on: April 28, 2012, 13:08:14 PM »
Ver iz zã engin in zã second pictsãr.?

Vilkomen....

zi engin uas teican aut to bi ribildid :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #10 on: April 28, 2012, 13:11:46 PM »
frumos proiect ... sa ne anunti cum e consumul la 1000cc ... de fapt mi se rupe de consum , cu autonomia am o problema. cati km faci in bucuresti cu noile injectoare.

asta nu stiu cum va fi - sper ca tot in jur la 300km mers mai potolit :) (oricum injectoarele nu vor fi folosite spre 100% mai este lasat loc pentru eventuale modif. viitoare) iar legat de autonomie in Bucuresti (unde nu am mai fost de 10-12 ani - sunt din Cluj) nu cred ca voi putea raspunde prea curand la intrebare :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #11 on: April 28, 2012, 13:13:39 PM »
bine ai venit si multa bafta cu masina, parerea mea este ca fara un vibrochen destept nu ajungi nicaieri, se va repeta povestea la nesfarsit...

acuma stii cum ii, vibrochen, axe cu came, TMIC..etc.. mai trebuie lasate si pe data viitoare ca orice modificari faci dupa aprox. 1 an te plictisesti si ... trebuie sa mai ai ce face :)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #12 on: April 28, 2012, 14:28:24 PM »
da da mai bine bagi vibrochen din prima ca sa nu mai spargi motoare decat la fiecare an sa ai lista facuta... eniuei multa bafta cu masina si proiectul in continuare te asteptam la intalniri
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: 2008 STI
« Reply #13 on: April 28, 2012, 15:30:25 PM »
Uelcam!

Răspuns: 2008 STI
« Reply #14 on: May 14, 2012, 13:33:21 PM »
la evacuare ai schimbat ceva?
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #15 on: September 03, 2012, 23:49:59 PM »
Nu am mai scris de ceva vreme, intre timp a fost facut motorul, rodajul si montatul noilor componente+resoftare.
Masina merge ok sa zic asa, acum este la 415PS la motor (masuratoare pe Dyno Dynamics) cu intercooler-ul stock care nu face fata la mai mult.
Astept sa soseasca un nou intercooler (un ETS tot Top mount) si sunt in cautarea unui tuner pt. partea de soft care sa foloseasca "scule" de tip open-source (de tipul EcuFlash/Tactrix) deoarece momentan am un soft Ecutek cu cateva problemutze si sunt foarte ofticat pe romaneste ca nu le pot remedia singur din cauza faptului ca ecutek modifica un pic protocolul initial de citit/scris memoria ECU.

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: 2008 STI
« Reply #16 on: September 04, 2012, 01:09:20 AM »
FMIC nu e mai eficient?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #17 on: September 04, 2012, 10:11:15 AM »
ba da, teoretic FMIC ar fi mai eficient- cel putin pentru puteri mari, dar eu prefer inca TMIC - tot mai sper sa ajung la o configuratie relativ ok dpdv al puterii dar si cu spool devreme si in general driveability mai bun decat un FMIC

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #18 on: September 11, 2012, 18:38:14 PM »
Am pus azi si noul intercooler ETS si se pare ca totul este conform estimarilor in sensul ca a scazut un pic turbo lag-ul (cu in jur la  3-400 de ture) si nu am probleme cu overboost la turatii mari (cel putin deocamdata :) ) fara modificari la soft deoarece dupa cum mai spuneam pe forum este o "minunatie" de Ecutek pe care il poti doar admira nu si atinge ...

andea79

  • *
  • 4007
camasi AEBS (dupa ce camasa stock a crapat)
« Reply #19 on: December 08, 2012, 08:00:46 AM »
Before

After

« Last Edit: December 08, 2012, 08:02:20 AM by andea79 »