2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1060 on: November 01, 2017, 21:56:38 PM »
de cateva zile imi clatesc ochii pe niste turbine :)

http://www.forcedperformance.net/merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=FP&Product_Code=NTSUBFPBLACKHTZ&Category_Code=WRX-Turbo
asta de aici pare ieftin si bun, stock location..etc...

apoi de 2-3 zile au lansat asta
http://www.forcedperformance.net/merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=FP&Product_Code=XRSUB86HTZ&Category_Code=WRX-Turbo

si de maxim o zi la SEMA Garrett a lansat nou serie G ... care cica este mai ceva ca GTX gen II
https://www.honeywell.com/newsroom/pressreleases/2017/10/honeywell-unveils-new-turbocharger-performance-series-at-sema

deci.... ce sa cumperi dom'le :)
« Last Edit: November 01, 2017, 21:57:38 PM by andea79 »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1061 on: November 01, 2017, 22:12:56 PM »
Păi, bărbați suntem, ia-o p-aia cu țâțe mai mari!  >:D >:D  8) 8)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1062 on: November 01, 2017, 22:55:37 PM »
mda ... problema e ca inca nu stim care e aia :)


comparatie facuta de Garrett intre gen I si gen II si cum ziceam acum vin cu G series cu inca nu stiu cat % crestere ...
 3071 Gen I al meu pare asa de amarat :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1063 on: November 01, 2017, 23:13:02 PM »
dar inainte de turbina am nevoie clar de frane ... a utilizat/testat cineva de pe aici placute carbone lorraine rc5+ sau rc6 ?

Re: 2008 STI
« Reply #1064 on: November 02, 2017, 09:47:08 AM »
dar inainte de turbina am nevoie clar de frane ... a utilizat/testat cineva de pe aici placute carbone lorraine rc5+ sau rc6 ?

Da ...eu le folosesc la coasta de cand alerg cu Subaru. Sunt foarte bune ambele variante.Doar ca functioneaza bine abia dupa ce se incalzesc....cand sunt reci ai senzatia ca patineaza un pic dar te obisnuiesti repede  :D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Re: 2008 STI
« Reply #1065 on: November 02, 2017, 09:58:01 AM »
Andea ... hai sa incercam ceva modificari pe turbina ta  :o ce zici ?
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1066 on: November 02, 2017, 10:28:28 AM »
dar inainte de turbina am nevoie clar de frane ... a utilizat/testat cineva de pe aici placute carbone lorraine rc5+ sau rc6 ?

Da ...eu le folosesc la coasta de cand alerg cu Subaru. Sunt foarte bune ambele variante.Doar ca functioneaza bine abia dupa ce se incalzesc....cand sunt reci ai senzatia ca patineaza un pic dar te obisnuiesti repede  :D

foarte bun, mersi de feedback :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1067 on: November 02, 2017, 10:33:41 AM »
Andea ... hai sa incercam ceva modificari pe turbina ta  :o ce zici ?

nu prea am ce sa-i fac cum e acum, e doar prea mica :)

trebuie sa merg cu maxim 50% duty cycle pe external wastegate (adica 50% din gaze scoase pe wastegate extern) pentru ca altfel hotside-ul gatuie motorul :) ... pur si simplu am nevoie de un hotside mai mare si nu cred ca ceva porting poate face o diferenta majora ...

Re: 2008 STI
« Reply #1068 on: November 02, 2017, 10:53:07 AM »
dar inainte de turbina am nevoie clar de frane ... a utilizat/testat cineva de pe aici placute carbone lorraine rc5+ sau rc6 ?

Da ...eu le folosesc la coasta de cand alerg cu Subaru. Sunt foarte bune ambele variante.Doar ca functioneaza bine abia dupa ce se incalzesc....cand sunt reci ai senzatia ca patineaza un pic dar te obisnuiesti repede  :D

foarte bun, mersi de feedback :)

Si inca un amanunt...scartzaie mai rau decat trenul prin gara :) ....dar cand ai nevoie de frane fac treaba foarte buna  ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1069 on: November 02, 2017, 11:01:51 AM »
dar inainte de turbina am nevoie clar de frane ... a utilizat/testat cineva de pe aici placute carbone lorraine rc5+ sau rc6 ?

Da ...eu le folosesc la coasta de cand alerg cu Subaru. Sunt foarte bune ambele variante.Doar ca functioneaza bine abia dupa ce se incalzesc....cand sunt reci ai senzatia ca patineaza un pic dar te obisnuiesti repede  :D

foarte bun, mersi de feedback :)

Si inca un amanunt...scartzaie mai rau decat trenul prin gara :) ....dar cand ai nevoie de frane fac treaba foarte buna  ;D
e ok ... cred ... nu se aude de supercharger oricum :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1070 on: November 05, 2017, 19:08:35 PM »
in state am vaz ca sunt multi fani fp series daar eu as merge pe XR ZERO . ai vreun motiv de renunti la franele ebc ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1071 on: November 05, 2017, 19:28:36 PM »
pai la turbo parca as astepta g series marimi mai mari sa vad ce stiu face - fp black ala e interesant dpdv al pretului in primul rand ... hmmm

iar frane...parca am nevoie de ceva mai bun :) plus ca vreau sa vad daca cu alt tip de placute scap de faza cu depus material pe discuri si apoi vibratiile lui peste pana aplic procedura de curatare...

moguai

  • 2814
Re: 2008 STI
« Reply #1072 on: November 05, 2017, 22:29:48 PM »
Daca te duci la 400+ hp, da probabil ai nevoie si de frane mai bune. Poti incerca etrieri mai mari pe spate eventual...aftermarket. Plus furtunase din alea metalice, daca n ai deja.
Daca iti iei disc+placute aceeasi firma (gen dba, stoptech etc) nu scapi de scartaiala?
« Last Edit: November 05, 2017, 22:30:41 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1073 on: November 05, 2017, 22:50:32 PM »
@moguai .... iau ce zici ca pe gluma  ca nu ti-ai facut temele si nu ai citit nimic :) :)

(nu-i vorba de 400 hp, nu-i vorba de etrieri pe spate ca oricum pe spate nu se intampla nimic, nu-i vorba de furtune, nu-i vorba de scartaiala ci de vibratii/brake shuddering)

LE: https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,1202.msg48157.html#msg48157 ceva dyno antic de prin 2012 ... si masina cred ca merge "un pic" mai bine ca atunci :)
« Last Edit: November 05, 2017, 23:12:21 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1074 on: November 05, 2017, 22:56:48 PM »
mai jos un mic grafic pe baza unui log de la mine cu boost vs wastegate duty cycle: se vede destul de bine cum SC-ul isi face treaba :), cu WGDC la 10% boost-ul ramane peste 29psi ...



LE: inca un grafic cu aceeasi chestie dar pus si target boost (care este 25psi desi in grafic axa target boost nu este sincronizata cu axa de la manifold pressure si se vede cum se vede)...sa se vada ca ECU reduce WGDC pentru a reduce presiunea dar SC-ul cu bypass inchis nu este impresionat :)

« Last Edit: November 05, 2017, 23:03:11 PM by andea79 »

Re: 2008 STI
« Reply #1075 on: November 05, 2017, 23:15:55 PM »
 :))))))))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1076 on: November 06, 2017, 11:13:24 AM »
lesin :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1077 on: November 06, 2017, 19:42:44 PM »
pentru cine are chef:

GTX2867R GEN II
https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gtx2867r-gen-ii
potential de 50lb/min la dimensiuni de 50mm/67mm compresor si 54mm/47mm la turbina

inlocuit acum de

G25-660
https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/g-series-g25-660
potential de 60lb/min la dimensiuni de 54/67 compresor  cu 54/49 turbina

ca idee GTX3071R GEN II
https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gtx3071r-gen-ii
potential de 60lb/min la dimensiuni de 54/71 compresor cu 60/55 turbina

vreau sa zic ca noua serie G la dimensiuni mai mici are acelasi flow cu GTX GEN II dimensiuni mai mari, adica turbo cu spool oem si powaaa :)

daca pastreaza diferentele si la dimensiunile mai mari  - adica mai mult de 20%  crestere - un echivalent in marime la GTX3071 ar trebui sa ajunga la min 73lb/min sau la GTX3076 la min 80lb/min  :D

oricum, deja G25-660 ar trebui sa fie un super turbo pt.  STI street ... spool de turbo oem cu airflow de 600+hp   
« Last Edit: November 06, 2017, 19:53:31 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1078 on: November 06, 2017, 23:13:25 PM »
si pret ? si ramane pe pozitia stoc sau e rotated ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1079 on: November 06, 2017, 23:40:28 PM »
pretul as usual in jur la 2000 us coco plus transport si taxe evident ...

https://www.full-race.com/product-category/garrett-turbos/garrett-g-series-turbos/

si stock location tot pe acolo, doar si acum exista GTX gen II de la ATP pt. stock location subaru
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=SUB

LE: si oricum, ce big deal niste flanse modificate pe upipe/downpipe astfel incat sa se potriveasca ? :)
« Last Edit: November 06, 2017, 23:55:41 PM by andea79 »