2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1440 on: August 02, 2019, 20:34:22 PM »
pai nu e inca unde am vrut...pt ca tot timpul vreau mai mult...:)
iar alt model subaru ? inafara de sti sincer nu imi place niciunul ...

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1441 on: August 02, 2019, 23:30:25 PM »
La un moment dat o sa te saturi sa o tot modifici. Plus ca e de circuit acum, mai mult decât utilizare zilnică. E interesant ca experiment, dar cam atât.
Cu ce mergi in concediu?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2008 STI
« Reply #1442 on: August 02, 2019, 23:56:24 PM »
Cred ca sigur poti merge si cu Seti asta in concediu. Daca ai bani de bagat in fiare , consumul e doar ceva care te bucura cand scade cu 0.5 l la 100 km.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1443 on: August 03, 2019, 00:11:53 AM »
La un moment dat o sa te saturi sa o tot modifici. Plus ca e de circuit acum, mai mult decât utilizare zilnică. E interesant ca experiment, dar cam atât.
Cu ce mergi in concediu?

in ultimii 8-10 ani cu avionul :)

si mai am 2 tiriboante non subaru pe langa si probabil voi mai lua una nu peste mult timp dar 100% nu subaru ...

STI-ul e super fun ca hobby, de condus si mai ales ca posibilitati de modificari hardware si software dar in rest sa fim realisti: nu-i cea mai frumoasa, nu-i cea mai performanta, nu-i cea mai fiabila ... nu-i cea mai nimic :) iar restul de la subaru nici atat ... oricat se imbata cu apa rece unii altii :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1444 on: August 11, 2019, 16:41:28 PM »
am mai gasit azi un leak care ma "teroriza" de ceva vreme :)

am vrut sa ma joc un pic cu sistemul de injectie cu apa-alcool care nu avea matzele puse pana acum - planul era sa il pun dupa ce pun la loc si compresorul - deci pus matzele, prima pedala  - am inceput sa aud cum scapa boost-ul pe undeva :)
pana acum credeam ca e de la compresor ceva/undeva dar fara el ... clara treaba ...

pe scurt



boost leak in interiorul controller-ului de  injectie, unde este o bucatica de furtunel (1 in poza) care face legatura intre stutzul (2) unde se leaga furtunelul cu boost si senzorul MAP intern al controller-ului (3)

in teorie o problema identificata e ca si rezolvata ... ramane de vazut in practica :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1445 on: August 11, 2019, 23:31:40 PM »
NU CRED ... cum draq ai ajuns tocmai la furtunasul ala ? ai ascultat cu stetoscopul ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1446 on: August 11, 2019, 23:33:53 PM »
Imi place partea cu încep sa aud și finalul pe furtunel. Cine citește o sa creadă ca ăștia cu Subaru au meniul modificat.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1447 on: August 12, 2019, 00:19:49 AM »
chiar se auzea, bine de tot, controller-ul e in masina langa sigurantele din stanga langa volan si furtunelul sarise de tot dintr-un capat ... si la 2 bar presiune crezi ca nu auzi ? e ditamai fasaiala ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1448 on: August 12, 2019, 01:18:43 AM »
si nu sunt singurul cu meniu din asta :)

https://www.aemelectronics.com/forum/aem-controller-boost-leak

https://www.aemelectronics.com/forum/map-style-controller-leaking-air-normal

https://www.aemelectronics.com/forum/faulty-controller-vacuum-leak

problema este ca pe carcasa, acolo unde am marcat cu 2 in poza, furtunelul intra pe o buza ff mica - nu stiu daca are 1mm - sta acolo fixat doar cum este presat de carcasa  - deci cred ca pun un furtunel mai lung pe stutzul de la senzor (macar acolo e ok prinderea) si il scot afara printr-o gaura in carcasa ...

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1449 on: August 12, 2019, 08:30:02 AM »
am crezut ca statea in compartimentul motor . anyways sper ca ai rezolvat
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1450 on: August 12, 2019, 13:08:00 PM »
De calitate controllerul.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1451 on: August 12, 2019, 13:22:48 PM »
mda ... au o mica problema de design aici :) (puteau face jumatate inaltimea la tzustiul de la 3 si cu atata mai inalt cel de la 2 si era ok)
dar sa fiu intelegator  - a mers fara problema din 2015 de cand e pe masina si e recomandat pana in 35psi (de acolo in sus au o alta versiune) si a vazut de multe ori peste 35 ... dar se repara sa tina nu-i stres :)
« Last Edit: August 12, 2019, 13:23:47 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1452 on: August 17, 2019, 22:18:06 PM »
cateva mazgalituri de azi - masina e mai smooth in realitate decat pe grafice dar oricum ar mai fi de lucru dar ... acum e doar cu turbo si urmeaza compresorul la loc deci nu ma chinui ...

pull 1 - treapta a 3a, benzina 99


pull 12 - treapta a 3a, benzina 99 + injectie apa-alcool
pull 10 - treapta a 4a, benzina 99 + injectie apa-alcool - partial, dar se vede diferenta de spool intre trepte



malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1453 on: August 18, 2019, 00:24:08 AM »
600 hp  doar cu turbina nu e rau :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1454 on: August 18, 2019, 00:40:39 AM »
ee 600 ... mai este pana acolo ... :)
oricum pana la 5000rpm e lesinata treaba deci ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1455 on: August 20, 2019, 15:50:31 PM »
nu am mai povestit de ulei de mult timp deci ... ar fi timpul :)

ideea este ca nu mi-a placut presiunea la super cald nici cu ravenol rrs 5w50 deci l-am schimbat si pe ala cu Motul X-power 10W60 plus inca o shaiba pe bypass pompa ulei ... stiu, probabil am exagerat un pic dar ... mai vedem :)

am comandat si un alt radiator de ulei (https://www.serckmotorsport.co.uk/setrab-slimline-oil-cooler-592mm-10-row) pe care sa il pot pune in partea din fata/jos a masinii sa fie in full flow de aer -> scaderile de presiune sunt clar legate de temperatura si radiatorul actual (https://www.advancedautomotives.co.uk/subaru-oil-cooler-kit-with-braided-oil-lines-competition-setrab-kit-6519-p.asp) chiar daca este mare nu are flow direct de aer decat pe aprox. 30% din supraf. - poate nici atat

revin cu barfe noi dupa ce ajunge/montez radiatorul :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1456 on: September 12, 2019, 14:14:53 PM »
finalizat azi montajul la noul radiator de ulei





nu stiu temp cum sunt inca la tras de masina dar clar arata mai cinash :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1457 on: September 29, 2019, 23:19:14 PM »
s-ar zice ca tin inventiile de garnituri si la 38psi ... :)


Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1458 on: September 30, 2019, 10:00:35 AM »
Pentru copilul din mine (care a si chiulit de la scoala uneori), inmulteste acei pisi cu afereuri, turatii, numarul de la pantofi al lui Euclid si ce o mai trebui pe acolo, si spune-ne cinsitit: ce putere are nenea?  ;D ;D ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1459 on: September 30, 2019, 11:50:32 AM »
nu stiu exact ... ca nu am dyno ... stiti vreun dyno de incredere ?  ;D