2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2008 STI
« Reply #1460 on: September 30, 2019, 13:04:36 PM »
Mustang ?? :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1461 on: September 30, 2019, 19:24:50 PM »
tii toti psi astia pt tine :D ... mai lasa si pt noi :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1462 on: February 19, 2020, 23:43:04 PM »
a trecut ceva de cand nu am mai scris ... nici timp foarte mult nu am avut dar ... tzigania  inca merge si la +42psi ...



a fost montat azi intr-un final regulatorul reglabil de presiune benzina si am mai crescut un pic (10psi) presiunea in rampa sa mai storc ceva din injectoare ca se chinuie de ceva timp la duty cyle de 107-110% ... evident cu injectoarele de 1000cc si presiune de baza urcata la 53,5psi nu am castigat mare lucru momentan (am coborat duty cycle pana in 100%) ... poate o mai cresc un pic desi de la 95psi (presiune de baza + presiunea din galerie) nici pompa de benzina (DW300) nu mai face fata ... dar vedem :) 

LE: evident inca tot fara supercharger pus ... dupa cum se vede din curba de boost
« Last Edit: February 19, 2020, 23:46:43 PM by andea79 »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1463 on: February 20, 2020, 00:29:11 AM »
nu am mai povestit de ulei de mult timp deci ... ar fi timpul :)

ideea este ca nu mi-a placut presiunea la super cald nici cu ravenol rrs 5w50 deci l-am schimbat si pe ala cu Motul X-power 10W60 plus inca o shaiba pe bypass pompa ulei ... stiu, probabil am exagerat un pic dar ... mai vedem :)

Ăla de la mobil era mai bun pe strada asta
 cu Ferrari  și BMW m:
https://www.mobil.com/en-FR/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-10W60

Redline îl tai cu cuțitul :

https://www.redlineoil.com/content/files/tech/Motor%20Oil%20PDS%205-13.pdf

https://www.redlineoil.com/Content/files/tech/10W60_MO_PROD_INFO.pdf

Când o bagi la mașini istorice merge și asta :

https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.net/images/product_descriptions/technical_data_sheets/51782/300V_20Le_20Mans_2020W-60_20_28GB_29.pdf?1492017370
Hths mai mare nu am văzut.
 :D
Sa fie și preferatul lu’ Mihai deși nu da hths dar după vascozitate pare serios:
https://www.royalpurple.com/wp-content/uploads/2019/01/RP-PDS-XPR-2019.pdf
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1464 on: February 20, 2020, 00:49:44 AM »
:) cu uleiul m-am calmat ...cel putin momentan ... ca pare ok acum ... mai vad cum se comporta pe circuit cand vine vremea ...

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1465 on: February 25, 2020, 12:01:04 PM »
la ce marca si ce indice ai ramas ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1466 on: February 25, 2020, 12:32:36 PM »
motul xpower 10w60
vascos stiu...dar daca asa vrea motorul actual...ii dam ce vrea :)

Re: 2008 STI
« Reply #1467 on: February 26, 2020, 09:31:54 AM »
Vali daca la motoru meu place acelas ulei :)) inseamna ca trebuie sa dam 40 psi ?:)))
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1468 on: February 26, 2020, 10:41:22 AM »
putem incerca :)

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: 2008 STI
« Reply #1469 on: October 18, 2020, 20:11:31 PM »
https://www.facebook.com/groups/SubaruFansRomania/permalink/3058400197720162/

Pentru cei care nu au faceballs, citez postarea de pe grupul Subaru de pe fb:

Sebi Sandu:
Am sa va rog sa cititi si sa vedeti ce aberatii poate spune o persoana, care din pacate face interventii in softurile de Subaru. Nu e nevoie de pregatire tehnica e vorba de bun simt si cateva cunostinte. A utiliza injectorul la un duty cycle de 107 -110% este ca si cum ai vrea sa umpli o sticla de lapte de un litru cu doi litri. O functionare corecta a unui injector si fara riscuri este la maxim 85%. Sursa informatiei este publica si pusa la dispozitie de un pasionat: [https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,1202.1460.html#msg128147](https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,1202.1460.html#msg128147) Daca si restul masinilor sunt facute tot asa... referitor la masina in cauza am vazut multe discrepante care au dus la probleme mecanice, unele evocate chiar in topicul respectiv.
« Last Edit: October 18, 2020, 20:12:54 PM by andrei80 »
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1470 on: October 18, 2020, 20:21:28 PM »
de ce imi poluezi topicul cu prostii ? :)
who cares  ce spune acest Sebi Sandu care detine "99%" din piata de tuning Subaru si face o masina la 6 luni maxim ... sa fie fericit :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1471 on: October 18, 2020, 21:09:03 PM »
daca faci hocus pocus de la cluj masina merge tare  8) O0
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Re: 2008 STI
« Reply #1472 on: October 19, 2020, 20:53:00 PM »
Sorry, s-a legat de topicul ăsta, am pus tot aici... Pastile!
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1473 on: December 21, 2020, 23:24:07 PM »
si daca tot nu am scris de mult si lumea se leaga de duty cycle-ul meu :)
am vorbit cu Mosu' si i-am zis ca am fost cuminte si injectoarele de 1000cc si pompa dw300c sunt prea mici si o sa imi aduca injectoare de 1300cc (http://injectordynamics.com/injectors/id1300-xds/) si pompa mai buna (https://www.deatschwerks.com/sites/www.deatschwerks.com/files/DW440%20Brushless%20Tech%20Sheet%2012-30-19.pdf)
... sa nu mai strige lumea pe strada :)


 
« Last Edit: December 21, 2020, 23:25:03 PM by andea79 »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1474 on: December 22, 2020, 00:07:48 AM »
Merge stabil și civilizat in configurația actuala ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1475 on: December 22, 2020, 00:30:35 AM »
:) ce inseamna stabil si civilizat ? :)

cumva merge ea, stabil nu, ca nu pot da cat boost vreau ca nu mai ajunge benzina iar civilizat ... depinde daca ma grabesc undeva sau nu :) 


Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1476 on: December 22, 2020, 07:55:16 AM »
Cu plinul aferent, poate fi daily driver sau animal de circuit. Felicitări!
Ca roman nutream sa știu dacă merge prost sau bine.( orice poate însemna prost sau bine pentru tine)
Acum tot in aceeași direcție, injectoarele de 1300cc pot învăța sa consume mai putin ca astea de 1000? Sau e pentru experiența, ca sa vezi cum sunt?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1477 on: December 22, 2020, 09:56:28 AM »
pai .... intotdeauna a fost asa ..spre daily ... in sensul ca fac minim 10k km pe an cu ea si e utilizabila si utilizata oricand zice cel mic sau sotia ca mergem undeva cu masina albastra ... ca doar de aia am harti care se schimba si butoane :) dar nu este nici daily daily in sensul ca nu imi vine sa ma duc zilnic la birou cu ea  -> pejos 107 in oras e foarte bun :)

legat de injectoare -> scopul e sa consume mai mult nu mai putin :) , momentan injectoarele si pompa nu reusesc sa "consume" cata benzina ar trebui aferenta cantitatii de aer si target AFR (la boost mare evident)

setarea injectoarelor nu e mare filosofie, mai ales ca cele de la Injector Dynamics sunt super stabile si se gasesc la Cobb date de setare specifice subaru deci chiar plug & play si astea de 1300cc inca nu au probleme la relanti , de la cele de 1700cc in sus mai poti avea de lucru la relanti :)

eu mi-as fi luat injectoare si mai mari dar nu este pompa sa le faca fata - mai ales in setupul meu cu boost mare - ar fi trebuit sa trec la pompe in paralel sau in serie cu modificarile aferente si ... next time :)

Re: 2008 STI
« Reply #1478 on: December 22, 2020, 10:08:06 AM »
La GC ul de curse eu folosesc doua pompe Bosch 044 in paralel ....plus un regulator de presiune motorsport Aeromotive .... se regleaza automat vacumatic....evident ecu face reglajele asta tu stii cel mai bine  :D ...cred ca i cea mai sigura solutie.
« Last Edit: December 22, 2020, 10:08:37 AM by ady_viteza »
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1479 on: December 22, 2020, 10:24:12 AM »
pai ... tocmai ziceam mai sus ca a mea e almost daily -> pompele inline ca 044 sunt zgomotoase plus artificiile pentru montaj mai ales in ideea in care eu nu vreau sa modific spatiul interior destinat bagajelor si pasagerilor :)
daca era masina doar de track/fun toate erau mai simple cu siguranta dar eu le vreau combinate pe toate :)

regulatorul este pe acelasi principiu la toate , o membrana actionata de vacuum/boost care blocheaza returul ca sa creasca presiunea in rampa cu o valoare constanta peste presiunea din galerie, valoare reglabila din surubel :) -> in general lasata la 43.5psi
ecu nu are control asupra regulatorului si nici asupra pompelor bosch 044 montate clasic adica fara controler PWM, probabil le ai setate sa porneasca in trepte , a doua de la un anumit boost cu ceva hobbs switch sau poate stie standalone-ul