2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

Re: 2008 STI
« Reply #1480 on: December 22, 2020, 10:29:03 AM »
E adevarat cu pompele bosch cam dispare spatiul din portbagaj....fiind externe trebuie suporti plus o gramada de fitinguri si furtune etc etc
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: 2008 STI
« Reply #1481 on: December 22, 2020, 10:36:29 AM »
Poze? :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1482 on: December 22, 2020, 12:16:31 PM »
Poze? :)
cu ce ? ca chestiile sunt inca in sania lui Mos Craciun :)

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: 2008 STI
« Reply #1483 on: December 22, 2020, 12:23:38 PM »
Greseala mea - cu masina in general.
Prima postare nu le mai contine, si tre sa stie lumea pe ce montezi piesele alea.  :D

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1484 on: December 22, 2020, 13:49:39 PM »
hatch albastru stock
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: 2008 STI
« Reply #1485 on: December 22, 2020, 15:08:18 PM »
Stock...mai puțin o anume indoitura din capota >:D

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1486 on: January 08, 2021, 02:14:28 AM »


just like porn :)

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1487 on: January 08, 2021, 07:37:52 AM »
Asta soarbe rezervorul fără sa clipească.
Cam pretențioasa la alimentare, papa și curent pe măsura. Bateria trebuie sa fie in stare optima ca sa livreze 440litri pe ora. Dacă o pui pe 20v se duce in 620l pe ora. O baterie mai mare, alt alternator. Mereu ceva de făcut. ;D
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Arturito

Re: 2008 STI
« Reply #1488 on: January 08, 2021, 10:11:16 AM »
DW astia sunt mare brand de tobe acustice. Nu are legatura nu ?  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2008 STI
« Reply #1489 on: January 08, 2021, 11:06:13 AM »
Nu știi nimic. Este Deutsche Welle. A luat-o la teleshopping.

Succes pe mai departe!

Arturito

Re: 2008 STI
« Reply #1490 on: January 08, 2021, 12:06:01 PM »
Entschuldigen Sie !

Re: 2008 STI
« Reply #1491 on: January 08, 2021, 12:48:15 PM »
ieee , am injectoare :))
Detoate , STI sa fie

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2008 STI
« Reply #1492 on: January 08, 2021, 12:50:28 PM »
它们在哪个国家生产?

(este doar o gluma, firma este americana).
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1493 on: January 08, 2021, 13:28:24 PM »
yes .... lot's of fun :)
fire, relee si distractie :)

Re: 2008 STI
« Reply #1494 on: January 13, 2021, 21:35:06 PM »
Mama ce nebunia lu salam automobilistica e aici ... chiar e nevoie de 620 litri pe ora ?
Subaru nu este o masina, este un hobby!
Ex: Legacy H6 5EAT VDC 3.0

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1495 on: January 14, 2021, 10:09:10 AM »
Mama ce nebunia lu salam automobilistica e aici ... chiar e nevoie de 620 litri pe ora ?

nu e nevoie de 620lph ... nici nu poate pompa atat doar teoretic daca ai alimenta pompa cu 20V si amperaj necesar si la presiunea de baza probabil ...

flow-ul pompelor scade o data cu presiunea, toti le lauda / prezinta la presiunea de baza 3bar dar o data ce creste presiunea treaba nu mai e asa roza :)

de exemplu:
4 injectoare de 1000cc, la 6 bar presiune (3bar presiune de baza + 3 bar in galerie ca la mine) au nevoie ca pompa sa poata duce 240lph la 90psi/6bar

4 injectoare de 1300cc, la 6 bar presiune (3bar presiune de baza + 3 bar in galerie ca la mine) au nevoie ca pompa sa poata duce 312lph la 90psi/6bar

pompa ce o aveam inainte adica dw300c era la limita cu 240lph/90psi  si asta in cazul in care faci sa aiba voltaj/amperaj necesar (https://www.deatschwerks.com/sites/www.deatschwerks.com/files/DATA/DW300c%20Tech%20Sheet.pdf)

pompa noua dw440 ar putea 350lph la 90psi (https://www.deatschwerks.com/sites/www.deatschwerks.com/files/DW440%20Brushless%20Tech%20Sheet%2012-30-19.pdf)
deci prin zona, oricum nu poate duce injectoare de 1700cc la 6 bar - ar avea nevoie de 410lph la 6bar (care injectoare erau urmatoarele ca marime de la Injector Dynamics)


« Last Edit: January 14, 2021, 10:12:56 AM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1496 on: January 22, 2021, 21:52:28 PM »
dupa 2 saptamani de cand am primit pompa si injectoarele si s-a inceput montajul ... se vede si luminitza de la capatul tunelului :)

scriu cateva detalii (pe scurt) aici ca poate se mai gandeste careva candva ca ar vrea pompa dw440 cu controllerul c103 si sa stie ce il asteapta ()

deci, cu injectoarele nu au fost probleme - montate/testate cu vechea pompa - totul ok; cu noua pompa in schimb big broblems - masina/pompa nu a pornit nicicum

dupa mai multe zile de masuratori voltaj/frecventa/duty cycle si osciloscoape si generatoare de semnal pe diverse frecvente cu PWM pe ground si/sau voltaj si duty cycle variat si diverse combinatii de montaj cu n fire combinate cate k de x ori am identificat cele 2 probleme majore:

1. controllerul C103 are nevoie de PWM pe ground iar masina are PWM pe voltaj 0-5V intre ECU si controller OEM (FPC)  si PWM tot pe voltaj 0-12V intre FPC si pompa originala

2. la duty cycle de 100% adica full ground controllerul DW opreste pompa, ceea ce este exact pe invers fata de cum te-ai astepta daca pompa in rest respecta duty cycle primit (testat cu generator de PWM, la 30% pulsed ground se aude ca merge incet, la 80% mai tare iar la peste 95% se opreste) iar asta este o problema avand in vedere ca la pornire si cateva zeci de secunde dupa ECU comanda 100% duty cycle

in final solutia a fost:

la 1. am montat un soi de invertor de semnal PWM  - facut de un prieten electronist
(primeste ca intrare voltaj cu PWM, ground stabil si scoate pulsed ground)
au si cei de la DW acest "adaptor" cum ii zic ei dar nu a fost inclus in kit desi ei pretind ca este kit specific pentru 2008+ STI
(se putea rezolva si acest punct din rom, daca inversam peste tot duty cycle-ul ca doar in final 30% duty cycle pe pulsed voltage este egal cu 70% duty cycle pe pulsed ground)

la 2. am modificat in rom duty cycle-ul comandat la pornire si in rest astfel incat sa nu depaseasca 95%

concluzia este ca fara acel invertor (care ar trebui inclus in kit) si mai ales fara modificarea ROM-ului nu prea este utilizabila DW440 cu C103 pe subaru

nu mai zic ca am povestit si cu cei de la DW, care mi-au trimis 2 ghiduri de instalare care se bat cap in cap si oricum nu functioneaza si mai mult ne-au indus in eroare dar ... asta e :)
 
partea pozitiva in final este ca am "sapat" un pic in rom in zona asta si am gasit mai multe modalitati de a modifica duty cycle-ul comandat si chiar frecventa (OEM intre ECU si FPC este ~82Hz dar poate fi modificata)

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1497 on: January 23, 2021, 22:51:00 PM »
Plug’n play.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: 2008 STI
« Reply #1498 on: January 23, 2021, 23:36:24 PM »
De fiecare data cand mai citesc pe aici imi dau seama ca de fapt nu inteleg nimic exact despre cum functioneaza cate ceva.

Credeam ca pompa de benzina e o ... pompa care e "on/off" adica ori pompeaza ori nu pompeaza.  Adica pornesti masina , porneste  pompa , ce nu e folosit se intoarce inapoi in rezervor pe retur.

Asta , pe care o ai tu e conectata la ECU, vorbeste cu el si regleaza debitul in functie de cum spune maria sa ECU?  Ca aici mi se pre ca ai avut problema de lost in translation...
Subaru nu este o masina, este un hobby!
Ex: Legacy H6 5EAT VDC 3.0

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1499 on: January 23, 2021, 23:58:51 PM »
nici pe varianta oem pompa nu functioneaza la 100% din capacitate tot timpul, are 3 regimuri comandate de ecu (33%, 66%, 100%)  in functie de diverse conditii (priming, startup, injector pulse width , presiune din galerie ...)  cu scopul de a nu incalzi aiurea benzina , consum curent, fiabilitate ... etc
multi care pun pompe aftermarket mari renunta la acest lucru adica pun pompa sa mearga 100% tot timpul ... eu am preferat  sa pot varia/controla duty cycle-ul (regimul de functionare)  si problemele au fost intradevar pe bucata asta - sa fac sa se inteleaga ECU cu noul controller de pompa ... dar i-am imprietenit cumva :)

(ideea este ca fiind o pompa brushless are nevoie de controllerul ei, nu merge cu controllerul masinii, pentru ca majoritatea pompelor normale merg cu controllerul masinii si nu ai aceste probleme)
« Last Edit: January 24, 2021, 00:02:09 AM by andea79 »