2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #300 on: May 30, 2015, 14:19:16 PM »
a fost montat intr-un final si releul (greu cu timpul in ultimele saptamani) si testele merg ok: in momentul in care controller-ul AEM "da semnal" de eroare se trece automat pe harta de "safe mode" si cand dezactivez sistemul AEM din butonul rosu se poate trece din butoane pe harta normala ...
urmeaza intr-o zi cu soare sa montez si ultima chestie - spritzuitorul dupa intercooler - pana atunci am pus furtunul sa "scuipe" pe intercooler, functioneaza ca un "intercooler water spray" in functie de boost :)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #301 on: May 30, 2015, 15:18:17 PM »
 :D Bun si pe intercooler :)

Banuiesc ca te-ai dat nitel cu ea cat ai testat cum merge... ceva estimari de consum ?
STI 2008

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #302 on: May 30, 2015, 15:54:19 PM »
Asa am zis si eu, decat pe parbriz mai bine sa faca ceva pe exteriorul intercooler-ului daca pe interior inca nu l-am penetrat :)

Legat de consum nu cred ca pot estima inca, fara "duza" aia din varful furtunului baga ditamai debitul sa zic asa si in concluzie consumul este destul de (foarte)mare :)
Ma gandesc ca dupa ce vine pusa chestia respectiva va iesi o cantitate mult mai mica chiar daca presiunea este mare in spatele ei si aia o sa o pun numai cand finalizez instalatia sa nu intre mizerie&stuff in ea :)

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #303 on: June 01, 2015, 11:18:37 AM »
ieri am trecut intr-un final la "speed density" :) - blending de fapt, merg pe MAF pana la 2800rpm si 5psi si de acolo in sus pe SD/MAP

prima impresie: parca AFR-ul este mai stabil decat pe MAF ... (tzopaie cumva mai putin)... dar mai fac si azi un pic de fine tuning si vedem apoi ...

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #304 on: June 01, 2015, 12:37:07 PM »
Damn... you beat me to it !!! :)
Azi-noapte mi-am prelucrat logurile si am pregatit harta pentru SD step1... :)
I was sooooo close !!! Damn !

Congrats ! :)

De curiozitate: pana unde iti urca VE-ul ? 1.0X... 1.1 ? 1.2 ? (cu constanta standard).

STI 2008

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #305 on: June 01, 2015, 20:34:27 PM »
:) stiam eu ca vrei sa fii primul, la mine s-a nimerit sa fac plimbarea de 300 km si am zis sa-i dau un scop util ca altfel mai dura ... :)

in zona de "pe bune" pana la 1.02, in zona cu rezonanta de la 3200rpm pana la 1.13

am incercat sa nu mai folosesc tabelele de "Engine load compensations" de la 5psi/2800 rpm in sus dar nu am reusit, adica doar din harta de VE tot aveam niste ezitari la 3200rpm, deci am folosit pana la urma si "Engine load compensations" sa scap de ele ...

si tot am incercat sa fac si un pic de smoothing pe tabela de VE dar ceva da cu virgula, adica daca-i dau prea mult cu smoothing nu mai tine AFR-ul cum vreau ... anyway .. arata un pic ciudat tabela dar merge ok ...

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #306 on: June 01, 2015, 22:45:57 PM »
cam asa arata tabela mea de VE si tabela de blending dintre maf si sd


dupa cum se vede mi-am "ajustat" coloanele fata de cele default ca sa am rezolutie mai buna pe zona folosita de mine adica intre 3psi si 26 psi
am facut la un moment dat un soi de smoothing dar apoi am mai aplicat ajustari in functie de diferenta dintre target AFR si wideband si momentan cam asa arata ... (se vede clar la 3200rpm si 6.5psi zona de rezonanta ...)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #307 on: June 03, 2015, 01:28:26 AM »
Foarte ciudat arata zona de "rezonanta". Sa inteleg ca a aparut acea insulita de la 6.57 psi in urma ajustarilor bazate pe wideband ?
STI 2008

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #308 on: June 03, 2015, 09:45:19 AM »
iegzact, ajustari in functie de wideband  cu ""Engine load compensations" pe 0 ...

este exact zona unde apar ezitarile in mers in treapta superioara (de la a 4-a inclusiv in sus), AFR-ul este lean si normal ca cresc valorile de VE ca sa compenseze ...

oricum de la 1 iunie am mai tot schimbat/ajustat tabela de VE intr-o veselie ...

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #309 on: June 03, 2015, 10:35:11 AM »
Rezolva aerul ce strica benzina :)

Cu Engine load compensations populate tabela de VE e chiar smooth la mine pe zona de rezonanta. Tie stiu ca iti plac pe zero, dar uite ce insula urata ai acolo :P
STI 2008

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #310 on: June 13, 2015, 00:36:05 AM »


placute de frana DS 2500 roata dreapta fata, cea de pe interior terminata total - deja frecau chestii ce nu trebuiau sa frece pe acolo, iar cea de pe exterior inca acceptabila ...
pe stanga fata ambele placute aratau ca cea de pe exterior de la dreapta fata - adica inca mai mergeau ...

pareri despre motivul pentru care doar o singura placuta ajunge in halul asta ?

momentan am pus niste placute OEM second hand :) care ar trebui sa fie ok cateva mii de km pana imi iau alte placute -> cred ca revin la yellow stuff pt. ca alea ma tineau 15 000km ca ceasul..ds2500 astea le-am pus la sf. lui sept. 2014, am facut in jur de 10 000 km si .... game over (probabil ca nu s-au inteles 100% nici cu discurile mele EBC :)

si vizavi de discuri si ce se zicea pe thread-ul lui Ket cu ovalizarea, am EBC-urile de mai mult de 70 000km...si inca rezista fara probleme :)
(dar cred ca doar inca un set de placute :) )

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #311 on: June 13, 2015, 11:24:05 AM »
Pai daduse ucosmin raspunsul si tind sa ii dau dreptate. Si la mine placutele de pe interior erau duse aproape de tot si cele de pe exterior erau pline de carne.

Pistonasele de pe interior fusesera putin blocate si la mine. Si mi-am dat seama ca etrierul nu fusese aerisit pe la ambele aerisitoare inainte, ci doar pe la cel exterior. Doar astea brembo au 2 aerisitoare, pentru cei care mai citesc pe aici cu aspiratele sau XT/WRX

Am schimbat doar placutele atunci din lipsa de fonduri dar intre timp am luat si garnituri noi prin bunavointa unor colegi de forum la un super pret: 610 lei. In rest le gasesti la 750 si chiar mai mult (fara pistonase ca nu se gasesc).
« Last Edit: June 13, 2015, 11:26:56 AM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #312 on: June 13, 2015, 11:35:57 AM »
oki doki, o sa aplicam operatiuni de curatare la pistonase & stuff cand vin noile placute , numai bine vedem pana atunci pe placutele astea OEM second dar la fel ca uzura initiala daca se vor uza tot asa diferit ...

legat de aerisire, la mine tot timpul au fost aerisite si pe exterior si pe interior -> garantat pentru ca sunt prezent tot timpul langa/in masina cand se shurubareste orice la ea :)

paranteza: se simt funny cumva placutele stock fata de alea dinainte :) intre ebc yellow stuff si ds2500 nu am simtit diferente majore in pedala dar de ieri de cand am astea oem din nou pedala e cumva elastica  - dar nu intr-un sens pozitiv :)
« Last Edit: June 13, 2015, 11:41:25 AM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #313 on: June 13, 2015, 12:27:36 PM »
m-am hotarat - tura asta voi testa bluestuff ndx ca placute de frana :)

cu yellow stuff - 4 seturi -  am fost multumit, cu ds2500 nu am simtit diferenta fata de yellow stuff decat un pic la pret :)
EBC si cateva review-uri zic ca blue stuff ndx sunt mai bune ca yellow stuff, pretul este chiar un pic mai mic la blue stuff fata de ds2500 din ce vad pe net ... so I think we have a winner :)

LE: plus ca se asorteaza cu culoarea masinii

KET

  • 3921
Răspuns: 2008 STI
« Reply #314 on: June 13, 2015, 13:07:12 PM »
Sa ne dai feedback si cu bluestuff

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #315 on: July 23, 2015, 23:52:10 PM »
in sfarsit am apucat sa finalizez instalatia de meth injection (nu mi-a luat decat aproape 2 luni sa instalez ultima chestie adica "injectorul" din intercooler) ... de azi am inceput distractia cu tuning-ul  ;D so much fun  ;D
« Last Edit: July 23, 2015, 23:54:20 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #316 on: July 24, 2015, 16:40:44 PM »
mic update:

prima etapa pare a fi incheiata cu "great success":
cu nozzle-ul de 500cc si controller-ul setat sa injecteze progresiv intre 8psi si 25psi diferenta de AFR pe wideband variaza undeva intre 0.5 si 0.7 puncte
adica la un AFR pe benzina masurat pe wideband de 10.8 dupa pornirea injectiei acesta devine 10.2 (aprox.)
asta inseamna ca teoretic cel putin nozzle-ul are marimea corecta si in general se injecteaza cantitatea dorita de alcool/apa

ca urmare am trecut la etapa 2:
am setat tabela de target AFR cu aprox un punct mai lean pe zona acoperita de injectia de meth si acum fac loguri pentru a regla tabela de VE pentru ca si AFR-ul citit pe wideband sa fie egal cu target AFR
adica va trebui sa am AFR citit de wideband cu injectia pornita de 11.8 (cat am setat de exemplu pe zona unde pe benzina aveam target de 10.8 ) si asta inseamna ca AFR-ul aferent benzinei (care ma intereseaza de fapt) va fi undeva intre 12.2-12.5



« Last Edit: July 24, 2015, 16:42:24 PM by andea79 »

UXE

  • 1731
Răspuns: 2008 STI
« Reply #317 on: July 24, 2015, 19:23:23 PM »
In 16 pagini nu am vazut decat 2 poze cu masina pe sosea  ;D

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #318 on: July 24, 2015, 22:38:31 PM »
:) :) masina este pe sosea tot timpul doar ca personal mi se par intreresante pozele cu chestii din service sau legate de soft :) :)
ce sa vezi interesant la o poza cu exteriorul ?  este exact la fel cu al altor STI-uri albastre :) :)

LE: mai poti sa vezi alte 2 poze si un filmuletz aici http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2188.0  :)
« Last Edit: July 24, 2015, 22:40:26 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #319 on: July 24, 2015, 23:59:18 PM »
m-am distrat azi in continuare in "felul meu" :) :

 - am facut loguri/fine tuning la tabela de VE
 - am crescut boost-ul pana la 25 psi (merg pana la 22psi fara meth)
 - am crescut timingul pe zona acoperita de meth injection cu 3 grade

inca nu am ajuns la knock - desi probabil nu este departe - dar masina pare mai vioaie  ;D ;D

 
« Last Edit: July 25, 2015, 00:00:58 AM by andea79 »