2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #900 on: April 17, 2017, 21:19:47 PM »
Poate doar Muttley sau Tom sa inteleaga ce ai zis mai sus...ca noi restul probabil ne scarpinam in cap
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #901 on: April 17, 2017, 21:31:08 PM »
ee, nu-i chiar rocket science ... dimpotriva

e doar o "chestie" care se misca cand primeste vacuum sau boost si care trebuie controlata ideal prin ECU ca sa poata fi integrata cu restul hartilor...sa se poata merge de exemplu pe o harta cu bypass deschis tot timpul(gen consum/mers lejer) sau o harta cu boost intermediar sau harta la chinuiala maxima ... totul on the fly din butoane cum imi place mie :)

Răspuns: 2008 STI
« Reply #902 on: April 17, 2017, 21:40:26 PM »
Andea dragule,  rocket science e o bagatela sa o inteleg si chiar sa o aplic  !!
Cand iti citesc postarile  limba chineza mi se pare foarte simpla !!   ;D   ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #903 on: April 17, 2017, 21:52:51 PM »
adevaru-i ca ma ajuta sa scriu aici ca ... asa imi dau seama (cateodata) cand scriu prostii :)
am corectat de exemplu schemele de mai devreme , ca purge control valve-ul functioneaza altfel decat am presupus initial
(pana am gasit detalii https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1210753, bune si forumurile la ceva :) )

Răspuns: 2008 STI
« Reply #904 on: April 17, 2017, 21:56:03 PM »
.......................................
am corectat de exemplu schemele de mai devreme , ca purge control valve-ul functioneaza altfel decat am presupus initial
.......................................
Mda,  am vrut sa iti raspund si sa iti spun ca acolo ai strecurat o greseala,  dar mi-era ca te superi pe mine    :D   :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: 2008 STI
« Reply #905 on: April 17, 2017, 21:59:10 PM »
Daca e la fel sistemul, vezi ca e disecata si explicata pe topicul meu functionarea valvei, daca nu cumva am omis ceva.
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2784.580
Spor la treaba!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4922
Răspuns: 2008 STI
« Reply #906 on: April 17, 2017, 22:23:51 PM »
Pentru mine e simplu cum functioneaza sistemul.
Adica:
1) andea e destept
2) andea o overthinking it.

1+2 mie-mi da cu popcorn. Gen nici nu ma obosesc sa inteleg ceva, sunt convins ca are control total si e cel mai capabil sa-i dea de cap. Astept sa vad rezultatul.

O parere as emite, nu mai retin daca mi-am mai exprimat-o. Dpdv hardware, gen cuzineti, fusuri arbore cotit, exista (sau ar trebui sa existe) o corelatie intre cuplul mare si turatie. De regula, motoarele capabile de cupluri mari jos vor fi supradimensionate, dovada regimurile de turatie maxima reduse, din cauza maselor si inertiilor mari. Si invers, motoarele usoare, cu turatie mare, vor avea cuplul maxim undeva mai sus, ca sa... nu se rupa, cum turatia mare uniformizeaza cumva solicitarile.
Simplificat, sper sa reziste motorul de STI la cuplu mare jos. Oricat de bune piesele, ariile pe care se distribuie fortele alea sunt aceleasi ca la stock.
Valabil si-n transmisie. Una e sa trimiti 700Nm pe dantura pinioanelor de a 3-a la 5000 rotatii pe minut, gen cateva milisecunde pe 2 dinti imperecheati, alta e sa-i tii in contact de 2 ori mai mult timp.

Succes si spor, sper din toata inima sa iasa ce-ti doresti!
« Last Edit: April 17, 2017, 22:27:14 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #907 on: April 17, 2017, 22:29:23 PM »
Daca e la fel sistemul, vezi ca e disecata si explicata pe topicul meu functionarea valvei, daca nu cumva am omis ceva.
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2784.580
Spor la treaba!

mersi de info ... nici nu mai stiam ca te-ai distrat cu astea, deci purge valve ala numa nu vrea cum vreau eu :) .... thinking .... :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #908 on: April 17, 2017, 22:33:39 PM »
Pentru mine e simplu cum functioneaza sistemul.
Adica:
1) andea e destept
2) andea o overthinking it.

1+2 mie-mi da cu popcorn. Gen nici nu ma obosesc sa inteleg ceva, sunt convins ca are control total si e cel mai capabil sa-i dea de cap. Astept sa vad rezultatul.

O parere as emite, nu mai retin daca mi-am mai exprimat-o. Dpdv hardware, gen cuzineti, fusuri arbore cotit, exista (sau ar trebui sa existe) o corelatie intre cuplul mare si turatie. De regula, motoarele capabile de cupluri mari jos vor fi supradimensionate, dovada regimurile de turatie maxima reduse, din cauza maselor si inertiilor mari. Si invers, motoarele usoare, cu turatie mare, vor avea cuplul maxim undeva mai sus, ca sa... nu se rupa, cum turatia mare uniformizeaza cumva solicitarile.
Simplificat, sper sa reziste motorul de STI la cuplu mare jos. Oricat de bune piesele, ariile pe care se distribuie fortele alea sunt aceleasi ca la stock.
Valabil si-n transmisie. Una e sa trimiti 700Nm pe dantura pinioanelor de a 3-a la 5000 rotatii pe minut, gen cateva milisecunde pe 2 dinti imperecheati, alta e sa-i tii in contact de 2 ori mai mult timp.

Succes si spor, sper din toata inima sa iasa ce-ti doresti!

nu-i destept ... doar are timp liber :)
in rest ce sa zic ... sper sa reziste o vreme ... oricum de aia vreau sa pot controla cat de multe din ECU sa am si harti/setari mai lejere sa o mai las sa respire ...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #909 on: April 17, 2017, 22:59:38 PM »
deci am "inventat" un soi de constructie similara cu aia de evap originala din thread-ul tau Pfaizzzer doar ca la mine merge boost-ul pe la solenoid si vacuum-ul pe dincolo si totul pe sens invers de circulatie ... si daca purge valve-ul era capsula vacuumatica ar fi fost ok ... dar nu-i bai, iau o supapa din aia "one way" pt.vacuum si o folosesc pe aia in loc ...
 

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #910 on: April 17, 2017, 23:16:15 PM »
Pentru mine e simplu cum functioneaza sistemul.
Adica:
1) andea e destept
2) andea o overthinking it.
1+2 mie-mi da cu popcorn. Gen nici nu ma obosesc sa inteleg ceva, sunt convins ca are control total si e cel mai capabil sa-i dea de cap. Astept sa vad rezultatul.
Succes si spor, sper din toata inima sa iasa ce-ti doresti!

nu-i destept ... doar are timp liber :)
in rest ce sa zic ... sper sa reziste o vreme ... oricum de aia vreau sa pot controla cat de multe din ECU sa am si harti/setari mai lejere sa o mai las sa respire ...

Faptul ca Andea e pasionat la extrem de stiinta si tehnologie auto o stim cu totii - dovada reiesind din faptul ca si-a protejat ficatul si pancreasul renuntand la copioasele mese de Pasti in favoarea proiectului multidisciplinar din garaj.
Pai sa nu ciocnesti tu cu prietenii, rudele sau vecinii un ou inrosit, o bara, un far, un ornament ci sa stai toata minivacanta langa masina facand scheme tactice?
Performante de invidiat sa ai in tot ceea ce intreprinzi la fabulosul proiect de inginerie mecanica asociata cu inteligenta cibernetica!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #911 on: April 17, 2017, 23:21:20 PM »
 :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #912 on: April 18, 2017, 17:15:44 PM »
inca o varianta :)  asta chiar imi place si chiar are sanse sa ramana :)

in aceasta varianta voi folosi 2 ebcs-uri 3port, care sunt ceva de genul

   1
   |
2---3

unde comunica portul 1 cu 2 cand nu primeste voltaj si 2 cu 3 cand primeste voltaj
ambele ebcs-uri vor fi energizate/de-energizate deodata ca doar am o singura alimentare controlata de ECU si vor fi montate astfel

                                 P3(liber)
galerie------------P1 3port P2--------port vacuum bypass

                                 P1(liber)
galerie------------P3 3port P2--------port boost bypass

si vom avea cazurile:
vacuum in galerie, ebcs-uri fara voltaj => P1 comunica cu P2 deci vacuumul din galerie ajunge la port vacuum bypass si nu ajunge la portul de boost
boost in galerie, ebcs-uri cu voltaj => P2 comunica cu P3 deci boost din galerie ajunge la port boost bypass si nu ajunge la portul de vacuum
iar porturile lasate libere ne asigura ca nu raman pe instalatie "urme" de boost/vacuum care sa nu lase membrana bypass-ului sa se miste


si chestia interesanta si pentru altii: am gasit ca ebcs-urile 3 port de genul asta
https://www.rallysportdirect.com/part/boost-control-solenoids/hoa-sh7-00036-02-0-hoa-3-port-boost-control-solenoid
sau
http://www.tactrix.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&product_id=20&Itemid=53&vmcchk=1&Itemid=53

se gasesc si la noi la piese auto ieftin si bun de genul
http://www.pieseautoradacini.ro/Part/Supapa-reglare-presiune-compresor-PIERBURG-0057.00470.07.0/e0057.00470.07.0

« Last Edit: April 18, 2017, 17:19:11 PM by andea79 »

Răspuns:
« Reply #913 on: April 18, 2017, 17:20:35 PM »
Piese de vw pe STi?!! Blasfemie!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #914 on: April 18, 2017, 17:24:12 PM »
asa este ... dar ce sa fac? :) am deja o fulie de VW si nu vreau sa se plictiseasca
plus diferenta de pret este ... ceva ... pentru cine vrea ebcs 3 port

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #915 on: May 06, 2017, 23:15:43 PM »
incet si sigur se progreseaza :)

un nou model de admisie -> cel mai scurt posibil :)





contact general si bateria in configuratia finala




cutia de sigurante sub suportul de SC



SC-ul din profil



curea cu intinzator manual - la propriu :)


daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #916 on: May 07, 2017, 07:23:26 AM »
Aproape gata ... Filtrul de langa baterie ce e ? Bidonul cu "pipi" de parbriz unde e?

De abia astept sa ma dai o tura ... !!!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #917 on: May 07, 2017, 08:54:57 AM »
pai ala-i filtrul normal de aer - cel de langa baterie .... filtrul infipt direct in clapeta este configuratia de mutat masina pe distante scurte :)

pipi parbriz este la locul lui in aripa de langa sc doar gatul de umplere este modificat/nemontat in poza - va veni in locul vasului cu antigel iar vasul cu antigel a fost mutat pe cealalta parte ...

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #918 on: May 08, 2017, 17:56:26 PM »
....doar gatul de umplere este modificat/nemontat in poza - va veni in locul vasului cu antigel iar vasul cu antigel a fost mutat pe cealalta parte ...

...vasul lichidului de frana se muta in locul vasului de lichid de ambreiaj care face rocada cu rezervorul de benzina si asa mai departe pana cand fiecare isi va fi gasit locul potrivit (de catre Andea79 & Co.) ;D :D

Distractie pe masura sa aveti si eficienta maxima in proiect!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #919 on: May 08, 2017, 21:57:07 PM »
sa treci conducta de ac prin cureaua de sc :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae