Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
Subaru club Romania

Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004

concrion

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #80 on: July 16, 2012, 13:15:08 PM »
Salut

E bine ca masina a ajuns la un pasionat. La un moment dat, in trecut, m-am interesat si eu de ea.....apropo, cartea este noua pentru ca cea veche era completa ;)
Noului proprietar ii recomand si forumurile de referinta in subaru:
http://www.iwsti.com/
http://forums.nasioc.com/
Si nu in ultimul rand, poate l-ar ajuta pe noul proprietar sa isi cumpere o interfata de diagnoza: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1255.0 care sa ajute la identificarea diverselor erori.
In final, multa bafta si km cat mai multi fara probleme pentru actualul proprietar.
p.s. cat mai scoate masina pe 400 m ? pe vremuri era undeva la 12.30......

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #81 on: July 16, 2012, 13:21:52 PM »
E acolo. Masina nu are probleme de performante, cel putin probleme identificate de mine, intr-un weekend in care orice ar fi de acceptat mai putin sa aveti geam pe bulevardele principale din constanta. Problemele mele cu masina se rezuma la face in asa fel incat sa nu apara probleme pe viitor.

Astept orice informatii in continuare .

concrion

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #82 on: July 16, 2012, 13:48:34 PM »
Salut,
Parerea mea este ca functie de folosirea masinii, ar fi indicat sa schimbi urmatoarele:
- ulei de motor - maxim 5000 km - pe timpul verii eu cred ca cel mai bun este motul 20w60 sau 15w50 ; iti recomand sa verifici si amsoil
- ulei de cutie - tu alegi.....nu mai tin minte ce cutie are masina.
- ulei de diferentiale - eu folosesc motul 75w140 - schimb la maxim 5000 km; daca iesi cu ea pe circuit, la 2-3 iesiri maxim
- lichid de frana - eu folosesc castrol srx sau motdul rbf600/rbf660 - daca iesi cu ea pe circuit, recomand schimbarea la maxim 2 iesiri
Din cate stiu eu, cam toate suspensile reglabile troncane si "crancane", dar de ce nu ii faci un test a trenului de rulare si o geometrie ?
E bine ca masina si-a pastrat performantele de accelerare, insa in opinia mea, pentru cel din spatele volanului cred ca mai multa satisfactie se obtine la un concurs de indemanare, slalom, etc...."Straight lines are for fast cars, curves are for fast drivers" bine zice, nu ? ;)
Insa daca esti iute si furios, atunci citez "I live my life a quarter mile at a time. For those ten seconds or least I'm free nothing else matters", e valabil pentru tine :)
Am uitat....nu uita sa pui benzina de curse cand te duci sa te dai cu masina.
O zi buna in continuare.
« Last Edit: July 16, 2012, 14:12:32 PM by concrion »

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #83 on: July 16, 2012, 13:59:15 PM »
Eu si cu masinile mele facem un pact la inceput :) Eu am grija de ea si ea are grija de mine :) Momentan inainte sa mergem la dans incerc sa ma tin de partea mea de intelegere. Vom vedea daca e sa fie drag sau indemanare, important este sa ne cunoastem, si ce alt prilej mai bun ca sa ne cunoastem decat o reevaluate tehnica ? Troncanitul este destul de iritant. Suspensia performeaza ireprosabil, si am mai auzit ca ar fi o problema generala troncanitul dar avand in vedere ca sunt o persoana destul de fixista nu pot crede ca nu exista o solutie .

Am auzit, din vorbe in vorbe ca ar exista niste flanse care elimina troncanitu etc. Astept mai multe pareri, dar eu nu pot sa cred ca la o asemenea suspensie e admisibil asa ceva.

concrion

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #84 on: July 16, 2012, 14:10:16 PM »
Posibil sa ai problema ca aici

depinde de ce tipuri de flanse ai acum
sunt cam 300 dolari unele de la cusco http://www.rallysportdirect.com/Cusco-Front-Pillow-Ball-Upper-Mounts-Subaru-WRX-STI-2002-2007
insa dupa ce identifici problema, vorbeste cu nick (racing nick) sau cu altcineva si iti aduce ce vrei.
Dar, localizeaza si identifica clar problema mai intai....ca sa nu arunci cu banii de pomana.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #85 on: July 16, 2012, 14:12:31 PM »

Noului proprietar ii recomand si forumurile de referinta in subaru:
http://www.iwsti.com/
http://forums.nasioc.com/


De preferat este sa ii oferim fiecarui membru informatia aici, pe acest forum, si nu sa il trimitem la plimbare pe alte forumuri. ;)

@immunE: eu te sfatuiesc sa arunci un ochi prin "tehnica auto generala" si prin "tuning" si prin "discutii generale despre Impreza", dar cel mai important, daca nu gasesti informatia cautata, asa cum spunea si un alt membru, daca doresti raspunsuri detaliate si pertinente, intreaba si vor veni si raspunsurile.

Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #86 on: July 16, 2012, 14:37:17 PM »
Acum sunt 4 x flashe stock noi. Inca sap . Masina merge tot timpul numai cu benzina de 100.
« Last Edit: July 16, 2012, 15:15:00 PM by immunE »


paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #88 on: March 13, 2013, 16:53:25 PM »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #89 on: March 26, 2013, 19:01:55 PM »
ia zi domnu ca nu am mai apucat sa vb ! cum a fost masina la brasov ? cum merge ? esti multumit ? ai ceva + / -?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #90 on: March 26, 2013, 20:45:03 PM »
Multumesc,

Pai sa trecem la treaba. Am cateva probleme despre care as dori sa va intreb.

1. Pentru cei care stiu masina de mult, in urma tuningului iar aici ma refer cred ca mai ales la tobe, este normal sa stea check-ul aprins ? (Explicatia fostilor proprietari este ca sta din cauza tobelor. Eu am urmarit cu atentie postarile lui Sebastian si ale celorlalti cu masina pe dyno la racing code si am vazut ca check-ul era stins.)

2. In urma experientei idelungate si de necontestat a userilor acestui forum si mai ales a lui Sebastian, as dori sa va intreb ce kit de ambreaj se recomanda si de unde se poate achizitiona acesta repede si fara probleme. Masina nu da semna clare de patina dar pur si simplu il simt ca nu sta la locul lui asa cum ar trebui. Mi-as dori sa-l schimb fara ezitari, ca sa stim de la ce punct plecam.

3. Suspensia "crancane" in sensul in care la schimbare de nivel da senzatia ca s-ar "aseza" pe amortizoare. Din studiul meu pare a fi o problema destul de comuna si mi-ar face placere sa stiu parerile voastre plus recomandari inspre ce ar fi cel mai bine de facut in asemenea situatii. (ce piese, de unde, etc.)

4. Uleiuri : motor + cutie + diferentiale . Stiu  ca masina acum merge la motor cu motul 15W40, despre restul nu am nici cea mai vaga idee cand au fost schimbate si daca au fost schimbate, motiv pentru care in viitorul apropiat le consider prioritati .

Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri, si vreau sa mentionez ca comunitatea Subaru Fan Club incepe usor usor sa fie o librarie de cunostinte care ii ajuta pe incepatori extraordinar. Sper ca in scurt timp sa pot contribui !

Masina asta o cunoastem foarte bine si a fost o masina buna, foarte buna.
Din pacate in ultimul timp a trecut prin foarte multe maini si nu a mai ajuns la noi, stim ca s-au facut si unele interventii la soft, stim ca este schimbat motorul sau prin motor ceva cu piese originale...
Masina functiona cu doua ECU cel stock si altul aditinal care a preluat parte din functii, avea doua programe ... 330WBHP si 370WBHP.
Nu stim de ce ai becul aprins pe bord dar cred ca treaba cu esapamentul este o gogorita.
Cad esti hotarat te trimitem sa ii faci verificare mecanica in Bucuresti apoi o aduci la noi pentru verificare si vedem ce e cu ea si daca trebuie o aducem la forma ei maxima.

Ceasurile de bord sunt la Mirea, rotile si ele sunt tot acolo.
Nu stiu daca mai are galeria de evacuare FULL-RACE foarte rezistenta dar proasta ca antrenare.

Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

KET

  • 3921
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #91 on: March 26, 2013, 21:13:41 PM »
Domnul RACING CODE, mesajul citat e din Iulie 2012, deci de mai bine de 7 luni. Din cate stiu eu, omul si-a rezolvat toate problemele la masina si se bucura de ea la maxim. E foarte multumit de cum merge acum masina si am avut placerea sa sa fiu dat si eu cu ea o tura prin Mamaia. Si rupe asfaltul sub ea!

naiman

  • 307
Răspuns: Dan Subaru Impreza Wrx Sti 2004
« Reply #92 on: March 26, 2013, 21:25:02 PM »
Dar din pacate nu prea intra pe forum, o sa intre el si o sa ne zica tot ce a facut la ea si ce o sa-i mai faca ;)