Sfat achizitie Legacy/Outback
Subaru club Romania

Sfat achizitie Legacy/Outback

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Achizitie Legacy/Outback- incepator Subaru
« Reply #140 on: September 22, 2015, 07:20:06 AM »

Răspuns: Achizitie Legacy/Outback- incepator Subaru
« Reply #141 on: September 22, 2015, 10:03:05 AM »
Outback-ul e o masina mult mai spatioasa in comparatie cu Foresterul. Stiu pentru ca si eu am fost in aceeasi dilema( Forester vs Outback) si balanta s-a inclinat clar in favoarea Outback-ului.

Răspuns: Achizitie Legacy/Outback- incepator Subaru
« Reply #142 on: September 22, 2015, 12:52:39 PM »
Forester e de fapt Impreza, iar Outback e Legacy, deci clase diferite.
Pentru o familie normala cu 4 persoane e de ajuns si Foresterul. Pentru cine care des obiecte voluminoase sau pleaca in concedii mai lungi cu multe bagaje, e indicat un Outback. Inclusiv interiorul e cumva mai select la Outback, dupa parerea mea

Răspuns: Achizitie Legacy/Outback- incepator Subaru
« Reply #143 on: October 26, 2015, 12:55:03 PM »
Outback 2.0 D 2010 :
1. Singura problema pe care am avut-o e ca s-a dus DPF-ul. Am rezolvat-o, l-am eliminat si I-am facut si marire de putere la 180 calutzi, stage 1, in teorie fiind prima faza de modificare, cu siguranta 100% in exploatare. Diferenta este imensa si merita fiecare banut.
2. Rugina nu exista pe aceasta masina, de fiecare data cand am fost pe la vre-un service cand am modificat masina toti s-au uitat stramb cand le-am zis ca are 185k Km. Ziceau ca are maxim 30k la cum arata.
3. Nu se compara cu nimic spatiul si confortul. La un moment dat am vrut sa o schimb, sa iau una noua, in leasing, de dragul de a da bani si pentru mine, nu numai la stat (mama lor cu taxele lor). Optiuni au fost : Mistubishi Outlander, Range Rover Discovery Sport, BMW X1, Audi Q5, Honda CRV, Huyndai ix35, Nissan Qashkai (sau cum s-o scrie). Sincer, dupa ce am facut test drive cu toate, sotia mea a luat decizia ca sa pastram Outback-ul pentru ca este cel mai confortabil si cel mai mare dintre toate la spatiul interior si portbagaj. Nu pare, dar asa este. In plus unele dintre cele testate (primul care imi vine in minte este BMW X1) au fost crunt de instabile pe un drum destul de drept dar pietruit. Aveam senzatia ca ma rastorn. Iar in Hyundai se auzea vantul de parca mergeam cu trenul. Decizia noastra : raman la Subaru forever. Cand o sa il vand pe asta o sa imi iau alt Subaru Outback. Eventual modelul 2016. Sau noul model Subaru Viziv 2 ... daca o sa il scoata ... Doamne ajuta ! :))
4. Revizia este in jur de 1.500 - 1.600 lei, in functie de service autorizat. Daca te apuci tu sa iei piesele te ajunge mult mai ieftin. Eu am luat uleiul pe barba mea si m-a costat la jumate, in loc de 450 de lei am dat 270 lei. Filtru de ulei a fost 43 de lei in loc de 120 cat cer astia de la reprezentanta. Ma rog, daca vrei cu adevarat, te poti duce in maxim 800 lei.
5. Problema e la anvelope, gasesc mai greu pe 60, majoritatea sunt pe 65 si costa dublu. Una buna se duce in 700 - 800 lei, deci cam 3.000 lei setul cu schimbat cu tot. Rectific, am cumparat Nokian WR SUV 3 cu 525 lei bucata ... rup frate, am urcat pe varf de munte cu zapada pana la glezne si parca eram pe asfalt ...
6. Consum 7.4 oras, afara depinde cum mergi ... 5% Constanta - Veliko Tarnovo sau 10% Constanta - Bucuresti si retur ... totul tine de cat de greu ai piciorul :)
7. Am izolat fonic masina si am instalat un super system audio Gladen ... rupe tot ce am vazut/auzit pana acum (mai putin un BMW M5 care a costat 86.000 E si care avea un system audio incredibil 17 boxe si 2 subwoffere ... dar totusi ... 86.000 E ... )
8. Daca ai nevoie de orice info da-mi pm sau scrie aici ... em ceva experienta acum :)
« Last Edit: December 02, 2015, 22:57:16 PM by ginutzu »
2010 Subaru Outback 2.0 D
2004 Toyota Avensis 2.0 D4-D

Răspuns: Achizitie Legacy/Outback- incepator Subaru
« Reply #144 on: October 26, 2015, 15:06:39 PM »
Am un prieten care-si vinde Forester-ul cu motor schimbat :) - 1ul i-a bubuit acum vreo 2-3 ani in urma. Sau mai am inca unul :))) care urmeaza in 1-2 luni sa si-l vanda pe al lui. Ambele diesel.
p.s. Revizia la Outback-ul meu a fost 1200lei. In alta ordine de idei, diferenta intre Outback si Forester la garda de sol este in jurul a 2cm, asa ca pt oaresce offroad diferenta o fac ampatamentul si cutia (AT sau M).
« Last Edit: October 26, 2015, 15:11:03 PM by mateit »

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #145 on: March 09, 2016, 21:09:49 PM »
Eu cred ca nu trebuia sa faci modificarea la 180cp; Nu o sa mai merite fiecare banut daca o sa ai probleme

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #146 on: March 09, 2016, 21:23:38 PM »
Merita modificarea. Este safe, doar stage 1. Nu solicita turbina si nici nu profit de mosificare decat extrem de rar cand am vreo depasire naspa.
2010 Subaru Outback 2.0 D
2004 Toyota Avensis 2.0 D4-D

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #147 on: March 10, 2016, 09:15:09 AM »
Nu există depășire naspa cu subaru.naspa se uita ăia când îi depășești!  :D  ;D

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #148 on: March 10, 2016, 09:19:22 AM »
Haha mi-a placut asta. Dar sa nu comparam totusi Outback cu o masina de curse, e totusi un family car ... gen. Oricum, eu asa o conduc, nu sunt Shumi pe sosele.
2010 Subaru Outback 2.0 D
2004 Toyota Avensis 2.0 D4-D

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #149 on: March 10, 2016, 09:43:32 AM »
Corect.....dar când ai să depășești bemveul cu portbagajul plin la refuz și toate locurile pline de pasageri fara absolut nici un efort te rog să te uiți în ochii șoferului de bemveul.....seara când ai să ajungi acasă, te pui în pat și o să te ia somnul.... În acel moment ai să îți dai seama ca tu ai fost martorul la manifestarea fizică a expresiei "  crapă ficații în tine" .  ;D 

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #150 on: March 10, 2016, 12:01:56 PM »
Mai dar ce bemve depaseste de-i da asa mare rusine, plin ochi si cu oameni si cu marfa fara efort? :D vorbim de un Outback de 180 cp sau n-am citit eu bine si e vreun sti de 400 cp?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #151 on: March 10, 2016, 12:07:27 PM »
Desi putin cam offtopic, Subaru da o valoare a puterii si a cuplului, dar modul in care sunt livrate sunt mult diferite fata de alte motoare.

Cu amaraciunea mea am dat o talpa pe autostrada la iesirea de la statia de taxare pentru ca in spate era un Range nervos desi toate benzile erau ocupate. In fata mea un Audi 3.0 TDI. Cand s-a eliberat drumul am accelerat amandoi pana la 200 fara sa ne departam si Range-ul a ramas muuult in urma. Eu aveam 4 adulti, 2 copii, bagaje pentru un weekend, 2 carucioare.

Si nu am decat 300 Nm. Audi are 450Nm. Range-ul nu stiu.
« Last Edit: March 10, 2016, 13:17:18 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #152 on: March 10, 2016, 12:42:48 PM »
@mihai +10
@ b-power eu ridic subaru în slăvi și tu ești gigi contra? Tu cu cine ții?  ;D

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #153 on: March 10, 2016, 14:14:14 PM »
Dupa cum spuneam, e un family car nu racing car. Nu ma intereseaza absolut deloc sa fac liniute cu ea sau mai stiu eu ce teribilisme, nu mai visez asa ceva de vreo 15 ani 😁😁
Totusi, apar momente in trafic cand ai nevoie de putere si atunci nu m-a lasat la greu deloc.
2010 Subaru Outback 2.0 D
2004 Toyota Avensis 2.0 D4-D

davl

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #154 on: October 25, 2016, 05:19:40 AM »
Salutare tuturor
Am mai scris aici pe forum acum aprox un 1,intreband desprr Outback. Intre timp am facut un compromis si am luat Mazda Cx7 2.3 benzina turbo. Din pacate,portbagajul nu e ceea ce pare iar virusul Subaru nu ma lasa sa dorm. Am gasit un Outback 2d 2010 cu 155000km.
La ce ar trebui sa fiu atent? O sa ma duc cu ea la o verificare in prealabil la Autokino pt diagnosticarea problemelor actuale. Totusi,la ce sa fiu atent sau sa ma astept?
« Last Edit: October 25, 2016, 05:23:41 AM by davl »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #155 on: October 25, 2016, 09:43:03 AM »
Motor diesel = motor care va trebui schimbat impreuna cu turbina si altele. Undeva la 7.000 euro distractia. Daca ai norocul sa fi fost deja schimbat in garantie, o sa mai mergi lejer peste 100.000km
« Last Edit: October 25, 2016, 09:44:38 AM by MihaiFlorescu »

davl

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #156 on: October 25, 2016, 22:00:40 PM »
Nu 2010 este anul in care s-a rezolvat problema motoarelor diesel care pica?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #157 on: October 25, 2016, 22:22:59 PM »
2012, dar chiar si asa au aparut cazuri cu motoare picate. Am vazut chiar XV cu motorul diesel pocnit.

In alta ordine de idei, Outback 2010-2014 a fost cel mai moale sasiu si cu cele mai multe probleme de calitate.

davl

Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #158 on: October 25, 2016, 22:39:07 PM »
Hmm...ma pui pe ganduri la modul cel mai serios.masina parea ok,intretinuta si mergea bine. Si 12000e e in plaja mea de pret

moguai

  • 2814
Răspuns: Sfat achizitie Legacy/Outback
« Reply #159 on: October 25, 2016, 23:43:04 PM »
Afla detalii despre motor, daca a fost schimbat. Daca nu si totusi vrei masina, macar asigura te ca are toate reviziile facute la timp in reprezentanta pt a putea beneficia macar de o incercare de reparatie pe garantie.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.