Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #140 on: June 28, 2013, 08:37:51 AM »
nu e adevarat, e toate proaste, da-le draq! doar la alea pe benzina ar trebui sa scrie Subaru pe ele!!
Mare ofticos esti....
Si nu mai zic nimic ca o luam iar pe carare.Cred ca s a inteles ce am vrut sa spun....
deloc! E doar urat sa zici kkturi aiurea in topicul unui posesor de ... diesel.
Am mai zis, nu imi aleg masinile dupa cum zic altii.
Insa cred ca e momentul sa recitesti titlul topicului si zona in care e.
Mah Cataline...tu esti normal la cap?Las o n plm de vrajeala.Cum zice unu ceva de diesel hop sari tu miez.Ma enervezi.Zici ca dormi cu masina in pat.Mai da le n "kkt" de fiare.
Si in definitiv am spus doar ca am fost dezamagit.Si am avut si motive.Dar pentru un sofer care merge doar inainte si inapoi ce explicatii vrei sa dau?La ce am supus eu Legacy ul ala atunci efectiv a fost depasit de situatie.Mai apoi am facut aceeasi treaba cu un FXT 2008+ care s a comportat exemplar.Asa ca...despre ce vorbim?

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #141 on: June 28, 2013, 11:06:18 AM »
Mah Cataline...tu esti normal la cap? [...]

O-hoooo! Usurel, baiete!... Ia da-te doi pasi in spate, trage doo guri de aer, spal'te pe oki si uita-te mai dă dăparte, ca te-ai aprins si iar incepi sa jignesti.

culmea e ca sunt de acord cu tine ca dieselu' respectiv Foresteru' 2008+ este mai putin agresiv si cu o dinamica modificata fata de predecesorul, dar hei, am SUV, nu STI. Cu banii pe care unii ii baga in modificari de Forester, mi-as lua STI direct si atunci am "the real shit".

probabil ca ai dreptate cu treaba aia legata de dinamica masinii, dar in loc sa vorbesti asa, mai bine hai sa facem niste teste comparative direct pe macadam. macar stim exact ce simtim fiecare kukuru' lui.
sa ai jdemii de cai pe o masina de teren, fie el si "light" si sa te dai pe asfalt, nu e treaba. pentru zona aia exista STI. mie mi se pare corecta directia in care au mers modificarile la Forester, iar aerele pe care si le dau unii si altii ... sunt fâsuri in final.

so ... relax! :P
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #142 on: August 02, 2013, 10:40:09 AM »
3500Km de la ultima revizie. Consum ulei 250ml. Cred ca in ultima vreme au uitat de consumul de ulei si am mers ceva mai repede 150-160Km (doar pe autostrada). Urmeaza un drum de 3000Km. Va tin la curent.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #143 on: August 22, 2013, 16:43:08 PM »
3000Km efecuati: Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Croatia si inapoi. Consum motorina = 6,8%. Consum ulei 200-250ml (nivel ulei pe joja de la 3/4 la 1/2). Am primit o piatra mare in geam care s-a crapat. Este al 2lea geam pe care trebuie sa-l schimb. In rest fara alte probleme.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #144 on: June 10, 2014, 16:30:27 PM »
Am la bord 80000Km. Dupa un drum in Maramures 1500Km, am constatat ca pe puntea fata se aude un scartait, la trecerea peste denivelari. Daca apas puternic pe botul masinii, la balansare incepe sa scartie parca ar fi o balama stricata. Ce poate fi? De la SMT mi-au zis ca poate fi ceva grav si sa vin pentru o constatare.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #145 on: June 10, 2014, 16:37:32 PM »
Bucsi bara stabilizatoare.Ori le ungi,ori le schimbi.Si da,e "grav" ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #146 on: June 10, 2014, 16:38:02 PM »
Eu as tinde sa zic ca e de la ceva bucsi neunse. Parca zicea cineva ca avea acelasi scartait in aceleasi momente. Vezi prin sectiunea cu discutii despre forester.

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #147 on: June 10, 2014, 16:53:10 PM »
Bucsi bara stabilizatoare.
Asa "face" toate ! Eu am schimbat pana acum vre-o 3 randuri, si maine urmeaza al patrulea !

Daca era vre-un "cloncanit" era vorba despre bucsi brate sau semibielete.

PS: E "GRAV" cu bucsile bara stabilizatoare !
Costa vre-o .... 20 lei bucata !!!!

PPS: Daca vrei sa faci o "inginerie", vezi ca, maii nou, au si cei de la Pedders tot felul de bucsaraie pentru Forester SH.
Poate te tenteaza si ne zici si noua ce si cum ! :)
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #148 on: June 10, 2014, 17:32:55 PM »
Cu un elevator n'ar trebui sa dureze mai mult de 30 min, chiar si cu suruburile neatinse pana acum.
La modelul anterior pe original au fost pana in 40 ron/bucata, dar a trebuit sa astept 4-5 zile pentru ele.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #149 on: June 10, 2014, 17:34:34 PM »
Multumesc de ajutor. Cei de la SMT mi au zis ca poate fi "grav" = defectiune care trebuie remediata imediat si din cauza careia ar trebui sa nu mai merg cu masina. Programarea mi-au facut-o peste 2 saptamani. De la voi inteleg ca nu e "grav" si pot sa astept pana la programare.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #150 on: June 10, 2014, 19:10:10 PM »
E atat de grav ca trebuie sa astepti 2 saptamani? ;D.E ca la urgenta.Cu copilul in brate,dimineata,ti se spune ca urgentele abia dupa ora 16.00...

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #151 on: June 14, 2014, 21:28:20 PM »
Un filmulet cu scartaitul de pe puntea fata: https://www.dropbox.com/s/1hwkiwx9noftbir/VIDEO0003.mp4
Ce parere aveti?

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #152 on: June 15, 2014, 08:19:32 AM »
Dupa mine, pare a fi scartaitul bucsilor de la bara stabilizatoare.
Schimba-le ( sunt ieftine) si apoi vezi daca scartaitul persista.
Eu am ajuns sa schimb amaratele astea de bucsi anual / la cca. 30.000 km. Se "consuma" de parca-s din unt ...

Daca era vorba despre bucsi brate sau semibielete, nu scartaia asa, ci auzeai un troncanit/cloncanit in mers, le denivelari si frane/accelerari mai violente.

Sau, ar putea sa fie ceva la amortizoare,  dar ai fi simtit la drum ca masina "topaie".
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #153 on: June 15, 2014, 09:30:31 AM »
Am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare fata pe la 30.000Km. Atunci, eu am reclamat zgomot la roata fata dreapta, la trecerea peste denivelari usoare.
SMT a schimbat aceste bucsi, etrierele de 3 ori, discurile de frana, placutele de frana, a reparat caseta de directie. Zgomotul de cloncanit la roata fata dreapta persista cu toate aceste reparatii. Dar, mai nou, a aparut si acest scartait care pare sa fie la ambele roti fata. Uitandu-ma sub masina, pare ca se aude de la amortizoare. Apare la cea mai mica miscare. Cam cat costa un amortizor fata? Se schimba pe garantie? Daca nu, pot sa-l cumpar din alta parte? De unde? Sunt programat peste 10 zile la SMT.

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #154 on: June 15, 2014, 12:31:00 PM »
Daca zgomotul vine din zona amortizoarelor, cel mai probabil e de la flansa amortizorului, nu de la el in sine. Pentru a vedea ezac starea amortizoarelor, in afara de inspectia vizuala, pe care o poti face si singur (te uiti sa vezi daca e curs), poti face un test de eficienta a amortizoarelor. A mea are 97k si inca's amortizoarele originale pe fata

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #155 on: June 15, 2014, 12:49:59 PM »
Am 81000Km. Nu am schimbat niciun amortizor pana acum. Amortizoarele la o prima inspectie nu par sa aiba ceva fizic anormal. Voi vedea dupa ce merg la SMT. Va tin la curent.

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #156 on: June 15, 2014, 12:50:09 PM »
Si eu recomand un test de amortizoare.
Desi, sunt de acord cu @andrei - mai degraba scartaitul ar fi de la flanse.
Eu am schimbat pana acum doar amortiozoarele spate ( faimoasels Self Leveling) cu un kit de la Pedders. La 13x.xxx km.
Cele de pe fata sunt tot alea originale si am peste 160.000 km.

Daca de la amortizoare-i buba, cele de pe fata nu sunt chiar atat de scumpe.
La Pedders, sunt 77,84 Lire bucata (uite aici: http://www.pedders.co.uk/info-about-which-pedders-is-for-you?make=Subaru&model=Forester&car_id=2889&spec=&search=Part+Number ).
Vezi si aici, la English Corner au un thread cu detalii despre reducerile acordate membrilor clubului.
Oricum, amortizoare fata, fiind standard, gasesti o multime de variante bune ( calitate/pret).

PS: Cati km ai de ai schimbat etrierele de 3 ori !? Eu inca sunt cu cele din fabrica. Acum am depistat un mic zgomot de la suportul de ertier, dar nimic deranjant si s-a rezolvvat cu putina ... vaselina !
Discurile le-am schimbat acu' o luna.


Ce naiba, SMT-ul a luat-o prin excludere !?
Atat timp cat o fac in garantie, business-ul lor ...

PPS: Acum am vazut ca ai 81k km ...
Nu este exclus sa fie totusi o problema de amortizoare. Un test nu strica.
Eventul fa-l in alta parte, nu la SMT, ca sa mergi cu lectia-nvatata.
« Last Edit: June 15, 2014, 12:51:48 PM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #157 on: June 15, 2014, 13:13:49 PM »
Multumesc de ajutor. Pentru zgomotul de la roata dreapta fata schimbarile au fost facute pas cu pas, pe garantie. Cel mai mult, pentru zgomot, a ajutat repararea casetei de directie si vaselina la etriere dar zgomotul tot nu a disparut (cloncanit la trecerea peste denivelari usoare). SMT "a rezovat acesta problema". Asa ca eu am abandonat sa ma mai cert cu ei. Am ramas cu acest zgomot. Dar acum a aparut si acest scartait.
E in regula cu site-ul de piese? Dupa comanda in cat timp ajung?

marr

  • 2208
Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #158 on: June 15, 2014, 13:37:05 PM »
Mie, kit-ul pentru spate, mi-a fost livrat in cca. 4 zile lucratoare - am facut comanda joi sau vineri, si mi-au fost livrate "la usa" saptamana urmatoare, miercuri ( parca asa retin).
Sunt absolut OK - vezi ca mai avem colegi pe-aici care au comandat de la Pedders.
Eventual, daca vrei, ia legatura cu @MihaiFlorescu pentru codul de reducere ( mie, reducerea de 10% de la vremea aia, mi-a acoperit practic constul transportului).

PS: Cu placere !
Daca pot sa ajut, din eperienta mea ( limitata) cu Subaru Forester Boxer Diesel - dar si din alte domenii - o fac cu placere !

PPS: Vezi ca tot la Pedders au si tot felul de bucsi pentru Forester SH.
Daca tot faci o comanda, poate-ti rezolvi mai multe ... cu un drum !
« Last Edit: June 15, 2014, 13:38:41 PM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Forester 2.0 T-Diesel EM decembrie 2010
« Reply #159 on: June 15, 2014, 13:57:22 PM »
Si eu am schimbat amortizoarele spate cu kitul EzyFit de la Pedders. Cand am luat masina la ~88k km, testul de amortizoare daduse ptr cel dreapta spate o eficienta de vreo 35%, dar se observa si ca incepuse sa curga.
La fel, am beneficiat la momentul respectiv de reducerea de 10% care a acoperit transportul. Montajul a fost f usor