Recomandare firma montat camasi motor?
Subaru club Romania

Recomandare firma montat camasi motor?

andea79

  • *
  • 4007
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #20 on: August 03, 2017, 10:27:47 AM »
cu interne echilibrate cum trebuie poti face si polizor tdi :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #21 on: August 03, 2017, 10:29:11 AM »
De obicei closed deck am observat ca s-a pus pe masini care au in plus*: radiator racire servo, radiator racire ulei, radiator apa mai mare si capac presiune marita, intercooler water spray, hood scoop marit, bara fata diferita sau lipsa proiectoare ce in final duc la mai mult aer in compartimentul motor sau prin radiator si cine mai stie ce alte mici chestii care influenteaza 1% racirea totala a motorului, dar adunate poate dau ceva suficient de bun. *comparatie vs. WRX break

Muttley, la ej205 parerea mea este ca iti ajung interne forjate pentru ce target ai tu acolo. Sa treci la camasi cred ca nu este necesar.

Si un important P.S.: Pentru cateva secunde de talpa prin Brasov, toate cele enumerate mai sus sunt inutile. Daca mai bagi ocazional un Prejmer, o Adancata, o Transalpina inchisa in regim de competitie atunci poate ca da.
« Last Edit: August 03, 2017, 10:50:38 AM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #22 on: August 03, 2017, 10:41:51 AM »
din punctul meu de vedere radiatoarele apa&ulei sunt subintelese inainte de camasi sau closed deck ... chiar de la un stage 1 le-as pune primul lucru ....

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #23 on: August 08, 2017, 09:41:32 AM »
daca esti suficient de crazy  poti sa faci 350 si pe internele stock de wrx... o sa pierzi ceva km la fiabilitate :D ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4913
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #24 on: December 15, 2017, 14:45:21 PM »
Plictiseala de iarna...

Vad ca in state e foarte raspandita moda "hybrid", adica shortblock de 2.5 cu chiulase de 2.0 non-AVCS.
Citesc de cateva zile varii topicuri si nu vad decat probleme si batai de cap, in special cu raportul de comprimare (logic) si cu limitarile chiulasei de EJ205.
Raportul de comprimare se poate ajusta din pistoane si garnituri, chiulasa trebuie (cumva) portata pe camera de ardere si pe admisii, ceea ce la noi e riscant.

Ce nu vad nicaieri e altceva... de ce hibrid???
De ce n-ai lua un EJ257 cu totul (inclusiv chiulase) si sa-l pui in locul EJ205-ului. Singura explicatie la care ma pot gandi e pretul, comoditatea, treburi de genu'. Adica iei un shortblock nou, pui chiulasele pe care le ai deja, toate se potrivesc, rezolvi cu tune-ul si aia e.

Intreb altfel... ce ar da rezultate mai bune, un hibrid 2.5 cu chiulase de 2.0 sau un longblock 2.5 cu AVCS anulat (cumva, inca n-am aprofundat)...?
Fara sa intram in alte detalii, gen turbo, interne, axe.

Sa mai aberez putin despre cum vad in clipa asta viitorul troacai. Acum o vad cu 2.5. Si nu stiu daca sa iau o masina intreaga pentru 6MT si motor intreg sau sa iau separat transmisa, un shortblock nou si restul maruntaielor. Nu ma prind care varianta e mai rentabila financiar si nici care e mai eficienta. Intrebarea bolduita mai sus e despre eficienta.

andea, malakay, va rog.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #25 on: December 15, 2017, 16:02:38 PM »
cei care renunta la avcs pp ca renunta pt. ca nu il pot controla - nu au ecu/instalatie care sa stie sa il controleze - pt. ca altfel avcs-ul aduce doar beneficii prin modificarea compresiei dinamice...
pe de alta parte se zice ca chiuloasele de 2.0 au flow mai bun decat cele de 2.5 si probabil de asta sunt alese sau poate doar financiar...
totul depinde de ce planuri ai...

Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #26 on: December 15, 2017, 17:00:10 PM »
AVCS face numai bine, dar tu banuiesc ca nu il vrei pentru ca iti trebuie ECU, cablaje, eventual drive-by-wire...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #27 on: December 15, 2017, 17:26:38 PM »
Parca a fost vereics de Japonia si XT tot de Japonia EJ205 cu AVCS, inclusiv bugeye spre sfarsit de serie. Ia vezi prin UK.
« Last Edit: December 15, 2017, 17:27:11 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 4913
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #28 on: December 15, 2017, 17:35:46 PM »
Nu vreau AVCS din motivele zise de Pfaizzzer (suficiente de altfel) si din dorinta foarte puternica de-a pastra-o cat mai simpla posibil.
Banuiam ca-n directia asta o veti lua :)
WRX SW 2002

Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #29 on: December 15, 2017, 17:36:36 PM »
Pai ecu pe 16 biti a lui Muttley, stie?
Cablaj?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #30 on: December 15, 2017, 17:39:09 PM »
Si atunci de ce mai intrebi daca e mai bine cu sau fara AVCS, ca performante?
E clar ca e mai bine.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #31 on: December 15, 2017, 17:51:06 PM »
Si bolduisem intrebarea, fix ca sa fie clar...

Andea, malakay, altcineva, AVCS fara fbw exista? Sa nu fiu chiar incapatanat...
Andea, vorba ta, depinde de planuri. Daca iau o masina intreaga, poate-i dau o sansa si distributiei variabile. Daca se lasa cu shortblock, n-am de ales.

Hai ca e cat de cat clar. Sunt 3 posibilitati
Shortblock - chiulase de 2.0
Longblock - chiulase de 2.5, ca e pacat de AVCS
Longblock - schimbate chiulasele, aruncate cu tot cu AVCS.

Mersi!
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #32 on: December 15, 2017, 18:36:55 PM »
Ma insel eu sau asta e motorul despre care vorbea Mihai, 2.0 cu AVCS?
https://imgur.com/ouVDGMD

Muttley

  • 4913
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #33 on: December 15, 2017, 19:45:32 PM »
Ala pare a fi, ca-i capacul de distributie umflat ca buboiu'.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #34 on: December 15, 2017, 19:52:15 PM »
JDM Impreza WRX din 2001.
Vreo 900 de euro plus transport din Tara Soarelui Rasare plus taxe.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #35 on: December 15, 2017, 20:10:02 PM »
Si bolduisem intrebarea, fix ca sa fie clar...

Andea, malakay, altcineva, AVCS fara fbw exista? Sa nu fiu chiar incapatanat...
Andea, vorba ta, depinde de planuri. Daca iau o masina intreaga, poate-i dau o sansa si distributiei variabile. Daca se lasa cu shortblock, n-am de ales.

Hai ca e cat de cat clar. Sunt 3 posibilitati
Shortblock - chiulase de 2.0
Longblock - chiulase de 2.5, ca e pacat de AVCS
Longblock - schimbate chiulasele, aruncate cu tot cu AVCS.

Mersi!

eu ma refeream la planuri ca nu imi este clar ce urmaresti: ai o anumita tinta de putere sau doar fiabilitate sau ...

eu sunt fan 2.5 (se stie :) ) dar fiabilitatea lui in configuratie stock este sub 2.0 stock ... oricum niciunul nu tine forever iar de la nivelul de la care ambele au nevoie de modificari evident 2.5 are 25% capacitate cilindrica in plus :)


Muttley

  • 4913
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #36 on: December 15, 2017, 20:28:56 PM »
Mai vedem ce urmaresc ;)
Voiam sa-mi fac o idee despre chiulasele alea, si am cam reusit. Alegerea lor e mai mult o consecinta a căii alese (motor din piese sau motor de-a gata), nu neaparat dupa criteriul "care e mai eficienta?".
Mersi tuturor!
WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: Recomandare firma montat camasi motor?
« Reply #37 on: December 17, 2017, 17:50:35 PM »
au fost mai multe motoare 2.0 cu 16bit care sa aiba avcs fara dbw. acum sincer nu stiu foarte bine legat de wrx, pt ca stiu sigur ca bugeye 205 edm nu a avut avcs, dar numai tin minte daca blobul 205 edm a avut sau nu avcs. ( hawkul a avut sigur avcs dar deja e 32bit ) la sf zilei, sunt mai multi baieti care vand doar firele din instalatia electrica, care le poti adauga la instalatia de 205 ca sa ai harnessul electric "in place" pt avcs ca sa zic asa, acum sincer depinde si ce motor vrei sa pui sau ce vrei sa faci, in orice directie o iei daca vrei avcs cred ca iti va trebui alt ecu,deci cred ca ai iesii mai ok daca cauti un pachet motor/transmisie/ecu etc... daca e sa fie calea cheap and cheerful, cred ca cel mai ok ar fii motorul 205 desfacut, schimbate pistoane, cuzineti, biele, si vazut daca se pot pune pe chiuloasele tale axe + role avcs de la un sti edm 16bit
« Last Edit: December 17, 2017, 23:10:16 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!