Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
Subaru club Romania

Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!

celalalt

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #20 on: April 20, 2013, 00:16:24 AM »
Pai ala nu e ca un cantar?Unul e pe fata si altul pe spate in diagonala.Fara nicio legatura cu amortizorul...direct.Sa nu fie alta cauza...

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #21 on: April 20, 2013, 00:52:31 AM »
E un potentiometru actionat de o bieleta. La unele masini articulatia se ancraseaza si duce la ruperea bieletei.
In cazul masinilor puternic lasate pe spate este posibil ca senzorul sa ajunga intr-o zona in care nu este proiectat sa masoare si sa opuna rezistenta.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

DOF

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #22 on: May 04, 2013, 22:32:58 PM »
Explicatia asta o am de la bajetii de la Brasov,care propun reconditionarea amortizoarelor SL[cu 0 luni si/sau km. garantie] SARBATORI CU BUCURIE TUTUROR!

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #23 on: June 02, 2013, 00:39:12 AM »
Salut all. Si eu sunt din TM si daca careva a gasit ceva service bun rog sa imi spuna si mie. Am un FXT din 07 negru care are blocul spart de 6 luni din cauza desteptilor. Am o lista mortala cu oameni care trebuie evitati...

celalalt

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #24 on: June 02, 2013, 06:02:23 AM »
Pai tre sa ne zici...

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #25 on: June 02, 2013, 11:54:22 AM »
Am un FXT din 07 negru care are blocul spart de 6 luni din cauza desteptilor. Am o lista mortala cu oameni care trebuie evitati...

offf...am obosit deja sa vad ca toate foresterurile modificate crapa... oare de ce nu intelege lumea ca foresterul de 2,5 turbo trebuie lasat asa cum vine din fabrica din Japan... adica pentru mers pe strada (nu la curse pe 400m sau raliu)  nu sunt suficienti 230 cp si 320 NM ?! 
modificati-le fratilor in continuare si o sa va crape motoarele... pt mine e clar... 2,5 turbo de wrx/fxt e un motor care nu trebuie impins la puteri mai mari decat stock...

desfa-ti motorul, pune piese stock, soft stock si mergi tata cu el asa... bucura-te de masina asa cum e ea de fabrica... ca e masina!

bafta!
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #26 on: June 02, 2013, 14:23:17 PM »
Prima data am crezut ca e de pe timesnewroman.ro

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #27 on: June 02, 2013, 23:53:36 PM »
si a doua oara?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #28 on: June 12, 2013, 09:29:43 AM »
Nu toate motoarele 2.5 modificate crapa, doar se accelereaza drumul catre finalul vietii :D . Am si eu 2.5 si nu pot sa spun ca astept cu nerabdare sa vad cand cedeaza(e modificat considerabil de 2 ani) .. dar, sunt convins ca nu tine ca un 2.0.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

DOF

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #29 on: June 24, 2013, 19:15:53 PM »
Salut!Lui mcv 1900.Cunosc pe cineva in Timisoara care a lucrat ani buni la Subaru in Germania.Am schimbat ambreiajul la el si alte lucrari de intretinere.Despre motoare ,nu stiu daca se baga.Daca doresti,te pun in legatura

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #30 on: June 25, 2013, 11:00:41 AM »
ptr timisoara stiu eu niste mecanici care au lucrat f mult cu subaru, sunt si in echipa tehnica a lui Stanoev.daca este cineva din Timis interesat va ajut cu cea mai mare placere

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #31 on: June 25, 2013, 11:03:15 AM »
Vas ruga daca aveti niste sfaturi ce sa verific la achizitionarea unui Forester XT 2.0 din 2003, am vb cu proprietarul si poate facem schimb si as vrea sa stiu ce este de verif.Stiu ca in general are prob cu self leveling si turbina? are 250 de mi de km.
Va raman dator si sper ca am postat unde tre
\

DOF

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #32 on: September 04, 2013, 08:37:55 AM »
Revin cu informatii noi despre GPL.Un soft mai performant si perseverenta i-au ajutat pe domnii ce mi-au montat instalatia GPL sa elimine sincopele la relanti care m-au zgaltait pana acum.In cauza -o diuza supradimensionata(de frica ca ,nu cumva sa n-ajunga puterea in sarcina) si care la relanti dadea drumul la prea mult gaz-deci amestec prea bogat.In aceasta situatie calculatorul masinii reducea timpii de injectie uneori chiar sub 2 ms,care este limita inferioara de functionare a injectiei gpl ,si deci motorul ramanea fara combustibil pentru scurt timp.Au schimbat diuza cu una cu diam. mai mic si au prelungit timpii de deschidere in sarcina ca sa nu lipseasca puterea.E mult mai bine ,motorul merge aproape la fel ,indiferent de combustibil.V-am salutat!

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #33 on: September 07, 2013, 10:37:08 AM »
La forester SG 2003 nu pare sa fie o problema ralantiul pe gaz .
Poate nu am deschis eu ureche bine

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #34 on: September 07, 2013, 10:37:51 AM »
Revin

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #35 on: September 07, 2013, 10:52:09 AM »
Ma poate cineva lamuri daca sunt responsabile de cloncanit pe drum drept bucsele sau barele antiruliu ?

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #36 on: September 07, 2013, 10:53:48 AM »
Vorbesc de fata

DOF

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #37 on: September 07, 2013, 22:25:29 PM »
Daca nu sunt oscilatii ale caroseriei ,deci asfalt bun ,nici bucsele de la bara antiruliu [pe care le-am schimbat la scurt timp de la achizitionarea masinii] nici bieletele[termen corect ?] de la capatele barei antiruliu n-ar trebui sa cloncane.Am si eu o intrebare :cum afecteaza functionarea masinii montarea unor distantiere de 2,5 cm. intre butuc si janta?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #38 on: September 08, 2013, 08:50:08 AM »
Patrulaterul descris de amprenta rotilor pe sol se modifica. Automat apar alte eforturi in articulatii si directie.
De cele mai multe ori nu se vad efecte directe insa dupa un accident incepi sa iti pui intrebari.
Respecta solutiile date de inginerii Subaru si nu vei avea probleme. Orice modificare neautorizata te poate pune in pericol.

La un A6 pe care s-au montat jante cu un alt offset au aparut zgomote la directie dupa doua ierni. Cel mai important aspect era comportamentul ciudat in curbe, aveai impresia ca masina este "tinuta" de ceva si nu putea descrie corect curba.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

DOF

Răspuns: Va salut stimati pasionati si posesori de Forester!
« Reply #39 on: September 08, 2013, 17:07:16 PM »
Multumesc.Si mie,ca profan,mi se pare ca ar fi suprasolicitari la nivelul directiei si articulatiilor planetare.