CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
Subaru club Romania

CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #20 on: April 29, 2013, 10:42:56 AM »
Pe unde erai Paul?M-am uitat dupa tine dar nu te-am gasit!Am vrut sa te sun dar din pacate am avut pana prostului la telefon>>>imi expirase creditul! ;D

Peste tot! :))

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #21 on: April 29, 2013, 11:23:51 AM »
Lucian Radut castiga in-extremis MP al Orasului Brasov, trecand pe prima pozitie gratie victoriei din cea de a  doua mansa de concurs. Andrei Dumitrescu incheie pe pozitia secunda, in timp ce Paul Andronic este al treilea.

1. Lucian Radut
2. Andrei Dumitrescu
3. Paul Andronic
4. Ovidiu Zaberca
5. Armando Battocchi

Timpi Realizati Manse Concurs Grupele N, A, H, D, E, AICI.

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #22 on: April 29, 2013, 11:35:42 AM »
Pe unde erai Paul?M-am uitat dupa tine dar nu te-am gasit!Am vrut sa te sun dar din pacate am avut pana prostului la telefon>>>imi expirase creditul! ;D

Stai linistit, ca nu avea nici el semnal, l-am sunat eu :))
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #23 on: April 29, 2013, 13:30:53 PM »
A fost o etapa superba...nu va pot descrie ce simti cand urci printre miile de oameni cat poti de tare iar apoi la coborare esti aplaudat si felicitat ;D...sentimentul este unic ;D ;D ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

clau

  • 166
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #24 on: April 29, 2013, 23:43:34 PM »
Bravo Adi mult succes in continuare si sper sa participi la toate etapele

pun si eu o filmare cu o mica parte din masinile mai puternice

http://youtu.be/NTmKe5FSUfE

si inca una

http://youtu.be/R-pw0NzeAfo
« Last Edit: April 30, 2013, 00:09:47 AM by clau »

Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #25 on: April 30, 2013, 00:17:16 AM »
Merci frumos Clau ;D...voi face tot posibilul sa merg la toate cele 8 etape!!
Pun si o filmare onboard cu prima urcare din concurs....din pacate puterea destul de limitata a motorului si-a spus cuvantul ....cei 135 de caluti fiind destul de putini pentru asemenea coasta foarte rapida...
La minutul 1.36 era s-o scap destul de serios....abia acum pe filmare am observat spectatorii de pe exterior  ;D ;D ;D


WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #26 on: April 30, 2013, 07:35:53 AM »
hai ca nu a fost asa rau, putin lift-of-oversteer, mai inchide putin spatele ;) felicitari
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #27 on: April 30, 2013, 16:20:11 PM »
Horatiu Ionescu Cristea Ferrari 308 GTB


Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #28 on: May 01, 2013, 14:51:43 PM »
Câta relaxare! Mare pilot dintr-o familie cu traditie.

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #29 on: May 01, 2013, 20:58:34 PM »
Alex Mirea - Mansa I de concurs


concrion

Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #30 on: May 01, 2013, 21:39:30 PM »
Adi, cum adica 135 cp ? Pai nu e 206 cu 180 cp ? Eu asa imi aduc aminte ca am discutat cu fostul proprietar. Adevarul e ca din ce se vad in filmuletul tau, masina se misca mult mai incet decat ma asteptam.
In orice caz, in ciuda a ceea ce spui tu (cu multimea care aclama, etc) incep sa nu vad sensul acestor competitii......o gramada de bani bagati in masini pentru 5 km de traseu, daca nu ai incalzit pneurile, nici nu au timp sa intre in temperatura.....macar daca era distanta mai mare. Uitandu-ma pe filmarile de pe drumurile patriei, incep sa cred ca imi ajunge cata "coasta" parcurg in fiecare saptamana la cum merg si nu stiu ce ar fi in plus la competitiile de acest gen (evident facand analogia cu participarea cu o masina pe care mi-o permit....nu de alta, dar cu ferrari lui horatiu ar fi o experienta ;)
Bafta in continuare in orice ai face.....poate ar trebui sa discuti un pic cu Marian Valcu intrucat si el a avut un peugeot, pe care dupa multe modificari il dusese la vreo 300 cp si era o bestie masinuta....insa acum e de domeniul trecutului.
 

Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #31 on: May 01, 2013, 21:46:30 PM »
Adi, cum adica 135 cp ? Pai nu e 206 cu 180 cp ? Eu asa imi aduc aminte ca am discutat cu fostul proprietar. Adevarul e ca din ce se vad in filmuletul tau, masina se misca mult mai incet decat ma asteptam.
In orice caz, in ciuda a ceea ce spui tu (cu multimea care aclama, etc) incep sa nu vad sensul acestor competitii......o gramada de bani bagati in masini pentru 5 km de traseu, daca nu ai incalzit pneurile, nici nu au timp sa intre in temperatura.....macar daca era distanta mai mare. Uitandu-ma pe filmarile de pe drumurile patriei, incep sa cred ca imi ajunge cata "coasta" parcurg in fiecare saptamana la cum merg si nu stiu ce ar fi in plus la competitiile de acest gen (evident facand analogia cu participarea cu o masina pe care mi-o permit....nu de alta, dar cu ferrari lui horatiu ar fi o experienta ;)
Bafta in continuare in orice ai face.....poate ar trebui sa discuti un pic cu Marian Valcu intrucat si el a avut un peugeot, pe care dupa multe modificari il dusese la vreo 300 cp si era o bestie masinuta....insa acum e de domeniul trecutului.
 

Eu am Peugeot 206 GTI ....tip motor RFR 135 de caluti...
Cel de care spui tu este 206 RC care are 180 de cai (masina Monicai Cojocaru de la coasta)
Sunt masini complet diferite...in afara motorului difera puntea spate mult mai buna la RC cu brate suplimentare...cutia mai scurta de fabrica..etc..etc
Acum eu imi fac "mana" cum se spune si incerc sa ma obisnuiesc sa pilotez la coasta dupa mai multi ani de circuit la motociclism.
Imi doresc ca de la anul sa pot pune Subaru la start  ;D ;D ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

concrion

Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #32 on: May 01, 2013, 21:52:53 PM »
hmm.....inseamna ca am uitat eu ce imi povestea tipul de la baia mare, cand m-am interesat de masina. In fine, sunt prea putini caluti pentru masina. Tinand cont de ce spuneam mai devreme, ma gandesc sa renunt la cautarile mele pentru o masina de coasta (ma interesa ceva cu un raport cat mai bun intre cilindree, putere si greutatea masinii) si sa iau ceva offroad cu care sa colind prin coclauri....(foresterul are limitarile lui si nu e pentru asa ceva).
Seara buna.

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #33 on: May 02, 2013, 09:18:21 AM »
Peugeotul 206 RC de care vorbeati masina cumparta de noua de Sebastian, modificata aspirat apoi preluata de Marian Valcu si modificata cu compresor dupa o reteta Racing Code o puteti vedea in acest film:
<iframe width="560" height="315" src="
GKFwA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Avea 307 cai la roata. Acum este in aceeasi stare la Timisoara si este pilotata in campionatele locale de Krepelca.
Adi este posibil sa o vezi la start la Resita.

Etapa trecuta a fost un succes din punctul nostru de vedere. Cateva din masinile care ne-au trecut pragul apeland la serviciile noastre s-au situat pe podium.



Aici puteti vedea si cateva filmulete cu masinile in sediul nostru la setare pe dyno:
https://www.facebook.com/media/set/?set=vb.175835892435974&type=2


Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #34 on: May 02, 2013, 10:06:38 AM »
Pe mine unul chiar nu ma intereseaza cine a trecut sau nu pragul, daca ma va interesa vreodata voi stii unde sa caut.
Sebastian, fara suparare, dar esti mai agasant ca inainte de ban.

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #35 on: May 02, 2013, 10:29:49 AM »
Cum Viteza discuta despre ce a facut acolo putem scoate in evidenta si prezenta Racing Code.
Avem ce prezenta, avem rezultate bune si ne mandrim cu ele.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #36 on: May 02, 2013, 10:44:19 AM »

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #37 on: May 02, 2013, 10:47:29 AM »
 ;D ;D ;D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #38 on: May 02, 2013, 13:05:53 PM »
:)) overly attached pr girl
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: CNVC Drumul Poienii - Brasov, 27-28 aprilie 2013
« Reply #39 on: May 02, 2013, 16:19:19 PM »
Oare la ce trebuia sa ma astept...
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap