Subaru Legacy 3.0 2007
Subaru club Romania

Subaru Legacy 3.0 2007

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #20 on: June 20, 2013, 16:04:02 PM »
       Am intampinat prima problema cu masina. Sper sa fie minora. Eu cred ca este vb de un rateu. Masina se comporta in felul urmator: cand este rece motorul nu se simte nimic la relanti merge foarte rotund; dupa ce se incalzeste si AC oprit simt o smucitura cand stau la relanti la semafor (cutia este pe N); daca stau la relanti si am AC pornit smucitura este mai puternica (cutia este pe N). Am ridicat capota si am observat ca motorul nu merge rotund, AC pornit, cutia pe P. Sper sa fie o bujie sau o bobina si sa nu am probleme cu cutia automata sau covertizorul de cuplu. Am luat legatura cu Edu Stan si mi-a sugerat sa curat clapeta de acceleratie(180lei), schimbare filtru benzina din rezervor (370lei), schimbare bujii (360 lei). Astea toate fara o diagnoza computerizata. Ma poate ajuta cineva de pe forum cu o diagnoza?
Legacy 3.0R

sco

  • 736
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #21 on: June 20, 2013, 16:07:50 PM »
Esti sigur ca nu cupleaza cureaua aia auxiliara, pe care e si compresorul A/C? La mine se intampla tot timpul, dar smucitura nu e asa evidenta, dar se simte si cand sunt la volan.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #22 on: June 20, 2013, 16:13:29 PM »
Cel mai rau face cu AC pornit dar parca prea se zguduie motorul. La vechea masina cand pornea AC-ul nici nu se simtea.
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #23 on: June 20, 2013, 17:43:33 PM »
parerea mea...nu te apuca de operatiuni care ti se par inutile.Mai incearca si la alti mecanicosi.Ca asa daca nu se vede nu se stie...

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #24 on: June 21, 2013, 18:47:53 PM »
Am curatat clapeta de acceleratie. Pana am ajuns la service a mers perfect. Acolo nu a facut nicio problema a mers perfect. A fost scanata dar nu are nicio eroare stocata asa ca am decis sa curatam clapeta de acceleratie si apoi sa vedem cum merge. A mers perfect. Acum in drum spre casa a inceput din nou sa faca dar acum face si cu AC-ul oprit. E cam ciudat sa nu mearga rotund la relanti si sa nu afiseze niciun cod de eroare iar in sarcina sa nu aiba nicio problema. In acest weekend incerc sa verific impamantarea. Aveti idee cam pe unde ar trebui sa ma uit?

As avea nevoie si de un sfat. Cum se conduce automata in trafic aglomerat? Daca stau pe loc o pun pe N sau o las pe D si tin piciorul pe frana? Cum este mai bine pentru cutie? In manual nu scrie nimic despre acest lucru.

Legacy 3.0R

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #25 on: June 21, 2013, 20:53:31 PM »
La 2.5XT AT se trece in N daca stationezi mai mult de 5s.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #26 on: June 23, 2013, 21:36:48 PM »
La 2.5XT AT se trece in N daca stationezi mai mult de 5s.
Esti sigur man? Eu am 2.5 si dupa 5 sec daca iei piciorul din frana masina pleaca.

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #27 on: June 23, 2013, 21:56:26 PM »
Hahahaa...se trece mana...nu se trece singura... ;D ;D

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #28 on: June 23, 2013, 22:45:07 PM »
Cred ca m-am exprimat neclar.
Producatorul recomanda trecerea (cu mana) a schimbatorului cutiei din pozitia D sau 123 in N, atunci cand masina stationeaza mai mult de 5s.
O sa caut in manual recomandarea si o sa o postez.
Cu ocazia asta o sa le-o trimit si unor nemti destepti de la un service specializat de cutii automate. Mai aveu putin si ma omorau cand le-am spus ca schimb in N, ei stiu ca Getrag si ZF nu recomda acest lucru.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #29 on: June 24, 2013, 12:32:45 PM »
Multumesc pentru informatii. Cutia de pe masina mea este in 5 trepte si este produsa/proeictata de prodrive. Stiu ca era o cutie 4EAT ce avea un mod "auto neutral" care atunci cand opreai la semafor si stateai cu piciorul pe pe frana ea treacea automat in N, dar nu stiu sa fi fost echipate masinile de pe piata din EU cu aceasta cutie ci doar cele din US. Acum in legatura cu smuciturile pe care le simt la relanti cred ca este vb de o problema electrica, bujie sau bobina. Cred asta deoarece se manifesta doar cand motorul este incins. Voi incerca sa schimb bujiile ca oricum este timpul sa fie inlocuite si voi examina si bobinele. Bujiile vor fi NGK iridium sau ceva de genul. Imi puteti recomandati un anume producator de bobine?
Legacy 3.0R

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #30 on: June 24, 2013, 14:26:41 PM »
Bobine tot NGK.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #31 on: June 30, 2013, 20:35:17 PM »
Simptomele se accentueaza atunci cand afara ploua. Masina nu are scut si cred ca ajunge apa la bobine sau la ceva ce tine de aprindere. E posibil scenariul acesta? Saptamana asta am programare la service pentru a verifica bobine+bujii. Am cautat pe internet dar nu am gasit un pret aprox. pentru bobine. Sunt scumpe, e nevoie sa imi fac un credit pt a le schimba? ;D
Legacy 3.0R

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #32 on: June 30, 2013, 20:46:19 PM »
In jur de 500 ron pentru o bobina.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #33 on: July 01, 2013, 09:32:02 AM »
Destul de scump  :o
Legacy 3.0R

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #34 on: July 02, 2013, 13:33:52 PM »
Au fost schimbate bujiile dar nu s-a simtit nicio imbunatatire. Oricum trebuiau schimbate, erau cele originale. Am doua bobine crapate dar bujiile la care erau conectate erau caramizii deci functionau. Masina nu da nicio eroare, a fost scanata cu mai multe cititoare OBD profesionale, totul este in parametrii, numai ca motorul nu merge rotund. La sugestia sefului de service am hotarat sa verificam injectoarele. Aveti idee dupa ce am mai putea sa ne uitam/verificam? Masina e cam secretoasa nu ne ajuta deloc cu coduri de eroare.
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #35 on: July 02, 2013, 13:41:34 PM »
Nu mai stiu daca s-a scris, dar uita-te la clapeta de acceleratie si asigura-te ca e curata si incearca si cu alta benzina mai buna.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #36 on: July 02, 2013, 14:21:34 PM »
Clapeta a fost curatata. E nevoie de adaptarea ei? Motorul H6 are acea IACV?
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #37 on: July 02, 2013, 15:07:17 PM »
Ridica capota si vezi daca are sau nu :)

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #38 on: July 02, 2013, 17:17:31 PM »
Eu cred ca nu are, nu se vede nimic pe corpul clapetei de acceleratie in afara de partea electrica. Injectoarele sunt ok nu e de la ele.
Misterul persista in continuare.
Legacy 3.0R

celalalt

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #39 on: July 02, 2013, 20:28:02 PM »
Prima pornire la rece cum e?