Totul despre... roti!
Subaru club Romania

Totul despre... roti!

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #80 on: March 19, 2014, 23:48:19 PM »
Clar eu credeam ca et ala inseamna altceva. Acum m am lamurit. Probabil singura.combinatie safe e 8jj cu et 38. Asa intra doar 4mm in interior si iese cu 3cm afara..
Mai ramane problema butucului central. Stiu ca la kia de dinainte puteam pune jante vag dar pana la modelul 2008  cand au schimbat ceva si butucul central din janta avea gaura mai mica decat a masinii, ca sa ma exprim mai plastic. Pe prezoane intra dar atat...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #81 on: March 20, 2014, 00:28:14 AM »
Subaru are 56.1mm diametrul de centrare. Vag au 57.1mm. Jantele aftermarket au mai mult si se monteaza cu inele de centrare (~100 ron setul)

celalalt

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #82 on: March 20, 2014, 07:13:51 AM »
60/set...cel mult.Peste 100 sunt la coloratii din autovit.
8J parca e cam mult.Eu ti as recomanda 7J.O sa fie prea lata janta.Si o sa cam tragi de volan...

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #83 on: March 20, 2014, 09:32:11 AM »
In poza asta se vad toate detaliile despre dimensiunile rotii, talonul, adica J-ul, modifica foarte mult suprafata totala de contact al anvelopei pe asfalt, diferenta de la 7J la 8J e mare.
Because Subaru, thats why.

moguai

  • 2814
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #84 on: March 20, 2014, 11:31:14 AM »
dar un 8jj si et 48? am niste oferte de la anverom pe dimensiunea asta :)
6mm mai putin pe interior, 2cm afara.
da`mi si mie linkul cu calculatorul asta Victor.
« Last Edit: March 20, 2014, 11:38:48 AM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #85 on: March 20, 2014, 14:21:41 PM »
8J deja este recomandat pe cauciucuri 235 latime... La cauciucuri de 225 latime, cel mai bine pui o janta de 7.5j. Cauciucurile de 225 sunt recomandate pe jante cu latime intre 7 si 8.
Merg si astea, dar buza jantei o sa fie mult mai expusa. Probabil ca o sa o zgarii in toate gropile.

Dusa la extrem, situatia poate ajunge asa..

In plus, latimea mai mare a jantei inseamna mai mult material, inseamna greutate mai mare => consum mai mare, acceleratia mai slaba, stres mai mare pe directie si suspensie.
« Last Edit: March 20, 2014, 14:24:48 PM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #86 on: March 20, 2014, 14:38:26 PM »
mda, ai naibii japonezi...tre sa aiba ei totul diferit fata de restul.
pana la urma tot la varianta 1 o sa raman, sa`mi reconditionez jantele actuale. dar si asta mi se pare asa o mare bataie de cap...pt mine, cel putin.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #87 on: March 20, 2014, 14:45:51 PM »
Ce ti'au oferit cu ET 48?

De reconditionat si vopsit electrostatic te costa ~500 ron, atata timp cat nu sunt lovite cu material lipsa

moguai

  • 2814
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #88 on: March 20, 2014, 15:18:52 PM »
niste sparco...
am varianta borbet lv5 cu 7j et38 (mai ieftina) si sparco tarmac cu 8j si et48(mai scumpa).
le`am mai cerut niste preturi si pt msw model 24 sau 25.
ma costa 600 ron reconditionatul insa durerea mea e: ce fac cu masina in timpul asta...trebuie date jos toate rotile de mine, pusa pe caprarii undeva safe, meh, sunt lenes.
« Last Edit: March 20, 2014, 15:27:06 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #89 on: March 20, 2014, 15:30:33 PM »
N'ai roti complete de iarna? Sau macar vreo cunostinta cu roti complete din grupul VAG (Golf 4, A3 sau altele cu 5x100) pe care sa le montezi cat sa nu lasi masina fara roti si la urgenta sa te poti folosi?

Oricum, la pretul reconditionarii mai dai +100 ron ptr demontat/montat anvelope + echilibrare

La ce pret ajungeau setul de 4 jante? Oricum, ET 38 n'as lua in loc de 55'ul original

LE: Aici gasesti calculatorul folosit de victor pe pagina anterioara
« Last Edit: March 20, 2014, 15:33:08 PM by andrei0241 »

moguai

  • 2814
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #90 on: March 20, 2014, 15:35:21 PM »
am doar cauciucuri vara/iarna. asta cu demontatul sa zicem ca e ok, inca nu le`am dat jos pe alea de iarna, si de asta ma gandeam acum sa fac ori reconditionare ori sa`mi iau jante negre/gri noi chiar daca ies mult mai scump asa. borbet sunt 594 ron, sparco 780 ron bucata.
daca merg astea din grupul vag, pot incerca sa intreb prin jur, am o idee. merci de link.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #91 on: March 20, 2014, 15:59:41 PM »
5x100 originale de Vag au doar 1mm mai mare gaura de centrare. Pe forum sunt colegi care folosesc jante d'astea de ceva timp, fara a avea probleme, deci sa le tii cat ti le reconditionezi p'ale tale chiar nu ar fi problema

moguai

  • 2814
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #92 on: March 20, 2014, 16:04:06 PM »
sa vad, desi imi arde buza tare si pt unele noi :D Vag are 5x112 - cel putin asa vad la golf 6.
« Last Edit: March 20, 2014, 16:14:44 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #93 on: March 20, 2014, 19:18:55 PM »
Da, modelele noi au 5x112, d'aia am si specificat Golf 4, la A3 era vb de 8L etc. Daca si modelele noi ar fi avut tot  5x112 de mult imi luam jante de Vag, sunt multe modele misto la preturi decente la SH

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #94 on: March 20, 2014, 21:48:07 PM »
Clar. Pt vag gasesti la greu jante mai ales sh.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #95 on: March 20, 2014, 23:59:55 PM »
De ce nu cauti ceva SH ?

Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #96 on: March 21, 2014, 00:24:41 AM »
La el problema e ET'ul. Pe 5x100 cu Et sa se apropie de 55 nu prea gaseste de la grupul VAG (pe original, maxim e ET43, din ce'am gasit eu), tot de pe Subaru trebuie sa fi provenit

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #97 on: March 21, 2014, 01:36:56 AM »
eu iti recomand sa te uiti la sparco drift sau tarmac aici : http://www.jantealuminiu.ro/Sparco-c10.htm
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #98 on: March 21, 2014, 09:03:50 AM »
Nu pot lua de la orice magazin din pacate...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

sebyy

  • 171
Răspuns: Totul despre... roti!
« Reply #99 on: April 07, 2014, 12:12:02 PM »
Daca pe un Forester 2.0XT 2005 am cauciurile vechi de 215/60/R16 si vreau sa pun 205/55R16 are ceva ?