wrx sti '08
Subaru club Romania

wrx sti '08

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #840 on: February 08, 2016, 22:16:03 PM »
sunt atatea motoare refacute cum trebuie care nu mai au apoi probleme ... doar trebuie putina implicare ... si fara 5w30  :)

http://yacco-lub.ro/analiza-uleiului.html
http://gruppo-damidio.ro/analiza-kras/
http://www.laborator-licla.ro/

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #841 on: February 09, 2016, 08:26:12 AM »
Imi pare rau sa aud asta...

Ramai tot pe 2.5? De ce nu incerci sa faci conversie la closed deck?
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

moguai

  • 2814
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #842 on: February 09, 2016, 10:24:42 AM »
nu stiu cum ai reusit kinder sa scapi de infamul ringland si sa dai de alte probleme. eu aveam impresia ca aia e singura duda a motorului...
cat despre ulei, acum ma speriati si pe mine...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #843 on: February 09, 2016, 11:20:51 AM »
Imi pare rau sa aud asta...

Ramai tot pe 2.5? De ce nu incerci sa faci conversie la closed deck?

daca nu sunt planuri de putere mare nu are rost sa te complici cu closed deck sau camasi ... si nu e tocmai usor sa gasesti la noi profesionisti sa fie in stare sa iti faca closed deck si/sau camasi ...
(cei mai aproape de noi i-am gasit pe astia http://www.ak-motorsport.de/index.php?option=com_content&view=article&id=110&Itemid=854)

iar problema de fata nu are cum fi din cauza motorului Subaru... nu la sub 2000km de la engine rebuild

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #844 on: February 09, 2016, 11:56:50 AM »
Raman pe 2.5, n-am chef de ture la rar pentru omologare.
Putere mai mare nu-mi trebuie, tot ce am facut la masina a fost pentru a imbunatati in primul rand franele si apoi racirea motorului. Restul modificarilor au fost estetice.
Astazi am platit avansul la piese si chestiile de pe masina au intrat la curatat (interior exterior sefu'?).
M-am gandit si la niste ceasuri de bord, dar nu stiu la ce m-ar ajuta in acest moment si pentru ce folosesc eu masina.
Ca fapt divers, un tampon de motor grupa N original subaru s-a crapat (dupa 2 ani de folosire). Nu credeam ca acel cauciuc se poate rupe asa.
In alta ordine de idei, alfa merge bine. Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult linistea din masina (cred ca imbatranesc). Ma gandesc sa revin la evacuarea originala sau sa grabesc antifonarea. Am si uitat ce "galagie" facea originala.

KET

  • 3921
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #845 on: February 09, 2016, 12:28:29 PM »
...
Ca fapt divers, un tampon de motor grupa N original subaru s-a crapat (dupa 2 ani de folosire). Nu credeam ca acel cauciuc se poate rupe asa.
...

Si la mine s-a rupt unul. Se pare ca nu sunt cele mai reusite...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #846 on: February 09, 2016, 13:21:37 PM »
Ma puneti pe ganduri cu tampoanele. Si la mine am observat ca se cam zguduie motorul la oprire si parca la pornire, dar am zis ca nu are cum sa fie de la tampoane. Le-am schimbat acum 3 ani eu. Tot pe cod original Subaru Grp N.

O sa le verific cu prima ocazie.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #847 on: February 09, 2016, 13:32:36 PM »
Si eu trebuie sa inlocuiesc suporturile la Forester.
Orice metal imbatraneste in timp, indiferent de compusii de aliere.
Eforturile mari si vibratiile constante produc microfisuri care la un moment dat se transforma in crapaturi.
Cand folosim mai agresiv masinile avem ocazia sa ne reamintim ca legile fizicii nu intra niciodata in vacanta.

Daca optam pentru repere supradimensionate vom observa ca nu mai avem Subaru si ca masina s-a transformat in Land Rover Defender.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #848 on: February 10, 2016, 00:10:44 AM »
Eu am tampoane cusco si sunt multumit de ele. Succes cu motorul man!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Muttley

  • 4930
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #849 on: February 10, 2016, 00:33:46 AM »
Despre astea ar fi vorba? http://www.rallysportdirect.com/fits/2002-subaru-impreza-wrx-2-0/engine-mounts/cus-660-911-set-cusco-engine-transmission-mount

Intr-adevar, nu par foarte hardcore, vad destul cauciuc acolo...
Mihai, verifica-ti-le pe ale tale mai repede te rog, luna viitoare trebuie sa stiu ce cumpar...

Citez: "Having had both Group-N and Cusco engine and tranny mount in the same car. I'm sold on the Cusco. The NVH isn't much more than the Group-N and at certain RPM's the car is smoother and quieter with the Cusco's."
Sursa: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1671122
« Last Edit: February 10, 2016, 00:45:03 AM by Muttley »
WRX SW 2002

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #850 on: February 10, 2016, 00:44:58 AM »
Alea sunt
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #851 on: February 11, 2016, 19:28:35 PM »
cu pompa marita de 12mm o sa dai in alte probleme, pentru tine pompa de 11mm care este gandita pt twin avcs este singura buna
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #852 on: February 11, 2016, 20:30:06 PM »
cu pompa marita de 12mm o sa dai in alte probleme, pentru tine pompa de 11mm care este gandita pt twin avcs este singura buna

depinde la ce clearance-uri merge cu cuzinetii, la clearance stock as ramane si eu cu pompa de 11 mm (eventual cu presiune marita) iar la clearance-uri mai mari decat stock as merge cu 12 mm ...

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #853 on: February 11, 2016, 20:40:10 PM »
pb este in ture dupa 6k
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #854 on: February 11, 2016, 21:05:42 PM »
din pacate domnul kinderjoy nu este impresionat de ce scriem aici :) deci ... ii uram ca mecanicii sa stie bine ce fac  :)

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #855 on: February 12, 2016, 21:01:25 PM »
mr. kinderjoy mai si munceste pentru piesele alea :)
http://www.advancedautomotives.com/subaru-rcm-11mm-modified-oil-pump-sen1065-6292-p.asp - vad ca-i de 11 si doar modificata, nu marita. Am luat ulterior foaia cu codurile de piese.

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #856 on: February 12, 2016, 21:47:11 PM »
adica pompa stock de 08+ STI la pretul ala ?

comparativ cu astea http://www.rallispec.com/eng_opu_sub.html cu transport si tva si taxe vamale si tot ce vrei ... muncim degeaba :)

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #857 on: February 12, 2016, 22:59:12 PM »
E 280 usd cu totul de acolo si vine... cu mail international, cand vrea ea, nu la inceputul saptamanii viitoare. Daca vrem ups/fedex... deja pretul ajunge tot acolo. Plus ca ar fi trebuit sa completez o gramada de acte de import. Asa imi iau factura de la firma din Romania, fara dureri de cap.
Alfa nu am luat-o pentru mine (altfel luam varianta de 1.8, 235cp) si imi vreau jucaria cat mai repede inapoi, functionala.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #858 on: February 13, 2016, 21:52:18 PM »


Daca stiam, nu aruncam ambreiajul :)

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #859 on: February 13, 2016, 22:14:44 PM »
A ramas material pentru mobilier de trista si scumpa amintire ?
S-a prapadit si vilbrochenul ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.