XT'ul meu
Subaru club Romania

XT'ul meu

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #40 on: May 04, 2014, 00:13:48 AM »
Nufar si Triumf... impreuna facem jantele luna?



La mine se vor numi Supermafrasol si Sonax full effect
« Last Edit: December 04, 2019, 16:58:32 PM by andrei0241 »

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #41 on: May 05, 2014, 16:36:58 PM »
Am bifat azi bucse bara stabilizatoare fata, restante de data trecuta si saboti frana - acum am si eu frana de mana functionala.
Deocamdata am observat ca se incalzesc usor discurile spate, o sa le mai urmaresc zilele urmatoare

celalalt

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #42 on: May 09, 2014, 19:19:00 PM »
Sunt sabotii putin prea fix asezati.Mai mergi putin si isi fac ei loc de cat au nevoie.

mvilt

  • 109
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #43 on: May 11, 2014, 17:05:30 PM »
P.S Acela este rezervorul de scurgere apa, noroi cand mergi in offroad. Cand trage apa masina se duce acolo sa se scurga ca sa nu o tragi in filtru/motor.

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #44 on: May 11, 2014, 17:34:38 PM »
Mersi pentru lamurire! Deci nu e chiar degeaba pus, desi nu cred sa am vreodata nevoie de el. Dar nici nu ma incurca :D

celalalt

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #45 on: May 11, 2014, 21:59:16 PM »
Atunci i ar spune decantor si nu rezonator.Scoate l si vezi ce diferenta de sunet este la acelerari puternice.Ala e gandit sa faca ce am zis eu mai in urma...

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #46 on: May 12, 2014, 21:49:12 PM »
Cam aici s'a ajuns dupa o ora de munca



Maine urmeaza inlocuirea kitului de distributie, in 3 ore sper sa terminam. Din pacate comanda de scule care cuprindea si 3 dinamometrice nu a sosit, deci va trebui sa strangem totul "la bunul simt". Daca 39Nm mai e cum mai e, mai greu o sa nimerim cei 180Nm ptr rola directoare a curelelor de accesorii. Dar pana la urma aia nu e atat de importanta precum cele de la distributie si se poate reveni si strange si ulterior, chiar daca probabil va fi nevoie a fi demontat din nou radiatorul.
« Last Edit: October 02, 2018, 12:26:20 PM by andrei0241 »

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #47 on: May 13, 2014, 21:03:18 PM »
Azi n'a fos treaba numai de 3 ore, cum credeam ieri, insa pana la urma i'am dat de cap. Singura chestie nelalocul ei e lichidul de racire.
Atat pe site'ul Motul, cat si in Autodata, capacitatea circuitului de racire este de 7.3-7.4ltr. Noua ne'au intrat ~5.5ltr, dupa aerisire (umplut pe la capacul radiatorului si prin canistra, pornit motorul, deschisa caldura la temp si treapta maxima, completat lichid dupa nevoie, asteptat pana s'a incalzit motorul bine si sa deschis si termostatul, iarasi completat)
Am citit ca recomandarea e si completarea pana la semn in vasul de expansiune. Cantitatea aia de apa o fi inclusa in cei 7.4ltr din documentatii si DIY'uri?
A schimbat cineva antigelul la un 2.5 si stie ce cantitate de lichid e cea corecta?

BOXER

  • *
  • 2349
  • +
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #48 on: May 13, 2014, 22:03:28 PM »
Motul si Autodata spun bine. Daca au intrat doar 5l este bine sa urmaresti nivelul zilnic si sa completezi pana cand ajunge la semn.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #49 on: May 13, 2014, 23:01:51 PM »
La ce semn te referi?
Cred ca o sa incerc maine sa vad cat lichid e in vasul de expansiune pana la semnul de full. Daca sunt ~2litri, e clar ca cifrele de pe net includ si acel vas la calculatie. Desi tot nu mi'e clar de ce trebuie sa fie vasul ala plin, el fiind doar de expansiune, nu reintroduce lichidul in circuit, din ce'am vazut.

BOXER

  • *
  • 2349
  • +
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #50 on: May 13, 2014, 23:43:07 PM »
La ce semn te referi?
Cred ca o sa incerc maine sa vad cat lichid e in vasul de expansiune pana la semnul de full. Daca sunt ~2litri, e clar ca cifrele de pe net includ si acel vas la calculatie. Desi tot nu mi'e clar de ce trebuie sa fie vasul ala plin, el fiind doar de expansiune, nu reintroduce lichidul in circuit, din ce'am vazut.

Nu am avut curiozitatea sa studiez circuitul de racire al masinii.
Si eu am patit ceva similar la schimbarea distributiei, fiind nevoit sa completez seara cu alt lichid de racire.
Cateva zile am completat si pe urma a urmat golirea circuitului si umplerea cu mai multa atentie. A doua oara au intrat 7l si ceva.
Vasul de expansiune are o forma aproximativ triunghiulara, partea de jos avand un volum mic.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #51 on: May 14, 2014, 01:14:09 AM »
Ce anume inseamna cu mai multa atentie? Ati facut ceva mai special a doua oara? Si nu intreb la misto, chiar incerc sa'mi dau seama ce ne'a scapat la umplere.
O sa dau maine o tura pe autostrada, sa fiu sigur ca imi deschide termostatul, poate ca eu, punand si caldura la maxim, am ajutat apa sa nu ajunga la temperatura la care'ar deschide termostatul. Asta daca nu cumva termostatul (schimbat si el, odata cu pompa) nu lucreaza corect (nu m'a dus capul sa il probez, desi l'am tinut mai bine de 2 saptamani prin casa)

celalalt

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #52 on: May 14, 2014, 09:11:12 AM »
Da' de ce va complicati voi ezixtenta si nu mergetibla un mecanic?Ca aia mai stiu si ei cate ceva...

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #53 on: May 14, 2014, 14:19:53 PM »
Ptr ca asa inveti, facand tu singur. Lucrarea a fost facuta la un amic la service, eu sunt mecanic de profesie, mi'a facut placere sa surubaresc pe la masina.
In Cta deocamdata nu am gasit un mecanic ptr Subaru ok. Cei la care'am facut revizia, cand le'am zis de distributie, au zis ca da, se rezolva, dar dureaza, ptr ca trebuie demontata si bara si radiatorul de clima.
In acest caz, crezi ca respectivii ar fi stiut cati litri de antigel e normal sa intre in motor, cand nu ai nici un motiv sa dai jos bara si nici radiatorul de clima, pana la urma?

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #54 on: May 14, 2014, 14:25:13 PM »
Andrei, sigur nu ai schimbat distributia prin teava de esapament, da?  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #55 on: May 14, 2014, 14:51:35 PM »
Aia e la a doua schimbare de distributie ;)

KET

  • 3921
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #56 on: May 14, 2014, 15:00:31 PM »
Cei din Bucuresti nu inteleg cat de greu e sa gasesti mecanici pentru Subaru in Constanta...

celalalt

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #57 on: May 14, 2014, 15:12:15 PM »
Cei (eu) din Bucuresti nu inteleg nimic. ;D

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: XT'ul meu
« Reply #58 on: May 14, 2014, 16:13:03 PM »
Probabil ca asa e, dar acum nici bucurestiul nu e la ani-lumina de litoral. Ca sa nu mai spun ca SMT-ul e pus fix unde treba, cum se termina A2-ul  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: XT'ul meu
« Reply #59 on: May 14, 2014, 18:08:20 PM »
Pai de ce sa dau, pe langa manopera oricum mai mare de la reprezentanta (cat a fost la tine, Forester, manopera?), inca 300 ron si sa mai pierd si 4 ore pe drum? :D
La nevoie puteam incerca la reprez Subaru din Cta, dar nu a fost cazul.
Am primit si o confirmare. pentru care multumesc, cum ca nu intra 7.3 litri decat in motor nou. Azi am verificat din nou nivelul in radiator si in canistra, totul ok.