Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)
Subaru club Romania

Posesor de leamuzina cu vreo 2 cai ,,, :) adica Legacy 2.5 GT , 2005 :)

celalalt

Dar care e problema?Ca am pierdut firul...

Niste cauciucuri luate anul trecut eu nu le'as schimba anul asta, mai ales dupa un rulaj de 5k km. Si probabil nici urmatorul sezon decat daca au sensibil uzura sau un DOT mai vechi de 5 ani

moguai

  • 2814
omul are deja pe masina gume de vara 225 45 17 de anul trecut - probabil asa a cumparat masina. in talon are 215 45 17. nu e hotarat daca sa mearga cu astea sau sa si ia ca in talon, altele.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

A fi pe masina de anul trecut cu a fi fabricate anul trecut nu e acelasi lucru

celalalt

Pai si care e intrebarea pana la urma?

Una mai mult retorica, dupa parerea mea: sa le lase p'alea de 225 pe masina sau sa ia altele de 215, dimensiunea oficiala

soho

  • 246
Fabricatie cauciucuri  sf anului 2010 ,
azi am facut  marele pas ,,, miam pus cauciucurile de vara pe masina , bine inteles cu un pic de azot :)  ,,, parca este alta masina.
o sa vad cum se comporta la viteza mai mare , si bine inteles revin cu poze dupa ceam vopsito integral :)
o zi faina !!!
cu respect !


Un pic de azot (vreo 78%) ar  fi avut oricum :D

KET

  • 3921
Bag-o pe curbe cu viteza mare ca s-o vezi exact cum sta si care e diferenta.  ;) Pe autostrada nu e nicio smecherie.
Distractie placuta.

celalalt

Nu e nicio diferenta daca pui azot sau aer sau ce o iesi din compresor.Problema e cu condensul.Si ca sa pui numai azot,trebuie sa scoti intai tot aerul din cauciuc.Si cum poti sa faci asta? ???

KET

  • 3921
Nu exista nicio diferenta intre comportamentul azotului si a aerului comprimat, atata vreme cat nu exista umezeala, adica atunci gazele sunt uscate. Dar apa este prezenta in aerul comprimat. Normal, la temperaturi scazute apa ocupa un volum mai mic, dar o data ce creste temperatura, apa se transforma in vapori si volumul creste.
Deci, variatile de temperatura si presiune sunt mai mari in cauciucurile umflate cu aer comprimat decat in cele umflate cu azot. Chiar daca nu scoti chiar tot aerul...

celalalt


moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #92 on: April 03, 2014, 10:24:35 AM »
Asta cu azotul e luata de prin f1, daca nu ma insel...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3921
Celalalt, filmuletul zice exact acelasi lucru zis si de mine. In Formula 1 se practica dar la colt de strada nu au echipamentele necesare "umplerii" anvelopelor cu Nitrogen pur.
Oricum, eu voi continua sa-mi bag Nitrogen in anvelope.
Hai ca i-am poluat topicul destul lu' soho.  :D

celalalt

Pai asta am si zis.Nu ai cum sa bagi azot pur.Poate decat sa fie doua valve.Pe una intra si pe una iese,pana iese numai azot.La ce fac vulcanizarile si ce asteptari avem,nu e nicio diferenta intre aer sau azot.Exact cum spune si celebrul in filmulet.

soho

  • 246
....
sincer sa zic , parerile sunt impartite in ceea ce priveste azotu , dar servisu asta la care merg eu , imi face mai intai vaccum si apoi baga azot ,,, nustiu cit de pur este , dar totusi nu se compara cu cel bagat direct din compresor! cel putin asa cred .
....

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Azotul este o pacaleala a vulcanizatorilor care doresc sa mai ciupeasca niste bani de la oameni.
Daca vrei sa intretii bine masina, incearca sa respecti cat mai mult prevederile manualului.

Referitor la partea cu vidarea anvelopei, da-mi voie sa am indoieli.


ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Pai asta ar presupune sa ti scofalceasca anvelopa pana se lipeste toata de janta.Vacuumarea se face prin eliminarea completa a aerului din sau de sub.E presiune negativa practic.Deci imposibil de facut cu o anvelopa.Cu o camera poate....

soho

  • 246
Problema cu Azotul e destul de delicata ,,, din punctu meu de vedere ,, si totusi actuala , Eu asi merge pe ideia , daca in avelopa aerul este uscat , toate sunt K , dar daca se umezeste ,,atunci deja apar acele differente.

celalalt

Ceea ce creaza o problema de la un semafor la altul.