Subaru Impreza MY2008 AT
Subaru club Romania

Subaru Impreza MY2008 AT

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #40 on: July 14, 2010, 13:13:15 PM »
Cat ai dat pe dispozitiv?

Nu stiu care este pretul deoarece nu am dat bani pe el.
Vad ca pe site la ei este cam 250 euro dar s-ar putea sa fie mai ieftin.
Cel mai bine insa, ia legatura cu Aurel Olaru de la "12V"
El este din cate stiu eu importator/dezvoltator/implementator...:)
telefonul este: 0744-370077
Eventual ii spui ca suni din partea mea.
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

Relu

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #41 on: July 14, 2010, 15:49:42 PM »
Sau din partea mea. Adica suni la mine  ;)

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #42 on: July 14, 2010, 21:08:53 PM »
Eu din pacate nu am banii astia, pentru moment. Si nici nu ma asteptam sa coste atat de mult, la banii aia faci o remapare, cu aceleasi efecte, de amplificare a raspunsului motorului la apasarea acceleratiei, si castigi si putere in plus. Ma refer aici mai ales la cei cu motoare turbo. La cei cu aspirate, e posibil sa merite mai mult acest dispozitiv.

Nu poti alege ce esti, dar poti alege ce visezi... Stephen Gately

George

  • 757
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #43 on: July 14, 2010, 21:17:45 PM »
la banii astia NU FACI O REMAPARE . faci o modificare pe genunchi in parcare :) adica te bagi la cheltuieli neprogramate pe viitor.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #44 on: July 14, 2010, 22:11:06 PM »
Castigi raspuns si cai putere si cu o admisie. Dar disponibilitatea celei din urma ramane la aceeasi turatie. Asadar, sunt lucruri diferite.

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #45 on: July 15, 2010, 02:33:08 AM »
Mihai, este o discutie foarte lunga legata de modificarea aspiratelor. Fiecare motor este construit pentru o anumita performanta. Tineti cont de ce zice George care a cheltuit bani seriosi din propriul buzunar. Si nu  uitati ca masina mea este inca in garantie si nu-mi bat joc de de banii mei.
Foarte buna observatia lui balanel " Ma refer aici mai ales la cei cu motoare turbo." imi permit sa-l corectez: doar la motoarel turbo.
Ca sa revin cumva la subiect, SB-ul in discutie nu face decat sa creeze comfort in utilizarea de zi cu zi a masinii. (mai ales la traficul de zi cu zi in Bucuresti) Demarajul este evident mai rapid, masina raspunde mult mai prompt la apasarea pedalei. Este placut, este un castig evident  nu doar la nivel de impresie  Apreciez asta.
« Last Edit: July 15, 2010, 02:43:48 AM by alias »
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

Relu

Răspuns: Rspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #46 on: July 15, 2010, 06:24:51 AM »
Castigi raspuns si cai putere si cu o admisie. Dar disponibilitatea celei din urma ramane la aceeasi turatie. Asadar, sunt lucruri diferite.

Aspiratele se modifica foarte greu, si se obtine foarte putin in plus. Oricum raspunsul de care vorbim vine exclusiv din soft, raspuns alterat in mod voit de catre fabricant. SB-ul tocmai asta face, si anume elimina mare parte din alterarea de care vorbim.
Am incercat si eu la prima aspirata sa o fac mai "vioaie", avind si acceleratie pe cablu. Rezultatele au fost in mod evident dezamagitoare, obtinind din admisie + evacuare, fantasticul cistig de 7 cai !!!



http://www.flickr.com/photos/11595884@N07/archives/date-posted/2007/01/17/


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #47 on: July 15, 2010, 10:01:59 AM »
Nu am zis ca faci dintr-o aspirata avion cu o admisie. Eu mi-am montat si stiu ce zic. Caii sunt putini, dar IMPRESIA de putere este mult amplificata si raspunsul in cazul meu s-a imbunatatit foarte mult. Asa cum spune si alias, o aspirata se modifica foarte greu si fiecare motor este diferit. "Norocul" meu este ca admisia stock era sub forma de covrig si ce mi-am pus eu a intrat direct in debitmetrul de aer aflat in spatele grilei de sus, diametral opus cu evacuarea (= flux de aer marit, zona rece etc.). Asa a fost configuratia motorului Ford si am fost norocos. Cred ca am eliminat cel putin 1m de conducte intortocheate + carcase. Eu sunt cazul fericit. Motoarele Subaru au admisia in spate, aproape de sofer, in apropiere de evacuare, asa ca nu se poate monta un filru fara conducte aditionale, asa cum am facut eu.

Eu zic sa trecem la electrice. Sa vedeti acolo infuzie de cai putere :D Discutiile vor fi de genul.. "eu am alimentat de la 230 si merge mai bine decat cu 220V :D :D :D "

Drumuri bune si spor la modificari!




« Last Edit: July 15, 2010, 10:04:14 AM by MihaiFlorescu »

Relu

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #48 on: July 15, 2010, 10:24:58 AM »
Conductele aditionale nu conteaza asa mult cit conteaza temperatura aerului si filtrarea lui cit mai buna.
Din nefericire, in Romania e foarte mult praf care se stringe fix sub capota, unde mai e si destul de cald chiar daca evacuarea e pe partea cealalta.
Varianta ideala la Subaru e o admisie care sa traga aer direct de afara, in genul celei de WRX/STI/R. Asta daca nu folosim masina exclusiv la liniute.
Filtrele sport se fac simtite foarte bine la aspirate, dar nu filtreaza ca un filtru stock indiferent ce spun reclamele. Unde mai pui ca la praful de la noi trebuie curatat destul de des.
Eu am renuntat la filtrele sport tocmai din cauza aerului foarte murdar.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #49 on: July 15, 2010, 10:41:53 AM »
Din cate stiu eu, aerul circula pe marginea conductelor, asa ca orice cotitura si cutie de rezonanta limiteaza/incetinesc fluxul de aer. De aceea multi adopta evacuarile tip "burlan" (asa le spun eu) cu una, maxim doua cotituri la unghiuri destul de relaxate. Acelasi principiu se aplica si admisiei.

Faza cu evacuarea si zona calda este corecta in momentul in care masina stationeaza si pana la 10km/h, apoi se simte fluxul de aer. Am facut test cu filtrul original si cu cel sport. In trafic bara la bara masina este lenesa si pleaca greu si continua asa pana pe la 50km/h cu filtrul normal si toate carcasele la locul lor. In cazul filtrului de aer sport, masina este lenesa la plecare dar imediat pusa in miscare, pe la 10-20km/h se simte ca incepe sa respire si trage mult mai bine. Este ca efectul de turbo lag, doar ca efectul este de 1000 ori mai mic. La subaru (cel putin Impreza) am vazut ca cei din afara adopta niste admisii in aripa dreapta. Nu stiu insa cat de curata este zona.

Mizerie, vesnica problema a Romaniei. Recunosc ca spal filtrul la 3-4 luni si maxim 7.000km, nu asa cum scrie pe cutie (la zecile de mii). Mereu fac testul cu servetelul umed. Sterg interiorul filtrului si verific daca a trecut praf prin el. In 32.000km nu am avut probleme. Mereu am scos servetelul curat. Este important sa se foloseasca uleiul special in cantitatea ideala (nici exces, dar nici prea putin). Evident, particulele de praf foarte fine care probabil trec prin filtru nu se observa nici la testul cu servetelul, dar mereu verific culoare uleiului si consistenta si la 8 luni de la ultima revizie inca este maroniu deschis si nu negru si nu se simt particule abrazive in el.

Relu

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #50 on: July 15, 2010, 11:00:56 AM »
Afara e una, la noi e alta datorita conditiilor de toate felurile. Personal circul in majoritatea timpului prin oras, evident bara la bara. Banui ca majoritatea dintre noi folosim masina la fel.
Asta e motivul pentru care eu nu imi voi pune astfel de admisie, care-mi poate da in cel mai ferict caz 2-3 cai.

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #51 on: July 16, 2010, 12:35:33 PM »
Masina a primit lichid de racire, standard, productie Belgia.
A fost o obsesie mai veche de al schimba, deaoarece traiam cu impresia motorul se incinge foarte tare.
Cu aceasta ocazie mi-am lamurit dubiile, nasina este absolut in regula. Atentie insa,  ventilatoarele la modelele incepand cu MY08 pornesc la 101 C. Deci apa nu prea mai este o solutie de avarie la modelele peste 2008 .Aceasta va fierbe inainte ca ventilatoarele sa porneasca.
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #52 on: March 15, 2011, 01:14:08 AM »
Nu am mai scris de multa vreme pe aici, s-au intamplat multe, familia s-a marit deja, si cu mare parere de rau (mai ales din partea sotiei) masina va fi scoasa la vanzare.

Intre timp sa va spun ce a mai primit masina:

Bare de portbagaj Mont Blank caci nu mai era loc. Piticul are mai mult bagaj decat noi :)



Jante noi, originale si cauciucuri noi de iarna GoodYear Ultragrip 7+ (exceptionale)





 
evident masina va fi vanduta cu toate accesoriile aferente.
« Last Edit: March 15, 2011, 01:22:23 AM by alias »
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #53 on: March 15, 2011, 07:52:12 AM »
Eu am un prieten care nu si-a luat subaru din cauza sotiei....Ia tu o gaina ;D

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #54 on: March 16, 2011, 11:20:26 AM »
Nevasta-mea, nu a vrut Subaru pentru ea pana la modelul asta de caroserie. Chestie de gust :)
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #55 on: March 16, 2011, 16:10:16 PM »
Am rugamintea sa imi spui detaliile de vanzare pe PM.
Nu poti alege ce esti, dar poti alege ce visezi... Stephen Gately

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #56 on: March 17, 2011, 12:37:37 PM »
Update de km





Interfata de diagnoza OBD II pe bluetoooth, care merge foarte bine cu Torque de pe Android
Superfun, dar ar trebui sa pun mana pe carte sa inteleg toate datele de acolo.






Si ca uitasem dar trebuie mentionata, prin decembrie trecut, baterie noua Bosh  56Ah.
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

alias

  • 152
Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #57 on: April 04, 2011, 11:18:39 AM »
Rotile de vara inpoi pe masina .
Jante originale, un pic diferite ca design de cellalte si gume Bridgestone B250. Made in Japan. Inclusiv rezerva.



Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

type_ra_555

Răspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #58 on: April 04, 2011, 13:29:14 PM »
Update de km





Interfata de diagnoza OBD II pe bluetoooth, care merge foarte bine cu Torque de pe Android
Superfun, dar ar trebui sa pun mana pe carte sa inteleg toate datele de acolo.



cum ti se pare diagnoza? acum nu stiu daca la mine e aceasi mufa il rog pe mihai sa ma elucideze si pe mine




Si ca uitasem dar trebuie mentionata, prin decembrie trecut, baterie noua Bosh  56Ah.


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subaru Impreza MY2008 AT
« Reply #59 on: April 04, 2011, 13:42:53 PM »
Imi dai si mie detalii despre producator pentru jucaria de OBD? Am inceput sa ma interesez de jucarioare de acest gen si as vrea ceva care sa nu imi ocupe spatiu in bord.

Andu, din cate stiu masinile mai noi de 1996 au interfata OBD II. Acum nu stiu ce an este a ta...
« Last Edit: April 04, 2011, 13:54:57 PM by MihaiFlorescu »