Subaru Levorg - conceptul
Subaru club Romania

Subaru Levorg - conceptul

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #260 on: October 03, 2015, 01:49:43 AM »
asta spune tot:  The car is very capable, but has lost the driver satisfaction that older Subarus offered
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #261 on: October 03, 2015, 09:10:20 AM »
E break, masina de familie. Astia care testeaza Subaru ar vrea ca toate sa fie STI? Nu e prima remarca de genul asta pe care o vad intr un test drive cu un Subaru non STI/WRX

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

marr

  • 2211
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #262 on: October 03, 2015, 11:47:28 AM »
EXACT !
Asta am remarcat si eu la TOATE testele cu diverse modele Subaru.
Toti "jurnalistii" lauda calitatea constructiei, tinuta de drum si partea practica, dar se arata dezamagiti de lipsa de sportivitate in cazul modelelor non-WRX/STi !
Nu-si pune niciunul problema ca modelul testat se adreseaza altei categorii de clienti decat cei care (oricum) ar cumpara un WRX sau STI ! Si ca filozofia Subaru este de a oferi o masina practica dar mai ales, SIGURA !
Toti "testerii"  se asteapta ca un Subaru sa fie neaparat un sprinteur ce alearga la 100 m plat, nu un tovaras de incredere cu care sa mergi la maraton.

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #263 on: October 03, 2015, 12:08:08 PM »
Senzatia de "Subaru" era mai puternica la modelele anterioare (mijlocul anilor '90 - 2007)
Antifonarea mai slaba si mecanica mai simpla te faceau sa te simti intr-o masina sportiva.
Modelele de dupa 2008 sunt mai comerciale, directia este alfel, suspensia spate a fost schimbata, liniste mai multa in interior, bordul colorat mai strident, etc.
Impreza si Levorg au fost puse sa concureze cu Golf, Focus si alte masini mici destinate europenilor.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #264 on: October 03, 2015, 12:19:18 PM »
Levorg 1.6 nu e gandit sa concureze nici macar cu Octavia RS combi. Ala de 2.0 300cp cu siguranta e diferit, probabil si cutia, daca tot CVT e, sigur se simte altfel.
Motorul asta e facut clar sa inlocuiasca 2.0 si 2.5 aspirat. Era departe ideea de sportivitate si pana acum pe modele cu motoarele alea

Sent from my D6633 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #265 on: October 04, 2015, 23:01:56 PM »
As mai adauga si eu ceva la ce au spus, bine, moguai si marr. Este clar ca motorul asta va înlocui in viitorul apropiat aspiratele de doi si doi jumatate. Era si păcat ca Subaru, cu atata experiența in motoare turbo sa nu o valorifice acum, in perioada downsizingului si supraalimentării.
Dar,
Tot ce se intampla acum in industria asta este legat de controlul emisiilor, tratarea gazelor de eșapament, consum si randament. De asta vedem distribuții cu lanț la motoare de 1,2 si 1,4 pentru frecare mai mica, de asta Subaru nu prea mai folosește hood-scoop-ul si trebuie sa ne gândim ca o masina de 300 de cai care poluează mai mult, in Europa nu va putea fi adusă decat daca aceasta poluare, sa-i zicem suplimentară, nu va fi contrabalansata de un hibrid, un EV sau un model de un litru cu start stop care coboară sub 100 de grame pe km. Cum la Subaru nu prea exista asa ceva, va trebui sa ne gândim ca in viitorul apropiat, singurul model ca STI-ul va fi... STI-ul. Si asta pentru ca e cumva chintesența mărcii si ceva pentru care s-a muncit la imagine 20 de ani in WRC. Eu sunt sigur ca Subaru nu face bani cu modelul asta.
Cumva, sa spui totusi ca Subaru nu mai stie sa faca masinile cum le făcea odata sau sa crezi ca s-a pierdut acest " purism" de care toata lumea vorbește aici inseamna ca realmente nu cunoști industria.
Subaru face masini mai bune, mai practice si mai sigure decat in trecut. Chiar daca poate a mai pierdut cate ceva, cu siguranta a castigat altele, mult mai multe.
Vanzarile confirma acest lucru si nimeni nu poate contesta faptul ca au avut dreptate cu strategia asta.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #266 on: October 05, 2015, 07:37:29 AM »
Pentru a schimba nota, sa mai adaug niste detalii tehnice despre motor/motoare:

FB16
- bloc si chiuloase de aluminiu
- dublu avcs
- turbo twin scroll
- injectie directa
- start/stop automat
- compresie 11.0:1

FA20
- compresia 10.6:1
- nu exista functia start/stop (poate de asta nu il aduc in Europa)
- restul specificatiilor la fel ca la 1.6
-

marr

  • 2211
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #267 on: October 05, 2015, 08:13:53 AM »
.....
Tot ce se intampla acum in industria asta este legat de controlul emisiilor, tratarea gazelor de eșapament, consum si randament. ......

Io am mai spus-o: "Ecologia f@te bucuria !!!"
Revenind la Levorg:
In opinia mea ( fara sa fi vazut si pipait masina "live"), NU trebuie sa-l mai consideram un WRX break !
Dealtfel, nici chiar producatorul nu-l prezinta astfel - ei spun doar ca este o reactualizare a lui Legacy B !
Haideti sa luam masina asta drept ceea ce este - un break destinat familiilor, unde aspectele practice si de siguranta primeaza -  nu ce am vrea noi sa fie ( un WRX cu motor mic si economic +  spatiu enorm in interior si in portbagaj ).
Daca nu ar fi legislatia stupida, poate ne-am putea bucura si noi de acest "all-in-one" care este Levorgul 2.0 ....
Dar asa, salvam pinguinii si florile de papadie si ne multumim cu tinuta de drum, practicalitate si multimea de sisteme de siguranta activa pe care ni le ofera Levorgul in versiunile pentru Europa !

PS: Asta nu ma impiedica totusi sa sper si la o cutie manuala !!!
Versiunea de 2.0 in mod cert nu va ajunge in Europa ( ar fi complet ne-economic pentru ei prin prisma chetuielilor implicate de adaptarea pentru cerintele pietei europene vs. numarul de bucati vandute).
Mai degraba, daca masina are succes , ar putea aparea o versiune cu motorizarea diesel ( asta daca scandalul "dieselgate" nu va conduce la o serie de reglementari noi ce sa duca la o cadere dramatica a vanzarilor de masini diesel).

PS: @Sese - cam pe cand estimezi ca va ajunge jucarica in show-room ?
Ar fi sanse pe saptamana viitoare ( cam pe-atunci pare-se ca o sa am drum prin Brasov).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #268 on: October 05, 2015, 09:05:59 AM »
Am o curiozitate, de fapt doua:
1. 2.0 va fi comercializat in vreo tara cu volanul unde trebuie?  ;)
2. In cazul in care raspunsul la 1 este DA, iar un roman extrem de hotarat si fixist, eventual si cu ceva bani si-ar dori foarte mult acest 2.0, ar avea vreo sansa sa il inmatriculeze in Romania daca l-ar aduce din state sau de pe unde s-ar comercializa?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

ipman

  • 137
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #269 on: October 05, 2015, 09:59:31 AM »
Se poate face omologare individuala la RAR, dar trebuie bani si nervi. Mult mai multi decit are un om normal.

marr

  • 2211
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #270 on: October 05, 2015, 10:02:00 AM »
La intrebarea 1 eu unul nu pot sa-ti dau vre-un raspuns.
La intrebarea 2, raspunsul este DA, se poate !
Costa si bani si ceva alergatura ( va trebuie facuta omologare individuala), dar daca dispui si de una si de alta, se poate.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #271 on: October 05, 2015, 10:13:27 AM »
Momentan 2.0 se vinde in Japonia si se va vinde si in Australia, deci numai pe partea gresita.

De mentionat ca 2.0 vine cu un alt tip de diff central si setarea normala este sa trimita mai mult cuplu la rotile din spate, fata de varianta 1.6

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #272 on: October 05, 2015, 10:42:34 AM »
Lucky UK bastards!  :D
Ei vor putea sa il aduca, chiar daca printr-un import mai gri, cum au mai facut si cu alte modele subaru.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #273 on: October 05, 2015, 12:22:01 PM »
" Saga" masinii noastre de drive test continua.
Masina nu va mai fi rosie ( din pacate, mie-mi placea cel mai mult ) ci albastrul acela care apare in pliantele de lansare. Sper sa arate bine si pe intuneric.
Masina e in Rotterdam am inteles, probabil ca abia la sfarsitul lunii ajunge.

Cu privire la motorul de 2 litri. Sigur nu se va putea lua din UE. Eu am experienta importului din State si va spun ca nu este ieftin sau simplu. In afara de transport ai de plata vama, TVa-ul si omologarea individuala. Nu prea merita.

Personal, nu stiu daca exista Levorg de doi litri cu volan pe stanga. Si nici diesel nu cred ca va fi.
Speram ca se va omologa in Europa Outback de 2,0 Turbo in loc de 2,5 aspirat. Specificatia asta exista in China, " cu volanul unde trebuie" insa nu si in Europa. Deocamdata nici un semn.

Asta este, Subaru ne da noua europenilor doar firimituri.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #274 on: October 05, 2015, 13:05:54 PM »
personal, consider mare greseala ca nu au pus si dieselul pe Levorg.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

marr

  • 2211
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #275 on: October 05, 2015, 13:09:49 PM »
" Saga" masinii noastre de drive test continua.
Masina nu va mai fi rosie ( din pacate, mie-mi placea cel mai mult ) ci albastrul acela care apare in pliantele de lansare. .....

......
Speram ca se va omologa in Europa Outback de 2,0 Turbo in loc de 2,5 aspirat. ....

Asta este, Subaru ne da noua europenilor doar firimituri.

1. Culorile si gusturile nu se discuta, DAR mie-mi place mai mult cum "da" albasrul ala pe Levorg !
Abia astept sa o vad live !

2. Asta ar fi intr-adevar o super chestie !
Outback cu motorul de 2.0 turbo ar fi o varianta excelenta pentru mine ! Levorgul imi place dar, dpmdv are un singur "-" - garda la sol de numai 13 cm. Pentru un Outback 2.0 turbo cu garda de 20 cm, m-as "eforta" insa fara regrete !

3. Subaru nu cred ca da europenilor firmituri. Adica, nu cred ca e cineva la FHI care spune: "Da-i in ma-sa ! Astia nu merita "bunatatile" noastre !"
Mai degraba, pragmatici sum sunt, ne dau excat ce cerem !
De exemplu, desi sunt multi "infierbantati" pe forumuri care plang dupa Levorgul 2.0, nu stiu cati, la o adica, ar si scoate 40.000 Euro pentru achizitie !
Japonezii si-au facut un clacul simplu cost / beneficiu. Si la motorizarea de 2.0 le-a dat cu minus ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #276 on: October 07, 2015, 17:32:48 PM »
 Am ramas placut impresionat de comportamentul masinii pe parcursul urmatorului videoclip. Dinamica si stabilitatea masinii nu dau de inteles ca 1.6 T este submotorizat. Enjoy!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #277 on: October 07, 2015, 18:46:27 PM »
Se pare ca astazi au loc sau au inceput testele europene pentru jurnalisti cu noul Levorg. Locatia: Barcelona, Spania.

https://www.facebook.com/subarueurope/posts/10153138811195770

Probabil saptamana viitoare o sa vedem si noi niste recenzii in engleza sau spaniola, sau o limba mai pe intelesul populatiei :D Nu am prins nimic din ce a zis rusul ala @manole74. Dar am putut sa observ ca (aproape) nu exista ruliu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #278 on: October 19, 2015, 17:28:35 PM »

marr

  • 2211
Răspuns: Subaru Levorg - conceptul
« Reply #279 on: October 19, 2015, 17:56:59 PM »
THX !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020