impreza gc8 wrx
Subaru club Romania

impreza gc8 wrx

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #100 on: April 30, 2014, 13:27:55 PM »
Super,

Multam, baieti!
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #101 on: May 03, 2014, 22:21:13 PM »
Ma gasesc in situatia in care trebuie sa schimb placutele de frana.

As vrea sa le schimb pe toate, si fata si spate.

Ce placute imi recomandati? Eu ma gandeam la brembo sau ferodo.
Ma uit pe epiese.ro si cu filtrul de impreza pus imi apar rezultate cu dimensiuni variabile, grosime, lungime si mi-e teama sa nu se potriveasca.
Etrierii mei cred ca sunt cei originali pentru ca scrie subaru pe ei.

Multam.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #102 on: May 04, 2014, 00:38:28 AM »
la filtru de benz intra orice ... difera doar inaltimea filtrului atat dar intra orice cumperi  ...
etrierii daca au doar doua pistonase per etrier sunt stock daca ai 4 pistonase pe etrieri sunt de wrx newage (01-07) !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #103 on: May 04, 2014, 02:20:35 AM »
Filtrul de cautare de impreza nu filtrul de benzina. :))
Era vorba de placutele de frana. Sunt cu doua pistonase etrierii, nu cu 4 in mod cert.
Recomanda-mi si mie niste placute bune fata/spate undeva pana in 2 mil setul.

Mersi

Revin cu o completare:

M-am uitat mai bine si am cu 4 pistoane.

http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-FRONT-4-POT-BRAKE-CALIPERS-DISKS-WRX-STI-RA-P1-RB5-22B-TURBO-/251504549730?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A1997%7CCar+Make%3ASubaru%7CCars+Type%3A2.0+Turbo+GT+4WD%7CPlat_Gen%3AGC%7CModel%3AImpreza&hash=item3a8ed6df62

Fix astea sunt, cred ca sunt de new age, vad ca se potrivesc pana la 2007.

http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-O-S-Drivers-Side-Rear-Caliper-Fully-Tested-Pistons-Sliders-/151258603908?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A1997%7CCar+Make%3ASubaru%7CCars+Type%3A2.0+Turbo+GT+4WD%7CPlat_Gen%3AGC%7CModel%3AImpreza&hash=item2337b72184

Pe spate sunt cele din poza de mai sus, deci sunt cele oem.
« Last Edit: May 04, 2014, 02:53:40 AM by raduph »
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #104 on: May 04, 2014, 13:35:51 PM »
DA FATA AI 4POT DE NEW AGE 2001-2007 SI SPATE AI STOC SINGLE POT
http://www.epiesa.ro/set-placute-frana-subaru-impreza-limuzina-gd-gg-2.0-wrx-turbo-brembo-p56025/17195/10130/cod-1747237/
ASTEA SUNT PT FATA SI SUB 200RON
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #105 on: May 04, 2014, 14:22:31 PM »
Ms mult de raspuns. Am o noua problema insa.
Am desfacut clapeta de acc sa o curat si sub ea am gasit un furtun legat la o teava care iese din galeria de admisie. Ai idee ce este? Era iesit cand am ajuns la el si nu-l pot prinde fix. Multam o sa incerc sa pun poze
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #106 on: May 04, 2014, 14:35:55 PM »
Pune o poza si ne dam cu parerea!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #107 on: May 04, 2014, 17:54:23 PM »
Scuze, eram jos la masina si am postat de pe telefon.

Adaug pozele:

https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575255050813538
https://picasaweb.google.com/115910809108857753753/Motor?noredirect=1#6009575306772775730

Edit: Acum ca am terminat masina trage "UN PIC" mai bine, balbaiala de la ralanti tot imi apare, din pacate, dar simt ca ma apropii. Clapeta a avut ceva depuneri de carbon, s-a rezolvat cu niste carb cleaner si e ca noua.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit si la TPS daca tot aveam clapeta in mana, si bineinteles ca nu am mai tinut minte care era aliniamentul, SI BINEINTELES ca am montat tot pe masina si cand i-am dat cheie statea la 1500 de ture si a trebuit sa repet toata operatiunea.
Am incercat sa masor cu un multimetru in prealabil insa nu se pupa deloc cu ce era in cartea de service.
Conectorul de semnal si cel de alimentare aveau acelasi voltaj, in jur de 5 cu clapeta inchisa. Daca deschideam fluturele voltajul scadea la 1.4-1.5 pe conectorul de semnal. Adica fix invers fata de ce era in carte.
M-am uitat si la ECU, initial am vrut sa masor direct pe el, insa in carte sunt descrisi 3 conectori mari, iar eu am 4. Se potriveste ECU mai nou pe gc8?  ???

Concluzie: in carte zice asa: - throttle closed 0.2-0.8V; wide open 4.0-4.5 parca.
Eu am la closed in jur de 5V si la wide open (clapeta actionata manual) 1.4-1.5
Masa am folosit direct pe baterie sau pe capacul de la alternator, acelasi rezultat.


Mai am asa: senzorul de A/C cred ca nu functioneaza pentru ca IACV-ul nu compenseaza cand dau drumul la compresor si imi scade turatia la 600 de la 900 (+-100), la drum intins nu e bai, dar prin oras imi omoara motorul, mai ales daca folosesc si servo la viteze foarte mici.

Undeva este clar o buba la unul din senzori, dar fiindca IACV-ul e dependent de multi alti senzori trebuie sa-i iau pe toti la rand...

Daca mai aveti voi idei, ascult cu interes. :)

« Last Edit: May 04, 2014, 18:08:53 PM by raduph »
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #108 on: May 08, 2014, 15:07:56 PM »
In sfarsit au sosit placutele si ceva filtre + bieletele fata.

Car porn: (pt mine cel putin)

Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #109 on: May 08, 2014, 17:10:58 PM »
Acelasi model de bielete il ai si acum pe masina?
La Forester, cel putin, era disponibil si modelul luat de tine, insa nu e cel original si as mai fi avut nevoie de suruburi pentru a le folosi

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #110 on: May 09, 2014, 07:34:17 AM »
La fel sunt. Cele originale sunt alea in forma de C si metalice?
Din pacate nu am alte suruburi, asa am luat masina.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #111 on: May 09, 2014, 12:11:05 PM »
alea in forma de C sunt pt spate !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #112 on: May 09, 2014, 12:34:40 PM »
Parca am vazut si pentru fata tot asa in forma de "C" la un wrx 2002. Probabil ma insel.

Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #113 on: May 10, 2014, 13:32:27 PM »
Dupa o saptamana de agonie, am reusit in sfarsit sa-mi fac timp sa schimb placutele si sa aerisesc franele.
Nu mi-a luat decat 5 ore....

Am invatat cateva lucruri noi si ma declar multumit.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #114 on: May 12, 2014, 11:21:58 AM »
Cumpar fise/bobina WRX 2002+
Ma intereseaza toate 4 si sa fie functionale. Daca aveti la vanzare lasati un PM cu detalii.

Multumesc
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #115 on: May 23, 2014, 20:29:26 PM »
Salutare,

Mi s-a pus pata sa fac un swap la consola centrala cu una de Impreza RS care, in opinia mea, arata mult mai bine si este si mult mai functionala, avand si cotiera. Ideea este ca as vrea sa merg pe piese OEM, bineinteles second, decat sa iau plastice chinezesti.
Ma interesa foarte multe daca vreunul din voi si-a facut swap, cam cat l-a costat si cum se potriveste? E bolt-on sau trebuie facute ceva carpeli ca sa se potriveasca.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

celalalt

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #116 on: May 23, 2014, 20:33:40 PM »
Daca vrei doar cotiera,se schimba fara probleme din partea de dupa frana de mana.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #117 on: May 24, 2014, 12:48:17 PM »
dacai ai bord 92-96 (pre facelift ) atunci iti trebuie cotiera de prefacelift si intra fara nici o modificare !
daca vrei sa pui de facelift sau new age atunci tre sa faci modificari ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #118 on: July 25, 2014, 16:27:15 PM »
Salutari,

In ultima vreme am stat foarte prost cu timpul, masina nu a mai suferit modificari intre timp.

Revin cu o lista de cumparaturi, poate ma ajutati:

- bara facelift fata - (preferabil si cu capace proiectoare)
- hood scoop gc8, momentam am de new age si nu-mi place cum vine, plus ca ii lipseste elementul de directionare curent aer - capota o am de facelift
- stop dreapta amber sau stopuri JDM (stiu ca sunt rare  :) ) la JDM neaparat pereche, la stop normal poate fi doar cel din dreapta.
- pozitii clare pereche

Urmatorii senzori in stare buna:

- debitmetru aer
- IACV
- throttle position


Si ca o ultima doleanta, recomandare pentru un service unde sa fac o resoftare si un check-up general.

Apelez la voi pentru ca am mai incercat de capul meu si nu gasesc sub nicio forma un specialist care sa vina si cu ceva recomandari. La piese la fel, gc8 e slab reprezentat pe la dezmembrari.


Era sa uit: M-am tot interesat de plastidip - ca o alternativa la foliere, am sunat la baieti la dipit.ro si ma costa 2000 lei cu tot cu manopera (1000 vopseaua!!)
Si-a pus cineva? Si daca da, cum tine. Ma intereseaza foarte mult si cat de usor se da jos, am o gramada de tigani in zona care s-ar bucura sa faca un rau.


Multam.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

celalalt

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #119 on: July 25, 2014, 16:51:42 PM »
Pentru plastidip da un search pe forum.Nu mai pot sa asociez operatiunea cu numele user ului.Parca razvantudose...dar nu mai stiu.Stiu ca l a facut singur.