impreza gc8 wrx
Subaru club Romania

impreza gc8 wrx

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #80 on: April 08, 2014, 17:41:05 PM »
E de pe net poza cu tot cu text :) Au fost mai multi cu problema asta.

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #81 on: April 08, 2014, 18:33:01 PM »
Pai e verde  ;D

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #82 on: April 08, 2014, 19:46:21 PM »
adica ? :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #83 on: April 08, 2014, 20:25:52 PM »
Adica nu e a lui mihai...si oricum, a ta e turcoaz :D

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #84 on: April 08, 2014, 20:42:03 PM »
Da, o sa caut ce mi-ati recomandat voi. Inclin totusi spre pompa de benzina, boost solenoid l-am verificat recent si totul e atasat unde trebuie si cum trebuie. Singura problema cu el este ca tacane la ralanti. Presiunea de boost se duce la 1 bar fara pb.
Malakay, nu ar trebui sa am un cel aprins in bord daca as avea probleme? Eu ma refeream la altceva, mai exact, am citit pe NASIOC parca, daca senzorul de detonatii se activeaza prea des inseamna ca esti peste limita safe daca trebuie sa reduca constant avans, etc. Asta as fi vrut sa verific, presupun ca trebuie legat ceva echipament care sa citeasca din ECU, nu? Mai recomandau ei pe acolo, in lipsa echipamentului specializat, se poate face un reset de ECU si sa vezi daca trage mai bine, pana invata iar din detonatii si comportamentul soferului.

Mentionez ca am schimbat si zeama, am bagat de la Rompetrol, poate am nimerit un transport indoit cu apa. Pompa de benzina este un Walbro, presupun ca 255. Am si pompa originala, si ar trebui sa fie functionala. Este posibil sa traga aer falls pe undeva pentru ca si miroase un pic a benzina in masina cand ii dau talpa. Eu am presupus ca e un miros specific "babelor" si nu i-am dat prea mare atentie, la Daciile mele de acum 10 ani la fel mirosea.

Va tin la curent daca ii dau de cap. Incet, incet poate reusesc sa o pun pe picioare. :))
P.S. cum pot verifica tampoanele la motor, face cam urat cand o opresc.

Seara faina
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #85 on: April 08, 2014, 23:14:10 PM »
Daca ai timp si chef si rabdare si inclinatie :) poti sa "studiezi" un pic chestiile de aici http://www.alcyone.org.uk/ssm/index.html si sa iti construiesti singur (sau cu ajutorul unui electronist) cablu pentru conectare (nu pare a fi nimic mega complicat) si apoi sa "citesti" singur chestiile si chiar sa "imbunatatesti" una alta :) (harta de ignition timing am vazut asa la prima vedere ca ar fi definita/editabila)

sau poate a ta merge pe odb2 ? (ca nu stiu exact din ce an este si nici nu sunt prea mare cunoscator de gc-uri)
« Last Edit: April 08, 2014, 23:37:15 PM by andea79 »

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #86 on: April 11, 2014, 14:09:47 PM »
Mersi, am aruncat un ochi pe site dar e cu mult peste capabilitatile mele in electronica si programare.
O sa incerc sa fac o diagnoza cu CEL, vedem ce-mi scuipa inapoi si apoi cu un multimetru sa testez toti senzorii, verificat legaturi. Poate am noroc si e doar un contact oxidat pe undeva...

In weekend, daca ma ajuta vremea, poate voi sti mai multe.

Weekend placut va urez si voua.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

celalalt

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #87 on: April 11, 2014, 14:21:49 PM »
Vezi sa nu ai vreo fisa la bujii cu valoare mare.Daca ai fise.Nu stiu exact cum e motorul tau.Daca le masori cu un aparat,nu trebuie sa aiba mai mult de 12KOhm.Parca.

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #88 on: April 14, 2014, 11:27:31 AM »
Revin cu un scurt update.
Nu face la viteza mica deloc, am forjat-o putin intr-o parcare de supermarket si pe la sala sporturilor la noi in Ploiesti si nu are niciun simptom, nu am dus-o chiar redline dar pe la 6k tot a ajuns.
Am observat ca la viteza mare, peste 100-120 boost pressure pe gauge se duce in 1.5 bari si cred ca de acolo mi se trage si problema.
Cred ca e dus boost solenoid, cum s-a sugerat deja.
Se poate inlocui cu boost control manual ca sa nu ma mai doara capul sau trebuie neaparat cu solenoid. Are cineva idee ce voltaj ar trebui sa aiba? Nu am niciun CEL in bord, in continuare.
In mod normal boost-ul nu ar trebui sa treaca de 1 bar.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #89 on: April 14, 2014, 17:12:32 PM »
MERGE DE FABRICA  0.9 DACA A FOST RESOFTATA ESTE POSIBIL SA FACA 1.4-1.5
ce tip de motor ( cod ) ai tu ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx sti
« Reply #90 on: April 14, 2014, 21:23:35 PM »
Pai nu am vazut niciodata boost sa sara de 1 bar pana acum, asta spuneam, la viteza mica cu ea blana nu trece de 1.
EJ20G am eu daca nu ma inseala memoria, trebuie sa verific in talon. Varianta de 211 cai stock.
Chiar asa, rog un admin sa scoata STI din titlu, a ramas de cand cautam sa cumpar.
Are turbina schimbata si cam atat.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #91 on: April 22, 2014, 15:07:41 PM »
Boost solenoid este pa, tin mana pe el si nu mai face tacanitul ala. Am scos furtunasele de vacuum si am bagat degripant in el, o vreme a mers cum trebuie si apoi iar s-a intepenit. Masina a fost reglata pentru 1.2 bari. Daca tin boost din pedala de acceleratie si nu ma bazez pe wastegate totul e parfum, indiferent de viteza.

Trebuie altul.

Urmeaza sa fac o geometrie roti pentru ca mi se pare ca una dintre rotile din spate este stramba, adica in loc de |==| este |==\. Nu stiu daca este doar iluzie optica fiindca strada are un pic de cocoasa sau chiar are ceva. O vizita la un stand de directie nu are cum sa strice.
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #92 on: April 22, 2014, 16:29:21 PM »
pe gc sunt urmatoarele motoare
92-96 ej20g aici turbina are un cot de 90 grade ( tdo5H ) si are bobina pe fiecare bujie
96-98 ej20k bobina centrala
98-00 ej205 dar cu bobina centrala
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #93 on: April 22, 2014, 16:50:39 PM »
Nu am nimic pe admisie, daca la asta te referi. Gaurile alea 4 sunt goale.
Astea sunt fisele:

Daca tot te-am prins, spune-mi si mie te rog ce itp de suspensie are pe spate?
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #94 on: April 22, 2014, 22:02:12 PM »
asta e ej20g

asta e ej20k

asta e ej205 de gc


ce tip de suspensie este pe spate ?? asta nu stiu la ce te referi .. ce model e ? sau daca este independenta ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #95 on: April 23, 2014, 09:48:54 AM »
Ej20g am eu, nu am fise prinse de galeria de admisie.
Ma gandeam daca se poate regla ceva pe la ea sau e fixa. As prefera sa nu alerg dupa o punte noua.  ::)
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #96 on: April 23, 2014, 20:52:12 PM »
pai poti sa reglezi camberul daca iti iei suruburi speciale de camper sau schimbi tophatul ! eu am amortizoarele intarite si arcurile cu drop de 35 mm ... si sunt pe set-up asta de vreo 5 ani .. urmatorul pas este o suspensie full coilovers (unde ai reglaj de duritate si inaltime + camber )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #97 on: April 29, 2014, 11:37:37 AM »
Da, din pacate la mine suspensia este stock sau cel putin asa cred. In orice caz, nu am kit de camber si nici suspensie reglabila.

Am fost vineri sa fac revizia si sa incerc sa comand niste piese.

In urma geometriei si o constatare pe elevator am urmatoarea lista de cumparaturi:

- bielete anti-ruliu fata
- boost solenoid
- fuzete spate (probabil butuc, rulment, habar n-am - asa s-a exprimat nea omu')

Ai idee toleranta la unghiul de cadere? Astia la stand au luat datele stock din baza de date, iar pe spate se pare ca toleranta este de -1.45 adica ar trebui sa aiba camber negativ, in speta /--\

Din ce am discutat cu respectivul, roata aia care mi se pare mie stramba este mai ok decat cealalta care este dreapta
Pe stanga spate am 0.2 si pe dreapta spate am -2.2
Mi-au propus ei niste carpeli sa ovalizeze niste gauri la suruburi si alte bazaconii, dar as vrea sa schimb cu piese noi direct.

Saptamana placuta.

Edit: Se mai gasesc piese noi pentru babetele noastre, astia de la subaru nu mi-au raspuns nici acum la e-mail.
« Last Edit: April 29, 2014, 11:39:11 AM by raduph »
Patria Hotilor - comuna Ploiesti

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #98 on: April 29, 2014, 15:31:11 PM »
se mai gasesc ... incearca si la augsburg
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: impreza gc8 wrx
« Reply #99 on: April 30, 2014, 10:20:35 AM »
eu in mare parte iau piese de pe ebay...si din tara comand f mult la astia www.epiesa.ro ! au preturi bune si aduc aproape orice !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae