XV 2.0i 6MT
Subaru club Romania

XV 2.0i 6MT

moguai

  • 2814
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #20 on: June 05, 2014, 13:52:11 PM »
toti am trecut prin: "nu e diesel? nu e vw? vaiii, ce nasol"
ignore si mergi mai departe.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Fab

  • 794
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #21 on: June 05, 2014, 14:01:11 PM »
Frumoasa masina. Am vazut ieri una in Craiova aceeasi culoare. Sa o stapaniti sanatosi!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #22 on: June 05, 2014, 14:21:36 PM »
Foarte frumoasa! Iar motorul + cutia manuala sunt combinatia perfecta pentru consum si putere suficienta pentru acest tip de autovehicul. Sincer, daca ar fi sa aleg azi un alt subaru, unul ca asta as alege... ca inca nu s-a lansat noul Legacy :D

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #23 on: June 09, 2014, 13:02:12 PM »
Bine v-am regasit . Am scos masinuta la o plimbarica pana la Snagov  “la apică si bărcuțe” cum ar spune fii-mea (a doua poza e asa ..de pofta ..  ;D)Are pe bord 300 km iar CB-ul arata un consum de 11.2 L/100 Km .. mi se pare rezonabil consumul la momentul actual considerand ‘varsta’ in Km a masinii .. voua cum mi se pare ?
A aparut in schimb o problema .. majora as spune : vreau si eu Subaru !
Oare pot scrie aici sau sunt offtopic ?
PS : déjà avem rutina la “ nu e dizăl ? “



2014 XV 2.0

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #24 on: June 09, 2014, 13:33:18 PM »
Lasa-i in pace pe 1.9Tdi & Co., ei au lumea lor aparte.
Daca sunt insistenti spune-le ca v-ati luat o masina pentru toate anotimpurile si pentru toate drumurile.
Benzina te scapa stresul de motorului neincalzit, de habitaclul rece iarna, de calitatea slaba a motorinei, injectoare si alte minuni asociate cu motoarele diesel.
Nu incerca sa intri in discutii despre consum cu ei, intotdeauna vor gasi un Peugeot 2xx cu motor Hdi care consuma microlitri la suta de kilometri.

Se pare ca iti mai iei inca un Subaru.
La ce model te-ai gandit ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #25 on: June 09, 2014, 14:26:08 PM »
Pai déjà aud reprosuri de genu’ : “ma urc la tine in masina si ma intorc in timp .. “ si “nu vrei sa mergem cu a mea..   ? “ .. va dati seama ..barbatii ‘e’ orgoliosi ..sa zic ca mi-as lua un Forester benzina .. problema este ca nu am condus pana acum si trebuie sa conduc o manuala si una automata sa-mi fac o idée pertinenta ..
Forester pt ca ‘portbagaj’si garda la sol si benzina pt ca 80% Bucuresti ..
Sincer nu am condus niciodata CVT si este musai s-o incerc .. aud pareri pro si contra ..
2014 XV 2.0

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #26 on: June 09, 2014, 16:53:41 PM »
Ce ti-e si lumea asta !  Aicea daca iti iei  ``dizal``  te considera lumea tignit !  :o
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #27 on: June 09, 2014, 18:32:56 PM »
Mai pune poze cu masina. Consumul e foarte bun pentru cati km are. Si asta presupun ca e consumul de cand a venit masina, deci data jos de pe tir, frecata in parcare la dealer etc.
Poti sa ii resetezi consumul si vezi care mai e starea actuala. Oricum, bafta multa si sa auzim numai de plimbari frumoase, nu si de probleme.

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #28 on: June 09, 2014, 19:18:32 PM »
Mă conformez :











« Last Edit: June 09, 2014, 19:44:57 PM by Laj »
2014 XV 2.0

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #29 on: June 09, 2014, 19:27:11 PM »
Acu’ sa nu ziceți că-s nebun ..dar când am luat-o i-am făcut multe fotografii ..damblaua mea ..














Hai ca de atata copy / paste era sa va dau si PIN-u'  ;D
2014 XV 2.0

celalalt

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #30 on: June 09, 2014, 19:39:22 PM »
Fara card degeaba.Nu e nimeni cardist pe aici.Cred...
;D

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #31 on: June 10, 2014, 22:10:14 PM »
Cu riscul de a fi offtopic :
Ma tot gandesc la Forester .. oare de care sa fie : 2.0 benzina sau 2.0 turbo ? Se preteaza un 2.0 turbo la mersul zilnic sau ? Nu ma ocoliti , va rog !
2014 XV 2.0

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #32 on: June 10, 2014, 22:59:43 PM »
Este bun si 2.0 si 2.0xt, cu conditia sa fie cu cutie automata.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #33 on: June 10, 2014, 23:35:56 PM »
Sau manuala ;D

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #34 on: June 10, 2014, 23:56:56 PM »
2.0XT e doar cu automata, asa ca se preteaza si mersului zilnic, nu mai mesteci in cutie. E diferenta insa de 7-10k de la 2.0 aspirat la XT. Daca banii nu's problema si ti se va parea ok automata CVT, as merge pe XT. Recenziile ptr noul XT sunt bune

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #35 on: June 11, 2014, 00:21:33 AM »
2.0X , (sau 2,5 daca e posibil), neaparat automata.
Fara Turbo, =fara bataie de cap si probleme in plus=peace of mind,
, ...  parerea mea.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Laj

  • 126
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #36 on: June 11, 2014, 11:00:57 AM »
Intrebare cretina : dat fiind ca sunt nou p’aici ..din vastele voastre cunostinte .. pe la cati km si cam ce probleme apar la turbo ?  eu merg zilnic prin Bucuresti si..bineinteles ..la ore de ‘maxima audienta’ .
2014 XV 2.0

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #37 on: June 11, 2014, 11:23:16 AM »
Nu iti lua tubo daca vrei masina zi de zi in Bucuresti sau alt oras aglomerat. As putea sa iti scriu nenumarate motive din experienta, dar beneficiile unui motor turbo in oras se cam sterg si mai rau ii faci masinii, tubocompresorului etc.

Vei merge mult sub limita de turatie pentru turbina deci este inutila si o afumi degeaba (=depuneri pe palele turbocompresorului), traficul bara la bara va incalzi foarte mult aerul din admisie si intercoolerul top mount va fi egal cu zero la capitolul racire pentru ca nu te deplasezi sau o faci prea incet facand ca toata caldura motorului sa se ridice si sa fie absorbita de intercooler, ceea ce inseamna lipsa de putere, masina o sa compenseaze prin benzina suplimentara ca sa faca o ardere buna, risc de detonatii, de acolo si consum mare si degeaba, gaze mai multe si amestec mai bogat pe termen lung poate duce la uzura prematura a sondelor de oxigen/catalizatoare, deci alta cheltuiala si alte probleme, amestecul bogat forteaza si bujiile sa opereze la capacitate maxima deci va trebui sa le schimbi mai des si se schimba al naibii de greu, dimineata cand e frig trebuie sa stai sa se incalzeasca putin motorul (uleiul) si daca ai mers tare cu masina trebuie sa stai sa se raceasca inainte de a opri motorul ... pot sa ma opresc din motive contra? :D
« Last Edit: June 11, 2014, 11:32:32 AM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #38 on: June 11, 2014, 11:49:34 AM »
Sau ii dai de fiecare data si cate o mica forja (dupa ce s-a incalzit bine) si te bucuri de ea... doar sa nu te uiti la consum.  ;D :P

Sau iesi odata pe saptamana putin pe o autostrada 10-20km si o "desfunzi". Nu trebuie sa mergi cu 200 dar dai putina rusinica unor behemweuri si apoi te intorci acasa cu o masina noua.  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: XV 2.0i 6MT
« Reply #39 on: June 11, 2014, 14:08:28 PM »
Si noul XT are top mount intercooler? Ca scoop'ul a disparut...