Forester benzina MY2012
Subaru club Romania

Forester benzina MY2012

Pateo

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #20 on: May 12, 2016, 08:30:17 AM »
Ce navigatie e? Ai mai multe detalii?

Aveam si un anunt cu poze dar nu il mai gasesc
Cam asta ar fi
http://www.flyaudio.net/product_id.asp?id=288&xid=5

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #21 on: May 12, 2016, 10:56:52 AM »
Revizia de 60.000 pe care urmeaza s-o faci presupune inlocuirea uleiului in cutia de viteze. Iti recomand cu caldura folosirea uleiului original Subaru si nu a unui ATF obisnuit. De asemenea, intrucat este o procedura specifica, ar fi de preferat s-o faci la Subaru Cluj.

De altfel, membrii acestui forum, printre care ma numar si eu, au in general o parere buna despre Tubman, actualul Twin Motors. Nu stiu ce inseamna pentru tine " customer orientated ", sper doar ca nu are legatura cu dorinta de a achizitiona un STI cu buget de Forester second hand.

Navigatia pe original costa 19562 lei cu TVA, la care se adauga 3200 setul de harti. Pretul e foarte mare, n-am adus niciodata, iti recomand o navigatie AM, cu dezavantajele care vin cu asta.

Scutul de motor pe original este 691 lei, la care se adauga lateralele de plastic 116 lei si kitul de montaj 53 de lei.
Scutul de diferential pe original costa 524 lei plus 40 lei kitul de montaj.

Exista si optiune de scuturi AM insa nu le recomand intrucat ruginesc foarte repede si de multe ori ating in caroserie si trebuie ajustate.

Multumesc mult pentru sfaturi si pentru preturi. Problema mea cu "customer orientated" era destul de veche, vreo 8 ani or so, nu avea nici o legatura cu pretul STI-ului, eram constient de pe atunci cat costa masina si eram de parere ca isi merita banii. Aveam o gramada de intrebari, probabil unele tampite si mi s-a parut ca sunt privit cam de sus si primesc raspunsuri in 2 peri. Oricum, vorba englezului, water under the bridge. Saptamana viitoare o sa sun la Twin Motors pentru revizie.

La cum nevasta-mea nu mai vrea sa coboare din masina sigur pe saptamana viitoare o sa aiba peste 60k km:D

Pretul navigatiei este destul de dureros, dar parca nu as vrea una after market. Ramane pe lista, dar a fost retrogradata la capatul listei. Ma bucur in schimb ca sunt scuturi metalice OEM, ce am gasit eu pe net erau AM toate.

Mai aveam ceva pe lista si am uitat de ele, nu stiu exact cum se numesc in romana, in engleza sunt tail pipe covers. Mi se pare ca dpdv vizual toba e prea mica pentru dimensiunea barei.



Intre timp am mai facut 2 poze.






MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #22 on: May 12, 2016, 11:21:48 AM »
Ne place!

Ornamente pentru evacuare se numesc generic.

sco

  • 736
Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #23 on: May 12, 2016, 11:29:32 AM »
Ce motor curat  :)

Sese

  • 468
Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #24 on: May 12, 2016, 11:52:09 AM »
Nu trece o saptamana la Auto Kino fara sa intre cineva care doreste sa cumpere un STI.
Anul asta am dat doua bucati.
Asta este si motivul pentru care nici nu mai avem modelul la drive test. Un plin la 3 zile, rezultate 0 .

Poate se blazasera si ei, nu-i condamna!

Ornamentul de toba finala este 245 lei cu TVA. Ai nevoie de doua bucati.

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #25 on: June 10, 2016, 09:59:48 AM »
Am revenit cu niste updates.

Dupa o luna si vreo cateva zile de la achizitonarea masinii au reusit cei de la autoworld sa imi dea si un certificat fiscal sa imi pot inmatricula si eu masina, cu amenda de rigoare la finante pentru ca nu am declarat-o la timp.

Cu ocazia primirii actelor penru inmatriculare am primit si o copie dupa factura dintre autohaus si aw, au luat masina cu vreo 850 de euro mai ieftin decat mi-au zis mie, desi am intrebat de vreo 2 ori daca nu mai negociaza autohaus-ul. Toata experienta mi-a lasat un gust amar, nu e vorba neaparat de 850 de euro, puteau zice ca ce se negociaza face parte din profitul lor, as fi apreciat onestitatea. Foarte curand nu mai vreau sa aud de autoworld si nu ii recomand la nimeni.

Am ajuns si la Twin Motors pentru revizia de 60.000 km, acolo am fost foarte placut surprins. Am primit toate informatiile pe care le-am cerut, am fost tinut la curent cu operatiile suplimentare care trebuie efectuate (au trebuit inlocuite si placutele de frana pe spate si ceva bucse), am primit recomandari cand am avut nevoie de ele si pe deasupra mi-au dat masina spalata. Am fost foarte multumit de colaborarea cu ei si ii recomand cu placere.

Costul reviziei a fost undeva pe la 1500 RON. Pe langa chestiile normale au mai fost schimbate placutele de frana spate, ceva bucse pe spate, uleiul in diferentiale si in cutia de viteze.

Ca planuri de upgrade in viitorul apropiat sunt aparatorile de noroi pe care le-am comandat deja si niste plase pentru portbagaj care vreau sa le comand in US unde sunt la jumate de pret. Si lunile viitoare scuturile metalice.
« Last Edit: June 10, 2016, 10:06:40 AM by paduroiu »

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #26 on: June 10, 2016, 10:29:58 AM »
Cu ocazia primirii actelor penru inmatriculare am primit si o copie dupa factura dintre autohaus si aw, au luat masina cu vreo 850 de euro mai ieftin decat mi-au zis mie, desi am intrebat de vreo 2 ori daca nu mai negociaza autohaus-ul. Toata experienta mi-a lasat un gust amar, nu e vorba neaparat de 850 de euro, puteau zice ca ce se negociaza face parte din profitul lor, as fi apreciat onestitatea. Foarte curand nu mai vreau sa aud de autoworld si nu ii recomand la nimeni.

Fara suparare: apoi daca tu nu prea te incadrai cu cheltuielile cu adusul in cei 700,-EUR+TVA ce crezi ca o firma iese mai bine, asa incat sa faca si profit din aia 700,-EUR?
Singurul aspect unde ies ei mai ieftin: adusul pe platforma grupat cu alte masini, asa costa mai putin decat pe roti.
Nu le iau apararea celor de la AW, insa esti naiv daca crezi ca o firma baga 16.900,-EUR intr-o masina (chiar si pt cateva zile), isi asuma munca si riscurile cu adusul pentru doar 700,-EUR?
Era evident ca ei mai negociaza si practic de acolo isi trag profitul.
Faptul ca un gest elegant (si firesc dpdv. "customer care") era sa lase si ei vreo 200,-EUR din cei 850,-EUR negociati este deja o alta poveste.

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #27 on: June 10, 2016, 10:39:23 AM »
Problema mea ca si client nu este sa iau in considerare costurile si problemele lor. Eu le-am zis ce vreu si i-am intrebat cat ma costa. Puteau zice 2000 euro din start. Puteau zice cinstit ca ce negociaza e profitul lor, dupa cum am zis si mai jos. Eu ca fost client aveam un nivel de incredere in ei, motiv pentru care am si apelat la ei. Dupa toata experienta nu o sa mai calc pe acolo curand si o sa recomand si altora sa nu o faca.

Nu sunt naiv, sunt constient ca si ei ca firma trebuie sa faca profit. Dar nu asa, daca vroiam minciuni si povesti frumoase mergeam in piata la samsari. Am recomandat serviciile lor la 2 colegi care erau foarte hotarati sa isi aduca masini prin ei. Acum cauta pe altcineva. So overall mi se pare ca au pierdut mai multi bani decat au facut de pe mine.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #28 on: June 10, 2016, 12:42:47 PM »
Pai da, ti-au zis din start ca te costa pretul cerut de Autohaus + 700,-EUR si atat te-a si costat :)

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #29 on: June 10, 2016, 13:34:39 PM »
Inca o data, nu am avut o problema ca au negociat pretul. La discutia "din start" eu am intrebat daca autohaus-ul mai negociaza si mi-au spus nu, ceea ce nu a fost adevarat. Chestie care pe mine ma face sa pun sub semnul intrebarii tot ce mi-au mai spus.

Am amintit de lucru asta pentru ca cineva intreba mai sus daca se poate negocia cu autohaus-ul.

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #30 on: August 03, 2016, 12:03:16 PM »
Am citit azi topicul cu alegerea uleiului de motor si am constatat ca la revizie uleiul pus a fost Motul X-clean 5W30 care din cate vad este:

Quote
specially designed for Diesel Particulate Filters (DPF) and Three Way Catalytic converters.

Ar trebui sa ma ingrijorez? Sa il schimb? Probleme nu am observat, dar urmeaza sa plec in concediu cu masina vreo 3000 km si nu as vrea sa caut service-uri pe drum.
« Last Edit: August 03, 2016, 12:05:37 PM by paduroiu »

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #31 on: August 03, 2016, 15:39:12 PM »
E si acest tip pe lista uleiurilor recomandate de Motul ptr masina ta, deci nu mi'as face probleme
In capul listei de recomandari este Ecoclean, la care se specifica de asemenea " Compatible with Diesel Particulate Filters (DPF). Recommendations: Peugeot and Citroën, most Gasoline and HDi engines with or without Diesel Particulate Filter (DPF)."

Iar la X-clean descrierea completa ar fi "Suitable for any car powered by Diesel or Gasoline engines EURO 4, EURO 5 and EURO 6 emission regulation compliant, requiring an ACEA C3 engine lubricant, high HTHS viscosity and «Mid SAPS». Possibility to reach the longest drain interval allowed by the computer on board.", deci e ok

moguai

  • 2814
Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #32 on: August 04, 2016, 09:31:37 AM »
E ok dar next time incearca un xcess 5w30 sau 40
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #33 on: August 04, 2016, 11:13:46 AM »
Xcess nici macar nu apare in lista de recomandari ptr motorul ala, ciudat. Nu ca ar strica. Eu am 3 schimburi de Xcess 5w40, inca se invarte motorul, dar o sa incerc si ceva mai ... regal :)

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #34 on: September 19, 2016, 10:11:03 AM »
M-am intors si eu din concediu, 3600 km facuti cu Forester-ul prin Romania, Ungaria, Austria, Germania, Lichetenstein si Elvetia. Masina s-a comportat exemplar pe toate tipurile de drum (nu prea am fost off-road decat vreo cativa km). Consumul pe ceas a fost 7.6%.

La intoarcere pe autostrada in Ungaria am observat ca nu mai improasca lichid de parbriz, am oprit in prima benzinarie am pus 4L si am plecat la drum. Din pacate in continuare nu improsca pe parbriz, dar am observat ca pe faruri si luneta merge spalarea. Am mai oprit o data si am vazut ca la actionarea butonului de improscat pe parbriz lichidul curge jos prin spatele rotii din fata stanga. Am pipait eu pe acolo, nu am gasit nimic, probabil ceva fortun crapat sau sarit. O sa incerc sa ma mai uit zilele astea, dar cel mai probabil o sa ajunga la Tubman. :P

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #35 on: September 19, 2016, 11:26:43 AM »
Ori bara data jos ori carenajul de plastic dat jos ptr a avea acces la rezervor si furtunase

Răspuns: Forester benzina MY2012
« Reply #36 on: September 27, 2016, 09:57:40 AM »
Furtun sarit se pare, baietii de la Twin Motors au fost promti ca de obicei. 41 de lei pus furtunul la loc, un test de baterie si un capacel pentru chestia pe unde se umfla roata. Rezolvat totul in vreo 40 de minute.