Impreza xv diesel
Subaru club Romania

Impreza xv diesel

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #20 on: November 23, 2014, 17:54:28 PM »
7000 e un pret bun.

Personal, in ceea ce priveste grila, mi se pare ca arata ok si cu cromul in partea de sus, insa daca nu ar costa mult si ar rezista, ar da si mai bine cu toata grila neagra, simpla, fara efecte gen carbon, insa

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #21 on: November 23, 2014, 18:01:17 PM »

Ma mai gandesc ce fac cu partea cromata.
« Last Edit: July 07, 2015, 13:20:44 PM by RLX »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #22 on: November 23, 2014, 23:20:55 PM »
Arata bine masina, dar grila parca ar merge mai bine negru lucios toata sau un rosu ar merge testat daca se vede bine sau nu. Eventual tot un photoshop inainte.

In ce zona stai? Imi pare foarte cunoscut nr de inmatriculare.

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #23 on: November 23, 2014, 23:33:05 PM »
In titan. Numarul l-am avut pe un nissan negru inainte.

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #24 on: November 24, 2014, 10:18:46 AM »
Salut si bine ai venit. Cred ca am vazut masina de 2 ori prin cartier. Nu am vazut numarul dar putin probabil sa fie 2 Impeze XV negre in cartier  :)
« Last Edit: November 24, 2014, 12:13:59 PM by IMPY XV »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #25 on: November 24, 2014, 11:09:52 AM »
Scuze de confuzie, acum mi-am dat seama ca numarul cu HFY era de la vechiul proprietar. Acela imi era mie cunoscut :)

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #26 on: November 24, 2014, 12:10:14 PM »
Nu e problema.

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #27 on: November 24, 2014, 12:16:51 PM »
Salut si bine ai venit. Cred ca am vazut masina de 2 ori prin cartier. Nu am vazut numarul dar putin probabil sa fie 2 Impeze XV negre in cartier  :)

Salut, mai sunt vreo 4 identice, una prin Baneasa, cele doua de pe autovit si inca una cu probleme, cu vibrochenul picat, in curs de reparatie. 

Ps: deci nici euro 5 nu e scutit de problema clasica.

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #28 on: November 24, 2014, 12:24:31 PM »
Te referi la cele Diesel. In 4 ani la mine, 0 probleme. E bine pina acum.

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #29 on: December 12, 2014, 00:30:57 AM »
Singura dimensiune pentru roti recomandata de producator pentru masina mea este 205/55/R16

Am cautat ceva pe 17 oem si nu numai insa nu gasesc ceva potrivit. In schimb am gasit cateva modele frumoase pe 18. Ce probleme ar putea aduce daca as pune 225/40/R18? Caseta, capete de bara, bucsi, consum, demaraj?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #30 on: December 12, 2014, 12:29:41 PM »
nu o sa fie nici o diferenta cu rotile pe 18 decat de confort (din cauza balonului mia mic 40 ) si optic atat in rest nu strici nimic ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #31 on: December 12, 2014, 12:31:18 PM »
Pe 18 ar trebui un 225 40, deci s'ar putea sa fii abonat pe la vanzatorii de pneuri si la vulcanizari daca mergi pe drumuri mai proaste
Cea mai mare diferenta cred ca o sa o simti la demaraj, rotile vor fi sensibil mai grele

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #32 on: December 12, 2014, 18:15:06 PM »
nu cred ca este chiar asa de tragic cu balon de 40 daca mergi cu grija poti as mergi si pe camp... trebuie doar putina atentie
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #33 on: December 12, 2014, 18:21:03 PM »
La cat costa un pneu pe 18 fata de unul pe 16, eu as fi foarte atent. La Impreza 17" mi se pare maximul pe care as merge. Personal, nici la Forester nu mi se pare o idee buna ceva pe 18

celalalt

Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #34 on: December 12, 2014, 23:17:25 PM »
Ia mergi tu pe camp cu talon de 40 viteazule Malakay.Sa vezi ce ti sare surubu' de la ... tot...

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #35 on: December 13, 2014, 16:10:58 PM »
Poate pana la vara gasesc ceva oem pe 17.
« Last Edit: July 07, 2015, 13:13:01 PM by RLX »

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #36 on: December 13, 2014, 16:37:50 PM »
Problema cu turbina a revenit, desi merg destul de turat in general. Are momente cand nu intra sau cand intra prea tarziu.

M-am bagat astazi pe sub masina am dat scutul jos si am tras de cateva ori de tija care actioneaza turbina pentru a o ajuta sa execute cateva ture complete, dupa care am plecat sa o alerg putin pe autostrada.

Turbina inta acum dar parca tot mai tarziu decat ar trebui, si nu are destula putere.

Cred ca va trebui pana la urma sa ma duc la cineva care reconditioneaza turbine sa o desfaca si sa o curete.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #37 on: December 13, 2014, 20:00:53 PM »
Problema cu turbina a revenit, desi merg destul de turat in general. Are momente cand nu intra sau cand intra prea tarziu.

M-am bagat astazi pe sub masina am dat scutul jos si am tras de cateva ori de tija care actioneaza turbina pentru a o ajuta sa execute cateva ture complete, dupa care am plecat sa o alerg putin pe autostrada.

Turbina inta acum dar parca tot mai tarziu decat ar trebui, si nu are destula putere.

Cred ca va trebui pana la urma sa ma duc la cineva care reconditioneaza turbine sa o desfaca si sa o curete.

nu stiu ce sa zic despre desfacut direct turbina, in sensul ca ar trebui prima data sa te asiguri ca de la ea este problema -> adica logat/monitorizat in mers si vazut parametrii de functionare sa intelegi exact ce se intampla cand face "figuri" ....

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #38 on: March 22, 2015, 09:41:12 AM »
Am luat niste superleeggera pe 17 de vara. Am scos-o la drum sa le testez si ating pe stanga spate de marginea aripii si musca din cauciuc.
« Last Edit: July 07, 2015, 13:12:42 PM by RLX »

RLX

  • 140
Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #39 on: March 24, 2015, 22:19:02 PM »
Vreo parere?

Totusi masina pare cam lasata pe spate, a frecat doar pe partea stanga nu si pe dreapta si la gropi si damburi atinge cam repede in aripa. Ar fi simptome de arcuri moarte.

In schimb cu rotile originale la treceri peste linii de tranvai mai inalte si denivelari se balanseaza destul de mult dreapra stanga cam necontrolat, desi la ultimul test de amortizoare acum 2000 km cand s-au schimbat amortizoarele fata care au iesit cu 30% pe spate a iesit 80% deci teoretic sunt bune.