creste turația dar nu mai accelereaza
Subaru club Romania

creste turația dar nu mai accelereaza

creste turația dar nu mai accelereaza
« on: December 21, 2014, 21:19:46 PM »
Buna,
Am o problema fix acu de sărbători :(
Subaru outback 2010 2.0D, 105000km
Sunt de ex in treapta a 5-a, accelerez mai tare, creste rpm dar nu mai accelerează. Pățesc si in alte trepte...
Momentan greu mai pot sa trec de  100km/h..
La schimbat mai apare si un trepidat. La plecatul de pe loc mai observ ca pleacă daca ambreiajul il las mai brusc,cu el la jumate nu merge :( ce părere aveți?

celalalt

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #1 on: December 21, 2014, 21:25:18 PM »
Pai...e ambreiajul dus.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #2 on: December 21, 2014, 22:38:43 PM »
Cam devreme la 105.000km.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #3 on: December 21, 2014, 22:53:33 PM »
Nu e nici o regula ptr cat tine un ambreiaj. E de ajuns sa'l patinezi de cateva ori, mai ales la AWD, si l'ai prajit

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #4 on: December 21, 2014, 23:02:57 PM »
Sau a mai bagat cate un "mic" off-road...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #5 on: December 21, 2014, 23:19:04 PM »
... cand a patinat ambreiajul  ::)

celalalt

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #6 on: December 22, 2014, 08:45:10 AM »
105k e devreme sau faci misto?Espesialmente la diesel.... :o

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #7 on: December 26, 2014, 17:34:33 PM »
Da, s-a comportat tot mai rău și am băgat-o în service. A fost puțin stres pentru că sunt în alt oraș acum de sărbători.
Ca și idee, mi-au comandat un kit Sachs și volanta (în caz că trebuie). În 29 va fi lucrarea.
Eu nu am apucat să ma documentez atunci, dar se pare că kitul original pe Subaru e Exedy din ce citesc. Credeți că greșesc mult cu Sachs? Am ceva emoții :D, și nu vreau să pierd feelingul la pedală, se apasă mai cu forță și îmi place asta.

cam 1200 lei pe kit
pe la 2600 lei volanta (asta vedem la fața locului)

Mersi!

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #8 on: December 26, 2014, 19:13:23 PM »
Totusi cam mult kit-ul de ambreiaj
Intra pe autokarma.ro si verifica si acolo preturile
volanta fiind cu masa dubla, trebuie sa aiba joc maxim 4 dinti, adica faci un semn pe partea fiza si misti partea mobila....si trebuie sa ai maxim 4 dinti abatere (2 in stg si 2 in dr)
bafta maxima la munca
Nu fura, guvernul uraste concurenta.
Omul de onoare, doar o vorba are.

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #9 on: December 26, 2014, 21:03:01 PM »
Auzi la el....100.000 km si i se pare putin.Pai uita-te la STI sa vezi cum schimbam la 50-60.000 km.Eu am pus la 45.000km  Exedy stage 1.
Cel OEM cred ca era tot de la Exedy.Nu stiu la Diesel Forester cum este, dar am vrut sa subliniez ca mi se pare ok sa mergi 100.000km cu un ambreiaj, cu atat mai mult cu cat e Diesel.
Bafta cu "replacement"-ul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

celalalt

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #10 on: December 26, 2014, 21:15:53 PM »
Eu deja suspectez cateva topicuri noi ca sunt la caterinca.Sau ati tinut post? :o

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #11 on: December 26, 2014, 22:18:26 PM »
Eu?.....sau autorul?
Departe de mine intentia sa il iau la misto pe mtm.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #12 on: December 27, 2014, 14:42:19 PM »
Mulțumesc de răspunsuri, am să vă țin la curent cu lucrarea.
Pe net văd diferite prețuri la kit ambreiaj SACHS, am văzut mai multe pe la 1200 , dar ce-i drept am văzut și cu 800.

Ce credeți, va fi mult diferit comportamentul la pedală cu un ambreiaj diferit de cel original ?

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #13 on: December 30, 2014, 19:29:20 PM »
Salut,

După lucrare:
Original erau tot SACHS:



schimbat ambreiaj+volantă.
Au pus 11 ore de manoperă, cum vi se pare?


Mașina merge ok acuma, ambreiajul e puțin mai moale la apăsare, dar nu mult.

Am schimbat și volanta, sigur mai mergea, dar nu pot aprecia cât. Evident, mi-a fost recomandat să schimb pentru că se va duce mult mai repede decât ambreiajul nou și pentru că a frecat și cu niturile.





MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #14 on: December 30, 2014, 22:45:32 PM »
Cat a fost ambreiajul, volanta si manopera si unde?

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #15 on: December 31, 2014, 09:28:38 AM »
Pun si eu niste intrebari, probabil prostesti. Ce inseamna "se duce volanta"? Se subtiaza, se usureaza? E ca la discul de frana? Cum se mainfesta o volanta "dusa"?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #16 on: December 31, 2014, 11:14:57 AM »
Face zgomot si vibratii...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #17 on: December 31, 2014, 12:17:57 PM »
Ok, dar daca nu face si sa zicem ca schimbi ambreiajul si vrei sa faci si o inspectie a volantei ... cum identifici daca e pe duca sau nu in curand?

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #18 on: January 02, 2015, 12:43:30 PM »
Cat a fost ambreiajul, volanta si manopera si unde?

kit ambreiaj ~1100
volanta   ~2700
manoperă ~750

cu tot cu TVA

am făcut în Baia Mare, la service Mitsubishi

Răspuns: creste turația dar nu mai accelereaza
« Reply #19 on: January 02, 2015, 12:48:46 PM »
Ok, dar daca nu face si sa zicem ca schimbi ambreiajul si vrei sa faci si o inspectie a volantei ... cum identifici daca e pe duca sau nu in curand?

Sunt și eu curios de asta, rog pe cei mai experimentați să dea niște idei.
Ce am observat la volanta "veche", e că partea mobilă nu mai părea arcuită.. mișcam până în capăt și părea înțepenită acolo nu aveam elasticitate. (e posibil să fie arc rupt în interior?). În rest despre suprafață.. sunt și eu curios.. am pus pozele, cum vi se pare?