Service SMT
Subaru club Romania

Service SMT

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Service SMT
« Reply #80 on: February 23, 2013, 14:41:06 PM »
Foreste ma simt asa bine incat cred ca au inceput sa imi creasca actiunile la smt :))))))
Eu nu o sa inteleg niciodata(vb pr prisma consumatorului) de ce tre sa stea clientu langa masina frate???? pe tarom il inteleg O_O
atata timp cat exista vitrina aia sau cum dracu ii zice fiecare nus care e prb.....
Ma crezi ca nu m-am dus langa masina doar ca sa il deranjez pe Ionut ? Ca nu am stat acolo decat cat am discutat chestii tehnice care ma interesau?
Am mai zis: nu sunt expert in mecanica auto, iar ala e un moment in care intrebarile mele isi pot gasi un raspuns. Asta daca omul cu ciocanu' e intelegator, amabil, etc.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Service SMT
« Reply #81 on: February 24, 2013, 11:57:38 AM »
Treaba cu ciocanu nu mi se pare o solutie decat daca se rupe presa altfel dca stai pe geam mecanicul care lucreaza la masina sigur va lucra corespunzator iar pe dealta p[arte la smt eu unul sau fostii colegi nu am facut cioclarii sau ciocane aiurea....

celalalt

Răspuns: Service SMT
« Reply #82 on: February 24, 2013, 12:59:15 PM »
Crede ma....avea ditamai barosu...L am intrebat daca masina mea e tren.Ca doar asa am vazut ciocane n frane. Tu sti cu ce se mananca mecanica,dar nu ii mai baga si pe altii in oala ta.Mecanici sunt putini.Ciocanari garla.

AlinI

Răspuns: Service SMT
« Reply #83 on: June 06, 2013, 10:44:00 AM »
Dupa o boacana facuta acum vreo 3 saptamani, am avut de schimbat un far, bara fata si ceva pe sub bara, plus indreptat si revopsit aripa fata si centrat capota motor. Reparatia a fost facuta pe casco la SMT. devizul, daca am vazut bine, a fost in jur de 6200 ron...

ca plusuri: