Service SMT
Subaru club Romania

Service SMT

Kaufmandy

  • 20
  • SG 2.0 2007 4EAT
Re: Service SMT
« Reply #360 on: January 22, 2022, 23:41:46 PM »
Am stat și am tot citit cele întâmplate unora cu SMT... și un timp (destul de lung) am ezitat să îi abordez, deși problemele mașinii cam cereau clar un ochi avizat. Și am tot fost pe la diverși, gen Vali de la Racing Nick, Marsil, Novak... Unii mai mult au stricat decât au rezolvat, alții au rezolvat parțial unele probleme. Săptămâna trecută , după ceva semnale negative pe partea de cutie de viteze (4EAT), am decis că e momentul sa incerc și SMT. Cumva și încurajat de felul cum a comunicat aici Daniel. Si lucrurile chiar stau așa cum le prezintă Daniel aici: comunicarea privind problemele mașinii de la predarea cheii și până la ridicare din service au fost flawless, fara cusur, iar rezolvarea problemelor peste așteptări. La un preț sub așteptări. Din punctul meu de vedere, cu Daniel la recepție, SMT este de nota 11. Cum am avut tangente și cu Autokino (unde chiar daca am fost tratat corect dpdv recepție, servisarea a fost ușor cam lapidară, superficială, cu ceva iz de superioritate că nu aveam probleme prea grave, sau că voi sa le rezolv treptat), pot să spun că au fost chiar peste. Multe mulțumiri Daniel!
« Last Edit: January 22, 2022, 23:46:19 PM by Kaufmandy »

MyKe

Re: Service SMT
« Reply #361 on: March 01, 2022, 15:48:27 PM »
Am fost și eu la ei, ca proaspăt Subarist, pentru verificarea post-achiziție și schimburile uzuale.

Daniel e OK, însă, cum zice și 2xGhe, nu poate să le facă el pe toate. Impresia generală nu a fost prea bună.
Au reieșit ca defecțiuni: bucșele de basculă, joc în casetă, scurgeri de ulei pe la capacele tacheților și a distribuției.
Am efectuat o parte din lucrările propuse în urma verificării (bucșele de basculă și, în loc de schimbarea tachetului împingător al casetei, i-am rugat să încerce strângerea acestuia), dar și altele (schimb antigel, lichid de frână, uleiul din ambele diferențiale, flush 4EAT cu 12 litri de ulei ATF).

Nu știu dacă s-a făcut test de frână/suspensie/diagnoză - nu am primit nicio foaie - au zis că e totul OK. :-\

Am plecat de acolo cu niște afturi de sudură pe bascule, pentru fixarea bucșelor mari (pe motiv că găurile bucșelor erau ovalizate din lucrări anterioare, deși ai fi zis că e prima intervenție acolo) și cu pocnituri în mers, peste denivelări.
Întors, ridicat mașina pe elevator, îmi arătau că scutul e lovit și că atinge caseta acolo, i-am rugat totuși să verifice strângerea șuruburilor ("facem și asta, că tot aveți soluții la orice", "sunt strânse oricum la pistol" ???), bineînțeles că cele care fixează bucșele mari au mai mers strânse aproape o tură până a "sărit" dinamometrica la 140 Nm...

Sunt destul de dezamăgit, pățeam chestiile astea la service-urile de cartier, nu mă așteptam și la reprezentanță. Am mers mai mult pentru Daniel, dar cât timp nu se implică mai mult în spatele ușilor, nu știu dacă revin.
'11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

MyKe

Re: Service SMT
« Reply #362 on: March 07, 2022, 12:08:25 PM »
Am revenit la SMT pentru că ieri am descoperit etrierul stânga față plin de lichid de frână și cutia se comporta din ce în ce mai ciudat (uleiul era pe jojă cu 1 cm peste nivelul maxim, la cald).

https://imgur.com/a/JIWo31K

S-a curățat aerisitorul și s-a mai scos din uleiul cutiei (deși mi s-a zis că e în regulă așa cum e).
Se comportă mai bine acum, deși nivelul e tot peste maxim (la cald) cu 5 mm.
« Last Edit: March 07, 2022, 12:10:43 PM by MyKe »
'11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

MyKe

Re: Service SMT
« Reply #363 on: March 30, 2022, 14:33:08 PM »
Și, ca să închei saga cu SMT, aflu azi că nici nu au aerisit cutia după schimbul de ulei din cutia automată (trecând peste povestea cu nivelul mărit). Habar n-aveam de procedură, altfel mi-i puneam în cap și pentru asta. Și îmi ziceau să nu schimb uleiul prin metoda clasică, că intră aer în instalație... :o

Cu ocazia reviziei de azi, m-am plâns la WIM de comportamentul cutiei și s-a oferit să urmeze pașii pentru această aerisire (mare om, mare caracter). Cert e că mașina s-a schimbat complet. Gata cu vibrațiile și smuciturile, schimbările de trepte se fac lin. Mi-a luat o piatră de pe inimă, îmi pare rău că nu l-am cunoscut mai devreme. ^-^
'11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

Muttley

  • 4372
Re: Service SMT
« Reply #364 on: March 30, 2022, 16:58:53 PM »
WIM e cool.
WRX SW 2002

Re: Service SMT
« Reply #365 on: March 30, 2022, 17:10:53 PM »

WIM

  • 604
Re: Service SMT
« Reply #366 on: March 30, 2022, 17:20:38 PM »
Ma faceti sa rosesc, insa v-as ruga sa ne oprim aici – eu am toata aprecierea pentru Daniel si echipa tehnica din SMT si inteleg foarte bine constrangerile cu care se confrunta. Si inteleg la fel de bine si ca shit happens. 

Foreste

  • *
  • 1904
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Service SMT
« Reply #367 on: May 05, 2022, 22:53:02 PM »
-1 SMT, e jenant sa le bati la usa sa rezolve o problema CASCO la brandul pe care il reprezinta si sa te refuze pe motiv ca nu lucreaza cu Omniasig.
Dealtfel au o lista intreaga cu companiile de asigurari cu care nu au contract. In cazul unora, le-as da dreptate (Euroins, exCity), insa cu altii chiar nu inteleg motivul (Omniasig, Asirom)

+1 Dani, amabil ca intotdeauna, chiar daca nu imi pot rezolva problema la ei.

... alo, Auto Kino? Vin sa fac un Casco la dumneavoastra.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Sese

  • 422
Re: Service SMT
« Reply #368 on: May 06, 2022, 09:42:50 AM »
-1 SMT, e jenant sa le bati la usa sa rezolve o problema CASCO la brandul pe care il reprezinta si sa te refuze pe motiv ca nu lucreaza cu Omniasig.
Dealtfel au o lista intreaga cu companiile de asigurari cu care nu au contract. In cazul unora, le-as da dreptate (Euroins, exCity), insa cu altii chiar nu inteleg motivul (Omniasig, Asirom)

+1 Dani, amabil ca intotdeauna, chiar daca nu imi pot rezolva problema la ei.

... alo, Auto Kino? Vin sa fac un Casco la dumneavoastra.

Nu ca le iau apararea, dar e greu sa accepti conditiile impuse de unii asiguratori, mai cu seama cei din Vienna Insurance Group.
In afara discounturilor nesimtite pe care ti le cer si a orei de manopera de service de cartier dintr-o tara bananiera, se gandesc sa plateasca despagubirile in baza propriilor calculatii Audatex. Care Audatex nu a considerat important sa achite identificarea in baza seriei de sasiu pentru Subaru, astfel incat totul sta in mouse-ul unui nene dintr-un birou, care n-a auzit in viata lui de Subaru.

Lucreaza in conditiile astea cu Asirom. Si nici Omniasig nu-s mai breji.