Istoria Subaru & STI
Subaru club Romania

Istoria Subaru & STI

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #40 on: November 24, 2017, 12:51:30 PM »
Hibridele au un singur minus pe care il vom simti abia dupa ce o scoatem la vanzare. Este posibil sa pierdem mai mult din cauza scepticismului de pe piata in ceea ce priveste complexitatea ei. Va fi greu de convins romanul sa o cumpere second pe baza faptului ca mai are inca 4 ani garantie la acumulatori.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #41 on: November 24, 2017, 16:04:16 PM »
Hibridele au un singur minus pe care il vom simti abia dupa ce o scoatem la vanzare. Este posibil sa pierdem mai mult din cauza scepticismului de pe piata in ceea ce priveste complexitatea ei. Va fi greu de convins romanul sa o cumpere second pe baza faptului ca mai are inca 4 ani garantie la acumulatori.

Cand acest truism va deveni recurent vor fi putine optiuni in dreptul consumatorilor traditionali (qed).
Cu alte cuvinte, daca acesta este trend-ul pietei/industriei, vor ramane cativa nostalgici care isi achizitioneaza masina doar pentru sarma care face legatura dintre pedala de acceleratie si teava prin care curge benzina... ;) Doar ca acesti temerari chiar inteleg mecanica in detrimentul noilor gadgeturi, pardon autoturisme.

Eu unul, ma aliniez trend-ului si astept cu emotii ziua in care voi conduce un produs exotic.
« Last Edit: November 28, 2017, 10:31:18 AM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

moguai

  • 2814
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #42 on: November 24, 2017, 16:19:08 PM »
si eu care abia asteptam vesti despre noul sti ca poate poate m ar fi convins sa l iau la un moment dat....
nah, il tin stock pe cel din dotare, cine stie cat o sa valoreze in 2-3 ani  ;D ;D ;D
macar va exista varianta US (costisitoare) pt cei care chiar il doresc cu adevarat....
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #43 on: November 28, 2017, 09:46:45 AM »
E bine sa fim deschisi la minte, zic.

Adevarul este ca dupa doua zile de mers in Bucuresti sub cod de ploaie, Outback-ul inregistreaza un consum maxim istoric de 17.2%
Am mers doar cu treptele 1 si 2 si am facut plecari de pe loc de cred ca fac basici la talpa.
Un hibrid are sens in situatii de genul acesta, la fel ca migratia :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #45 on: December 05, 2017, 10:52:39 AM »
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/subaru-launch-first-ev-2020-variant-existing-car

Daca are si LED-uri, cat mai multe si cat mai bine distribuite, cunosc deja un prim cumparator avid de sclipiciuri... ;D

Lasand gluma deoparte cred ca este cam timpurie noua masina, cel putin pentru Europa de Est intrucat infrastructura de incarcare electrica nu poate fi dezvoltata in acelasi ritm cu productia de EV.

Totusi, eu m-as inscrie sa cumpar primul Subaru hibrid sau PHEV (ma ajuta faptul ca locuiesc la curte si am prize pe locurile de parcare iar la birou avem sursa de curent langa noi).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!



Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #48 on: January 11, 2018, 11:12:20 AM »
Normele respective nu mai au legatura cu stiinta, sunt instrumente politice si economice pentru a stoarce bani de la consumatorii finali.
Toata problema porneste de la o minciuna aprobata politic prin care se stabileste ca dioxidul de carbon este poluant.
De la aceasta minciuna se dezvolta un intreg rationament aparent logic.
Masinile noi, electronice, sunt adevaratele poluante dar utilizatorii nu doresc sa accepte adevarul.

Prius si Tesla nu se repara in orice atelier service si de catre orice mecanic. Au durata de viata mai scurte, piese scumpe si sunt foarte greu de reciclat.


Mare adevar graiesti !
Ex STi 2017
M4 -2018
320xd-2011

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #49 on: January 11, 2018, 12:41:12 PM »
adica dioxidul de carbon nu este poluant?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #50 on: January 11, 2018, 13:46:10 PM »
Pai cica s-a refacut stratul de ozon in nu stiu ce zona, deci nu e :D :D :D

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #51 on: January 11, 2018, 14:31:24 PM »
Cu ozonu' era responsabil CFC-ul. Cloro-fluor-carburi sau parca asa ceva. Era prin spray-uri :)

Din dex, a polua: A face ca aerul, apa, mediul înconjurător să fie viciate de substanțe reziduale, deșeuri etc., cu modificarea, echilibrului natural și efecte dăunătoare asupra organismelor vii; a vicia; a infecta.

CO2-ul nu cred ca ne otraveste, are efecte daunatoare etc. Nu de alta dar il expiram si noi.
Cantitatea lui, acumulata etc produce efecte asupra vremii e altceva. Doar ca, asa cum am mai spus, cand omori fiintele care se hranesc cu CO2 (padurile), poti sa pui mama normelor la motoare termice, tot acolo se ajunge.
Oamenii sunt idioti. Daca avem mai putine resurse de a recicla CO2, restrangem emisiile chiar cu pretul unor metode absurde. Cat de greu o fi sa se reimpadureasca astfel incat sa beneficiem de plamanii naturali ai planetei?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #52 on: January 11, 2018, 14:52:20 PM »
bucuria f*te ecologia!
ecologia f*te bucuria!

... ciclul se reia.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2203
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #53 on: January 12, 2018, 16:23:55 PM »


THE SUBARU VIZIV PERFORMANCE STI CONCEPT COULD BE THE WRX OF THE FUTURE: https://drivetribe.com/p/the-subaru-viziv-performance-sti-RCnmqo49TC6IX5lhTY4pKw?iid=Wk-GUTsGRNumvhwctWUV7Q
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #54 on: January 13, 2018, 08:27:37 AM »


MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!

puiu

  • 787
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #56 on: March 21, 2018, 21:32:52 PM »
nu am vazut sa se mai fi postat...

http://subaru-impreza.de/index.htm

WIM

  • 670
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #57 on: April 04, 2018, 12:45:31 PM »


MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Istoria Subaru & STI
« Reply #59 on: April 04, 2018, 16:03:50 PM »
Mda, acelasi punct de vedere ca cel din mesajul meu catre Subaru USA in postarea lor cu STi 30 years. Adica, au ajuns de la brand de performanta oferind piese care sa imbunatateasca manevrabilitatea la un brand cu stickere, fibra de carbon fake si cusaturi cu ata rosie.

Si aici cred ca este de vina in special Subaru Of America pentru ca ei nu au avut niciodata acces la STi si cataloage de piese de STi cu adevarat si au facut reclama doar cu sepci si schimbatoare de viteza inscriptionate STI pana cand au bagat in cap publicului ca asta inseamna STi.
« Last Edit: April 04, 2018, 16:06:06 PM by MihaiFlorescu »