Rom AZ1G202G (STI 2008, 2009, 2010, 2011,2012,2013) cu diverse feature-uri
Subaru club Romania

Rom AZ1G202G (STI 2008, 2009, 2010, 2011,2012,2013) cu diverse feature-uri

Forester

  • 3068
  • The other right!
Îhî!  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Îhî!  ;D

deci vrei sa zici sa pun float-uri cu semnificatia 0 pentru cut (0 * timpul de injectie)  , 1 no cut (1 * timpul e injectie) si valori subunitare de genul 0.1 (0.1 * timpul de injectie) pentru un soi de partial cut -> doar ca in acest caz tuner-ul trebuie sa fie atent sa fie timpul de injectie totusi destul de mic sa nu apara knock pe motiv de lean afr .. hmm

Forester

  • 3068
  • The other right!
Glad I could help!  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
de aia e bine sa ai cu cine vorbi ...

andea79

  • *
  • 4007
mai am o idee :)

as putea folosi firele de la solenoidul CPC (de la canistra de carbon)  cu logica din ECU rescrisa sa controlez un 3-port sa fortez inchis (cand e ALS/rolling activ) sau normal BPV-ul ... opinii ? :)

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Nu exista. Noi, utilizatori obișnuiți.Tu, power user.
« Last Edit: August 23, 2021, 17:18:01 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Nu exista. Noi, utilizatori obișnuiți.Tu, power user.

... ignoring ... :)

andea79

  • *
  • 4007
rotational fuel cut e gata de teste :)

ca idee am pornit de la cele 4 tabele "Per injector pulse width compensation" A/B/C/D -> din care ECU ia un multiplicator si pe care il duc la 0 cand vine randul la cut pt. un anume cilindru (sau la 0.x pt. partial cut cf. setarii)

daca tine vrajeala :) ma gandesc sa utilizez intr-un mod asemanator tabelele "Timing Compensation Per Cylinder " A/B/C/D si "Ignition Dwell" ca sa duc la 0 dwell time-ul cand vine randul la cut pt. un anume cilindru

inca nu imi dau seama daca o sa le pot si sincroniza, sa pot combina de exemplu spark cut cu partial fuel cut pe acelasi cilindru ... dar asta e toata distractia :)

si daca va intrebati de ce tot vorbesc aici singur, it's just for fun :) stiu cine citeste siguur dar nu poate raspunde aici :))   

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
go for als :D sa vedem daca suna diferit :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
cu clapeta electronica ii dai cat aer vrei :) - deja suna diferit
cu control pe avcs intake si mai ales exhaust - deja suna diferit :)
cu rotational spark cut si (partial) fuel cut  combinate - again deja suna diferit :)
cu model setabil de cati cilindri si care sa-i taie - deja suna diferit din nou :)

pana crapa .... ca apoi evident e liniste :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Ei, hai ca nu e greu sa previi crapelnita. Uite:

if (motor.sta_sa_crape)
    don't;
else
    do_crazy_stuff;

You're welcome!  8) ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
multumesc, am introdus si am mai corectat cateva buguletze .. si mergeee :)

rotational fuel cut merge in ambele variante testate: cu fuel cut flag per cylinder (taie de tot cilindru) sau cea prin "Per injector pulse width compensation" modificat (permite si % de fuel cut)
« Last Edit: August 25, 2021, 12:33:34 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
siii ... rotational spark cut works :)
mai trebuie/vreau sa verific cumva mecanic ca spark cut si fuel cut actioneaza pe acelasi cilindru cand sunt active ambele ... but it works :)

sii :) ma sacaie in continuare retrogradarea cu mai multe trepte pe franare, ma gandesc ca as putea sa folosesc cumva si viteza de deplasare a masinii si cumva in momentul in care turatia calculata pt. tr inferioara nu mai este "acceptabila" vs. viteza masinii sa presupun ca se retrogradeaza 2 trepte ... hmm

daca/cine are idei ... sunt deschis :)

Am citit cu mare interes tot procesul de auto blip si mi se pare genial ca te poti juca cu asta. Am intalnit fenomenul, dar nu m-am gandit ca se poate adapta (ma gandesc ca pe orice clapeta electronica).

Pentru partea asta de a intervenii si pe retrogradarea a mai multor trepte, inteleg ca e o provocare, dar intr-o oare care masura nu prea o sa se foloseasca. Pe circuit totul se intampla foarte smooth si retrogradarile se fac pe rand, foarte rar se intampla sa sari vreo treapta.

Felicitari! :D

andea79

  • *
  • 4007
pai .. teoretic (si practic) daca poti intelege si urmari codul oem se pot suprascrie sectiuni/injecta cod propriu deci poti controla/face ce vrei cu inputurile si outputurile ECUului mai ales ca 30% din memorie este libera ....
problema cu retrogradarea de mai multe trepte este generata de faptul ca noi nu avem senzor in cutie care sa spuna in ce treapta este, si treapta curenta este calculata de fapt pe baza rpm, viteza de deplasare si gear ratios