FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #500 on: March 03, 2016, 08:53:23 AM »
Eu am  gasit-o cu 680 de lei la Al Padrino,   vine cam in 4-6 zile lucratoare. La Turbo cred ca e mai scumpa piesa.   Setul de garnituri motor in a patra zi de la comanda era la mine :o , cica depinde cum sunt zborurile.
« Last Edit: March 03, 2016, 09:17:44 AM by UXE »

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #501 on: March 04, 2016, 09:05:37 AM »
Piesa de care vorbesc eu cred ca este  13223B


UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #502 on: March 04, 2016, 17:23:29 PM »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #503 on: March 04, 2016, 22:24:14 PM »
E de bine, de rau?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #504 on: March 04, 2016, 22:55:02 PM »
Poate cei care au mai vazut garnituri uzate sa isi dea cu parerea. Mie imi pare ca este ceva intrerupere la cea din dreapta jos, dar nu bag mana in foc.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #505 on: March 05, 2016, 08:55:47 AM »
O sa fac poze si la bloc.  Cert e ca eu am vazut  spuma in antigel, fara pete de ulei.  E destul de usor sa torni lichid de parbriz in el, ca sunt apropiate vasele si daca te gandesti la altele poti sa o comiti.  Eu nu tin minte sa fi facut asa ceva.   Daca circuitul de racire are vreun por pe unde trage aer voi vedea dupa ce se termina lucrarea si merg cu ea  la drum.  Macar cu garniturile inlocuite mai stau 150k km linistit.

Daca totul va fi ok dupa aceasta operatiune, va urma inlocuirea evacuarii  (cu sau fara catalizator) si a protectiilor.   Ma astept la o cheltuiala de minim 2000E.  


andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: FXT 2006
« Reply #506 on: March 05, 2016, 10:43:02 AM »
pai ti-am mai zis aici pe forum ca inlocuirea garniturilor la tine mi s-a parut un pic cam "intempestiva" :)

oricum, la Subaru cel mai frecvent NU ai ulei in apa -> cel mai frecvent scapa gazele in sistemul de racire adica NU apare ulei in antigel veci ...

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: FXT 2006
« Reply #507 on: March 06, 2016, 21:10:08 PM »
Pozele sunt făcute cu ciobul, nu se vede nimic.

Cam așa arată uzura:
http://i.imgur.com/SYopK6f.jpg
http://i.imgur.com/WFw2ETz.jpg

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #508 on: March 22, 2016, 20:55:37 PM »
Care imi explici si mie o chestie.  Trebuie reglati tachetii si din cate am inteles  doar 4 dintre ei au nevoie de asa zisele "lifter-valve" , adica d-astea:

1. Care sunt motivele pierderii dimensiunii exacte ale pieselor? Adica practic nu se mai respecta cota impusa de producator.

2. Mi s-a recomandat sa schimb doar 4, celelalte 4 respecta cota. De ce as schimba doar 4?  Celelalte 4 daca le folosesc in continuare nu or sa ajunga si ele sa iasa din cota din cauza uzurii? 

3. Mi s-a spus ca pot face rost de piesele necesare , doar ca daca vreau mai ieftin imi pot da unele uzate dar care respecta cota. Aici cum se poate afla exact?  Se monteaza piesa si se masoare din nou cu lera?

Sa le schimb pe toate 8 cu unele noi sau doar alea 4? Noi sau uzate? O bucata noua ar fi cam 25 de dolari.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #509 on: March 23, 2016, 18:30:09 PM »
Ok, deci nimeni.   :-\

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #510 on: March 23, 2016, 18:53:53 PM »
Eu am cautat pe codul OEM de la motorul meu si imi da 59 lei bucata la alpadrino. Tot lifter valve ii spun si ei :)

Muttley

  • 4934
Răspuns: FXT 2006
« Reply #511 on: March 23, 2016, 18:58:27 PM »
1) frecarea cu cama;

2) de ce sunt doar 8? Sau sunt doar pe admisie ori doar pe evacuare cele cu probleme?

3) exista micrometru;

Eu le-as schimba pe toate.

WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #512 on: March 24, 2016, 08:46:09 AM »
Eu am gasit cu 90 de lei la Alpadrino.   

Sunt doar pentru evacuare.   O sa mai discut cu nenea diseara.   


E de o luna si jumatate in service   :(  si pe anul acesta nu am mers cu ea decat de doua ori: o data cand m-am intors din concediu de iarna si al doilea drum la service  :-[ .

I miss  him :'(

Muttley

  • 4934
Răspuns: FXT 2006
« Reply #513 on: March 24, 2016, 09:06:38 AM »
WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #514 on: March 24, 2016, 09:06:52 AM »
Dar de ce merge atat de greu?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4934
Răspuns: FXT 2006
« Reply #515 on: March 24, 2016, 09:10:52 AM »
Probabil si disponibilitatea pieselor o fi avand o legatura. Pentru logan s-ar rezolva-n 30 min, aici e vorba de ~1 saptamana pt orice o-ring surpriza.
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #516 on: March 24, 2016, 14:12:51 PM »
Pai dureaza, ca:


- dupa detasarea motorului de pe caroserie  s-a mai lucrat si la alte masini;
- s-au chinuit un pic sa desfaca motorul, unele suruburi au trebuit maltratate ca sa fie scoase;
- dupa desfacerea completa s-a dat comanda de piese (o parte eu , o parte service-ul);
- unele piese au venit gresit si s-au comandat din nou , de fapt erau niste sigurante pe la ambreiaj
- apoi s-a inceput curatarea chiuloaselor
- reglarea tachetilor

si dupa cum spuneam nu se lucreaza non-stop la masina. Acum cred ca ii dau bice ca ma duc mai des pe la ei.  Nici nu vreau sa ii grabesc sa iasa prost,  dar macar la 2 zile sa vad ca au facut ceva.

Sper ca dupa mijlocul viitoare sa mi se dea vestea cea buna.

Muttley

  • 4934
Răspuns: FXT 2006
« Reply #517 on: March 24, 2016, 14:35:44 PM »
Ce, ca n-aveau garniturile nimic?  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: FXT 2006
« Reply #518 on: March 24, 2016, 17:25:54 PM »
1) frecarea cu cama;

2) de ce sunt doar 8? Sau sunt doar pe admisie ori doar pe evacuare cele cu probleme?

3) exista micrometru;

Eu le-as schimba pe toate.


Salut ! Acele lifter valve sunt de fapt supape hidraulice  cu autoreglaj... Cel Putin la Opel diesel sunt FOARTE asemănătoare... Ele sunt actionate de niste plachete metalice care la rândul lor sunt actionate de axa cu came, sccuzarivdw comparatie dar,vroiam sa scot in evidenta asemănarea lor...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13905
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #519 on: March 24, 2016, 17:42:59 PM »
La Subaru e putin diferit. Doar la anumite motoare sunt acele plachete cum le numesti tu. In cazul de fata sunt direct actionate de axa cu came.