FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FXT 2006
« Reply #1180 on: September 02, 2019, 14:22:42 PM »
Te așteptai să spună că ceva nu e ok și că suporta costurile reparației?

Oricum in 7k și cu mașina pe elevator nu ai ce sa vezi.

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1181 on: September 03, 2019, 08:33:18 AM »
Ma asteptam sa fie ok  , dar sa dea mai multa atentie inspectiei. 

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FXT 2006
« Reply #1182 on: September 03, 2019, 08:42:32 AM »
Cum , nu te-au si luat in brate ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1183 on: September 03, 2019, 09:30:53 AM »
Inca astept

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1184 on: October 14, 2019, 09:07:00 AM »
Un service serios prin dr taberei sau pipera unde sa schimb si eu urgent uleiul motor si filtru de ulei (care a cedat si curge) ? Si  cu pret decent gen 80-100 lei (cu piesele mele)

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FXT 2006
« Reply #1185 on: October 14, 2019, 10:46:33 AM »
service serios & dr taberei sau pipera & urgent  &  filtru a cedat si curge &  pret decent & piesele mele

Din elementele astea se face o ecuatie destul de dificila. :)
Ar trebui simplificata.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1186 on: October 14, 2019, 11:24:24 AM »
Atunci sa intreb altfel.  Voi astia care stati in bucuresti la ce service va schimbati uleiul si filtrul?

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: FXT 2006
« Reply #1187 on: October 14, 2019, 18:20:34 PM »
Atunci sa intreb altfel.  Voi astia care stati in bucuresti la ce service va schimbati uleiul si filtrul?
Intrebi de lucruri sfinte.🤑
Drumul este mai spectaculos decāt destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1188 on: October 16, 2019, 09:15:23 AM »
De ce sa fie secret?  Exista o frica de cineva?

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #1189 on: October 16, 2019, 11:38:15 AM »
Ce frica sa existe?
Insa, pe sleau, eu vad asa: cei care au un service "de cartier" la care se duc, cu siguranta si-au construit o relatie in timp, in care ei au capatat incredere in acel service, cei de acolo il trateaza mai cu atentie si poate si cu preturi mai bune, ca il stie ca e "client bun" si "client vechi" etc.
Ce vrei tu sunt conditii si preturi pe care le obtii dupa ce ai "cultivat" o astfel de relatie, doar ca tu vrei un shortcut sa ajungi acolo. Nu cred ca exista asa ceva.
Tu vrei piesele tale, conditiile tale, garantie de la ei, sa fie aproape de casa, preturi mici si sufletu-n rai. Nu exista.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1190 on: October 17, 2019, 14:56:02 PM »
Nu vreau niciun shortcut. Vreau un service de incredere  cu preturi decente (a se citi "realiste") pentru o operatiune elementara.  Nu este vorba de "cultivat"  , ci de modul in care unii isi umfla preturile pana la cer pentru niste operatiuni simple. 


Acu pe bune,  ce mare efort din partea mecanicului sa desurubeze un buson si sa lase uleiul sa scurga,  sa desfaca filtru si sa il infileteze pe cel nou si apoi sa toarne cu o palnie uleiul.  Un pret peste de 120 de lei mi se pare exagerat. 

Chiar daca este o operatiune cu responsabilitate,  efortul nu este mare.

Si acum or sa vina altii si or sa imi zica ca mai sunt si alte cheltuieli ale service-ului cum ar fi  curentul, impozitul, vopseaua de pe usa.. etc..

Intreb si eu:  de ce unele service-uri  pot supravietui cu preturi  pentru un schimb de ulei de 60-70 de lei , iar altele fara 120-150 nici nu se uita la masina?

Eu consider ca daca un lucru valoreaza X , iar tu imi ceri 2X  nu vreau sa dau banii. Punct.

« Last Edit: October 17, 2019, 14:56:45 PM by UXE »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FXT 2006
« Reply #1191 on: October 17, 2019, 15:58:45 PM »
Atelierul service isi asuma o responsabilitate cand efectueaza o operatiune.
Ceea ce pare banal la prima vedere se traduce in sume foarte mari in cazul unei probleme aparute la montaj.
Firma tarifeaza operatiunea cu 15Euro iar posibila reparatie depaseste cu lejeritate 5000Euro.

Circuitul este simplu. Clientul doreste sa plateasca putin, firma incaseaza putin, mecanicul este platit cu bani putini.
Costurile mici exclud din start scule de calitate, documentatie tehnica updatata (se plateste periodic), cursuri de training pentru personal, organigrama completa a specialistilor.
Cei scumpi au oameni cu experienta, pregatiti si responsabili.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: FXT 2006
« Reply #1192 on: October 17, 2019, 16:42:29 PM »
Cei scumpi au oameni cu experienta, pregatiti si responsabili.

...loiali companiei și totodată buni consilieri tehnici īn fața clientului (adică vorbesc pe īnțelesul unora ca mine).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

WIM

  • 670
Re: FXT 2006
« Reply #1193 on: October 17, 2019, 16:43:06 PM »
Nu vreau niciun shortcut.

Chiar daca nu-l vrei, iti pot oferi eu unul  :D
O bucata de beton in curtea depozitului unde am masina, un cric hidraulic si restul de scule de care s-ar putea sa ai nevoie - tubulare, cheie pentru filtru etc. Tu vii cu uleiul nou, filtrul si niste bidoane goale pe care sa le umpli cu uleiul uzat.
Se poate intampla sambata sau duminica, intre orele 12 si 18.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FXT 2006
« Reply #1194 on: October 17, 2019, 17:03:33 PM »
...loiali companiei și totodată buni consilieri tehnici īn fața clientului (adică vorbesc pe īnțelesul unora ca mine).

Corect. Si aceste aspecte se adauga tot la costuri.
Punand totul cap la cap ajugem la concluzia ca solutiile scumpe sunt de fapt cele mai convenabile.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: FXT 2006
« Reply #1195 on: October 17, 2019, 21:45:04 PM »
Sau varianta 2. Mecanici slab pregătiți și prost plătiți și service scump pt profit mare.
Plus ca puține service isi mai bat capul cu lucrări mari gen rebuild motor sau cutie.e mai simplu sa facă 10 schimburi de ulei

UXE

  • 1731
Re: FXT 2006
« Reply #1196 on: October 18, 2019, 09:07:55 AM »
Chiar daca nu-l vrei, iti pot oferi eu unul  :D
O bucata de beton in curtea depozitului unde am masina, un cric hidraulic si restul de scule de care s-ar putea sa ai nevoie - tubulare, cheie pentru filtru etc. Tu vii cu uleiul nou, filtrul si niste bidoane goale pe care sa le umpli cu uleiul uzat.
Se poate intampla sambata sau duminica, intre orele 12 si 18.


Eu fac cam 3-4 schimburi de ulei pe an.   De banii de manopera  pe un an mai bine imi cumpar  2 sau 4 rampe si o sa mi schimb uleiul si filtru de ulei la tara,  ca tot merg acolo aproape in fiecare weekend.    ;D






Muttley

  • 4913
Re: FXT 2006
« Reply #1197 on: October 18, 2019, 09:43:54 AM »
Din toata discutia asta fara sens am ramas cu o trilema: de ce trebuie saltat un forester la schimbul de ulei?

Uxe, Wim ar fi meritat asa, macar un discret "multumesc". Zic si eu...
« Last Edit: October 18, 2019, 09:44:41 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: FXT 2006
« Reply #1198 on: October 18, 2019, 10:12:03 AM »
E forester, nu Unimog cu portal axle!  ;D ;D

Uxe, e doar 4-500 de lei o rampa? Si cu uleiul si filtrele uzate, ce faci? Ai o "rīpa" satului unde ajung toate?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: FXT 2006
« Reply #1199 on: October 18, 2019, 10:13:18 AM »
Sunt benzinarii unde se colecteaza uleiul.