impreza 2.0, 2008
Subaru club Romania

impreza 2.0, 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #40 on: September 27, 2016, 06:46:07 AM »
Mișto poze. Foarte mișto.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #41 on: September 27, 2016, 08:22:53 AM »
Mișto poze. Foarte mișto.

...da' lipsesc cu desavarsire
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

puiu

  • 787
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #42 on: September 27, 2016, 11:25:39 AM »
 ;D prea dimineata sa ma gandesc ca de la mine se vad pen'ca's logat











image hosting above 5 mb

Farurile inainte de polish/lac si in timp ce...

Acum se vad?
« Last Edit: September 27, 2016, 11:30:25 AM by puiu »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #43 on: September 27, 2016, 13:37:57 PM »
Da.
Si daca puneai o poza si dupa, filozof n-are nicio treaba.  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #44 on: September 27, 2016, 15:28:23 PM »
Pai in prima poza farul din prim plan pare a fi "inainte". Sau e doar unghiul care nu'l avantajeaza?

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #45 on: September 27, 2016, 15:44:03 PM »
Da, d-aia ziceam si de o poza "dupa".  :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 787
Răspuns: impreza 2.0, 2008
« Reply #46 on: September 27, 2016, 16:17:25 PM »
Da. Farul din prim plan, dreapta pe masina, e cel imbatranit. Hai ca va fac poze si dupa.

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #47 on: June 07, 2017, 12:25:05 PM »
Ca tot a fost mini vacanta, mai dam cu matura pe aici.
1600 km pana in Thassos si plimbari pe acolo, ca tot romanul.
M-a uns pe suflet in vreo doua-trei depasiri cand se pleca in grup din spatele TIR-ului si lasam in urma santafeuri, octavii...chestii.
Pe de alta parte nici mie nu imi place sa ma risc aiurea la depasiri asa ca bag carbuni pana in 6.000rpm.
Verificat ulei la plecare - cativa mm sub maxim. La intoarcere aproape tot pe acolo, poate fix tot acolo. Nu stiu ca ma doare capul cand incerc sa verific pe joja.
Ma mananca de un melc... :).
Iar am ramas impresionat de scaune. Nu am mers in alta masina nici ca pasager sa stau 600km in scaun doar cu pauze scurte de pipi sau bagat benzina si sa fiu atat de ok cand cobor.

Wrx-urile generatia asta pot fi utilizate fara grija de piston?
Sau sunt ca sti-urile, bantuite de batai si alte nebunii?

Adica as renunta la DD cu un wrx si m-as plimba doar cu gc-ul iar wrx doar de concedii.
« Last Edit: June 07, 2017, 12:33:45 PM by puiu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #48 on: June 07, 2017, 12:28:56 PM »
Planuiesc o vacanta tot acolo, ca tot romanul :)) prin august cu Outback-ul. Ceva tips & tricks?

Uita de WRX din acelasi an!

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #49 on: June 07, 2017, 12:59:18 PM »
Da:
La Haskovo tine drumul prin oras, centura e ffff denivelata. Am reusit sa pun suspensia in tampoane la 80 la ora... Cred ca a fost maxim atins pe acolo. M-am linistit instanta la 40-50.
Gurkovo e spart rau de cratere + f denivelat. Gps-ul face ocolire dar e la fel de prost+ca e in salbaticie ocolirea. Am preferat orasul.
Au bagat si radare fixe, am vazut ca localnicii reduc in dreptul lor...eu am tinut viteza :))
95-ul lor de la rompetrol mi se pare ca merge mai bine ca 100 de OMV de la noi.
Asta despre drum.

In rest... Pe insula ma duc la relaxare. Am gasit o cazare cu taverna in Kinira. Fantastica locatia pe un picior de stanca in mijlocul apei.
Liniste. Curatenie zi de zi. Taverna jos, mancarea in top 3 personal pt insula. Familie de greci cu nemti, fara angajati. Am fost tratat impecabil din prima secunda, cum ar trebui sa fie peste tot.
As recomanda-o pt cei ce vor liniste.
In seara finalei a fost plin de greci la taverna dar linistea s-a pastrat pana la inchidere.
MP pt locatie si contacte. Nu te lua dupa booking. ;)
Putin cam aglomerat la grantia ro-bg si bg-ro. Makaza cu doua randuri de masini faceau treaba de doua ori mai repede.
In primele doua saptamani de sept ma duc in concediul mare, f probabil tot acolo. Nu suport caldura deloc+apa mai calda+aglomeratie mai mica.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #50 on: June 07, 2017, 13:52:43 PM »
...
Uita de WRX din acelasi an!

Why?

PS: E on-topic, omu' a deschis subiectul pe topicul lui. :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #51 on: June 07, 2017, 14:02:29 PM »
Da. Chiar vreau pareri pro/contra.
Ma intereseaza siguranta in caz de impact, motor sa nu ma lase in drum, melcul sa fie acolo preventiv in caz de nevoie. Nu mai merg tare de ani.
Si un forester xt m-ar coafa.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #52 on: June 07, 2017, 15:42:30 PM »
Este acelasi motor ca cel de pe Forester XT din cate stiu eu. Acela care a fost schimbat pe garantie pana in 50k km pe la mai toate masinile.

Mai sunt cateva raritati care au rezistat, cum este masina lui tar0M, dar el a mers putin si cu ulei gros si nu foarte tare. Si oricum nu are inca 100.000km.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #53 on: June 07, 2017, 17:28:41 PM »
Huh? Stiu ca sunt ceva diferente intre motoarele foresterilor XT SH si SG, de genul SH are mai putin cu 20Nm, dar nu stiam cum ca ar pica.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #54 on: June 07, 2017, 21:17:27 PM »
Destule pe autovit/olx cu motoare "in garantie". Reparate/schimbate complet... Naiba stie

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #55 on: November 10, 2017, 06:53:17 AM »
Zboara timpul....
Au mai trecut doua revizii.
In primavara la schimbul de ulei am bagat Shell 5w30 cu tehnologia minune, extras din gpl. Nu m-a impresionat cu nimic. Toata vara am banuit consum mare de benzina.
In septembrie in concediu (acelasi drum de thassos) am tinut socoteala la bonurile de benzina si a iesit 8l/100km in conditiile in care la dus am prins drumul plin de crăci si copaci cazuti de la o furtuna si m-am tinut relaxat dupa doua tiruri sa mature ei tot.
Plus motor galagios la cald.
Am facut revizia saptamana asta si am pus castrol. Urechea mea e multumita.
83.000 km.
Trebuie sa schimb iar bucsile mari de la basculele fata. Cele puse acum @20.000 km s-au crapat. Originale.
Ma gandesc sa pun din poliuretan.
Pros and cons?
Sau poate gasesc ceva aftermarket tot cauciuc dar pline.
« Last Edit: November 10, 2017, 06:56:52 AM by puiu »

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #56 on: January 17, 2018, 21:14:23 PM »
Miercuri 10 ianuarie. Zi de trista amintire.
Ploaie.. Ora 18... Iuliu Maniu... Coloana... Trepidatii in pedala de ambreiaj...10 metri mai incolo nu mai am ambreiaj. Dat jos din masina..impins usor.. Masina ia avans... Urcat in masina...
Boul baltii lasase cutia in treapta 1. De emotie.
Scos din viteza... Luata la umar...
Din fericire aveam GC-ul in zona, intr-o parcare privata. Luat gc-ul alergat prin oras pana la norauto berceni, luat bara de tractare de 2,5t ca sa fim siguri ca nu se rupe.
Asteptat trafic lejer de 10 noaptea, tractat coaja pana acasa (deja ii faceam in gand anuntul de olx)
Joi sunat la rux auto (vecin de cartier)...vineri mers pe capul omului si stresat, chemat platforma, carat bagaboanta la rux. O lacrima in coltul ochiului cand am vazut-o plecand pe targa.
Luni 15 incepe durerea. Kit ambreiaj uzat, furca sparta, nu se stie pe unde exista un ambreiaj..cauta omul, nu ma bag.
Gasit ambreiaj, nu e furca. 10 zile termen de livrare. Lucratoare.
Cautat alternative - reparat/ranforsat furca, o zi termen de livrare.
Azi pe la 16 telefon de la rux: poti sa vii sa iei masina.
O iau seara, ma plimb juma de ora, imi moare motorul de doua ori ca nu sunt invatat cu ambreiaje de astea moi.
Ajung acasa, rasuflu usurat psihic si financiar, nu mai am la ce sa duc grija (la bani adica).
Ambreiajul nou tine foarte bine, pedala foarte pufoasa, parca e alta masina.
Inca plang de fericire. Si imi sterg nasul. Si mai plang.
De fericire.
Schimbat si uleiul la cutie cu ocazia asta. Iar.
Cutia e ca noua.
Doar din ambreiaj.
Data viitoare stiu. Cum s-a intarit pedala merg sa il schimb.

Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #57 on: January 18, 2018, 09:25:17 AM »
Sa te bucuri de noul ambreiaj. Stiu si eu cum e, si al meu e proaspat.
Si la mine era pedala tare, si cand am dat cutia jos sa schimb 2 rulmenti care faceau galagie, am zis totusi sa verific si ambreiajul si s-a cerut schimbat.
Sunt perfect de acord cu tine, este cu totul alta masina.  :)

De curiozitate, dupa cati km a cedat,si cat te-au costat piesele?
Subaru Impreza 1.5R 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #58 on: January 18, 2018, 11:12:52 AM »
Luat gc-ul alergat prin oras pana la norauto berceni, luat bara de tractare de 2,5t ca sa fim siguri ca nu se rupe.
Asteptat trafic lejer de 10 noaptea, tractat coaja pana acasa (deja ii faceam in gand anuntul de olx)

Masinile astea nu se tracteaza niciodata.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4913
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #59 on: January 18, 2018, 11:36:59 AM »
Cu o punte suspendata nu prea, c-o omori in primii metri. Cu toate 4 rotile pe jos nu vad cu ce ar deranja-o.
WRX SW 2002