impreza 2.0, 2008
Subaru club Romania

impreza 2.0, 2008

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #60 on: January 18, 2018, 13:04:39 PM »
Asa stiam si eu ca ori pe toate 4 ori pe platforma. Viteza nu a trecut de 20 la ora. Daca stiam luam platforma. Ce pateste? Presupun ca centralul e problema.

Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #61 on: January 18, 2018, 14:07:56 PM »
Daca mergi la vale pe liber se strica ceva?!
Puteai s-o tragi (scoasa din viteza) si cu 200km/h ca nu avea nimic, deci stai fara griji.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #62 on: January 18, 2018, 14:25:52 PM »
Nu prinde hatch-ul aspirat viteze de astea ca il rupea gcul pe genunchi :))

Muttley

  • 4916
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #63 on: January 18, 2018, 15:57:48 PM »
Pfaizer, mersul pe liber la viteze mari termina rapid rulmentii de pe pinioanele cutiei. Aia se invart repede, ca-s legati de roti, primarul se invarte incet, ca-i legat de motorul care-i la turatia de relanti. La viteza mare, cutia tre' sa fie intotdeauna in viteza.

Wrangler, eu unul nu-s de acord cu aruncatul pietrei si fugitul. Spune-ne ce se strica daca ai de gand te rog. Daca nu, ne balacarim aiurea pe aici si umplem forumul de prostii.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2349
  • +
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #64 on: January 18, 2018, 16:31:19 PM »
Wrangler, eu unul nu-s de acord cu aruncatul pietrei si fugitul. Spune-ne ce se strica daca ai de gand te rog. Daca nu, ne balacarim aiurea pe aici si umplem forumul de prostii.

Apreciez altruismul tau si efortul depus pentru a oferi explicatii.
Cat despre prostii, astea sunt specialitatea altora, bineinteles nu de pe acest forum.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #65 on: January 18, 2018, 16:32:10 PM »
Muttley, nu prea plange niciun rulment.

In cazul mersului pe liber, rotile invart diferentialul cental si arborele de iesire din cutie si cam atat!
Sincronizatoarele sunt pe arborele de iesire asa ca aici se imparte lantul cinematic in doua:
1. Arbore motor-ambreiaj-arbore de intrare in schimbator-angrenaj format din pinioane;
2. Arbore de iesire-diferential central-diferentiale punti-roti.

Si “arborele primar” e pe la cutiile alea de camion, gen Roman, unde sunt 3 arbori  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #66 on: January 18, 2018, 16:37:36 PM »
Muttley, faza cu rulmentii este valabila la schimbatoarele de viteze cu trei arbori unde arborele Secundar intra in arborele Primar, rotindu-se cu ajutorul unui rulement, iar in cazul mersului pe liber apar viteze mari intre cei doi arbori, deci rulmentul este solicitat.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #67 on: January 18, 2018, 17:25:16 PM »
Faceti cat spam vreti aici numai sa ne lamurim. Eu pun banii pe central.
Wrangler?

Muttley

  • 4916
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #68 on: January 18, 2018, 17:55:00 PM »
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #69 on: January 18, 2018, 17:57:19 PM »
Manualul de Legacy 2005 vede lucrurile usor diferit.


Muttley

  • 4916
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #70 on: January 18, 2018, 18:11:37 PM »
Iar eu nu ma prind. In captura ta figureaza cu ok ce a facut el.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #71 on: January 18, 2018, 18:17:44 PM »
Usor diferit fata de explicatiile de pe forum, in sensul in care poti sa tractezi o manuala dar nu mai mult de 30 km si poti si o automata dar cu nu mai mult de 30 km/h.

Muttley

  • 4916
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #72 on: January 18, 2018, 18:20:15 PM »
 :o :o :o Ambele limitari sunt la AT!!

In fine, cedez nervos, ma retrag  ;D

« Last Edit: January 18, 2018, 18:22:16 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #73 on: January 18, 2018, 18:36:54 PM »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 4916
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #74 on: January 18, 2018, 18:52:46 PM »
Cedez, dar nu cedez.

Omul asta, cu topicul, a avut ambreiajul fu..t. Daca a tractat-o cu motorul oprit io m-as mira ingrozitor.

Pe bune, v-ati vorbit dinainte?
« Last Edit: January 18, 2018, 18:54:26 PM by Muttley »
WRX SW 2002

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #75 on: January 18, 2018, 19:10:46 PM »
Cu motorul oprit si cu cheia de roti in contact!
Haide ca nu e dracul negru asa taciune.
Motor pornit pt directie. Viteza maxima atinsa a fost 20 iar distanta sub 20 km.

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #76 on: April 18, 2018, 20:42:35 PM »
@ 94.000 km
Mai mult a stat. Am mers mai mult cu gc-ul...
Am schimbat franele spate - discuri + placute. Am luat ce am gasit pe stoc la set de la acelasi producator (doar al padrino aveau set, apropo de ce nu imi place la subi).
Delphi...aia e... Oricum acum tine frana mai bine, se simte ca nu mai se lasa asa de bot. Sau e doar impresie.
Diy la bordura, pe cric. Consumat doua spray-uri de curatitor de frane. Curatat tot, uns tot cu unsoare de frane... Chin mare cu scos discurile de pe saboti.
Per total multumit deocamdata.
Am avut ocazia sa ascult un sistem audio mai vechi de-al meu, foarte basic. Am ramas impresionat. Asta plus o discutie cu un cunoscut, bolnav cu audio m-a facut sa dau jos o fata de usa sa verific ce  rahat a facut fostul proprietar care atunci cand am cumparat masina lauda difuzoarele puse de el cu mana lui.
Rezultat....jalnic. Difuzor cu membrana gaurita de surubelnita, prins cu holzsuruburi in suportul original, holzsuruburi fortate fara gaura prealabila, suportul original decupat pentru loc de cabluri... Ma seaca astfel de lucrari facute ca sa fie.
Voi avea de lucru la vara, asa ca am inceput cu un set de Focal RSE 165. Foarte probabil voi pastra tweeterele oem deoarece mi se pare ca sunt foarte clare/fidele chiar si la nivel ridicat.
Next on Baywatch reconditionat jante de vara si achizitii pe sub patura pentru insonorizat usile. Sotia numai cat i-am spus ce am gasit in usa a si zis: e clar, iar ai de treaba si nu mai dormi.
R: cine, eeeuuuu??? Nuuuu....stau cuminte de data asta.

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #77 on: May 09, 2018, 19:54:29 PM »
vine vara, bine-mi pare..
niste babute salvate... destul de corodate, reintinerite de baietii de la CSL Custom (mersi Mihai pt recomandare, o sa o dau mai departe la randul meu).
capace facute la pistol de unde si diferenta de nuanta si de luciu.














capacele au iesit asa de bine ca sunt foarte aproape sa renunt sa le mai pun pe jante... le caut un cui prin casa.
« Last Edit: May 09, 2018, 19:58:21 PM by puiu »

puiu

  • 787
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #78 on: May 09, 2018, 19:59:53 PM »
look at them nigga, they spinnin... they spinnin

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: impreza 2.0, 2008
« Reply #79 on: May 09, 2018, 20:19:48 PM »
Ce bine arata jantele pe alb. Zici ca asa trebuiau sa fie. Rally style. Arata bine si fara capace :) Poate chiar un pic mai bine :D