STI '07 alias "Galeata Albastra"
Subaru club Romania

STI '07 alias "Galeata Albastra"

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #80 on: December 26, 2015, 13:46:50 PM »
Cadou de Craciun ... E pictat ...



free picture upload
« Last Edit: December 26, 2015, 17:08:11 PM by daniel.gugu »
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

KET

  • 3921
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #81 on: December 27, 2015, 18:48:53 PM »
Foarte misto! Si eu ma gandeam sa-mi fac ceva de genul asta

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #82 on: December 27, 2015, 21:54:41 PM »
eu am primit cadou un wall art stiker cu un prodrive p1 ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #83 on: December 29, 2015, 19:34:47 PM »
Inmatriculare finalizata ... B555WRC pastrat ...
Si acum incepe distractia  :'(


photo hosting sites
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #84 on: February 01, 2016, 15:44:45 PM »
Una buna, una rea ...

Avem anvelope de iarna cu jante pe 17", ne-am bucurat un pic de zapada ...




Dar a picat turbina... Intre timp a fost data jos de pe masina si trimisa la Turbo Dynamics pentru remediere... Si cu ajutorul lui Tom poate ii facem si un upgrade ...






Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #85 on: February 04, 2016, 23:29:09 PM »
Cautand turbina pe net am descoperit o bucatica din istoria masinii

http://www.exelixis.ro/subaru-impreza-wrx-sti-500/
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #86 on: February 04, 2016, 23:35:08 PM »
pare ca "pornea" un pic mai greu turbina :)
ce turbina iti face cu ochiul de pe net ?

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #87 on: February 05, 2016, 06:17:26 AM »
pare ca "pornea" un pic mai greu turbina :)
ce turbina iti face cu ochiul de pe net ?

Inca astept un pret pentru reparatia MD-ului... dar ma uit si dupa GTX sau Blouch...

Tu ce ai propune?
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #88 on: February 05, 2016, 09:56:02 AM »
 ;D avem un client care tot timpul ne intreaba "daca ai fi in locul meu, tu cum ai face ? "  ;D

eram doar curios :) ca nu stiu ce vrei, adica la fel cum a fost sau spool mai bun sau putere mai multa sau mai stiu eu ...

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #89 on: February 05, 2016, 16:33:13 PM »
Lista e scurta ... un max 400cp cu spool cat mai bun ... Astept si alte sugestii

Blouch Dominator 3.0XT-R Turbo
Turbo Dynamics MDX555-450
ATP Turbo GTX3076R Turbo   
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #90 on: February 05, 2016, 18:00:47 PM »
dupa cum probabil stii a mea a fost Dom 3 xtr -> ajungeam la target boost 24psi intre 3800-3900rpm in a 4-a (chra GT3076r practic) cu A/R 0.73 - 10 cm2
din cate am vazut GT / GTX au acelasi spool la aceleasi dimensiuni ale paletelor si acelasi A/R pe exhaust

nu stiu ce A/R aveai inainte pe exhaust dar presupun ca ceva destul de mare dupa spool-ul tarziu, eu acum am zis ca ma duc pe un GTX3071 cu A/R pe 0.64 sa raman aprox. la aceeasi putere dar sa castig (teoretic cel putin) 3-400 rpm
(am vrut sa-mi reciclez exhaust housingul dar am gasit multe crapaturi si am renuntat la idee)

aici
http://blog.perrinperformance.com/garrett-gtx-turbo-comparo/
si aici http://blogperrinperformance.com/?p=263 gasesti niste comparatii interesante - desi presupun ca le-ai vazut deja ...

LE:
din ce vad in pozele de aici
http://www.turbodynamics.co.uk/shop/mdx555450-subaru-impreza-hybrid-turbocharger-450-bhp-p-4202.html
si aici
http://www.bptstore.com/Subaru-WRXSTi-Dominator-30XT-R-Ball-Bearing-Turbocharger_p_17.html
ambele turbine folosesc design-ul de paleta de compresor mai vechi adica nu cel de GTX cu 11 pale ca aici
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbocharger#GTX3076R

design-ul nou de GTX permite air flow mai bun cu pale mai mici, deci aceeasi sau mai multa putere cu spool mai bun, deci au as alege GTX-ul
(ATP foloseste A/R de 0.72)

discutia ar fi intre GTX3071 si GTX3076 combinate cu diverse A/R-uri pe hotside (A/R mai mic = spool mai bun dar penalizare la ture mari iar A/R mai mare = spool mai incet dar air flow mai bun la ture mari) -> teoretic un GTX3071 cu A/R mai mare ar fi la fel cu un GTX3076 cu A/R mai mic

uite aici un thread interesant http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2581607

si mai LE: avand in vedere ca tu ai FMIC, as scurta tzevile alea ca mi se par mega lungi din pozele tale si te poti duce cu un setup rotated -> mai castigi la spool din nou si nu mai esti limitat doar la cei care fac housing-uri specifice subaru ... borg warner ? :)
« Last Edit: February 05, 2016, 21:47:50 PM by andea79 »

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #91 on: February 08, 2016, 14:25:24 PM »
Si a venit si raspunsul de la Turbo Dynamics ...  :'( :'( :'(  So????

It is not great news I’m afraid. We have the correct fitment turbine housing in stock, but is ceramic coated in black (not white like the old one) and is the smaller volute model which is designed for greater response. You old housing is the larger volute model which is better suited to peak power.
We would need to supply a complete new CHRA and a new turbine housing as above. We can reuse your original compressor housing and Forge actuator.
Price to rebuild would be £985.00 (+vat if applicable) and would take 2-3 days to complete.









« Last Edit: February 08, 2016, 14:31:47 PM by daniel.gugu »
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #92 on: February 08, 2016, 16:39:43 PM »
1000 de lire sa o repare?
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #93 on: February 08, 2016, 17:35:33 PM »
1000 de lire sa o repare?

1216 lire cu tva ...  :'( :'( :'(
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #94 on: February 08, 2016, 17:57:34 PM »
Orienteaza te spre altceva man, cel putin eu cred ca mergeam pe ceva de sti 2007-2012, ca e suficient pt. o distractie pe cinste. Iti urez succes ca si eu m am uitat la a mea o perioada dar si cand am terminat, a meritat.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

KET

  • 3921
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #95 on: February 08, 2016, 17:57:43 PM »
New one!
Succes si cu proiectul asta...

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #96 on: February 08, 2016, 17:58:46 PM »
Si un soft corect dupa la Racing bot
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #97 on: February 08, 2016, 21:40:52 PM »
Se pare ca asta ar fi cea mai ieftina metoda de a iesi cat mai repede cu ea pe strada... si cea mai usor de realizat...
Intrebarea care ramane e : trebuie refacut softul sau nu, tinand cont de faptul ca hot side este mai mic... spool mai bun... ??? Daca da, atunci am o problema cu asteptarea lui Okan.

Un GTX 3071 nu am gasit mai ieftin de 2200$ + transport + vama... iar in EU am gasit fara hotside de Subaru undeva la 1200€ ...
« Last Edit: February 08, 2016, 21:43:09 PM by daniel.gugu »
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #98 on: February 08, 2016, 22:41:08 PM »
cere compressor housing-ul tau inapoi ca este bun, iei doar chra-ul de gtx si apoi un turbine housing de genul
http://www.ebay.com/itm/MAMBA-Turbo-Turbine-Housing-SUBARU-STI-Garrett-GT3076R-GT3037-A-R-64-Trim-84-/191790894670
(taiwanezarie dar la urma urmei e o piesa turnata de metal care mai devreme sau mai tarziu crapa la toti ... )

iar setarile (soft-ul) trebuie ajustate cu siguranta ...

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: STI '07 alias "Galeata Albastra"
« Reply #99 on: February 09, 2016, 01:12:15 AM »
cere compressor housing-ul tau inapoi ca este bun, iei doar chra-ul de gtx si apoi un turbine housing de genul
http://www.ebay.com/itm/MAMBA-Turbo-Turbine-Housing-SUBARU-STI-Garrett-GT3076R-GT3037-A-R-64-Trim-84-/191790894670
(taiwanezarie dar la urma urmei e o piesa turnata de metal care mai devreme sau mai tarziu crapa la toti ... )

iar setarile (soft-ul) trebuie ajustate cu siguranta ...

Compressor housing-ul se va refolosi la turbina mea... chra si hotside noi!!!

Intrebarea e daca pot merge cu ea asa (nu full boost, doar boost) pana apuc sa ii fac ajustarile de soft...
« Last Edit: February 09, 2016, 08:23:35 AM by daniel.gugu »
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY