Recomandare pentru OBD reader !
Subaru club Romania

Recomandare pentru OBD reader !

Recomandare pentru OBD reader !
« on: October 05, 2015, 23:59:50 PM »
Salutare tututror.
Doresc sa achzizitionez un OBD reader pentru STI-ul meu. Poate cineva sa imi recomande unul cat mai performat in materie de citit si sters coduri ? Multumesc.

Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #1 on: October 06, 2015, 08:27:29 AM »
Mai performant decat Tactrix nu stiu sa existe decat SSM3'ul. Ba chiar s'ar putea ca Tactrix'ul sa ofere mai multe, cu softurile potrivite.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #2 on: October 06, 2015, 08:47:40 AM »
tactrix rulz :)

ipman

  • 137
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #3 on: October 06, 2015, 08:52:23 AM »
Ar cam trebui sa spui ce vrei sa faci cu el.
Pentru citit valori se gasesc si chinezarii ieftine bluetooth/wireless intre 40 si 120RON.
Dar intr-adevar cele mai bune sunt cele de mai sus.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!

ipman

  • 137
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #5 on: October 06, 2015, 10:57:21 AM »
Cu tot respectul pentru toti, reader nu este acelasi lucru cu scanner.

Eu am un Icar Vgate care-si face treaba de minune, dar e clar ca nu e la fel ca Tactrix, nici functiune nici cost.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #6 on: October 06, 2015, 12:24:27 PM »
Pe mine m-ar interesa unul cu care nu doar să văd ce are, ci și să dau "clear errors" la tâmpeniile apărute, gen aia de la mine de pe topic, cu cruise-ul.

Ăsta ar fi ok?

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-Wifi-Car-Scanner-OBD2-EOBD2-Code-Reader-Vgate-iCar-for-iPad-iPhone-/221825151872?hash=item33a5cf3380

Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #7 on: October 06, 2015, 13:01:29 PM »
Se gaseste si in Romania Tactrix ? Multumesc penrtru raspunsuri!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #8 on: October 06, 2015, 13:31:09 PM »
Se gaseste si in Romania Tactrix ? Multumesc penrtru raspunsuri!
nou nu, poate second de la cineva dar slabutze sanse...
oricum e simplu de luat de pe www.tactrix.com

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #9 on: October 06, 2015, 13:37:47 PM »
Pe mine m-ar interesa unul cu care nu doar să văd ce are, ci și să dau "clear errors" la tâmpeniile apărute, gen aia de la mine de pe topic, cu cruise-ul.

Ăsta ar fi ok?

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-Wifi-Car-Scanner-OBD2-EOBD2-Code-Reader-Vgate-iCar-for-iPad-iPhone-/221825151872?hash=item33a5cf3380
ar fi cam 3 nivele de clear errors :)
1. cele care le poti sterge si din scos contactul la baterie
2. cele care nu merg cu 1 si ai nevoie de scanner/tactrix
3. cele pe care vrei sa le dezactivezi de tot, sa nu mai apara pentru care trebuie tactrix
la 1 si 2 evident ca ideal trebuie rezolvata cauza iar 3 pentru cazuri de genul tgv deletes, air pump delete, scos catalizator .... etc

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #10 on: October 06, 2015, 13:56:56 PM »
Scuze pentru un mic off-topic, dar mi-am amintit citind postul anterior: Andea, dupa air pump delete, pot sa pun mufa inpoi in pompa? Inainte sa ma ajutati tu si Victor sa o dilesc, o scosesem pentru ca mi s-a intamplat sa ramana odata pornita tot timpul, chiar si dupa ce am oprit motorul.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #11 on: October 06, 2015, 14:02:54 PM »
pai chiar ar trebui pusa mai ales ca aia cu 5 fire se leaga la senzorul de presiune atmosferica....
din pacate eu nu am vazut fizic ce ati shurubarit :)
dar gasesti pe google imagini daca cauti subaru air pump delete baro sensor ...

Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #12 on: October 06, 2015, 14:10:02 PM »
Coduri de eroare temporare ar trebui sa se poata reseta si cu un OBD reader obisnuit din Torque, de ex.

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #13 on: October 06, 2015, 14:11:01 PM »
la 1 si 2 evident ca ideal trebuie rezolvata cauza iar 3 pentru cazuri de genul tgv deletes, air pump delete, scos catalizator .... etc
L-am luat, mă interesează să dau clear la aia cu cruise control, care se activează aiurea. Merci.

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #14 on: October 06, 2015, 14:21:56 PM »
pai chiar ar trebui pusa mai ales ca aia cu 5 fire se leaga la senzorul de presiune atmosferica....
din pacate eu nu am vazut fizic ce ati shurubarit :)
dar gasesti pe google imagini daca cauti subaru air pump delete baro sensor ...

Multumesc mult! Fizic nu am surubarit nimic atunci, doar ca aveam deja mufa scoasa de dinainte si scoasa a ramas de atunci.
Interesant cum de nu s-a suparat cu senzorul de presiune - desi eu nu sunt convins ca il mai foloseste de cand cu delete-ul.  :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2349
  • +
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #15 on: October 06, 2015, 14:36:40 PM »
la 1 si 2 evident ca ideal trebuie rezolvata cauza iar 3 pentru cazuri de genul tgv deletes, air pump delete, scos catalizator .... etc
L-am luat, mă interesează să dau clear la aia cu cruise control, care se activează aiurea. Merci.

Nimic nu se activeaza aiurea, toate au o cauza fizica.
Daca nu vei gasi cauza problemei iti vei dezvolta un reflex de curatare a corpului clapetei si de resetare.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #16 on: October 06, 2015, 14:49:26 PM »
pai chiar ar trebui pusa mai ales ca aia cu 5 fire se leaga la senzorul de presiune atmosferica....
din pacate eu nu am vazut fizic ce ati shurubarit :)
dar gasesti pe google imagini daca cauti subaru air pump delete baro sensor ...

Multumesc mult! Fizic nu am surubarit nimic atunci, doar ca aveam deja mufa scoasa de dinainte si scoasa a ramas de atunci.
Interesant cum de nu s-a suparat cu senzorul de presiune - desi eu nu sunt convins ca il mai foloseste de cand cu delete-ul.  :)

deci , cum ziceam nu stiu ce ati facut exact acolo :) dar ar trebui eliminata fizic pompa de aer si restul tzevilor (daca nu este scoasa deja) si lasata doar bucata in care intra mufa cu 5 fire in care este sensorul de pres. atmosferica

daca pompa si totul este inca acolo normal ca daca pui mufa la loc porneste pentru ca este dezactivat doar codul de eroare

daca mufa este scoasa Ecu nu mai are input de la sensorul de pres atmosferica si masina poate merge funny cateodata :) deoarece nu stie ce presiune atmosferica este si toate compensatiile/ajustarile in functie de aceasta nu le mai poate face ...


adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #17 on: October 06, 2015, 15:05:23 PM »
Nimic nu se activeaza aiurea, toate au o cauza fizica.
Daca nu vei gasi cauza problemei iti vei dezvolta un reflex de curatare a corpului clapetei si de resetare.
Am înțeles asta. Aș vrea să pot curăta eroarea și să pot circula in continuare cu cruise controlul și când ajung acasă să repar problema.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #18 on: October 06, 2015, 15:07:08 PM »
Nimic nu se activeaza aiurea, toate au o cauza fizica.
Daca nu vei gasi cauza problemei iti vei dezvolta un reflex de curatare a corpului clapetei si de resetare.
Am înțeles asta. Aș vrea să pot curăta eroarea și să pot circula in continuare cu cruise controlul și când ajung acasă să repar problema.

pai gaseste si repara cauza atunci, daca doar stergi eroarea ea poate aparea din  nou in urmatoarele 17 secunde de la stergere ...

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Recomandare pentru OBD reader !
« Reply #19 on: October 06, 2015, 15:23:07 PM »

deci , cum ziceam nu stiu ce ati facut exact acolo :) dar ar trebui eliminata fizic pompa de aer si restul tzevilor (daca nu este scoasa deja) si lasata doar bucata in care intra mufa cu 5 fire in care este sensorul de pres. atmosferica

daca pompa si totul este inca acolo normal ca daca pui mufa la loc porneste pentru ca este dezactivat doar codul de eroare

daca mufa este scoasa Ecu nu mai are input de la sensorul de pres atmosferica si masina poate merge funny cateodata :) deoarece nu stie ce presiune atmosferica este si toate compensatiile/ajustarile in functie de aceasta nu le mai poate face ...

Acum am inteles!
Vorbim despre chestii diferite. Eu intr-adevar nu am scos nimic din circuit, pompa este la locul ei. Tot ce am facut a fost sa obturez calea catre evacuari folosind aceste block off plates. Ceea ce inseamna ca da, mufa pentru senzorul atmosferic este la locul ei, pe una dintre valve.
Eu intrebam de mufa de alimentare pentru pompa, aia la vedere. Intre timp am fost la masina si am pus-o, apoi am pornit masina. Normal, pompa a pornit si ea, a mers vreo 15-20 de secunde apoi s-a oprit, numai ca sufland de-a-mp*lea intr-o tzeava obturata, s-a incins like bip!  :D
Am scos-o si am lasat-o asa.

Din nou, scuze pt off-topic, puteam discuta pe privat dar poate mai intereseaza pe cineva.
Multumesc Andea!  :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008