Impreza 2016
Subaru club Romania

Impreza 2016

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #140 on: September 12, 2017, 16:14:44 PM »
mda ... 1.6 simplu e prea slab pentru o masina pe la 1400 -1500kg.... nu respecta golden rule de 1CP/10kg ....nu asa era ?  ca sa nu mai zic de cuplul ala de bicicleta 150nm

la XV e ceva mai bine cu 2.0 dar si acolo e foarte aproape de limita....in europa unde mai toti producatori au motoare de litraj mai mic si CLAR  mai puternice  e totusi greu sa concurezi....

conduc acu o masina cu 1,4T 140cai si 200NM  si cam aceasi greutate ... si cam aia e limita ... mai jos daca cobori pana sa ajungi la light offroadul ala tre sa iti iei musai si cortul ca sigur te prinde noaptea pe drum

pentru romanaia si in general mi se pare ca un 250-300NM si 150-180 cai este the sweet spot in materie de masini 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #141 on: September 12, 2017, 18:03:17 PM »
Corect. Pentru ca suntem nevoiti sa facem depasiri de multe ori din scurt, data fiind infrastructura actuala din Europa de E, nu pentru ca suntem "raceri".
Altfel, poate ca ne descurcam.

marr

  • 2208
Re: Impreza 2016
« Reply #142 on: September 13, 2017, 09:31:59 AM »
Mda ... vad ca si pe XV apare motorul de 1.6.
Dar nu inteleg de ce nu vine si Impreza de 2.0 in Europa, cand este clar ca asta-i motorizarea care "duce" grosul vanzarilor !
Probabil, nu-i intereseaza prea mult segmentul compact, unde stiu ca nu pot concura cu alte Golf, Focus, Mazda 3, etc. Fie si doar prin prisma pretului ...

Sau, poate, din experienta modelului anterior, au vazut ca se vinde mai bine Impreza cu motorizarea asta in vestul Europei ....
Daca ne uitam pe mobile.de, o sa vedem ca marea majoritate a masinilor listate - atat pentru Impreza cat si pentru XV - sunt cu motorizarea de 1.6.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

burtal

  • 444
Re: Impreza 2016
« Reply #143 on: September 14, 2017, 12:11:10 PM »
eu cred ca daca ar pune o manuala 6 trepte si 1,6 turbo ala la 20-22k (echipare medie) ar concura destul de bine cu focus sau golf

probabil 2.0 nu respecta normele de poluare .... 

DAR..

https://www.torquenews.com/1084/new-subaru-impreza-debuts-europe-2-big-differences-us-model?amp

Deci pe hatch baga 2.0? si doar hatch in europa ....
« Last Edit: September 14, 2017, 12:19:36 PM by burtal »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #144 on: September 14, 2017, 12:26:31 PM »
Interesant. Doar hatch se stie. Zicea si Sese acum ceva timp.
Deci 2.0 posibil sa apara mai tarziu.

marr

  • 2208
Re: Impreza 2016
« Reply #145 on: September 14, 2017, 12:57:55 PM »
...
Deci 2.0 posibil sa apara mai tarziu.
Nu doar posibil, pare-se ca-i sigur:
Quote
Subaru announced the larger 2.0-liter boxer will join the the range after launch.

Acum, depinde ce inseamna ca si timp: "after launch".
Poate sa fie o luna sau ... un an !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Sese

  • 468
Re: Impreza 2016
« Reply #146 on: September 14, 2017, 12:58:20 PM »
Interesant. Doar hatch se stie. Zicea si Sese acum ceva timp.
Deci 2.0 posibil sa apara mai tarziu.

Eu cred ca nu vor aduce 2,0 pe Impreza. Cel putin in primul an. Scopul Imprezei este acela de a incerca scaderea mediei de CO2 pentru toata marca, de asta vor fi doar volume mici si motorizare 1,6. Asta-i si ratiunea CVT-ului.
Va dati seama ca stiu si ei ce se cere in Europa, nu cred ca este cineva atat de infantil sa creada altceva.
Pe masura ce vor aparea hibridele si electricele la ei, vom vedea, probabil, macar motorizarile turbo pe toata gama de modele.
Pana atunci, si o spun cu amaraciune, sper sa nu ma prinda 70 de ani asteptand.

Re: Impreza 2016
« Reply #147 on: September 14, 2017, 13:55:57 PM »
Pacat de combinatia CVT cu 1.6 aspirat. L'am folosit pe un Auris in concediu si n'as da banii pe asa ceva, indiferent de producator

Re: Impreza 2016
« Reply #148 on: September 14, 2017, 16:29:10 PM »
Eu cred ca piata europeana nu mai prezinta interes pentru Subaru de aceea si letargia in lansarea modelelor noi. Eu unul chiar nu inteleg politica lor pentru motorizarile Outback-ului, doar 2.5 si 2.0D. De ce nu 2.0 Turbo si 3.6 NA si 1.6 Turbo? Imi place la nebunie cum arata noul Outback dar sunt doua-trei chestii care ma indeparteaza: gama de motoare, cutia de viteze CVT si scaunele fata cu sezutul mult prea scurt. Cele de pe Forester sunt mult mai confortabile. Pana si cele de pe BRZ au sezutul mai lung!
Legacy 3.0R

Sese

  • 468
Re: Impreza 2016
« Reply #149 on: September 14, 2017, 17:52:15 PM »
Aici trebuie sa te contrazic. Sezutul scaunelor de Outback sunt cele mai mari din toata gama Subaru. Forester-ul are scaune scurte si inalte pe care le simti imediat ce te sui la volan. Mai ales la modelul cu tapiserie de piele.
Scaunele de Outback sunt foarte confortabile si au in standard reglaj lombar electric. Forester-ul n-are asa ceva nici macar optional.

Exista Outback 2,0 turbo pentru piata chineza.

In ceea ce priveste motorizarea de 2,5 sunt multi cei care sunt de parere ca e mai placuta la condus si mai economica o astfel de motorizare " mare ", in detrimentul downsizing-ului si supaalimentarii pe care o practica acum toata lumea.
Personal, daca ar fi sa aleg 1,6 turbo de 170 de cai sau 2,5 aspirat, as alege fara sa ma gandesc aspiratul. Mai ales pe o masina ca Outback-ul. In plus, garantez un litru mai putin la consum.

Iar cu 3,6-le, eu l-am condus pe generatia veche, cuplat cu automata cu 5 viteze. Masina merge tare, nimic de zis, reprizele sunt puternice, mai ales cand cutia retrogradeaza doua trepte. Dar 15% si 4000 de lei pe an... no thanks. Poate in Canada, America, Dubai, si pe unde inca nu conteaza cele 250 de grame pe km.

Re: Impreza 2016
« Reply #150 on: September 14, 2017, 21:59:10 PM »
Multumesc pentru lamuriri Sese dar..... Sezutul scaunelor de la Outback-ul expus in showroom-ul SMT, de fapt intregul scaun are aceeasi geometrie ca si scaunul de pe Legacy-ul meu, scaun ce are sezutul prea scurt pt mine (am 1.92m) si la drumuri mai lungi imi amorteste piciorul drept. Ca are reglaj electric pt partea lombara chiar nu conteaza pt mine.  Daca sezutul ar fi cu 5-10cm mai lung cred ca nu as mai avea aceasta problema cu amortirea. Scaunul de la Foresterul adus de Autokino la intalnirea forumului de acum 2 ani avea sezuturi mai lungi decat ceea ce am eu pe masina, implicit erau mai confortabile pentru mine.
Sa nu mai amintesc de vechea problema a motoarelor de 2.5 la care se pare ca nu vor sa rezolve situatia cu garniturile de chiulasa de 3 generatii incoace.
« Last Edit: September 14, 2017, 22:05:08 PM by ucosmin »
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #151 on: October 19, 2017, 22:42:37 PM »
Au inceput sa apara 1.6 aspirat, volan de plasic, roti mici, scaune fara incalzire 19-20.000 euro.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!

WIM

  • 670
Re: Impreza 2016
« Reply #153 on: April 10, 2018, 16:21:29 PM »
Asa se joaca "Observati diferentele" in 2018:








MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #154 on: April 10, 2018, 19:02:15 PM »
Nu imi dau seama ce vrei sa spui? Vad 4 focusuri.. :D ;D

WIM

  • 670
Re: Impreza 2016
« Reply #155 on: April 10, 2018, 20:54:36 PM »
Nu imi dau seama ce vrei sa spui? Vad 4 focusuri.. :D ;D

In ordine cronologica, Focusul e ultimul venit la masa.
Cea mai veche masina de aici e chiar Impreza, asa ca putem sa ne infoiem in pene ca Subaru a ajuns sa dea tonul in clasa compacta  ;D ;D

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza 2016
« Reply #156 on: April 10, 2018, 23:03:43 PM »
Impreza 2.0 se vinde in Europa... Am urcat in ea si la Frankfurt la IAA cat si la un mic dealer din Hagen  de unde mai cumpar una alta.La dealer aveau expusa varianta 2.0 Full, piele, trapa etc la pretul de 31000 si ceva TVA inclusa.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2016
« Reply #157 on: May 10, 2018, 16:55:59 PM »
https://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/impreza/first-drives/subaru-impreza-20i-se-lineartronic-2018-uk-review

Daca e adevarat ce spun cei de la Autocar, inseamna ca Subaru a inceput sa nu-si mai pastreze valoarea atat de bine precum inainte. In alta ordine de idei, este oarecum de inteles ca AWD au inceput sa ofere cam toti producatorii daca vrei neaparat asa ceva, in conditiile in care un alt atu nu prea mai exista legat de partea tehnica la actuala generatie Impreza.

Am impreza, am avut impreza, imi place impreza si incerc sa o fac si pe asta sa-mi placa, dar inca nu am reusit...
« Last Edit: May 10, 2018, 16:56:51 PM by MihaiFlorescu »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Impreza 2016
« Reply #158 on: May 10, 2018, 20:20:03 PM »
Am impreza, am avut impreza, imi place impreza si...

...voi avea Impreza lasand-o urmasilor mei si urmasilor urmasilor mei in veacul vecilor  ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Impreza 2016
« Reply #159 on: May 10, 2018, 20:24:16 PM »
Pentru ca tot ati pomenit cuvantul "Impreza" va rog sa ma luminati explicandu-mi ce inseamna Type RA?
Mai jos regasiti si modelul cu pricina:

Doar educatia favorizeaza evolutia umana!