2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

andea79

  • *
  • 4009
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #240 on: December 02, 2015, 20:32:40 PM »
pai este un soi de da evaziv asa :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #241 on: December 02, 2015, 20:43:43 PM »
Daca aveai problema mea, crede-ma ca o sesizai. La mine mirosea si in masina. Intra pe ventilatie. Nu iti bate capul.

Garnituri de evacuare nu cred ca are rost sa le schimbi de amorul artei. Daca nu scapa, nu le schimba.

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #242 on: December 02, 2015, 21:14:29 PM »
Iti muta nasul in masina. Am pornit-o duminica dimineata, stateam cu fata in masina cu caldura si ventilatia pornite, asteptand-o pe maica-mea, care-n stilu-i inconfundabil a intarziat juma' de ora. Mirosea a gaz (de ce, nu ma prind, asa or fi mirosind benzinele cu CO ridicata) de s-a dat prietena jos tusind si blestemand. Reamintesc, eu n-am miros, n-am simtit nimic, dar nu intru la socoteala.

Nu le-as schimba de amorul artei, ci din cauza mirosului. Care miros nu stiu inca, e de benzina sau esapament. Oricare din variantele reale, cu potential de cauza pentru P0171, pasiunea mea actuala.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #243 on: December 02, 2015, 21:19:16 PM »
Am si eu o intrebare. De ce nu ai luat o masina pusa la punct si te-ai aventurat in proiectul asta ?
Vad ca descoperi zilnic diverse probleme mici si inca nu ai rezolvat enigma motorului.

La cat estimezi ca va ajunge suma tuturor reparatiilor ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #244 on: December 02, 2015, 21:44:37 PM »
Dar ai crezut vreo clipa c-asta-i un simplu mijloc de transport pentru mine? Ori ca asta am cautat sa cumpar, o masina fara probleme???
Starea masinii, oricat de greu de crezut ar fi, este peste cele mai optimiste asteptari ale mele. Imi face o placere fantastica sa lucrez la ea si s-o pun la punct. Din partea mea, micile probleme sa tot curga. Imagineaza-ti ca abia astept sa fac bucati motorul  ;D

Nu ma intereseaza costurile, n-are decat sa ma aduca la sapa de lemn, raman fericit. Fumez, as fi ipocrit sa ma uit la cheltuielile cu masinile mele.
Dar, ca sa-ti faci o idee, intr-un motor de Dacie 1310 am bagat +3000e, si tot mai am de lucru la el. Idem in biciclete, si au fost destule, cateva foarte scumpe raportat la resurse. Sky is the limit cu Subaru. Nu regret un leu, si nici nu vad de ce as face-o vreodata!
Simplificat - simt ca traiesc cand am un pet-project d-asta, fie el masina, bicicleta, hota de bucatarie sau uatevar.

Ah, sa ma fereasca sfantu' sa am vreodata un garaj al meu si sa gasesc ieftin un STI rasturnat sau ceva de genu'. Mvai...  ::)

Sper ca ti-am raspuns cu succes la intrebari  ;D

PS: asta am identificat la fata locului in Italia, cand am verificat-o si am negociat-o (italianul stia o bruma de franceza, eu italiana cazzo).
Se adauga fata de ce am vazut atunci: un buson de vas de degazare invechit, o garnitura de racitor, un carenaj de roata dreapta fata, niste mansoane ce tin caseta de directie. In rest am identificat cu succes si maaaare noroc problemele majore, iar acum, ca am vazut masina mai bine, consider ca un exemplar in stare MAI BUNA cu greu as fi gasit!  ;)

PPS: asta e doar inceputul. Din partea mea, sper sa n-ajung prea curand la final cu reparatiile. Imi place s-o repar!
« Last Edit: December 02, 2015, 21:49:38 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #245 on: December 02, 2015, 22:52:42 PM »
http://www.bing.com/images/search?q=fuel+rails+subaru&view=detailv2&&id=2B7EF4D5C79762708D3523E756AE0F2F7583C964&selectedIndex=29&ccid=8XlFZreE&simid=608024557963248605&thid=OIP.Mf1794566b7845ae63020b5cc8e6d9d2ao0&PC=RIMBINGD

Partea din dreapta sus e pe partea soferului inspre radioator. La acele imbinari dintre metal si cauciuc scapa benzina cand motorul era rece. Asta pentru ca furtunasele erau lemn si nu etansau.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #246 on: December 02, 2015, 23:25:19 PM »
man e simpla treaba... ai 8 suruburi mari si late de desfacut si ai data admisia jos de pe motor...  si apoi ai acces si cu flexu pe conductele alea ... dar in 99% se crapa furtunul din regulatoru de presiune si rampa.. ( asta il vezi in fata turbinei )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #247 on: December 03, 2015, 09:32:16 AM »
Va multumesc tuturor!
Aici am gasit mai multe detalii, incepe sa fie clar si cu mirosul. Va fi o lista luuuunga de maruntisuri pe care le voi schimba in compartimentul motor  :D

WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #248 on: December 03, 2015, 09:51:08 AM »
garniturile duble ( de la ciuloase) cre le-ai incercuit sunt 45 ron 2 buc vin in 4 zile

cele simple 19 ron 2 bucati tot in 4 zile
« Last Edit: December 03, 2015, 09:54:48 AM by fxt2.5 »
Forester 2.5XT 5spd
Vectra c 1.9

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #249 on: December 04, 2015, 07:42:11 AM »
Edit: se pare ca exista  ::)

Si asa am inceput sa fac weight-tuning la break  ;D
Neavand mecanismul de CD, e la jumate fata de cel vechi si mult mai usor.



Pe carcasa scrie ca se fixeaza cu M5 de maxim 6 lungime. Intamplarea facea sa am un set de suruburi Avid din titan pentru prinderea discului de bicla. Am mai taiat si de acolo 3-4g  :D



Si gata! Cel mai fad si neatragator pentru aurolaci caschetofon modern cu bluetooth, card-reader si USB. Fara CD si fara casete  :D :D :D
Diseara incerc sa-l imperechez cu telefonul si sa vad daca interlocutorul intelege ceva cand ii vorbesc. Daca nu, am posibilitatea de a ma lega la el cu un microfon extern, ceea ce-i foarte bine.



____________________________________

Nesperat, maine cred ca va fi ok vremea, asa ca as dori sa schimb garnitura asta rosie.
Pentru moment nu ma leg de faptul ca mi se pare deja o misiune imposibila, accesul mi se pare ingrozitor de prost, da' tot am sa-ncerc.

Acum, nevoie mare de ajutor!!!!
Maine  dimineata tre' sa-mi iau antigel. Am citit juma' de zi mai demult pe net, n-am inteles nimic, inclusiv topicurile de pe aici. La Auto Kino am intrebat de antigel Subaru, si cica nu au, ei folosesc Hepu, au doar aditivul ala, la o sticluta mica, pe la 200 lei.
Fie-va mila de un biet confuz nestiutor... ce antigel echivalent sa merg sa cumpar? Marca, codificare, tot. Ma depaseste subiectul...
PS: neaparat concentrat.

MULTUMESC!
WRX SW 2002

sco

  • 736
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #250 on: December 04, 2015, 09:32:45 AM »
Asta nu e bun?

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #251 on: December 04, 2015, 09:47:39 AM »
Nu, cel putin pentru ca e diluat, si eu nu pot face umplerea corect asa.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4009
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #252 on: December 04, 2015, 09:48:15 AM »
200 lei asta ?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsubaru+coolant+conditioner.TRS0&_nkw=subaru+coolant+conditioner&_sacat=0 ?

doar de vreo 3-4 ori mai scump decat daca il iei singur :) dar tot e bine ca exista ...

iar legat de antigel eu zic ca poti folosi Hepu g11 fara problem, sau daca ai chef sa cauti si sa studiezi ce contine fiecare am scris ceva balarii aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1879.msg47529#msg47529
« Last Edit: December 04, 2015, 09:52:38 AM by andea79 »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #253 on: December 04, 2015, 10:08:54 AM »
Mai sunt costurile transportului si cele ale stocarii. Mentinerea unui stoc are un cost lunar.
Noi cumparam piese din vest, reteaua oficiala nu reuseste sa faca volum de vanzari, ei nu mai tin piese pe stoc, noi ne plangem ca asteptam mult o piesa cand avem nevoie de ea.
Este un cerc vicios si o parte din vina ne apartine.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #254 on: December 04, 2015, 10:29:47 AM »
In niciun caz nu iau antigel de pe ibei, ar fi culmea. Si mie-mi trebuie maine, in ideea optimista ca reusesc sa schimb garnitura aia.
Am citit topicul ala de 15 ori, si de fiecare data m-a bagat in ceata mai rau.
Pana acum...

Inugel Optimal - organic (nok aparent din ce am citit p-altundeva), fara nitriti, amini, fosfati, silicati (ok asta, din ce am citit in acelasi loc). Ce-nseamna toate astea - beats me!
Hepu Rosu - idem, G12, deci organic, in rest, la fel, fara chestiile alea care nush ce-nseamna, inclusiv silicati;
Hepu Albastru - G11 (anorganic, ok din ce am citit ca scrie p-undeva cineva de-si spune andea79). Nu contine E-urile alea naspa. Probabil c-are silicati. Winner pan-acu'.
Mobil G11 - la fel.

Concluzie:
- G12, organic - nu bun, ca precipita zice andea;
- G11, anorganic - nu bun, ca are silicati, care nu stiu ce fac rau.

andea, dintre 2 rele, pe care-o aleg? Confirmi, G11 cu silicatii aia nenorociti?


 >:( >:( >:( >:(
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #255 on: December 04, 2015, 10:45:44 AM »
Poate nu ai vazut asta?

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #256 on: December 04, 2015, 10:48:23 AM »
Ba da, am vazut, dar nu si argumentele-n favoarea lui  :-\
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #257 on: December 04, 2015, 10:50:33 AM »
E de la SMT :D Si motorul merge bine de 4 ani cu el fara sa gasesc depuneri in rezervor, pe circuit nu a trecut de 90 grade apa, la munte nu au fost probleme, la mare nu s-a amestecat cu saramura :D ce vrei sa-ti spun?

Forester

  • 3071
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #258 on: December 04, 2015, 10:51:48 AM »
Si ca nu-ti iese nimic la faza asta.  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4960
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #259 on: December 04, 2015, 10:57:52 AM »
Mihai, din experiente personale, depunerile alea urate le gasesti in canalele de racire din bloc, din chiulasa, pe lobii pompei de apa, nu in vasul de expansiune. Si am curatat la depuneri de mi-au picat mainile, d-aia-s putin paranoia pe partea cu antigelul. Racirea tind sa cred ca nu difera sesizabil intre mai multe tipuri, cat timp termostatul si ELV-ul fac ce trebuie.
Probabil ca va fi Hepu G11 sau Mobil G11.
WRX SW 2002