2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2420 on: May 26, 2019, 23:19:47 PM »
 Si aia-i drept...  :-\
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2421 on: May 27, 2019, 21:57:19 PM »
Arata fain pe a ta,dar pe cea visinie ar sta si mai si(vrem si proba). Oricum mergi pe strada buna. Me like!!!

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2422 on: May 28, 2019, 07:06:54 AM »
Ok, deci dupa multa cautatura prin gama de vopseluri, am spoit doar 2 roti cu vopsea cauciucata, scrie pe tub "spray on, peel off". Si mai are si o scala de rezistenta a vopselei, de la 1 la 6. Asta e 1. Sper sa se cojeasca la spalatorie.
Adica fu doar un experiment.
Sorry, da' pe visinie nu le mai pun, mi s-a luat de scos si pus roti :)
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2423 on: June 12, 2019, 23:30:35 PM »
Si gata, n-am mai rezistat. Am facut rocada cu ceasurile. Cele de pe visinie... de fapt de pe ceva bug din anglea care de fapt e din japonea care a ajuns pe la Mihaistan, uatevar.

Troaca mea shade in garaj de prin 2018 cu 191411km in bord. Reali, dupa ale mele empirice estimari ce se rezuma la o banala scadere, ar fi 142795.
DAAAAR... Exista o mare eroare pe care am enuntat-o mai in urma:

180 la ora de exemplu, la WRX e pe bune. La STI e in realitate ceva mai putin, in jur de 172 probabil (abatere estimata de mine la 5%), pentru ca are dimensiunea gresita la anvelope, neacordata cu senzorul de viteza din cutie.

...si care consta in faptul ca WRX-urile o ardeau in perioada aia cu 215/45/17, iar STI-urile (de unde vin ciasurili meli) cu 225/45/17. Si, simplificat, japonezii pare-se ca au acordat ceasurile cu rotile. Poftim atentie la detalii...
Or pentru ca exista abaterea asta de 4-5% pe parte de totalizator, am facut schimbul usor prematur. Adica la...



Un simplu calcul arata ca "tamponul" de numar de km ales astazi e acoperitor pentru ~10 mii km parcursi cu anvelopele (sau ceasurile?) gresite pe troaca...



Nu stiu cat am mers de fapt de cand am trecut pe ceasuri de STI, da' poate verific maine. Sau niciodata, ca deja e ridicol.
Probabil ca urmatorul set de anvelope am sa-l iau cu 225, ca sa fie coerente cu ceasurile si ca sa dorm noaptea.

Ideea principala ar fi ca, in bord, dupa vreo 3 ani, am revenit la km reali ai masinii... aprox 142 mii km astazi.
Fluffin' yay!

PS: maine-i fac RCA, nu se mai poate. Merg cu STI JDM de 3 luni, dar gandul imi shade la WRX EDM handicapat. Deci nu mai rezist.
« Last Edit: June 12, 2019, 23:36:41 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2424 on: June 13, 2019, 21:09:47 PM »
Facut RCA, facut vigneta, facut boacana/accident cu Ignisul in drum spre casa  :'(
Explic... aveam 2 beri pe scaunul din dreapta si am uitat de ele. I-am carat o frana faina inainte de un hard right, una din beri a zburat pe podea si a pocnit. Daca era berea rosie, ar fi aratat Ignisul ca in Pulp Fiction, scena cu headless nigga.
Si eu, bere lipicioasa din cap pana pe coapse. Aia e...







Am mai pus 3 poze cu cele 2 creaturi, ca s-au gasit, in sfarsit, aliniate amandoua. Sa fie pentru posteritate, ca prea mi-a schimbat optica aia rosie.
Mno, si daca tot n-am mai condus WRX-ul de peste juma' de an, iar acum am invartit-o vreo 20km, asa se prezinta fata de visinie:

- mai inchegata. Ca are chestii rigide peste tot.
- face spool mai repede, mult mai repede, se simte parca mai usoara, ca reactioneaza mai... bine.
Si s-a terminat cu partile bune.
- e nasoala senzatia schimbatorului de viteze. Se simte aproape ca la o masina normala. Ala de STI e din cu totul alta lume, ala e perfectiunea.
- n-are frane. Adica are, dar STI-ul are prea multe.
- e nasoala directia la bracaj mare, ca bratele de WRX sunt cu unghi de inclinare mic, si se simte foarte nenatural. Sau o fi din roll center zapacit, adica din arcurile scurte.
- si e nasoala pentru ca trage... sa moara. Nicio comparatie nu suporta motoarele. Aia e.

Prima poza e cu volanul meu, a 2-a e cu volanul de pe visinie.





Un englezoi bagabont se plictisea, si si-a exersat unghiutele pe pelicula aia moale de silicon. Trebuie sa rezolv cumva... Daca aveti idei, in afara de alt airbag, zicets.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2425 on: June 14, 2019, 03:29:41 AM »
Rotile la argintie-s asa, de doua mode?
Ori am pierdut ceva prin topic?

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2426 on: June 14, 2019, 05:28:42 AM »
Azi trec pe la spalatorie si-au sa fie-ntr-una singura.
WRX SW 2002

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2427 on: June 14, 2019, 10:57:05 AM »
Niste rasina epoxidica nu te-ar ajuta cu sigla de pe volan?
Este din aia pentru bijuterii, tot transparenta. Singura diferenta cred e ca asta epoxy nu e asa de moale la apasare.

Gen:
https://www.mustash.ro/latex-rasini-silicon/3826-rasina-epoxidica-bicomponenta-60ml.html

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2428 on: June 14, 2019, 11:01:28 AM »
Ba la rasina m-am gandit din prima clipa.
Doar ca:
- nu stiu cat de bine iese. Bule de aer, forma, erori.
- nu e moale.
- bataie de cap.
- si cel mai important, n-as bricola acolo, airbagul nu prea vrei sa-l modifici.

Acum, ca stiu care-i problema, am sa pandesc un alt airbag si am sa-l schimb daca s-o ivi vreodata ocazia. Desi am cerut alte idei, cred ca asta ramane cea mai buna.
Mersi!
« Last Edit: June 14, 2019, 11:03:29 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2429 on: June 14, 2019, 11:27:13 AM »
Asa, ca idee, la impact se crapa in jurul siglei.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2430 on: June 14, 2019, 11:28:04 AM »
Dap, se vede si in poze zona slabita.
Insa cum nebanuite-s caile fizicii...
WRX SW 2002

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2431 on: June 14, 2019, 11:43:00 AM »
Mda, nu cred ca vrei niste proiectile din material dur pe acolo...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2432 on: June 14, 2019, 16:41:20 PM »
off topic : pune niste bile de rulment in rasina :D
on topic  si eu am aceeasi problema cu volanul si  m-am gandit sa il izolez si sa ii dau 4-5 maini de lac dar inca nu am avut timp sa ma ocup si de asta
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2433 on: June 14, 2019, 16:49:52 PM »
Cuie in loc de bile... Desi gluma nu e buna :(

Am mai mers azi cu cotetul, trimuri bune, boost... Meh, aproape de target...
Psihologia umana e de vina.
Cand am luat sti-ul, eram dat pe spate. Cu timpul m-am obisnuit, iar acum, inapoi la asta, normal ca simt ca stau pe loc.

Edit...

Am dat jos vopseaua alba la spalatorie. Cu atatea crevase, gaurele si piulite p-acolo, am plecat din spalatorie ud leoarca.

Si la un 8 mii de km pe an, adica 2 schimburi de ulei pe an, mi-am facut necesarul pe minim 10 ani.
Diferenta de km o preia aia mica, draga de ea.



Mai am de cutie Subaru, motor Dacie, tre' sa masor busonul aleia mici astfel incat sa am si de motor Ignis.
Nu-s tampit, doar lenes.

Edit la edit:
Am vazut adineauri 16psi. Si 176g/s, adica 230 cai topiti. Mai incerc si pe racoare :D
« Last Edit: June 14, 2019, 23:16:01 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2434 on: June 14, 2019, 17:55:38 PM »
Exagerati cu faptul ca sare la impact ce pui pe emblema aia...
Cu lacuitul merge incercat.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2435 on: June 21, 2019, 18:31:32 PM »
 ^-^ ^-^ ^-^
Stralucirea aia din ultima poza...  ^-^





WRX SW 2002

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2436 on: June 21, 2019, 19:21:03 PM »
Gata masina. ;)

Gasisem pe un site(din SUA) separat badge din ala, dar cred ca ce ai tu e si mai bun, si anti OCD.

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2437 on: June 21, 2019, 22:22:21 PM »
Clar OCD-ul jubileaza.

Ma uitam tamp la volan si n-am rezistat, m-am dus la mama naibii sa pun benzina, desi mai avea juma' de rezervor, numa' sa simt cat de fabulos se simte masina cu noua emblema pe covrig.
Deci in lumina aia deosebita a asfintitului, nu reuseam sa-mi iau privirea de pe volan. Orizontul, muntii Brasovului, musca de pe luneta, toate le vedeam acum in siliconul ala, nu in retrovizoare. Era sa-l pup p-unu' cu Golf 4 la semafor.

Atat. Am transformat masina, ma culc in ea la noapte si adorm cu ochii-n emblema cu "pasari, diamante sau stele" pentru cunoscatori.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Re: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #2438 on: June 24, 2019, 22:00:23 PM »
.....

Si astazi, undo.



Imi statea de ceva vreme pe neuron cuplarea compresorului de clima in lipsa amortizarii. Fulia OEM e "dampened". Asa ca e la loc pe copaie.

Fulia usoara va ajunge pe o alta masina, fara AC si cu topic aici.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2439 on: June 30, 2019, 15:24:55 PM »
Din nefericire, reincep de unde am lasat asta-toamna...  :(

Am 181g/s maxim in 4, putin sub 6000rpm, dimineata la 7, aer dens, sub 20*C ambiental. Asta fie, treaca.
Baiul e la pompa insa. 14l/100km. Mers pe centura cu 100 la ora, cârje ocazionale.
Rateuri pe evacuare - da.

E duminica si nu te iau in privat, deci andea, cand ai tu timp, propuneri de abordare te rog. Vin si la Cluj, nu e bai.
Sar'na... 

 :'( :'( :'(


PS: la cald, daca o pornesc, se duce in trim negativ, -25%. Apoi, dupa 2-3 minute de relanti, revine la un pozitiv de 3-5%. Daca ar putea insemna ceva...

Apoi, stiu ca am schimbat FPR anul trecut. Sa pun la loc O2 original?

Edit: pus la loc O2 original. Semnele, pentru moment, nu indica nicio schimbare. Indica totusi, in sfarsit, ca am neaparat nevoie de wideband ca sa pot sa merg cu un sugaru turbo si sa nu ma 'bolnavesc cu nervii. Astept reduceri.
« Last Edit: June 30, 2019, 18:54:15 PM by Muttley »
WRX SW 2002