2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1160 on: October 03, 2016, 13:26:23 PM »
Cand ma eliberez, bag interfata pe a mea cu cea mai mare placere.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1161 on: October 03, 2016, 13:32:21 PM »
Pe a ta?  ??? Masina mea e defecta, nu a ta!

Asta are fix aceleasi simptome si fu de la pompa de benzina  :-\
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1162 on: October 03, 2016, 15:36:38 PM »
Din dorinta de a nu te pune pe drumuri, vream sa studiez la mine treaba asta mai intai.
Facem cum vrei tu, fara probleme!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1163 on: October 03, 2016, 15:40:23 PM »
Aaaaaaaaam inteles acum. Da, a ta mai intai, multumex!  :-*

Leitar:
am fatait-o prin targ, face. Nu ca inainte, da' face. Pfaizzzer, astept cu interes. Intre timp reverific colierele de pe traseul de admisie, s-or mai fi lasat una-alta p-acolo, cica aerul fals si boost leakurile sunt si ele posibile cauze.
Si mi-am luat ulei de completat...  :-\



« Last Edit: October 03, 2016, 18:49:58 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1164 on: October 03, 2016, 20:30:15 PM »
pai daca ai codul de misfire pe 4, tot acolo vei vedea si roughnessul si este parametru in romraider logger
oricum ca sa fii 100% sigur eu tot as schimba chestiile intre cilindrii ...

Am incercat sa gasesc in romraider roughness monitor, dar fara succes.
Am dat un search, si pe nasioc mi-a aparut ceva de genul ca aceasta optiune ar fi valabila doar pentru ecu-urile pe 32 biti  :(

Muttley, aia e, tu ai vrut "cazan cu cablu la acceleratie".
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1165 on: October 04, 2016, 22:24:21 PM »
Vreau sa rezolv cu folia pana nu vine serios frigul, inclusiv pe faruri. Dar asta inseamna ca un fix de-al meu, deloc prioritar, trebuie rezolvat inainte: vopsitul farurilor.
Negru lucios va fi, dar fiind o miscare complet ireversibila, imi trebuie o vopsea care sa reziste bine de tot la soare, caldura, imbatranire, samd. Si nu stiu ce sa cumpar. Recomandari?
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1166 on: October 04, 2016, 22:40:20 PM »
Ai grija ca negrul subtiaza...da' daca tu insisti iti recomand Plenitude de l'Oreal caci confera maxim de stralucire, da senzatie de intinerire si dureaza pana la prima oxigenare  :P
« Last Edit: October 04, 2016, 22:42:17 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1167 on: October 04, 2016, 23:18:12 PM »
plastidip negru
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1168 on: October 04, 2016, 23:19:33 PM »
E mai durabil decat vopseaua?
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1169 on: October 04, 2016, 23:22:47 PM »
dap asa am vaz p afara...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

puiu

  • 786
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1170 on: October 05, 2016, 06:30:57 AM »
Sau in hornbach la raionul vopsea, raftul cu spray-uri, vopsea de gratare/etrieri. 300 de grade C rezistenta.
Primerul si finisarea suprafetei sub primer sunt mai importante decat vopseaua.

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1171 on: October 05, 2016, 09:22:39 AM »
Daca voapsesti negru interiorul, o sa se mai reflecte lumina cum trebuie?
Se desface greu sticla de pe far?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1172 on: October 05, 2016, 09:54:47 AM »
+1 pentru ce zice puiu. Am vopsit doua seturi de faruri in interior. Nu trebuie sa ramana punct de vopsea cromata. Am folosit acetona pentru a curata bine si cumva ajuta la matuire, ca hartie abraziva nu ai cum sa bagi pe acolo date fiind formele si liniile. Apoi folosesti primer de plastic si vopsea rezistenta la temperaturi inalte si rezista.

Si un element la fel de important, curatarea siliconului vechi si folosirea unui silicon rezistent la temperaturi inalte. Altfel se aburesc farurile si o iei de la capat.

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1173 on: October 05, 2016, 10:45:31 AM »
Pfaizzzer, vezi aici, iti raspunde la toate intrebarile:

Iar pentru mai incolo, farurile.

Nu voi lua niciun silicon nou, il voi refolosi pe cel vechi, nu are niciun motiv sa nu fie de ajuns.
Am de cumparat: primer de plastic, vopsea si un termometru de cuptor.

Nu prea mi-e clar ce am de facut cu "cromul" de pe plastic.
Mihai, tu spui ca trebuie inlaturat complet. Ar fi simplu daca l-as elimina pe toata piesa, dar pe semnalizare trebuie sa ramana. Aia din film nu-i fac nimic, il lasa cum e.
Daca intru cu acetona in el si curge si pe lampa de semnalizare, e nasol. Asa ca eu as da cu smirghel fin pe crom, cat sa-l matuiesc putin, si atat.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1174 on: October 05, 2016, 11:09:25 AM »
Nu vreau sa te dezamagesc, dar sunt convins ca o sa le faci zob! Asta nu ca nu ai avea indemanara suficienta, ci pentru ca sunt niste chestii din plastic.
Sa nu vorbim despre condens...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1175 on: October 05, 2016, 11:56:01 AM »
Tu ai sa fii de vina daca le stric!  ;D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1176 on: October 05, 2016, 13:11:53 PM »
Nu ai loc cu smirghel, mai ales ca sunt multe muchii peste care o sa treci mai des decat pe suprafetele plane si o sa le strici. Mai sunt si colturi in care chiar nu ai cum sa ajungi cu hartia abraziva. Dar na, al catelea lucru ar fi pe care incerc sa te conving sa il faci si tu vrei altfel? :D
Aia din film pun si farurile dupa o luna, doua, trei si mers cu farurile aprinse cu orele in continuu prin ploaie sau vara la temperaturi mari?
Eu iti zic pentru ca primele faruri au fost stricate si de mine.

Am folosit granulatie 3000 si tehnica "wet sanding" si tot au ramas niste zgarieturi in material. Este super sensibil plasticul si extra fin. Si vopseaua nu acopera chiar toate urmele lasate. Acetona da rezultatul cel mai bun.

Pui acetona pe o carpa sau furi de la prietena pad-uri de demacheat. E munca migaloasa si o sa iti ia cateva zile. Sticla trebuie si ea presata putin in pozitie cat timp se usuca siliconul, altfel o sa se aseze prost si cu rosturi mari => condens.

Varianta safe este sa cumperi din SUA faruri cu interior negru. Sunt pe la 100 si ceva de dolari perechea.
« Last Edit: October 05, 2016, 13:27:04 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1177 on: October 05, 2016, 14:19:16 PM »
Wtf is wrong with you pipăl??  :o
Am inteles eu bine, vreti sa vopsiti oglinda farului??? In NEGRU???  :o :o

DE CE??  ??? ??? ???

Presupun ca vrei ceva de genul, doar ca aici vad ca-i cu lupa. Sau imi scapa ceva?



Scuze, am ragusit cat am tipat!  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1178 on: October 05, 2016, 14:25:52 PM »
Ai film cateva posturi in urma. Dar, daca e greu de urmarit, uite si poza. Ala din spate e original, ala din fata e vopsit.
Deci nu se vopseste geamul, se vopseste un plastic de pe margini, care nu are niciun rol functional, nu reflecta nimic. Geamul, oglinzile, raman la fel.
De ce? C-asa mi-ar placea mie.
WRX SW 2002